|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahahaah dat zal dat vwo niveau wel zijn hahahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: wacht, WTF, als ik 'm typ lukt ie wel en als ik 'm toevoeg niet, raar... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nah, ik zit nog niet op de middelbare school, maargoed ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nou lijkt er bijna wel op hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:32 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] wacht, WTF, als ik 'm typ lukt ie wel en als ik 'm toevoeg niet, raar... hahahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: wie weet krijgen we wel veel moeilijkere dingen :O |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nee man, was geintje. maar die krijgt de avond van der leven, doe veel voor haar maar die avond doe ik alles whahahaha. Hehehehehehehe en dan kom ik binnen.....doei loetje,ga jij maar ijsjes halen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik sta nu net zo snel steeds te posten als jij. moet me meer indimmen hahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nee serieus, ik meen 't.. ;-) klinkt eenbeetje raar, maar ik meen 't ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik sta nu net zo snel steeds te posten als jij. moet me meer indimmen hahaha ik snap je niet? ik ben ook nog bezig met andere dingen hoor :) maar ik snap je niet ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:34 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] nee serieus, ik meen 't.. ;-) klinkt eenbeetje raar, maar ik meen 't ;-) vooruit dan snap zelf het hele verhaal niet meer whahahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
WTF, ik snap mezelf zowat niet man ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik dan wel? ;-) maar ik meen het wel :P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:35 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] ik snap je niet? ik ben ook nog bezig met andere dingen hoor :) maar ik snap je niet ;-) weet je nog dat ik tegen jou altijd zei, typ is niet zo snel? dan had ik geantwoord en voor ik het wist had jij alweer geantwoord, nu doe ik het hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: moet je een hamer aan je vader vragen en volop op je hoofd slaan. dan snap je alles waarschijnlijk ineens veel beter hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: je snapt het niet maar meent het wel? wat meen je dan? hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weet je nog dat ik tegen jou altijd zei, typ is niet zo snel? dan had ik geantwoord en voor ik het wist had jij alweer geantwoord, nu doe ik het hahaha oh zoo, typ is niet zo snel! :) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] moet je een hamer aan je vader vragen en volop op je hoofd slaan. dan snap je alles waarschijnlijk ineens veel beter hahahaha m'n vader is aan 't werken.. ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahahaha bevalt me wel voor een keer |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dat ik het meen... :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: en het dan nog tegen mij zeggen... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: pak hem zelf maar. wil ik er wel mee meppen hahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: je meent het dat je het meent?? pfff dit niveau is zo laag dat ik het niet meer snap |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nee, dat ga ik dus echt niet doen... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] je meent het dat je het meent?? pfff dit niveau is zo laag dat ik het niet meer snap waarom zei je net nog dat het vast VWO materiaal is? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: normaal mocht ik het zeggen want toen was het zo. nu mag je het bij mij zeggen hahaha. is dat niet een hele eer voor jou?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
man nu ga jij ook weer sneller typen. tis niet meer te volgen |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] normaal mocht ik het zeggen want toen was het zo. nu mag je het bij mij zeggen hahaha. is dat niet een hele eer voor jou?? nee... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ja, voor jou wel ja.. ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: net leek het niveau nog goed. noujah redelijk. nu is het gezakt naar 0 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ja, da's m'n bedoeling ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: is het echt geen eer dat je op mij mag mopperen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: pfff bijna 70 post en geen een inhoudelijk op de wedstrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hoeveel gaat het worden tegen vvv AITB? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:14 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha, ja man beetje pesten mag toch wel??? Maar wanneer gaat CR7 nu eens een echt belangrijke wedstrijd beslissen dan??? Of eens een keer oog krijgen voor een mede speler.. volgens mij schoot hij de winnende tegen Barca er nog in:P. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
aw man, m'n zus wou ff de PC, m'n snelheid was voor even weer gezakt ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] net leek het niveau nog goed. noujah redelijk. nu is het gezakt naar 0 ah, jammer :( |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: eigenlijk niet nee ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hahahahahhahahaha ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt, allees was rare wedstrijd. barca was vermoeid en real ging goed met de kansjes om! was een goede counter! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:42 schreef Ajax Is The Best het volgende:aw man, m'n zus wou ff de PC, m'n snelheid was voor even weer gezakt ;-) ga maar gauw! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best