|
|
Stylzz
|
|
|
Geloof je er in?
Ik langzaam wel. Na magere jaren komen de vette. De magere jaren veroorzaakt door jaren wanbeleid.
Wie goed doet, die goed ontmoet. De rekening wordt je uiteindelijk altijd gepresenteerd. Zowel positief als negatief. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 11:32 schreef Stylzz het volgende:Geloof je er in? Ik langzaam wel. Na magere jaren komen de vette. De magere jaren veroorzaakt door jaren wanbeleid. Wie goed doet, die goed ontmoet. De rekening wordt je uiteindelijk altijd gepresenteerd. Zowel positief als negatief. amen |
|
|
|
|
super feyenoord
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Laten we het hopen, maar ik geloof niet in een soort natuurlijk compensatiegedrag.
De huidige resultaten zijn in eerste instantie te danken aan een talentvolle selectie, jonge frisse, maar kundige technische staf en een hongerig legioen. Alles en iedereen bij Feyenoord snakte naar revanche en eerherstel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Karma comes back around!!
Ik geloof daarin!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe meer Ik lees en beleef hoe meer ik geloof. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik geloof met jou mee!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
als we vanmiddag om 18.15 uur op 818 en 819 op teletekst kijken dan geloven we het pas, dan staan we los van de Kaasboeren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof er in, jammer van die snavels. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 11:32 schreef Stylzz het volgende:Geloof je er in? Ik langzaam wel. Na magere jaren komen de vette. De magere jaren veroorzaakt door jaren wanbeleid. Wie goed doet, die goed ontmoet. De rekening wordt je uiteindelijk altijd gepresenteerd. Zowel positief als negatief. Ik geloof er ook in kerel, ik hoop van harte dat jullie VCL gaan halen en uiteindelijk ook het daadwerkelijk toernooi..
Maar ff over Karma he, vergeet niet dat Ajax ook een paar pittige jaren achter de rug heeft..:-) Ik denk dat wij samen de komende jaren gaan bepalen wat er gebeurt in de ED... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karma is mij te mystiek. Ik hou het op overtuiging en zelfvertrouwen. Dat is aards. |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
als het goed uitpakt voor feyenoord geloof ik daarin |
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:59 schreef FR-Henk het volgende:Karma is mij te mystiek. Ik hou het op overtuiging en zelfvertrouwen. Dat is aards. en aards is dan weer mystiek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
karma is n logische natuurwet... en bestaat 100 procent zeker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:59 schreef FR-Henk het volgende:Karma is mij te mystiek. Ik hou het op overtuiging en zelfvertrouwen. Dat is aards. En zuster Tatjana natuurlijk.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 11:32 schreef Stylzz het volgende:Geloof je er in? Ik langzaam wel. Na magere jaren komen de vette. De magere jaren veroorzaakt door jaren wanbeleid. Wie goed doet, die goed ontmoet. De rekening wordt je uiteindelijk altijd gepresenteerd. Zowel positief als negatief. True. Veel succes dan maar.. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Karma geldt ook voor een zekere burgermeister in Friesland... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: yep.... die zit zeven jaar met n droge worst |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: .... op een natte pruim te wachten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gepaard met de welbekende jeuk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
maar zo dom dat het hem een worst zal zijn.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Karma is wel vrouwelijk, je hoort maar al te vaak dat het een bitch is... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: maar dat hoord ik ook over life,het leven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is gek op droge worst |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: mag het ook een grote vette zijn |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tuurlijk bode!
Ghehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waar haalt ie het vandaan. Ik lach me weer een kriek Lambik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's werkelijk ongeloofeLIJK.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
up..................................... karma.......supporters deden goed,,middels oprechte donatie........... wedekeer..............tweede plaats............ |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Karma wordt door PSVers aangehaald ivm de actie van Cissé. Dus moet de conclusie zijn dat Cissé dit deed naar aanleiding van de 10-0 vernedering van vorig seizoen? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 23:06 schreef rich Arnhem het volgende:Karma wordt door PSVers aangehaald ivm de actie van Cissé. Dus moet de conclusie zijn dat Cissé dit deed naar aanleiding van de 10-0 vernedering van vorig seizoen? 10-0??? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik weet het is lang geleden maar helaas wel echt gebeurt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer ik was het al vergeten.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgende keer schoppen we toivonen okay.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Wel met stalen noppen dan he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dat heb ik liever, Bos...... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Alleen als hij in club kostuum loopt dan ;) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Even though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me.
(met you wil ik graag verwijzen naar de vrienden van feyenoord) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Kan t me niet heuge |
|
|