|
|
Loetje
|
|
|
oke ff op zn van gaals bij bayern alleen andere tekst
WIE IS DE BESTE VAN NEDERLAND? AFC AJAX!!!
WIE IS ER BETER DAN DIE EINDHOVENAREN? AFC AJAX!!!
WIE IS ER BETER DAN DIE PONYNEUKERS? AFC AJAX!!!!
WIE IS ER BETER DAN DIE ROTTERDAMMERS? AFC AJAX!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:oke ff op zn van gaals bij bayern alleen andere tekst WIE IS DE BESTE VAN NEDERLAND? AFC AJAX!!! WIE IS ER BETER DAN DIE EINDHOVENAREN? AFC AJAX!!! WIE IS ER BETER DAN DIE PONYNEUKERS? AFC AJAX!!!! WIE IS ER BETER DAN DIE ROTTERDAMMERS? AFC AJAX!! Gewoon Ajax is the best...........CBS |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Mooie wedstrijd om kampioen in te worden! Volle bak erop, leuke score en dan de 31ste binnengehaald! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:oke ff op zn van gaals bij bayern alleen andere tekst WIE IS DE BESTE VAN NEDERLAND? AFC AJAX!!! WIE IS ER BETER DAN DIE GEMEENTEHOERENDE LAMPENKAPPEN? AFC AJAX!!! WIE IS ER BETER DAN DIE VERNEUKTE PONYNEUKERS? AFC AJAX!!!! WIE IS ER BETER DAN DIE SMERIGE KAKKERLAKKEN? AFC AJAX!! Even aangepast voor de harderen onder ons!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha ik was nog beleefd hahahahahaha! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:39 schreef Ajx het volgende:Mooie wedstrijd om kampioen in te worden! Volle bak erop, leuke score en dan de 31ste binnengehaald! juist eigenlijk gewoon 9-0 winnen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja......... daarom begreep ik de tekst ook niet helemaal! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook niet....tot dat jij ingreep.......toen snapte ik het pas |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy,Skippy Ik stop je in me buidel en dan ga ik vieze scheetjes laten... Dat zal je leren...;)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:50 schreef hippy het volgende:[..] Ik stop je in me buidel en dan ga ik vieze scheetjes laten... Dat zal je leren...;)) Hahahahaha.....dacht al dat je pissig was......welkom op het forum |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahaha soms is een corrigerende tik goed gap! ;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Mij krijg je niet kwaad kerel karel karrepap...;)) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is niet eerlijk naar de andere......jij en ik begrijpen elkaar zonder woorden gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wedden van wel......... Pietje niet Potent |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: met jou ken je alles verwachten he, dacht dat ik erg was:P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: moet jij eens weten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe.....heb jou ook wel eens verrot gescholden gap....je weet er alles van. Niet online maar wel via de telefoon en pb |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jij erg???? Whahahahahhaahhaahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaha.......vergeleken bij jou.......een amateurtje |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kijk, dat bedoel ik!!
WIE ZIJN WIJ???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
AJAX............ouwe..........CBS en je hoort hem niet meer.......pubertje dus!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooi topic Brabo.....leuk in elkaar gestoken.....kan helaas niet gaan gap....moet donderdag werken....maar bedankt voor het aanbod maatje... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehe.....heb jou ook wel eens verrot gescholden gap....je weet er alles van. Niet online maar wel via de telefoon en pb hehehe je hebt me nooit hard uitgescholden, hooguit op me mieter gegeven. maar kan het hebben. nu wordt het tijd om jou een schup onder oe reet te geven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja, hou me bek ook nooit. maar vergeleken met jou valt het inderdaad mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Mooi topic Brabo.....leuk in elkaar gestoken.....kan helaas niet gaan gap....moet donderdag werken....maar bedankt voor het aanbod maatje... jeje altijd brabo! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Echt niet...henkie spermatankie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:AJAX............ouwe..........CBS en je hoort hem niet meer.......pubertje dus!! tsja je mag me een puber noemen, doet me helemaal niks hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hou je muil man magere skelettenkop!:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wat je zegt ben je zelf...hahaa ;)) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Lol...melig jonguh....;)) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jezus slappelingen??? De teksten vliegen je hier om de oren!! Maar 1 ding is zeker!!
WIJ ZIJN KAMPIOEN!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:29 schreef amsterdammer113 het volgende:Jezus slappelingen??? De teksten vliegen je hier om de oren!! Maar 1 ding is zeker!! WIJ ZIJN KAMPIOEN!! JOOOOODDDUUUHHHH |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, ik moest er goed om lachen. voor al omdat hoofd van messi bij dat 1 na laatste plaatje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: had het niet tegen jou gap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:oke ff op zn van gaals bij bayern alleen andere tekst WIE IS DE BESTE VAN NEDERLAND? AFC AJAX!!! WIE IS ER BETER DAN DIE EINDHOVENAREN? AFC AJAX!!! WIE IS ER BETER DAN DIE PONYNEUKERS? AFC AJAX!!!! WIE IS ER BETER DAN DIE ROTTERDAMMERS? AFC AJAX!! hoor je Frankie dit al roepen? zou geniaal zijN! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik hoop eigenlijk dat hij de aangepaste tekst roept! ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vertonghen moet een liedje zingen!? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
HET ZIJN MAAR KUTKAKKERLAKKEN, KUTKAKKERLAKKEN!!
Whahahahahahahaha geniaal!!!
En de hoeren van PSV, En de hoeren van PSV, de hoeren van PSV doen ook niet meer mee!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:14 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! HET ZIJN MAAR KUTKAKKERLAKKEN, KUTKAKKERLAKKEN!! Whahahahahahahaha geniaal!!! En de hoeren van PSV, En de hoeren van PSV, de hoeren van PSV doen ook niet meer mee!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje