|
|
Loetje
|
|
|
wel lekker gevoel eigenlijk! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: lekker tegen A aankruipen gap.....ik had er al gelegen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: lag ook al op bed, maar zelfs met ventilator kom ik niet in slaap. ga kapot van de warmte |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] lag ook al op bed, maar zelfs met ventilator kom ik niet in slaap. ga kapot van de warmte Airco op de slaapkamer doet wonderen... hehehe |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Stelletje mafkezen hier ook heh.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Alle wedstrijden zijn om acht uur.. Welke wedstrijden zullen dan worden uitgezonden? Aangezien ze maar drie EredivisieLivekanalen hebben.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En daar ben je pas na één en driekwart jaar achter? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Hahaha! Nee, maar viel me weer eens op.... We hebben hier een topic over de KAMPIOENSWEDSTRIJD en dan gaan ze praten over een airco in de slaapkamer!!?? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 12:50 schreef Hasjkoph het volgende:Alle wedstrijden zijn om acht uur.. Welke wedstrijden zullen dan worden uitgezonden? Aangezien ze maar drie EredivisieLivekanalen hebben.. Ik heb er toch echt vier hoor, plus kanaal 1 nog een keer extra in HD. Das nog niet genoeg voor alle wedstrijden (net als vorig jaar) op kanaal 1 zal waarschijnlijk een schakelprogramma te zien zijn, een soort Langs de Lijn op televisie. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 12:50 schreef Hasjkoph het volgende:Alle wedstrijden zijn om acht uur.. Welke wedstrijden zullen dan worden uitgezonden? Aangezien ze maar drie EredivisieLivekanalen hebben.. 3???? Ik heb er 4!!! Maar Ajax wordt sowieso uitgezonden en denk ook die wedstrijd van de kakkies! En mogelijk zal op 1 of 2 zenders een schakeling worden gemaakt tussen diverse wedstrijden!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax zal sowieso uitgezonden worden op Kanaal 1.. denk dat die kakkerlakken op Kanaal 2 zullen komen en PSV op 3.. Eredivisie Live 4 zal een schakelzender worden |
|
|
|
|
tom
|
|
|
jaja, ik ben er bij, vak 416, waar zit de rest? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 14:56 schreef baco74 het volgende:[..] Ik heb er toch echt vier hoor, plus kanaal 1 nog een keer extra in HD. Das nog niet genoeg voor alle wedstrijden (net als vorig jaar) op kanaal 1 zal waarschijnlijk een schakelprogramma te zien zijn, een soort Langs de Lijn op televisie. Ah zo.. Ik zelf heb er bijv. maar twee.. Dus we gaan het zien.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik wil overigens bij deze feyenoord even bedanken.
Dankzij hun mogen wij het kampioenschap in eigen stadion officieel maken. Toch bedankt lui, erg sportief :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ik zit niet, ik sta op Zuid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Ride -- |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
''Megadrukt tijdens laatste training''
Ongeveer 1500 mensen zijn aanwezig tijdens de laatste training van Ajax richting de kampioenswedstrijd tegen VVV-Venlo. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
5-1 vieren op leidsche! Beeeeeeeeeeeejm!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ben je er donderdag bij ouwe reus? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Boerrigter mist hoogswaarschijnlijk kampioensduel! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Maakt niet uit we hebben Ebecillio wie goed inviel tegen twente en niemand kan ons meer van de titel afhouden! WIJ ZIJN DE WARE KAMPIOEN
Alleen wat een rukzooi moet je tegen die kut burgers zoo apen nog aan potje spelen tegen arnhem bah |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: zal jou maar niet vertellen wat ik van jou vind! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: is tie weer gebesseerd?? pffff om gek van te worden |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Hij zit niet bij de selectie dus helaas |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kut kut kut, me favoriete speler is er niet bij! jammer! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wedstrijdselectie:
Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Christian Eriksen Kolbeinn Sigthórsson Siem de Jong Lorenzo Ebecilio André Ooijer Theo Janssen Daley Blind Dmitry Bulykin Aras Özbiliz Ismaïl Aissati Ricardo van Rhijn |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: 20:00 aftrap gas erop dan |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dat bedoelt die niet.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
KAMPIOENEN, KAMPIOENEN zal morgenavond ongetwijfeld vaak te horen zijn in de ArenA, waar WE om 20:00 uur aftrappen in de kampioenswedstrijd tegen VVV. 1 puntje is voldoende om de schaal in AMSTERDAM te houden, tegen een VVV dat van de laatste 24 uitwedstrijden in de Eredivisie er slechts 1 won en 23 verloor! VVV heeft tot nu toe in de hoofdstad maar één keer gelijkgespeelt op competitieniveau en 17x dropen ze af na een nederlaag tegen Ons Aller Ajax. In de dus 18 confrontaties vond Ajax 58x het net en VVV slechts 8x.
Op 01-11-1959 wist Henk Groot(heid) 3x het net te treffen in de met 5-2 gewonnen wedstrijd. Co Prins ( R.I.P., hij werd slechts 49 jaar ) scoorde de andere 2 goals voor Ajax. In dat seizoen werd Ajax KAMPIOEN in een beslissingswedstrijd tegen Feyenoord, nadat beide clubs gelijk eindigde na 34 gespeelde potjes. 5-1 was de uitslag van deze beslissingswedstrijd:))))).
Barry Hulshoff was de matchwinnaar ( 1-0 ) op 03-10-1976 en op 08-09-1985 was het scoreverloop als volgt; v.Basten 1-0 ('24), Vanenburg 2-0 ('31), van 't Schip 3-0 ('32), Stan Valkcx e.d. 4-0 ('51), Bosman 5-0 ('81), Rob Rijnink ( R.I.P. 6-0 ('88), Peter Corbijn 6-1 ('89), v.Basten 7-1 ('90).
Litmanen en Frank Rijkaard waren de doelpuntenmakers op 03-10-1993, waardoor Ajax met 2-0 wist te winnen. Mede door deze overwinning werd Ajax dat seizoen KAMPIOEN met 3 punten voorsprong op Feyenoord.
De grootste thuisoverwinning die Ajax boekte thuis tegen VVV was op 11-04-2010. Het werd maar liefst 7-0 door 3 goals van Pantelic, 1 van Emanuelson en 3 van LUIS SUAREZ. Ik zet LUIS SUAREZ dikgedrukt, want een seizoen later zou LUIS SUAREZ na de thuiswedstrijd tegen VVV ( 1-0 op 20-02-2011 door het enige doelpunt van El Hamdaoui ) afscheid nemen van het Ajax-publiek;
Het aankomend KAMPIOENSSCHAP is voor een groot deel te danken aan FRANK DE BOER. Ik wil deze HELD effe in het zonnetje zetten, want ik heb deze man als trainer en als mens ontzettend hoog zitten. Hij is voortdurend zichzelf gebleven en is altijd in zijn ploeg blijven geloven. Een onderschat iets is dat hij het imago van Ajax opkrikt en opkrikt. Deze man zet bij niemand kwaad bloed en praat altijd met respect naar de tegenstander. Dat alles is niet gespeeld, maar komt uit zijn hart. Dat maakt hem als trainer sterk....hij is zijn hele leven een stabiel mens gebleven, waardoor spelers hem nergens op kunnen pakken...spelers gaan niet met hem sollen en hij zorgt voor éénsgezindheid...ik had in het begin mijn twijfels over FRANK DE BOER als trainer, maar hij heeft mij 100% overtuigd...ik kijk naar hem en probeer van hem te leren, want deze GROOTHEID laat je als mens groeien....FRANK DE BOER///////HELD;
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik hoor er trouwen niemand over... Maar het is bijna 16 jaar geleden dat WIJ voor het laatst 2 keer op rij kampioen zijn geworden, namelijk in 94/95 en 95/96. Volgens mij was dat voor Ajax een aardige periode in de geschiedenis, en eerlijk gezegd ben ik wel weer toe aan een periode zoals destijds.. En ik heb ook nog het gevoel dat Ajax volgend seizoen met een Frank de Boer die heeft bijgeleerd aan de leiding nog wel eens ver gaat komen in Europa.. Ik zeg dat Ajax gaat overwinteren in de CL. We hebben 2 jaar op rij een verschrikkelijke kut loting gehad in vergelijking tot andere poules en ik denk dat dit jaar de echte ommekeer van Ajax gaat komen, in maart kampioen met 18 punten voorsprong en halve finale Champions league..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: 5 uur beginnen de festiviteiten en 19:30 begint de huldiging |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:29 schreef remco k het volgende:ik hoor er trouwen niemand over... Maar het is bijna 16 jaar geleden dat WIJ voor het laatst 2 keer op rij kampioen zijn geworden, namelijk in 94/95 en 95/96. Volgens mij was dat voor Ajax een aardige periode in de geschiedenis, en eerlijk gezegd ben ik wel weer toe aan een periode zoals destijds.. En ik heb ook nog het gevoel dat Ajax volgend seizoen met een Frank de Boer die heeft bijgeleerd aan de leiding nog wel eens ver gaat komen in Europa.. Ik zeg dat Ajax gaat overwinteren in de CL. We hebben 2 jaar op rij een verschrikkelijke kut loting gehad in vergelijking tot andere poules en ik denk dat dit jaar de echte ommekeer van Ajax gaat komen, in maart kampioen met 18 punten voorsprong en halve finale Champions league.. Inderdaad, het is een wereldprestatie! Maar ik zeg al een tijdje dat als we redelijk loten, we erin geloven (en niet zoals tegen ManUnited pas na 17 minuten) dat we best meekunnen in de Top25 in Europa. Van de pot4 pak je 6 punten, en met een beetje geluk zit je nu weer eens in pot2, en als je dan ook een mindere pot1 hebt, kan je zelfs groepswinnaar worden (Cypriotische clubje??) En dan zou het weer eens lekker zijn om je potentie die de club heeft, uitgedrukt te zien worden in een lente-kampioenschap! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:20 schreef alibabba het volgende:KAMPIOENEN, KAMPIOENEN zal morgenavond ongetwijfeld vaak te horen zijn in de ArenA, waar WE om 20:00 uur aftrappen in de kampioenswedstrijd tegen VVV. 1 puntje is voldoende om de schaal in AMSTERDAM te houden, tegen een VVV dat van de laatste 24 uitwedstrijden in de Eredivisie er slechts 1 won en 23 verloor! VVV heeft tot nu toe in de hoofdstad maar één keer gelijkgespeelt op competitieniveau en 17x dropen ze af na een nederlaag tegen Ons Aller Ajax. In de dus 18 confrontaties vond Ajax 58x het net en VVV slechts 8x. Op 01-11-1959 wist Henk Groot(heid) 3x het net te treffen in de met 5-2 gewonnen wedstrijd. Co Prins ( R.I.P., hij werd slechts 49 jaar ) scoorde de andere 2 goals voor Ajax. In dat seizoen werd Ajax KAMPIOEN in een beslissingswedstrijd tegen Feyenoord, nadat beide clubs gelijk eindigde na 34 gespeelde potjes. 5-1 was de uitslag van deze beslissingswedstrijd:))))). Barry Hulshoff was de matchwinnaar ( 1-0 ) op 03-10-1976 en op 08-09-1985 was het scoreverloop als volgt; v.Basten 1-0 ('24), Vanenburg 2-0 ('31), van 't Schip 3-0 ('32), Stan Valkcx e.d. 4-0 ('51), Bosman 5-0 ('81), Rob Rijnink ( R.I.P. 6-0 ('88), Peter Corbijn 6-1 ('89), v.Basten 7-1 ('90). Litmanen en Frank Rijkaard waren de doelpuntenmakers op 03-10-1993, waardoor Ajax met 2-0 wist te winnen. Mede door deze overwinning werd Ajax dat seizoen KAMPIOEN met 3 punten voorsprong op Feyenoord. De grootste thuisoverwinning die Ajax boekte thuis tegen VVV was op 11-04-2010. Het werd maar liefst 7-0 door 3 goals van Pantelic, 1 van Emanuelson en 3 van LUIS SUAREZ. Ik zet LUIS SUAREZ dikgedrukt, want een seizoen later zou LUIS SUAREZ na de thuiswedstrijd tegen VVV ( 1-0 op 20-02-2011 door het enige doelpunt van El Hamdaoui ) afscheid nemen van het Ajax-publiek; [ filmpje ] Het aankomend KAMPIOENSSCHAP is voor een groot deel te danken aan FRANK DE BOER. Ik wil deze HELD effe in het zonnetje zetten, want ik heb deze man als trainer en als mens ontzettend hoog zitten. Hij is voortdurend zichzelf gebleven en is altijd in zijn ploeg blijven geloven. Een onderschat iets is dat hij het imago van Ajax opkrikt en opkrikt. Deze man zet bij niemand kwaad bloed en praat altijd met respect naar de tegenstander. Dat alles is niet gespeeld, maar komt uit zijn hart. Dat maakt hem als trainer sterk....hij is zijn hele leven een stabiel mens gebleven, waardoor spelers hem nergens op kunnen pakken...spelers gaan niet met hem sollen en hij zorgt voor éénsgezindheid...ik had in het begin mijn twijfels over FRANK DE BOER als trainer, maar hij heeft mij 100% overtuigd...ik kijk naar hem en probeer van hem te leren, want deze GROOTHEID laat je als mens groeien....FRANK DE BOER///////HELD; [ filmpje ] geweldig weer ali! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
krijg tranen van dat afscheid van suarez man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een kutweer. Nou ja, vrij genomen, op naar Amsterdam, hopen dat ik ergens droog en gezellig lekker een dagje Ajax kan vieren! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 14:32 schreef Eide het volgende:Wat een kutweer. Nou ja, vrij genomen, op naar Amsterdam, hopen dat ik ergens droog en gezellig lekker een dagje Ajax kan vieren! ga je naar de wedstrijd gap? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat een kutsite vanaf m'n mobiel zeg.
Neuh, ik ga in de stad kijken met een maat van me. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 15:01 schreef Eide het volgende:[..] Wat een kutsite vanaf m'n mobiel zeg. Neuh, ik ga in de stad kijken met een maat van me. hahaha oke. ik met een groep vrienden bij mij thuis. wel af en toe reageren of het forum, of misschien heel vaak hahahaha |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Wie gaat er vanavond naar de arena toe? Ik heb alvast 4 kaartjes voor vak 421!!! Heb der zin in hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door ajaxboy2 -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
LALALALALALALALAA Heb er nu al zin in.. Kriebelssssss LALALALALALA |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vanavond gaat het gebeuren, vanavond zal het zo zijn *** + 1 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 15:09 schreef ajaxboy2 het volgende:Wie gaat er vanavond naar de arena toe? Ik heb alvast 4 kaartjes voor vak 421!!! Heb der zin in hoor. Yep, Seizoenkaart vak 412*** |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier