Na het succes zojuist van onze jongens in Enschede, waar in het prachtige nieuwe uitshirt voor komende seizoen een geweldige overwinning behaald werdt, wacht over 3 dagen al de thuiswedstrijd in de Amsterdam ArenA tegen VVV uit Venlo.
Dit keer geen lang topic, maar wel handig om vast te openen, laat hier het feest maar vast losgaan!
Het is een wedstrijd waarbij we kunnen zeggen dat 1 schamel puntje genoeg is om voor de 31ste keer landskampioen van Nederland te worden!
Dus hopelijk staat onze aanvoerder aanstaande Woensdag rond 21.45 met de felbegeerde schaal omhoog om het kampioenschap te vieren!!!!
2 jaar geleden behaalde we een 7 klapper thuis tegen VVV, Luis Suarez en ook Marko Pantelic maakte een hattrick in die wedstrijd.
Heel veel succes allemaal!
Ik zeg een dikke 4-0 overwinning voor ons aller Ajax!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Loetje --
mooi topic Luis!!!!! het jammere (voor mij) is dat ik eigenlijk dit topic aan wou maken, maar goed ;-) ik moest wel even lachen bij die eerste foto, Marktplaats... :P whahahhahaha :P
Vind ik niks voor mij is Christiano een held Messi doet me niets.Maarre Remco vertel is ga je dit nu in elk topic plaatsen???
Hahahaha, ja man beetje pesten mag toch wel??? Maar wanneer gaat CR7 nu eens een echt belangrijke wedstrijd beslissen dan??? Of eens een keer oog krijgen voor een mede speler..
Op zondag 29 april 2012 - 19:14 schreef Ajax Is The Best het volgende: mooi topic Luis!!!!! het jammere (voor mij) is dat ik eigenlijk dit topic aan wou maken, maar goed ;-) ik moest wel even lachen bij die eerste foto, Marktplaats... :P whahahhahaha :P
ja haha, had hem via google. toen ik het topic plaatste en het zag, lachte ik me ook suf!
Op zondag 29 april 2012 - 19:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende: remco in welk opzicht bedoel je die kinderhand? snap hem namelijk dit keer ff niet hahaha, zal vast aan mij liggen