|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Dat mag je niet missen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dat er mensen nog gespannen zijn???? Ik heb me nog nooit zo relaxed gevoeld bij een wedstrijd! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 16:32 schreef amsterdammer113 het volgende:Dat er mensen nog gespannen zijn???? Ik heb me nog nooit zo relaxed gevoeld bij een wedstrijd! ;-) ik snap je. ben denk ik meer zenuwachtig voor de wedstrijd dan om het feit dat ze kampioen worden. daar be ik niet bang voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hoop dat sigi speelt en asatti op links |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 16:32 schreef amsterdammer113 het volgende:Dat er mensen nog gespannen zijn???? Ik heb me nog nooit zo relaxed gevoeld bij een wedstrijd! ;-) Ik ook man, het is gewoon 100% zeker dat we vanavond een feestje hebben.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:29 schreef remco k het volgende:ik hoor er trouwen niemand over... Maar het is bijna 16 jaar geleden dat WIJ voor het laatst 2 keer op rij kampioen zijn geworden, namelijk in 94/95 en 95/96. Volgens mij was dat voor Ajax een aardige periode in de geschiedenis, en eerlijk gezegd ben ik wel weer toe aan een periode zoals destijds.. En ik heb ook nog het gevoel dat Ajax volgend seizoen met een Frank de Boer die heeft bijgeleerd aan de leiding nog wel eens ver gaat komen in Europa.. Ik zeg dat Ajax gaat overwinteren in de CL. We hebben 2 jaar op rij een verschrikkelijke kut loting gehad in vergelijking tot andere poules en ik denk dat dit jaar de echte ommekeer van Ajax gaat komen, in maart kampioen met 18 punten voorsprong en halve finale Champions league.. Ajax terug aan Europese top? Het zou zomaar kunnen ja!!! En het is inderdaad 16 jaar geleden dat WE voor het laatst 2x achter mekaar kampioen werden. Daarvoor is het enkele malen gebeurd;
In 1918 en 1919 onder Jack Reynolds In 1931 en 1932 onder Jack Reynolds In 1966, 1967, en 1968 onder Rinus Michels In 1972 en 1973 onder Stefan Kovács In 1979 onder Cor Brom en 1980 onder Leo Beenhakker In 1982 onder Kurt Linder en 1983 onder Aad de Mos In 1994, 1995 en 1996 onder Louis v.Gaal
Rinus Michels en Louis v.Gaal zijn dus de enige trainers geweest die het lukte om 3 jaar achtermekaar kampioen met Ajax te worden....word Frank de Boer de 3e trainer die dat lukt??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 17:47 schreef alibabba het volgende:[..] Ajax terug aan Europese top? Het zou zomaar kunnen ja!!! En het is inderdaad 16 jaar geleden dat WE voor het laatst 2x achter mekaar kampioen werden. Daarvoor is het enkele malen gebeurd; In 1918 en 1919 onder Jack Reynolds In 1931 en 1932 onder Jack Reynolds In 1966, 1967, en 1968 onder Rinus Michels In 1972 en 1973 onder Stefan Kovács In 1979 onder Cor Brom en 1980 onder Leo Beenhakker In 1982 onder Kurt Linder en 1983 onder Aad de Mos In 1994, 1995 en 1996 onder Louis v.Gaal Rinus Michels en Louis v.Gaal zijn dus de enige trainers geweest die het lukte om 3 jaar achtermekaar kampioen met Ajax te worden....word Frank de Boer de 3e trainer die dat lukt??? mooi om te lezen. hoop het. ben sowiezo al blij dat we het 2x op rij worden |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
JODE JODE JODE!!!!! Ben fucking zenuwachtig!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 17:47 schreef alibabba het volgende:[..] Ajax terug aan Europese top? Het zou zomaar kunnen ja!!! En het is inderdaad 16 jaar geleden dat WE voor het laatst 2x achter mekaar kampioen werden. Daarvoor is het enkele malen gebeurd; In 1918 en 1919 onder Jack Reynolds In 1931 en 1932 onder Jack Reynolds In 1966, 1967, en 1968 onder Rinus Michels In 1972 en 1973 onder Stefan Kovács In 1979 onder Cor Brom en 1980 onder Leo Beenhakker In 1982 onder Kurt Linder en 1983 onder Aad de Mos In 1994, 1995 en 1996 onder Louis v.Gaal Rinus Michels en Louis v.Gaal zijn dus de enige trainers geweest die het lukte om 3 jaar achtermekaar kampioen met Ajax te worden....word Frank de Boer de 3e trainer die dat lukt??? Ali je bent grootser dan Wikipedia kerel...:-)
Maar je hebt helemaal gelijk, zelfs Cruijff staat niet eens in het illustere rijtje van 2 kampioenschappen op rij.. Maar nog nooit iemand 4 keer op rij, ik denk dat het hoog tijd wordt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: sowieso de spelers en de staf natuurlijk voor de rest denk ik dat er een zon 200 man staan. wie gaat er nou naar de huldiging niemand, Amsterdam loopt speciaal leeg. nee grapje man:) dat hele plein zal wel volstaan, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nog maar ff
de opstelling van vanavond is de volgende,
op goal kenneth vermeer, achter spelen gergory van der wiel, toby alderweireld, jan veronghen en daley blind. op het middenveld spelen we met vurnon anita, theo janssen en christian eriksen. voorin speelt lorezo ebecilio op de plaats van de geblesseerde derk boerrigter, siem de jong in de spits en ismail aissati zal functioneren als rechtsbuiten.
