|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nope, moet werken :-( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Alsie lenig genoeg is.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jammer gap, maar er komen er nog genoeg! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat dan weer wel..
Ga jij? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik wel, vanuit het werk gelijk door!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik hoop dat ik eerder weg mag, dan kan ik nog driekwartier kijken.. Wel klote, ik moet altijd werken op de verkeerde momenten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: net geprobeerd, kon er niet bij |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:19 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik hoop dat ik eerder weg mag, dan kan ik nog driekwartier kijken.. Wel klote, ik moet altijd werken op de verkeerde momenten.. Betere baas zoeken! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 15:35 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] whahahahahahahhaa, ik lach me echt kapot, hou eens op man, whahahahahahaha!!!!! ;-) vraag aan jou al 3 jaar om op te houden;P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, of gewoon zeggen dat ik een andere dag wil.. Probleem is dat dat er bijna niet is, want ik wil drie dagen specifiek vrijhouden.. En op de twee van de overige vier dagen moet ik training geven, dus bleven er nog twee over. Dat zijn ook de dagen wanneer ik werk.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zozo.. Ben je stiekem zijn vader ofzo ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: bijna haha. nee man, AITB en ik dollen altijd. moet kunnen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maakt ook een grapje ;-) (In verband met de drie jaar) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ippie heeft mij toestraks gezegt dat at5 het uitzend de huldiging. maar ik kan zowel de tream om die site als die van op de nos niet vinden. kan iemand mij helpen en de directe links geven? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
eredivisie live zend huldiging uit toch? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
eredivisie live zend huldiging uit toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja, laat het net zo zijn dat de televisie vanavond voor mn vriendin is. ik kijk via internet. tenminste als het lukt |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: jammer voor je dan.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik zit amper 3 jaar op het Forum man.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oftewel nog niet eens 10 maanden..
:) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ja, dat kan ook ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: jou maatje heeft een ban.....laat dat een waarschuwing zijn gappie.....dat gekloot in het cafe wil ik niet meer zien |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 00:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] jou maatje heeft een ban.....laat dat een waarschuwing zijn gappie.....dat gekloot in het cafe wil ik niet meer zien sorry man, ik zal het voortaan niet meer doen.. wie trouwens, Natjos, Luis, allebei? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 00:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] jou maatje heeft een ban.....laat dat een waarschuwing zijn gappie.....dat gekloot in het cafe wil ik niet meer zien hoe was trouwens de Huldiging? ik deed thuis lekker mee ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 00:41 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] sorry man, ik zal het voortaan niet meer doen.. wie trouwens, Natjos, Luis, allebei? luis zeker...natjos weet ik niet.....maar kappen met die onzin |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ja, sorry man, ik zal het voortaan niet meer doen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kicken man.......gekkenhuis |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: whahahahaha, jammer dat ik je niet zag! :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
die van Bruno vond ik echt emotioneel man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ja was mooi man hulde aan Frank |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
heb Remco k ook gezien......!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Frank/////////////HELD!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: whahahahaha, leuk man, hoe was het? of spraken jullie elkaar niet? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 00:48 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] whahahahaha, leuk man, hoe was het? of spraken jullie elkaar niet? ;-) geintje gap |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: pffff, trap ik er weer in, ik trapte vorige keer zelfs in een 1 april grap..! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
kijk in het cafe gappie......dat is remco |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: sowiesoooooo.. helemaal gek
BRUNO SILVA, TETETETETEEE, BRUNO SILVA, TETETETEEEE |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Waar stond jij ongeveer? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 18:55 schreef remco k het volgende:[..] Ali je bent grootser dan Wikipedia kerel...:-) Maar je hebt helemaal gelijk, zelfs Cruijff staat niet eens in het illustere rijtje van 2 kampioenschappen op rij.. Maar nog nooit iemand 4 keer op rij, ik denk dat het hoog tijd wordt.. Ik waak over mijn cijfers...Wakepedia:)))) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 01:00 schreef Grasmaaier het volgende:[..] sowiesoooooo.. helemaal gek BRUNO SILVA, TETETETETEEE, BRUNO SILVA, TETETETEEEE Respect voor Bruno, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: was kippenvel moment |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, daar heb je er zoveel van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: we hadden het over dit. toen het licht uit ging in de arena en al die kleine lichtjes aan gingen was ook top |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] we hadden het over dit. toen het licht uit ging in de arena en al die kleine lichtjes aan gingen was ook top gaf een goede sfeer, maar het was raar dat de vreugde bij sommigen(bijv. Theo) ver te zoeken was. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:46 schreef NatjosFC het volgende:[..] gaf een goede sfeer, maar het was raar dat de vreugde bij sommigen(bijv. Theo) ver te zoeken was. sinds dien ben ik kaar met theo janssen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wtf. hij staat op 452 posts maar pagina 10 weergeeft niks |
|
|
|