|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 18:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] das mooi, ik bedoel er mee dat ie volgend seizoen naar mijn mening nog wel beter zal zijn. Het gaat om het type speler dat hij is, misschien dat de Boer er iets bij in kan brengen, maar het is gewoon niet het type speler voor 10 voorzetten per wedstrijd.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 18:02 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat om het type speler dat hij is, misschien dat de Boer er iets bij in kan brengen, maar het is gewoon niet het type speler voor 10 voorzetten per wedstrijd.. nee, maar omdat hij links is kan hij wel een voorzet geven. Sigthorsson zal met Narsingh, Eriksen en dus ook Boerrigter echt wel genoeg aanvoer krijgen.
aangezien dit Topic over Narsingh gaat noem ik hem ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 18:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, maar omdat hij links is kan hij wel een voorzet geven. Sigthorsson zal met Narsingh, Eriksen en dus ook Boerrigter echt wel genoeg aanvoer krijgen. aangezien dit Topic over Narsingh gaat noem ik hem ook. Het ging even om Boerrigter en wat voor type speler hij is, dat Sigthorson genoeg aanvoer zal krijgen staat daar buiten.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 18:05 schreef remco k het volgende:[..] Het ging even om Boerrigter en wat voor type speler hij is, dat Sigthorson genoeg aanvoer zal krijgen staat daar buiten.. Boerrigter is een linksbuiten die de combinatie op zoekt en naar de goal gaat, tot op het moment dat hij daar niet kan komen dan legt hij hem af of geeft hij hem voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 18:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] Boerrigter is een linksbuiten die de combinatie op zoekt en naar de goal gaat, tot op het moment dat hij daar niet kan komen dan legt hij hem af of geeft hij hem voor. Dat zeg ik net een keer of 5 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en ik zeg dat hij alleen nogmaar beter wordtnu en dus die voorzetten welmeer zal gaan geven. dus ook een belangrijke speler kan worden net en Ajax kan dragen zoals Suarez met zijn Actie's daar bij zeg ik niet dat Boerrigter net zo goed is als Suarez |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat is pisvee, spelers kopen van belastingcenten en zelf opleiden hebben ze nog nooit van gehoord in eindhoven, maar misschien dat ze daarom alleen maar roepen in het stadion, boeren boeren, ze lopen gewoon teveel in het weiland rond |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Psv is die club die alleen nog een pispot in eigen beheer heeft. De rest is verpatst. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:13 schreef Robinho het volgende:Psv is die club die alleen nog een pispot in eigen beheer heeft. De rest is verpatst. Ah de gemeentehoeren!! Nou snap ik weer waar we het over hebben!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pertinent Slecht Voetbal.........?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat kan natuurlijk ook! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nu jij gap....verzin er één.....ben ook weer aan het denken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
PSV......Per Saldo Verloren |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hahahahahahaha fuck man, wat ben ik daar slecht in!! ;-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Even on topic: Fuck psv, Narsingh heeft al gezegd graag naar Ajax te komen, en Ajax heeft al heel lang zijn interesse kenbaar gemaakt in hem. Daarmaast is er bij Ajax gek genoeg veel zekerheid, dus ik verwacht dat hij gewoon voor ons gaat kiezen!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
psv Politieke sex vereniging?:P
NAC neuken achter clubhuis? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 12:05 schreef hippy het volgende:[..] Niks 5 miljoen...max 4 en uitgaan van 3.5...h-veen moet wel...anders is ie volgend jaar gratis 4 miljoen is al best veel voor een speler die over 1 jaar de deur uitloopt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: sowieso maar Heerenveen zal hem echt niet voor z'n bedrag laten gaan. |
|
|
|