dit gaf eredivisie live net door |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] sowieso de spelers en de staf natuurlijk voor de rest denk ik dat er een zon 200 man staan. wie gaat er nou naar de huldiging niemand, Amsterdam loopt speciaal leeg. nee grapje man:) dat hele plein zal wel volstaan, dat zeker. alleen kunnen er iets minder mensen komen als vorig jaar. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, volgens mij niet toch.
had wel gekunt had Frankie moeten doen voor Boerrigter en dan de Jong iets meer naar linksbuiten en Aissatti op rechts. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, volgens mij niet toch. had wel gekunt had Frankie moeten doen voor Boerrigter en dan de Jong iets meer naar linksbuiten en Aissatti op rechts. is al zeker dat dat niet gebeurd. opstelling heb ik net bekend gemaakt |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] is al zeker dat dat niet gebeurd. opstelling heb ik net bekend gemaakt Opstelling was te verwachten. Frankie switched de laatste weken niet te veel van spelers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:24 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Opstelling was te verwachten. Frankie switched de laatste weken niet te veel van spelers. is ook goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
tering trek het gewoon niet, ondanks dat het niet mis kan gaan |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hehehehehehe. hoe vol is het stadion nu? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Zit bomvol natuurlijk dadelijk. Zijn nog wat gaten maar dat zal snel veranderen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:40 schreef AFCA MARCO het volgende:Zit bomvol natuurlijk dadelijk. Zijn nog wat gaten maar dat zal snel veranderen! vorig jaar was het een uur voor de wedstrijd al stampvol |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Toen was het ook NOG spannender! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
toen was ik smorgens om 5 uur al wakker |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
wel jammer dat die commentator er doorheen loopt te jammeren, even genieten van die sfeer daar man!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wa's de opstelling? Heb het ff vemist.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
vermeer
greg toby jan daley Chris Vurnon Theo Issi Siem Ebecilio |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllll!!!!!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Knap hoor, zelfs in deze wedstrijd zetten ze vol druk en verzaken ze absoluut niet. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Sorry hoor, maar die Eriksen speelt toch echt weer als een dweil. Iedereen hier mag hem blijven verdedigen, maar hij bakt er sinds de winterstop geen pepernoot meer van. Tjonge jonge, dat slentert maar en dat draalt maar. Echt erg matig. En hij zal vanavond nog wel een keer een assist geven ofzo, maar hij voetbalt slechter dan Ebecilio en die speelt ook al matig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ajax begon goed. wat pech met schoten op de paal. aantal goede kansen gemist, op het einde gaat het tempo iets omlaag en krijgt vvv ook een kleine mogelijkheid, hopelijk lopen we snel uit na 3 a 4-0. blijft wel opassen |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
inzet was er in het begin... maar het was merendeel niet geweldig. jammer dat in zo'n wedstrijd niet een groot talent als fischer wordt gebruikt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god wat een wereld spits toch die de Jong in de amateurs lopen er betere rond |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 20:52 schreef Blaatkoe het volgende:inzet was er in het begin... maar het was merendeel niet geweldig. jammer dat in zo'n wedstrijd niet een groot talent als fischer wordt gebruikt. wat een onzin. je gaat die jongen nu toch niet voor de leeuwen gooien. de boer zegt al dat hij volgend seizoen bij de a slecetie zit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 20:55 schreef nora het volgende:Mijn god wat een wereld spits toch die de Jong in de amateurs lopen er betere rond de jong is ook geen spits. sigi moet er wel in vind ik |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 20:55 schreef nora het volgende:Mijn god wat een wereld spits toch die de Jong in de amateurs lopen er betere rond ??? Is dit een serieuze post? Siem scoort, Siem is gevaarlijk, Siem toont aan een teamspeler te zijn en hij houdt de ballen redelijk vast. Dit doet hij allemaal op een positie waar hij liever niet speelt... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 20:55 schreef nora het volgende:Mijn god wat een wereld spits toch die de Jong in de amateurs lopen er betere rond De Jong doet het als gelegenheidsspits goed. Als je ziet hoe hij zich vrijmaakt bij die pass van blind, dan is het alleen pech dat hij niet scoort. was een goede actie van hem |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Klopt, tempo gaat omlaag, er wordt wat onnodig balverlies geleden... Wel begrijpelijk, maar eigenlijk mag het niet. 2e helft er echt even overheen denderen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wordt denk ik alleen nog erger. hoop het niet |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 21:02 schreef ktotheb het volgende:[..] Klopt, tempo gaat omlaag, er wordt wat onnodig balverlies geleden... Wel begrijpelijk, maar eigenlijk mag het niet. 2e helft er echt even overheen denderen Komt goed |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: als het aan onze aanvoerder ligt wel in ieder geval! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
begint weer lekker gezapig |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ben benieuwd of Frank nu eindelijk eens een keer Eriksen gaat wisselen. Siem op 10 en sigi in de spits. |
|
|
|