|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou je verdikkeme nog doen ook..d:-( Zou hij zelf al wel gekeken hebben, ik verwachtnhem elk moment.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 00:26 schreef bode het volgende:[..] de deskundige lach nou wel het hards, wat een fraai mooi doelpunt van onze Caaaabral BODEEEEEEEEEE...!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waar! Waar! WAAAAAR!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 00:26 schreef bode het volgende:[..] de deskundige lach nou wel het hards, wat een fraai mooi doelpunt van onze Caaaabral |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 00:26 schreef bode het volgende:[..] de deskundige lach nou wel het hards, wat een fraai mooi doelpunt van onze Caaaabral Weet niet of je het weet, maar Tomson en Renato hebben NIET naar Teletekst gekeken. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: OneLove..!!!!!!!! d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 00:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Weet niet of je het weet, maar Tomson en Renato hebben NIET naar Teletekst gekeken. En Henk zijn tv doet het niet.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heel Henk doet het niet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dan zou dit eerder de reactie zijn ;)
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Slechts een gerucht. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 00:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Weet niet of je het weet, maar Tomson en Renato hebben NIET naar Teletekst gekeken. laten ze dan maar a.s. zondag naar 16.15 uur naar 819 van teletekst kijken alleen naar plaats 2 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 00:55 schreef bode het volgende:[..] laten ze dan maar a.s. zondag naar 16.15 uur naar 819 van teletekst kijken alleen naar plaats 2 EENS! EN VERPLICHT KIJKEN! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Te ranzig dat filmpje..d:-((( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 00:55 schreef bode het volgende:[..] laten ze dan maar a.s. zondag naar 16.15 uur naar 819 van teletekst kijken alleen naar plaats 2 IK KIJK BODE..!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan nie kijku,heb geen oogies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Naar je bed jij, straks weer vroeg op..d:-) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
op gelet: a.s. zaterdag moet de Lampen A1 uit winnen van 020 A1 en als Feyenoord A1 thuis wint van Groningen/Cambuur A1 dan kunnen zei een week daarop bij de Tukkers A1 kampioen worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 01:32 schreef bode het volgende:op gelet: a.s. zaterdag moet de Lampen A1 uit winnen van 020 A1 en als Feyenoord A1 thuis wint van Groningen/Cambuur A1 dan kunnen zei een week daarop bij de Tukkers A1 kampioen worden Klopt, BOEREN BOEREN BOEREN..!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wij staan Fer boven Wijnalbum hopateeee!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op naar zondag...
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee daar ben ik het niet mee eens, een blijft een middelmatige keeper. Ik vond hem wel het minst van het elftal gisteren! Ik krijg nog steeds de kriebels als de bal richting zijn doel komt ................ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben ik blij dat ik eens een keer ongelijk heb ................ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vind ik ook niet erg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee daar ben ik het niet mee eens, een blijft een middelmatige keeper. Ik vond hem wel het minst van het elftal gisteren! Ik krijg nog steeds de kriebels als de bal richting zijn doel komt ................ Blijven krabben L.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoe zei Hotjumper dat ook altijd weer?
quote: Jumper, wanneer kunnen we weer van jouw rake opmerkingen genieten ?????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 11:30 schreef JanM het volgende:[..] Hoe zei Hotjumper dat ook altijd weer? [..] Jumper, wanneer kunnen we weer van jouw rake opmerkingen genieten ?????????? Was altijd weer genieten hè Jan, mis hem ook wel die duivel.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens! Hotjumper, snedig en scherp. Altijd raak. Jumpert the best! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hopen dat hij ooit terugkomt en dan uiteraard samen met Els! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die twee zijn onafscheidelijk, maar ook de rest zie ik graag terug.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Els? Tuurlijk, al was het alleen al voor de onenigheid en discussie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 11:30 schreef JanM het volgende:[..] Hoe zei Hotjumper dat ook altijd weer? [..] Jumper, wanneer kunnen we weer van jouw rake opmerkingen genieten ?????????? Misschien zit Hotlumper in de bak? Of is ie een wereldreisje aan het maken , net zoals waar ik mee bezig was. Maar helaas wegens omstandigheden te vroeg afgelopen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos