|
|
raket
|
|
|
M'n collega's zaten zo hard te praten dat ik het niet goed verstond,maar hoorde ik nou bij de nos dat heerenveen beter van Feyenoord kan verliezen anders lopen ze europees voetbal mis.Kan iemand even vertellen of ik dat goed verstond?Want daar snap ik niks van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dubbel topic Dubbel topic :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Evem gejat van elders, en ondanks dat het een dubbel topic is (wat je vergeven wordt, aangezien je natuurlijk een grote held van de radio bent);
1e plaats: direct CL 2e plaats: voorronde CL 3e + 4e plaats: direct EL 5e t/m 8e plaats: play-offs EL
Bekerwinnaar plaatst zich direct voor EL. In dit geval is dat PSV. Mocht PSV zich ook plaatsen voor de CL, dus de 1e of de 2e plaats, dan plaatst de verliezend bekerfinalist zich ook voor de EL. In dit geval speelt plaats 5 t/m 8 play-offs. Maar, aangezien PSV 3e staat (en zich al direct plaatst voor de EL), spelen plaats 6 t/m 9 play-offs. Nu geeft plaats 5 dus ook recht op automatische plaatsing voor de EL. Heracles heeft er baat bij dat PSV 2e wordt, want dan spelen zij EL.
Nu is het geval dat PSV 3e staat, ongunstig voor Heracles. Die zullen van ons willen winnen, zodat wij die 2e plaats afstaan aan PSV (mochten zij weer winnen van ADO). Daar gaan we niet vanuit, want wij gaan gewoon winnen van Heracles. PSV wint van ADO, dan verandert er niets aan de stand. Feyenoord op 2, PSV op 3.
In dat geval is de laatste wedstrijd tegen Heerenveen gunstig voor de Friezen. Het is leuk voor ze als ze winnen, maar als PSV dan ook weer wint van Excelsior, staat PSV weer 2e, waardoor de 5e plaats geen recht geeft op automatische plaatsing, maar speel je play-offs. Dus, Heerenveen is er weer bij gebaat als Feyenoord de 2e plaats vasthoudt, zodat plaats 5 (waar Heerenveen nu staat) recht geeft op Europees voetbal.
Snappie? :) Brabbelverhaal, het klopt wel, maar misschien duurt het ff ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HELD.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:27 schreef Bosifyable het volgende:Evem gejat van elders, en ondanks dat het een dubbel topic is (wat je vergeven wordt, aangezien je natuurlijk een grote held van de radio bent); 1e plaats: direct CL 2e plaats: voorronde CL 3e + 4e plaats: direct EL 5e t/m 8e plaats: play-offs EL Bekerwinnaar plaatst zich direct voor EL. In dit geval is dat PSV. Mocht PSV zich ook plaatsen voor de CL, dus de 1e of de 2e plaats, dan plaatst de verliezend bekerfinalist zich ook voor de EL. In dit geval speelt plaats 5 t/m 8 play-offs. Maar, aangezien PSV 3e staat (en zich al direct plaatst voor de EL), spelen plaats 6 t/m 9 play-offs. Nu geeft plaats 5 dus ook recht op automatische plaatsing voor de EL. Heracles heeft er baat bij dat PSV 2e wordt, want dan spelen zij EL. Nu is het geval dat PSV 3e staat, ongunstig voor Heracles. Die zullen van ons willen winnen, zodat wij die 2e plaats afstaan aan PSV (mochten zij weer winnen van ADO). Daar gaan we niet vanuit, want wij gaan gewoon winnen van Heracles. PSV wint van ADO, dan verandert er niets aan de stand. Feyenoord op 2, PSV op 3. In dat geval is de laatste wedstrijd tegen Heerenveen gunstig voor de Friezen. Het is leuk voor ze als ze winnen, maar als PSV dan ook weer wint van Excelsior, staat PSV weer 2e, waardoor de 5e plaats geen recht geeft op automatische plaatsing, maar speel je play-offs. Dus, Heerenveen is er weer bij gebaat als Feyenoord de 2e plaats vasthoudt, zodat plaats 5 (waar Heerenveen nu staat) recht geeft op Europees voetbal. Snappie? :) Brabbelverhaal, het klopt wel, maar misschien duurt het ff ;) Dus winnen van Heracles betekend bijna gewoon 2e plaats.Want heerenveen zou dan wel stom zijn om van Feyenoord te winnen.Zou wat zijn zeg:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:03 schreef raket het volgende:[..] Dus winnen van Heracles betekend bijna gewoon 2e plaats.Want heerenveen zou dan wel stom zijn om van Feyenoord te winnen.Zou wat zijn zeg:) Klopt.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: ha,ha wat een gekkenhuis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:03 schreef raket het volgende:[..] Dus winnen van Heracles betekend bijna gewoon 2e plaats.Want heerenveen zou dan wel stom zijn om van Feyenoord te winnen.Zou wat zijn zeg:) en twente doet die ook nog mee? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je weet wel die moffen, vandaar zijn interesse..d:-) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik kan me toch niet voorstellen dat twente gaat verliezen van heerenveen??? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: het ek komt na de competitie aan bod.die deutsche mannshaft-knjb 3-0 maar das voor later!hehe
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Renato heeft ook al het bode virus.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee man..
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Nogmaals als de tukkers woensdag verliezen van de Friezen zijn ze uitgeschakeld en moeten ze na compititie spelen en dan mogen de Friezen zondag van ons verliezen dan zijn ze nog geplaats voor de voorronde E L en wij zijn dan Tweede, zo hoorde ik dat van Jack van Gelder vanavond |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: je bent zeker jaloers |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ja! Hoe kom ik aan jouw kennis en virus? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: goed naar wedstrijden te gaan kijken en je oren en ogen goed open te houden en wat gaan doen in het betaalde voetbal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stenen gooien op he leidseplein? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:50 schreef bode het volgende:[..] goed naar wedstrijden te gaan kijken en je oren en ogen goed open te houden en wat gaan doen in het betaalde voetbal Moet ik ook nog een glazen bol aanschaffen? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Daarom snap ik ook niet dat van Geel Malki niet ophaalde past veel beter bij ons dan Kuyt de Kuip komt toch wel vol in het volgend seizoen heel jammer
een kenner |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:05 schreef bode het volgende:Daarom snap ik ook niet dat van Geel Malki niet ophaalde past veel beter bij ons dan Kuyt de Kuip komt toch wel vol in het volgend seizoen heel jammer een kenner Geweldig kenner! Je weet dat Roda JC een eenzijdige optie had op Malki? (die ze natuurlijk gelicht hebben...) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Geweldig kenner! Je weet dat Roda JC een eenzijdige optie had op Malki? (die ze natuurlijk gelicht hebben...) ja dus van Geel veel te laat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het is Van Geel zijn schuld dat Roda JC die optie heeft gelicht? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee bode had zijn bal niet goed gepoetst.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nou ik stop er mee, doe niet aan 30 April en 1 Mei ga lekker Eredivisie Live kijken morgen naar de wedstrijden van zondag wachten op woensdagavond, helaas niet aanwezig in de Kuip ben uitgenodigd bij De Tukkers tegen de Friezen op verzoek van een frieze kennis mag ik niet afwijzen veel succes tegen de Almelose Tukkers zondag wel in friesland |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:22 schreef bode het volgende:nou ik stop er mee, doe niet aan 30 April en 1 Mei ga lekker Eredivisie Live kijken morgen naar de wedstrijden van zondag wachten op woensdagavond, helaas niet aanwezig in de Kuip ben uitgenodigd bij De Tukkers tegen de Friezen op verzoek van een frieze kennis mag ik niet afwijzen veel succes tegen de Almelose Tukkers zondag wel in friesland zozo, Bekende Nederlander hoor! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is zijn heldenstatus voorbij gesprint.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
goh nog steeds een paar wakker?moeten jullie morgen niet op kleedjes iets gaan verkopen?haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis ongeloveLIJK. Zeer Vooraanstaande Mijnheer Bode is het voor ons gewone stervelingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis ongeloveLIJK. Zeer Vooraanstaande Mijnheer Bode is het voor ons gewone stervelingen. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:31 schreef TheMenace het volgende:goh nog steeds een paar wakker?moeten jullie morgen niet op kleedjes iets gaan verkopen?haha Ben nog in de feestroes.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: lol
chelsea trouwens ook dik gewonnen he van qpr?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:31 schreef TheMenace het volgende:goh nog steeds een paar wakker?moeten jullie morgen niet op kleedjes iets gaan verkopen?haha Aan jou hoeven we het niet te vragen ;) in Duitsland hebben ze geen koningshuis! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tor(res)! Tor(res)! Tor(res)! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerlijk voetbalweekje geworden zo.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja 3 keer heeft tie gescoord dat mag ook wel een keer he?tering hea...miss vertrouwen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 01:50 schreef TheMenace het volgende:[..] ja 3 keer heeft tie gescoord dat mag ook wel een keer he?tering hea...miss vertrouwen? Vertrouwen, zou je denken.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: toch vind ik torres wel een goede.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik ook, komt er bij Chelsea niet zo uit alleen.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: als chelsea met 2 ECHTE buiten spelers en een speler direct achter torres zou spelen dan zou hij er veel beter uitkomen denk ik.hij is geen type voor 4-4-2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag kwam het er in ieder geval uit.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:27 schreef Bosifyable het volgende:Evem gejat van elders, en ondanks dat het een dubbel topic is (wat je vergeven wordt, aangezien je natuurlijk een grote held van de radio bent); 1e plaats: direct CL 2e plaats: voorronde CL 3e + 4e plaats: direct EL 5e t/m 8e plaats: play-offs EL Bekerwinnaar plaatst zich direct voor EL. In dit geval is dat PSV. Mocht PSV zich ook plaatsen voor de CL, dus de 1e of de 2e plaats, dan plaatst de verliezend bekerfinalist zich ook voor de EL. In dit geval speelt plaats 5 t/m 8 play-offs. Maar, aangezien PSV 3e staat (en zich al direct plaatst voor de EL), spelen plaats 6 t/m 9 play-offs. Nu geeft plaats 5 dus ook recht op automatische plaatsing voor de EL. Heracles heeft er baat bij dat PSV 2e wordt, want dan spelen zij EL. Nu is het geval dat PSV 3e staat, ongunstig voor Heracles. Die zullen van ons willen winnen, zodat wij die 2e plaats afstaan aan PSV (mochten zij weer winnen van ADO). Daar gaan we niet vanuit, want wij gaan gewoon winnen van Heracles. PSV wint van ADO, dan verandert er niets aan de stand. Feyenoord op 2, PSV op 3. In dat geval is de laatste wedstrijd tegen Heerenveen gunstig voor de Friezen. Het is leuk voor ze als ze winnen, maar als PSV dan ook weer wint van Excelsior, staat PSV weer 2e, waardoor de 5e plaats geen recht geeft op automatische plaatsing, maar speel je play-offs. Dus, Heerenveen is er weer bij gebaat als Feyenoord de 2e plaats vasthoudt, zodat plaats 5 (waar Heerenveen nu staat) recht geeft op Europees voetbal. Snappie? :) Brabbelverhaal, het klopt wel, maar misschien duurt het ff ;) duidelijk gevalletje: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, Aadje...... |
|
|
|