BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heracles (woensdag 2 mei 2012, 20:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 23:22   quote  deeplink  
grappig he dat iedereen denkt voorafgaand dat je de eerste 10 niet haalt en nu ouderwets ajax en feyenoord 1 en 2
12
 12 - woensdag 02 mei 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

kijk das sportief.
Nou zo sportief ben ik niet meer met mijn overgewicht, één hand in mijn broek met de afstandsbediening in de andere hand luierend achter de buis ;-)
12
 12 - woensdag 02 mei 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
grappig he dat iedereen denkt voorafgaand dat je de eerste 10 niet haalt en nu ouderwets ajax en feyenoord 1 en 2
Vind het vooral geinig dat Twente terug op zijn plaats is gezet. Die begonnen verwaande trekjes te krijgen XD
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 mei 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

oh zo, ik snap hem helemaal, thanks man!
Graag gedaan :)
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

heb er wel een goed gevoel over.
heb heerenveen nu een aantal keer gezien. voorin zijn ze goed, maar krijgen zoveel goals tegen, jullie zijn degelijk. dat maakt het verschil.
Degelijk?ik denk dat je dat beter over je eigen cluppie kan zeggen.Feyenoord verdiend eigenlijk dit seizoen de eerste plek kwa voetbal.de enige club waar feyenoord terecht punten tegen verspeelde is groningen uit geweest.kwa scheidsrechters heeft feyenoord ook WEER veel te klagen gehad!ook vanaaf weer aangezien ze buitenspel ineens weer niet snappen.2 keer onterechte titel voor de bijlmer achter elkaar.

Feyenoord wordt volgend jaar kampioen en daar kan de knjb niks aan doen@

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door TheMenace --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 02 mei 2012 - 23:26   quote  deeplink  
BAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

lekker hoor
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:22 schreef 12 het volgende:

[..]

Nou zo sportief ben ik niet meer met mijn overgewicht, één hand in mijn broek met de afstandsbediening in de andere hand luierend achter de buis ;-)
haha
Alexmem
 Alexmem - woensdag 02 mei 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Heerenveen gaat gewoon vol voor de winst spelen. Lukt dat niet en countert Feyenoord naar de winst so be it. Spelen ze gewoon Europees. Lukt het wel spelen ze ook Europees. Staat het 10 minuten voor tijd gelijk en heeft AZ nog kans op de winst dan laten ze Feyenoord gerust scoren. De vraag is een beetje wat ze doen als ze 1 goal voor staan, een minuut of 10 voor tijd én Az ook voor staat.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:25 schreef 12 het volgende:

[..]

Vind het vooral geinig dat Twente terug op zijn plaats is gezet. Die begonnen verwaande trekjes te krijgen XD
die kakken helemaal in mekaar. adriaanse was zo slecht niet. mclaren allen maar verdedigend spelen. bahbah
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
grappig he dat iedereen denkt voorafgaand dat je de eerste 10 niet haalt en nu ouderwets ajax en feyenoord 1 en 2
dat komt omdat iedereen er geen reet van snapt want ik heb het altijd al gezegd.en feyenoord had 1 moeten staan en ajax 2.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:26 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Degelijk?ik denk dat je dat beter over je eigen cluppie kan zeggen.Feyenoord verdiend eigenlijk dit seizoen de eerste plek kwa voetbal.de enige club waar feyenoord terecht punten tegen verspeelde is groningen uit geweest.kwa scheidsrechters heeft feyenoord ook WEER veel te klagen gehad!ook vanaaf weer aangezien ze buitenspel ineens weer niet snappen.2 keer onterechte titel voor de bijlmer achter elkaar.

Feyenoord wordt volgend jaar kampioen en daar kan de knjb niks aan doen@

Come On Feyenoord!
ik neem jou niet serieus dat weet je. iedereen die goed leest die weet dat ik bedoel dat feyenoord stabieler is dan heerenveen
MMM
 MMM - woensdag 02 mei 2012 - 23:31   quote  deeplink  
3 punten! Nu op naar zondag
12
 12 - woensdag 02 mei 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:30 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat komt omdat iedereen er geen reet van snapt want ik heb het altijd al gezegd.en feyenoord had 1 moeten staan en ajax 2.
Zullen we een blind date voor je organiseren met Amsterdammer113 ;-) Zal best gezellig worden denk ik.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik neem jou niet serieus dat weet je. iedereen die goed leest die weet dat ik bedoel dat feyenoord stabieler is dan heerenveen
en feyenoord is dit seizoen beter kwa voetbal als de bijlmer met je aarsloch kop!ga toch weg vent ik doorzie je.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 mei 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

heb er wel een goed gevoel over.
heb heerenveen nu een aantal keer gezien. voorin zijn ze goed, maar krijgen zoveel goals tegen, jullie zijn degelijk. dat maakt het verschil.
Ze krijgen inderdaad heel veel tegengoals, 56 maar liefst dit seizoen. En Feyenoord heeft geloof ik op 4 wedstrijden na elke keer gescoord. Wij houden ook vaak de 0 en de laatste 10 wedstrijden kregen we er maar 4 tegen. Waarvan er 2 toen de wedstrijd al gespeeld was.

Bovendien hebben we de laatste 10 wedstrijden niet meer verloren, 8 gewonnen 2 gelijk. In de laatste 15 wedstrijden slechts 1 keer verloren (PSV-uit).

Maar goed, Heerenveen heeft 3-4 hele gevaarlijke spelers, al zijn wij over de hele linie beter denk ik.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:32 schreef 12 het volgende:

[..]

Zullen we een blind date voor je organiseren met Amsterdammer113 ;-) Zal best gezellig worden denk ik.
hehehehe dat zou die wel willen aangezien ze daar allemaal van lullen houden@letterlijk en figuurlijk!haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 mei 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:26 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Degelijk?ik denk dat je dat beter over je eigen cluppie kan zeggen.Feyenoord verdiend eigenlijk dit seizoen de eerste plek kwa voetbal.de enige club waar feyenoord terecht punten tegen verspeelde is groningen uit geweest.kwa scheidsrechters heeft feyenoord ook WEER veel te klagen gehad!ook vanaaf weer aangezien ze buitenspel ineens weer niet snappen.2 keer onterechte titel voor de bijlmer achter elkaar.

Feyenoord wordt volgend jaar kampioen en daar kan de knjb niks aan doen@

Come On Feyenoord!
hahaha, rustig gozert. ADO-thuis hebben we trouwens ook verdiend verloren en uit bij VVV was het ook 3x niks.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ze krijgen inderdaad heel veel tegengoals, 56 maar liefst dit seizoen. En Feyenoord heeft geloof ik op 4 wedstrijden na elke keer gescoord. Wij houden ook vaak de 0 en de laatste 10 wedstrijden kregen we er maar 4 tegen. Waarvan er 2 toen de wedstrijd al gespeeld was.

Bovendien hebben we de laatste 10 wedstrijden niet meer verloren, 8 gewonnen 2 gelijk. In de laatste 15 wedstrijden slechts 1 keer verloren (PSV-uit).

Maar goed, Heerenveen heeft 3-4 hele gevaarlijke spelers, al zijn wij over de hele linie beter denk ik.
daarom. jullie zijn stabieler. meer een team. denk dat het 0-2 wordt
MMM
 MMM - woensdag 02 mei 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Heerenveen kan enkel nog 5e worden door puntverlies tegen Feyenoord. Verliezen is niet erg, want dan wordt Heerenveen 5e en Feyenoord 2e. Gelijkspel kan betekenen dat Herenveen 5e wordt en Feyenoord 3e, dus dat is de enige uitslag die ze daar niet mogen hebben. Winst voor Heerenveen betekent PSV 2e, Feyenoord 3e, en Heerenveen 4e.

Feyenoord moet dus gewoon winnen!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:32 schreef TheMenace het volgende:

[..]

en feyenoord is dit seizoen beter kwa voetbal als de bijlmer met je aarsloch kop!ga toch weg vent ik doorzie je.
ach moet je weer schelden?
jammer man. heb respect voor al jou forum genoten. maar wat heb ik een stronthekel aan jou.
dit is trouwens het laatste bericht dat ik antwoord op jou. dat je scheld typeerd je zwakte, meer niet. je scheld maar een eind weg. ajuus
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 mei 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, rustig gozert. ADO-thuis hebben we trouwens ook verdiend verloren en uit bij VVV was het ook 3x niks.
Dat puntje tegen NEC(2 meter buitenspel), zal toch niet cruciaal gaan worden?

Als het 0-0 was gebleven, hadden we er nu geweest!!
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, rustig gozert. ADO-thuis hebben we trouwens ook verdiend verloren en uit bij VVV was het ook 3x niks.
op de counter jah maar kwa spelbeeld had je echt niet hoeven verliezen van die haagse jauden heheh en vvv kom op nou hahaha die had feyenoord moeten winnen.dus als feyenoord slecht speelt dan mag feyenoord niet winnen.wat een gelul.psv scoort al 3 wedstrijden geloof ik ind e 93 ste minuut!die hoor je dat ook niet zeggen.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ach moet je weer schelden?
jammer man. heb respect voor al jou forum genoten. maar wat heb ik een stronthekel aan jou.
dit is trouwens het laatste bericht dat ik antwoord op jou. dat je scheld typeerd je zwakte, meer niet. je scheld maar een eind weg. ajuus
heerlijk lekker rustig.haha
doei

ps ik heb geen hekel aan de jullie hoor ik vind jullie gewoon zielig en lachwekkend.

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 mei 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:39 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dat puntje tegen NEC(2 meter buitenspel), zal toch niet cruciaal gaan worden?

Als het 0-0 was gebleven, hadden we er nu geweest!!
Nope, dan had PSV alsnog maar 2 punten achter ons gestaan. En zij hebben een beter doelsaldo.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:39 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dat puntje tegen NEC(2 meter buitenspel), zal toch niet cruciaal gaan worden?

Als het 0-0 was gebleven, hadden we er nu geweest!!
ook weer zoiets.weer een voorbeeld van corruptie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 mei 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

op de counter jah maar kwa spelbeeld had je echt niet hoeven verliezen van die haagse jauden heheh en vvv kom op nou hahaha die had feyenoord moeten winnen.dus als feyenoord slecht speelt dan mag feyenoord niet winnen.wat een gelul.psv scoort al 3 wedstrijden geloof ik ind e 93 ste minuut!die hoor je dat ook niet zeggen.
Feyenoord heeft in die wedstrijd te weinig afgedwongen op recht te hebben op een overwinning. Tuurlijk kan je slecht spelen en winnen, maar dan is het nog niet verdiend? En PSV heeft 2x gemazzeld ja, maar dat was ook niet verdiend.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 mei 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nope, dan had PSV alsnog maar 2 punten achter ons gestaan. En zij hebben een beter doelsaldo.
Ahum, wou ff kijken of je scherp was maaT!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 02 mei 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:47 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ahum, wou ff kijken of je scherp was maaT!
hehehehe ;)

Denk dan maar aan het moment dat Labyad de 3-2 tegen ons maakte, want daar ging iets aan vooraf dat verdacht veel op een overtreding op Indi leek.... Dan had PSV 2 punten minder gehad en wij eentje meer....

Maar goed, as is verbande turf en telt niet.
tomson
 tomson - woensdag 02 mei 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:41 schreef TheMenace het volgende:

[..]

heerlijk lekker rustig.haha
doei

ps ik heb geen hekel aan de jullie hoor ik vind jullie gewoon zielig en lachwekkend.

Come On Feyenoord!
Vriendelijker als dit zullen jullie hem nooit horen.Koester het moment! :)
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:51 schreef tomson het volgende:

[..]

Vriendelijker als dit zullen jullie hem nooit horen.Koester het moment! :)
haha jawel hoor.alleen mensen die het verdienen maar niet mensen die doorzichtig snavelgedrag vertonen op een slinkse manier.
ik neem alleen wat aan van een echte kampioen zoals REAL MADRID!en niet zo een nepsnavel.

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - woensdag 02 mei 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Feyenoord heeft in die wedstrijd te weinig afgedwongen op recht te hebben op een overwinning. Tuurlijk kan je slecht spelen en winnen, maar dan is het nog niet verdiend? En PSV heeft 2x gemazzeld ja, maar dat was ook niet verdiend.
ach die andere ploegen dwingen zo vaak niks af en krijgen teveel zoals dat snaveldorp de bijlmer genaamd.en psv idenm dito en ook heerenveen tering die speelde echt slec ht de laatste 10 wedstrijden hahaha.
ik heb zo een zin om die friezen te slopen!althans ik?feyenoord natuurlijk haha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 22:26 schreef infamous psv het volgende:
jullie verdienen de 2e plek gezien de inzet en begroting...
Top D..!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahahaha, wat een kenner ;)

Cabral had sowieso wel zijn waarde, met zijn goal en 2 assists. Ik viel bijna om van verbazing bij zijn prima corner ;)
Corners zien er de laatste tijd sowieso beter uit, jammer dat het zo lang heeft moeten duren, Cabral was zeker weer leuk om te zien..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
gefeliciteerd jullie!
Dito Luis..!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 23:31 schreef MMM het volgende:
3 punten! Nu op naar zondag
Weer een driepuntert..
bode
 bode - donderdag 03 mei 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Helaas heb ik de wedstrijd niet Live kunnen zien
ik was gast bij de Tukkers tegen de Friezen met een grote kennis uit friesland
die had kaarten van de hoofdtribune, ik was zeer blij naar afloop hij ook natuurlijk
maar wat een wedstrijd zag ik op de TV later in de kuip zeer verdiend, maar nu zondag de friezen mogen niet winnen of gelijk spelen mits dat AZ verliest dan is er maar één manier ons gewoon laten winnen niet met 1-0 maar met 3-1 anders valt het op en komt er misschien een staartje van
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 mei 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Daar is dus ff geen speld meer tussen te krijgen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 03 mei 2012 - 00:54   quote  deeplink  
Zooo naar wat eten ben ik ook thuis aangekomen...
Iedereen gefeliciteerd!!!
Op naar de ChampionsLeague!
Mooie score alleen vond ik de 1e helft egt een zaadpartij.
en na de 4-0 was het ook weer helemaal niet om aan te gluren...
Maargoed al met al we hebben het gefilkt!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 00:54 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Zooo naar wat eten ben ik ook thuis aangekomen...
Iedereen gefeliciteerd!!!
Op naar de ChampionsLeague!
Mooie score alleen vond ik de 1e helft egt een zaadpartij.
en na de 4-0 was het ook weer helemaal niet om aan te gluren...
Maargoed al met al we hebben het gefilkt!!!!
Van de eerste helft werd je niet vrolijk nee, ze lieten Heracles Bq bezit houden achterin, veel te lang naar mijn mening..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 mei 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 00:53 schreef FR-Henk het volgende:
Daar is dus ff geen speld meer tussen te krijgen.
Vind het al knap dat 'ie er een leesteken tussen kreeg.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 mei 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 00:59 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Vind het al knap dat 'ie er een leesteken tussen kreeg.
Bij een dubbelpost waren het er 2 geweest.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 03 mei 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 01:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bij een dubbelpost waren het er 2 geweest.
Scherp. Die bode komt er ook wel.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 mei 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 01:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Scherp. Die bode komt er ook wel.
Tis een waar talent. Een wijs man. De nieuwe Einstein.
bode
 bode - donderdag 03 mei 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 01:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Scherp. Die bode komt er ook wel.
waar kom ik, ook op plaats 2
ben al ruim 35 jaar met betaald voetbal bezig, meeste met de jeugd
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 02:12   quote  deeplink  
Feyenoord heeft na afloop van het gewonnen duel met Heracles Almelo (4-1) de supporters bedankt voor hun steun tijdens het huidige seizoen. Na afloop van de laatste thuiswedstijd van het seizoen, waarin de ploeg Europees voetbal veiligstelde, liep de selectie samen met de technische en medische staf onder de klanken van het Youll never walk alone een ereronde door het stadion. De aanwezige supporters lieten middels een staande ovatie hun waardering voor de ploeg van Ronald Koeman blijken.

