|
|
Loetje
|
|
|
Na het succes zojuist van onze jongens in Enschede, waar in het prachtige nieuwe uitshirt voor komende seizoen een geweldige overwinning behaald werdt, wacht over 3 dagen al de thuiswedstrijd in de Amsterdam ArenA tegen VVV uit Venlo.
Dit keer geen lang topic, maar wel handig om vast te openen, laat hier het feest maar vast losgaan!
Het is een wedstrijd waarbij we kunnen zeggen dat 1 schamel puntje genoeg is om voor de 31ste keer landskampioen van Nederland te worden!
Dus hopelijk staat onze aanvoerder aanstaande Woensdag rond 21.45 met de felbegeerde schaal omhoog om het kampioenschap te vieren!!!!
2 jaar geleden behaalde we een 7 klapper thuis tegen VVV, Luis Suarez en ook Marko Pantelic maakte een hattrick in die wedstrijd.
Heel veel succes allemaal!
Ik zeg een dikke 4-0 overwinning voor ons aller Ajax!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel mooi topic, we gaan winnen met 7-1.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vind je het serieus mooi? vond die van twente mooier maar heb er nu de tijd niet voor, ben ondertussen ook andere dingen aan het doen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vind je het serieus mooi? vond die van twente mooier maar heb er nu de tijd niet voor, ben ondertussen ook andere dingen aan het doen! Blijf eens van je vrouw af gap.......idd mooi topic |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahah dankje gap!
hahaha zit met sophie op schoot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahaha, mag het niet hopen, dan laat ik mezelf hersenspoelen hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey Guytje, wat vind je hiervan???
Hahahahaha
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan is het goed gap........lekker die kleine bij papa |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vind je het serieus mooi? vond die van twente mooier maar heb er nu de tijd niet voor, ben ondertussen ook andere dingen aan het doen! ja joh, maar een kinderhand is rap gevuld... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Vind ik niks voor mij is Christiano een held Messi doet me niets.Maarre Remco vertel is ga je dit nu in elk topic plaatsen??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: in welk opzicht bedoel je die kinderhand?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat voelt zo lekker! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffffffffffffff.......breek me de bek niet open gap.........is het mooiste wat er is |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
mooi topic Luis!!!!! het jammere (voor mij) is dat ik eigenlijk dit topic aan wou maken, maar goed ;-) ik moest wel even lachen bij die eerste foto, Marktplaats... :P whahahhahaha :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:12 schreef Guyt het volgende:[..] Vind ik niks voor mij is Christiano een held Messi doet me niets.Maarre Remco vertel is ga je dit nu in elk topic plaatsen??? Hahahaha, ja man beetje pesten mag toch wel??? Maar wanneer gaat CR7 nu eens een echt belangrijke wedstrijd beslissen dan??? Of eens een keer oog krijgen voor een mede speler.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pffffffffffffff.......breek me de bek niet open gap.........is het mooiste wat er is hehehe en zo is het. alhoewel als dat andere vrouwtje bij me op schoot zit dat ik ook geniet hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:14 schreef Ajax Is The Best het volgende:mooi topic Luis!!!!! het jammere (voor mij) is dat ik eigenlijk dit topic aan wou maken, maar goed ;-) ik moest wel even lachen bij die eerste foto, Marktplaats... :P whahahhahaha :P ja haha, had hem via google. toen ik het topic plaatste en het zag, lachte ik me ook suf! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: whahhahahahhaha, die vind ik wel hilarisch :P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ja haha, had hem via google. toen ik het topic plaatste en het zag, lachte ik me ook suf! :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja dit topic is mede mogelijk gemaakt door marktplaats hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
remco in welk opzicht bedoel je die kinderhand? snap hem namelijk dit keer ff niet hahaha, zal vast aan mij liggen |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: tuurlijk moet dat wel kunnen, een grapje hoort er ook wel bij ;-)
whahahahhaha!! :P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:17 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] tuurlijk moet dat wel kunnen, een grapje hoort er ook wel bij ;-) whahahahhaha!! :P zeker, na vamiddag mag alles whahahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:remco in welk opzicht bedoel je die kinderhand? snap hem namelijk dit keer ff niet hahaha, zal vast aan mij liggen een kind is met een kleinigheid spoedig tevreden? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: na woensdag al helemaal ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja dat snap ik. maar heeft tie het over mn dochter of ziet tie mij als een kind omdat ik vroeg of tie het serieus mooi vind! vandaar hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: serieus dan geef ik me vriendin de beurt van dr leven whahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ja dat snap ik. maar heeft tie het over mn dochter of ziet tie mij als een kind omdat ik vroeg of tie het serieus mooi vind! vandaar hahaha ik had dat maar van Google ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha! maargoed, hoe is het met jou man? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha, maar zo leer je het ook! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: goed man, met jou? BTW, dit kunnen we beter in het Cafe bespreken ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:23 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] goed man, met jou? BTW, dit kunnen we beter in het Cafe bespreken ;-) ach boeie, ik ga vanavond wel ff in het cafe, dit topic is nu een kwartier open ofzo en alle reacties zijn niet inhoudelijk op de wedstrijd whahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ach boeie, ik ga vanavond wel ff in het cafe, dit topic is nu een kwartier open ofzo en alle reacties zijn niet inhoudelijk op de wedstrijd whahaha oja, da's waar ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: haha echt van die msn dingen he. moet er aan wennen, zo typte ik 4 jaar geleden ook nog hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: alles wat ik zeg is waar whahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan is dat jou laatste kunstje ouwe........hoop dat je een hoop geld hebt |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] haha echt van die msn dingen he. moet er aan wennen, zo typte ik 4 jaar geleden ook nog hahaha \o/ | / \
;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: niet alles! wel veel ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan is dat jou laatste kunstje ouwe........hoop dat je een hoop geld hebt nee man, was geintje. maar die krijgt de avond van der leven, doe veel voor haar maar die avond doe ik alles whahahaha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje