BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV wil AJAX aftroeven in strijd om Narsingh

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 april 2012 - 09:09   quote  deeplink  
bron: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/181089_psv-wil-ajax-aftroeven-in-strijd-om-narsingh

Wat zeggen jullie?
Ik zeg: stuur meteen een hele delegatie naar het jeugdcomplex van PSV en haal alle talenten weg!!!

Wat een zielige figuren daar in Eindhoven jongens. Hebben ze weer wat gemeentecentjes gekregen?
hippy
 hippy - vrijdag 27 april 2012 - 09:13   quote  deeplink  
Hij heeft zijn voorkeur al uitgesproken...maak me niet druk...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 april 2012 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 09:13 schreef hippy het volgende:
Hij heeft zijn voorkeur al uitgesproken...maak me niet druk...
Als Ajax weer maar tot 3 miljoen wil gaan en uiteraard de poot stijf houdt zie ik het somber in hippy. Dan heeft Narsingh namelijk helemaal geen input in deze zaak.
Uiteraard heeft hij uitgesproken graag naar AJAX te willen maar hij zag PSV ook wel zitten.
hippy
 hippy - vrijdag 27 april 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 09:15 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Als Ajax weer maar tot 3 miljoen wil gaan en uiteraard de poot stijf houdt zie ik het somber in hippy. Dan heeft Narsingh namelijk helemaal geen input in deze zaak.
Uiteraard heeft hij uitgesproken graag naar AJAX te willen maar hij zag PSV ook wel zitten.
Wel als hij besluit zijn contract uit te dienen...dan krijgt h.veen niks....
Geen zorgen jongen
En als hij twijfelt mag hij van mijn naar psv...helemaal of niet...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 april 2012 door hippy --
marius
 marius - vrijdag 27 april 2012 - 09:29   quote  deeplink  
haha en denk je dat de champions leage die we bijna binne hebbe voor volgend zeisoen, dat dat ook wel een doorslaggevende factor is!
hippy
 hippy - vrijdag 27 april 2012 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 09:29 schreef marius het volgende:
haha en denk je dat de champions leage die we bijna binne hebbe voor volgend zeisoen, dat dat ook wel een doorslaggevende factor is!
Ja joh...no worries
PS25
 PS25 - vrijdag 27 april 2012 - 09:47   quote  deeplink  
Waarom zielige figuren? Als PSV interesse heeft in een speler dan moeten ze kenbaar maken. Voor Heerenveen is dat gunstig omdat zij dan de partijen tegen elkaar kunnen uitspelen. Volgens mij heeft Narsingh een voorkeur voor Ajax, dus dat streepje hebben wij voor op PSV. Komt Ajax er niet uit met Heerenveen dan ga ik er vanuit dat Ajax een vervanger voor Narsingh weet te strikken met gelijke kwaliteiten. voor van Narsingh is natuurlijk wel dat hij Nederlander is.

Geen stress, alles komt goed.
f-side
 f-side - vrijdag 27 april 2012 - 10:21   quote  deeplink  
geef heerenveen 4 miljoen + el hamdaoui er voor niks bij dan is ajax blij heerenveen blij en dan zijn wij ook blij dan zijn we van hamie af en hebben
een topper in huis
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 april 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 10:21 schreef f-side het volgende:
geef heerenveen 4 miljoen + el hamdaoui er voor niks bij dan is ajax blij heerenveen blij en dan zijn wij ook blij dan zijn we van hamie af en hebben
een topper in huis
en jij denkt dat Hammie in Heerenveen wil spelen? Die denkt volgens mij nog steeds dat Real Madrid zich wel zal melden joh. Die kerel is helemaal de weg kwijt en kijkt alleen naar de doekoes
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 april 2012 - 10:23   quote  deeplink  
AJAX moet nu gewoon 5 miljoen neerleggen bij Heerenveen, dan heb je die assistkoning binnen.
Guyt
 Guyt - vrijdag 27 april 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Zo gaat dat over en weer.Dont worry.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 april 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 10:28 schreef Guyt het volgende:
Zo gaat dat over en weer.Dont worry.
Zo ging dat destijds ook met Mertens?????? Die boeren mogen ons niet aftroeven!!!!
Twan
 Twan - vrijdag 27 april 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 10:30 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Zo ging dat destijds ook met Mertens?????? Die boeren mogen ons niet aftroeven!!!!
Denk jij dat PSV meer dan 3 miljoen gaat betalen? En waar moet PSV dat vandaan halen? Spelen in de Europa League levert geen 3 miljoen + op. Tenzij...iets met de gemeente Eindhoven......
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 april 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 10:49 schreef Twan het volgende:

[..]

Denk jij dat PSV meer dan 3 miljoen gaat betalen? En waar moet PSV dat vandaan halen? Spelen in de Europa League levert geen 3 miljoen + op. Tenzij...iets met de gemeente Eindhoven......
Ach ze zullen best 5 miljoen bij elkaar kunnen schrapen joh.
Eide
 Eide - vrijdag 27 april 2012 - 11:55   quote  deeplink  
Los van of Narsingh haalbaar is na de fiasco van 30 miljoen van dit seizoen, betekent meer vraag naa een speler wel vaak dat de prijs omhoog gaat.
Brandje
 Brandje - vrijdag 27 april 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Met mertens hebben ze ons niet afgetroefd. Ajax wilde gewoon niet verder gaan dan een x bedrag. PSV betaalde voor Strootman en Mertens ruim 15 miljoen. Wij hebben voor iets meer dan een miljoen Boerrigter. Plus wij worden weer kampioen en krijgen dus weer CL miljoentjes dus het gaat prima op deze manier
Brandje
 Brandje - vrijdag 27 april 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 11:55 schreef Eide het volgende:
Los van of Narsingh haalbaar is na de fiasco van 30 miljoen van dit seizoen, betekent meer vraag naa een speler wel vaak dat de prijs omhoog gaat.
Narsingh heeft nog maar een jaar contract en Heerenveen kan zich niet veroorloven dat hij voor nop de deur uit loopt. Het spel is gewoon begonnen!!!
Guyt
 Guyt - vrijdag 27 april 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Achteraf maar goed dat Mertens niet bij AJAX zit.Te wisselvallig.
hippy
 hippy - vrijdag 27 april 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 10:51 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ach ze zullen best 5 miljoen bij elkaar kunnen schrapen joh.
Niks 5 miljoen...max 4 en uitgaan van 3.5...h-veen moet wel...anders is ie volgend jaar gratis
Gruber
 Gruber - vrijdag 27 april 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Laat PSV maar kopen wat ze willen! Dan zitten ze over paar jaartjes in een Feyenoord positie! Ze hebben toch ook Lens al? Of Lens vertrekt of Lens of Matavz moet dan op de bank gaan zitten. Lijkt me niet ideaal voor PSV.
IdiJoods
 IdiJoods - vrijdag 27 april 2012 - 12:24   quote  deeplink  
van welk geld?
Eide
 Eide - vrijdag 27 april 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij was de intresse van Ajax beperkt voor Mertens. Voor een zacht prijsje had Ajax em best gewild maar dit seizoen heeft toch wel getoond dat Mertens in vorm erg goed is, maar als hij niet de topvorm heeft is het ook meteen maar een matige speler.

Was op maandag ochtend na Ajax PSV wel opkijken hoor in het materiaal hok van Ajax. Doe je open, zit Mertens daar. Zat bij het inleveren van de was nog steeds bij van Rhijn in de broekzak.
AFC M&M
 AFC M&M - vrijdag 27 april 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Hebben ze nu weer het scorebord verkocht?

Narsingh gaat gewoon naar Ajax!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 12:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Niks 5 miljoen...max 4 en uitgaan van 3.5...h-veen moet wel...anders is ie volgend jaar gratis
Heerenveen moet niks, als psv zich meld die zullen wel verder gaan dan 4 miljoen.
maar ik ga ervan uit dat Ajax als Max bedrag 5 a 6 miljoen over hebben voor hem.
ik denk dat hij voor ongeveer 4.5 of 5 miljoen komt.
remco k
 remco k - vrijdag 27 april 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Ach en dan komt ie niet, lekker belangrijk.. PSV heeft afgelopen seizoen wel bewezen dat al die aankopen veel helpen..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 april 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 16:27 schreef remco k het volgende:
Ach en dan komt ie niet, lekker belangrijk.. PSV heeft afgelopen seizoen wel bewezen dat al die aankopen veel helpen..
Ik zie hem toch liever wél komen Remco. Nog een jaar rouleren met sulejmani, ebecilio, ozbiliz en lukoki zie ik niet zitten.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 16:30 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ik zie hem toch liever wél komen Remco. Nog een jaar rouleren met sulejmani, ebecilio, ozbiliz en lukoki zie ik niet zitten.
Ajax heeft echt al wel iemand achter de hand voor Narsingh.
swennos
 swennos - vrijdag 27 april 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Als narsingh niet naar psv wilt dan gaat die toch ook gewoon niet
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 18:00 schreef swennos het volgende:
Als narsingh niet naar psv wilt dan gaat die toch ook gewoon niet
wil hij wel.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 27 april 2012 - 20:18   quote  deeplink  
psv psv ach jij bedoelt die PAARDE SEX VERENiGING...hehe
joduh
 joduh - vrijdag 27 april 2012 - 20:44   quote  deeplink  
So what ??? De tering met nassing
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 april 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Narsingh PSV....ze hebben Lens toch....geloof er helemaal niks van....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 27 april 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Tja.................. laat die gemeentehoeren wederom bakken met geld uitgeven! Uiteindelijk hebben ze ook dit seizoen naast de schaal gegrepen!!

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 21:37 schreef amsterdammer113 het volgende:
Tja.................. laat die gemeentehoeren wederom bakken met geld uitgeven! Uiteindelijk hebben ze ook dit seizoen naast de schaal gegrepen!!

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!
maar niet naast de beker.

en die zou ik graag Ajax nog eens zien winnen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 27 april 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 21:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

maar niet naast de beker.

en die zou ik graag Ajax nog eens zien winnen
Pfffffffffffff weet niet hoe oud je bent, maar die beker vind ik niet belangrijk ten opzichte van de schaal!!!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 21:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Pfffffffffffff weet niet hoe oud je bent, maar die beker vind ik niet belangrijk ten opzichte van de schaal!!!
ten opzichte van de schaal is het niets. maar vind het altijd mooi om je Club zon finale te zien winnen.
heb dan meer spanning als een kampioenswedstrijd tegen VVV maar tegen Twente wordt het dit weekend zeker mooi.
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2012 - 12:29   quote  deeplink  
hoop zo dat we narsingh krijgen. 2 klassieke vleugelspelers die de achterlijn nog eens opzoeken, boerrigter en narsingh, dan sigi in de spits. die zie ik er dan ook 30 maken!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 12:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
hoop zo dat we narsingh krijgen. 2 klassieke vleugelspelers die de achterlijn nog eens opzoeken, boerrigter en narsingh, dan sigi in de spits. die zie ik er dan ook 30 maken!
zeker weten, als hij niet geblesseerd raakt word ie topscorer van de eredivisie
de potentie druipt van ons elftal af.
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 13:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zeker weten, als hij niet geblesseerd raakt word ie topscorer van de eredivisie
de potentie druipt van ons elftal af.
dan wel ja. je hebt ook meer aan narsingh in mijn ogen dan aan sulejmani. 2 echte buitenspelers. een veelkunnende spits. mooi middeenveld met anita, eriksen en kansen of schone. echt hoop zo dat hij komt. en ze hebben het over een 2de spits. weet je wie ik al heel lang geschikt vind daarvoor. die everton van heracles. wat een mooi ventje om naar te kijken, althans is mijn mening
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 12:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Toch is Boerrigter niet de man van de assist of de geweldige voorzet dit seizoen..
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch is Boerrigter niet de man van de assist of de geweldige voorzet dit seizoen..
Ook maar 1/5 seizoen gespeeld
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

komt over van RKC en presteerd degelijk
AFC M&M
 AFC M&M - zondag 29 april 2012 - 17:38   quote  deeplink  
Narsingh
Sulejmani weg-> Assaidi
Bulykin weg-> 2e spits

LB: Poulsen
CV: Viergever
hjf
 hjf - zondag 29 april 2012 - 17:50   quote  deeplink  
De gemeente Eindhoven heeft zeker weer gebakken lucht boven het Pisvee Stadion of de Herdgang gekocht. Leuk voor de burgers daar. Gaat de WOZ nog meer omhoog daar om die overbetaalde druiloren te sponseren. Wij moeten gewoon Mickey verkopen en Narsingh ervoor terug halen. Op de plaats van Vertonghen volgend seizoen Alderweireld posteren en Bram Nuytinck op de plaats van Alderweireld. Logisch Hé!
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:31 schreef hippy het volgende:

[..]

Ook maar 1/5 seizoen gespeeld
Je punt??
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

komt over van RKC en presteerd degelijk
Je punt?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Je punt?
dat z'n overstap van de Jupiler league naar de Eredivisie heel groot is.
en dat je dus het 1e seizoen nooit al je kwaliteiten kan laten zien en hij raakte ook nog eens geblesseerd.
volgend seizoen is hij beter.
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Je punt??
Pfff...moet ik dat gaan uitleggen...heeft niet echt een seizoen lang kunnen bouwen aan zijn vorm...
Logisch toch ;))
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat z'n overstap van de Jupiler league naar de Eredivisie heel groot is.
en dat je dus het 1e seizoen nooit al je kwaliteiten kan laten zien en hij raakte ook nog eens geblesseerd.
volgend seizoen is hij beter.
Ik vind hem nu al heel goed, vind hem alleen niet de man van de goede voorzet of de assist, hij is de man van snelle 1 2 tjes en de lange bal, daarbij extreem doelgericht, heel erg goed dus, ik denk zelfs onze beste aanvaller, maar niet de man van de assist..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem nu al heel goed, vind hem alleen niet de man van de goede voorzet of de assist, hij is de man van snelle 1 2 tjes en de lange bal, daarbij extreem doelgericht, heel erg goed dus, ik denk zelfs onze beste aanvaller, maar niet de man van de assist..
das mooi, ik bedoel er mee dat ie volgend seizoen naar mijn mening nog wel beter zal zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV wil AJAX aftroeven in strijd om Narsingh

0.0065019