|
|
van geil
|
|
|
laat maar lullen bode.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
TheMenage,jij begrijpt t tenminste. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is onze grote ideoloog Die menage |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, vind je het gek, Duitsers onder mekaar ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wie teletekst niet kent is nooit verwend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De slimheid van Die Manege ist enorm! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: valt in t niets bij dr love |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik ben geen duitser,maar een ding hebben we in enschede en rotterdam gemeen,020 bah! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: dr. love! dr. looooveeee!
wat een wedstrijd niet te film maar et ken ok andere kant misgaan op einde az werd sterker maar ronald moet opletren van dat herakles bij blkijven koemam! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:33 schreef Aartus het volgende:Ik ben geen duitser,maar een ding hebben we in enschede en rotterdam gemeen,020 bah! Jij mag blijven. 020 is vies en heeft laag iq. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ze jengelen maar een eind weg maar dan wel ver weg in de bijlmer waar ze thuis horen dat gajess! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:22 schreef Aartus het volgende:020 kampioen is al erg genoeg of niet?lopen ze straks weer met die stropdassen met een 1 erop,die arroganto,s uit 020. hahahahahaha tjah als je zelf de grootste loser bent moet je je wel ergens mee vereenzelvigen he.echte ajaksxieden bestaan niet.ena ls ze bestaan dan lopen ze altijd weg.....
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: jonge, ik zit je maar te pesten hoor!
Feyenoord de ware nummer 1! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tjah alleen mijn salaris niet!hehe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
FR Henk een laag iq? hebben ze wel eens een iq? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Twente en Heerenveen gelijk, Feyenoord winnen. Zijn we minimaal 4e en plaats je je rechtstreeks voor EL. Dan ben ik dik tevreden. Voorronde CL kan ook verkeerd uitpakken, deceptie en dan slecht presteren. Al zou 2e plek natuurlijk fenomenaal zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hehe...Enigzins...Wesley de keeperkarateka is gevraagd voor hun rvc. Hoogste iq binnen de club. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hehe...Enigzins...Wesley de keeperkarateka is gevraagd voor hun rvc. Hoogste iq binnen de club. haha en hij heeft niet eens een punt gescoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zat erin he...Te laag iq. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 22:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hehe...Enigzins...Wesley de keeperkarateka is gevraagd voor hun rvc. Hoogste iq binnen de club. Blijft leuk
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afwachten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door MMM -- |
|
|
|