Toen de selectie de noordzijde bereikte, barstte een groot feest los. Zowel de supporters op de tribunes als de spelers op het veld vierden op uitbundige wijze het bereiken van Europees voetbal. Ron Vlaar gooide van blijdschap zijn shirt in het publiek, een voorbeeld dat onder andere El Ahmadi en Bruno Martins Indi even later zouden volgen. Ook John Guidetti, die de wedstrijd vanaf de tribune had bekeken, meldde zich na afloop op het veld om afscheid te nemen van de supporters en werd door een aantal spelers op de schouders genomen.

Ondanks de stromende regen bleven vrijwel alle supporters tijdens de gehele ereronde in het stadion om hun ploeg te bedanken voor de goede prestaties van dit seizoen. Zondag, tijdens de laatste speelronde van de competitie, kan Feyenoord die prestatie nog extra glans geven. De ploeg gaat dan op bezoek bij SC Heerenveen en bij winst eindigt Feyenoord op de tweede plaats, die recht geeft op een ticket voor de voorrondes van de Champions League. Het duel begint zondag om 14.30 uur.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 02:22   quote  deeplink  
WIJ STAAN BOVEN ZWIJNALDUM, WIJ STAAN BOVEN ZWIJNALDUM, WIJ STAAN BOVEN ZWIJNALDUM..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 02:23   quote  deeplink  
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS VOOR LEROY FER..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 04:00   quote  deeplink  
KOEMAN KOEMAN
KOEMAN KOEMAN
KOEMAN KOEMAN
WE GAAN EUROPA IN..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 04:12   quote  deeplink  
Feyenoord plaatst zich dit seizoen rechtstreeks voor Europees voetbal. Zoveel is duidelijk nadat het elftal van Ronald Koeman woensdagavond in De Kuip met 4-1 wist te winnen van Heracles Almelo. Feyenoord is hiermee verzekerd van tenminste de vierde plaats in de eredivisie en daarmee een rechtstreeks ticket voor Europees voetbal. Aanstaande zondag verdedigt Feyenoord de tweede plaats op de ranglijst als de ploeg op bezoek gaat bij sc Heerenveen. De overwinning op Heracles kwam woensdag tot stand via doelpunten van Otman Bakkal, Jerson Cabral, Sekou Cissé en Ruben Schaken.

20120502_hera_1_rh.jpg
Feyenoord was met name in de eerste twintig minuten van de wedstrijd oppermachtig tegen Heracles. De ploeg speelde in een tempo dat de bezoekers niet wisten bij te benen en maakten daarbij optimaal gebruik van de snelheid van de voorhoede met Jerson Cabral, Sekou Cissé en gelegenheidsspits Ruben Schaken.

 
De meer dan verdiende 1-0 voorsprong na tien minuten spelen, kwam ook voor een groot deel op het conto van Schaken, die op de positie van de geblesseerde Guyon Fernandez speelde. Nadat Cabral vroeg in de wedstrijd al gevaarlijk was geweest met een afstandschot, kreeg Schaken even later alle vrijheid toen hij de diepte in werd gestuurd. Zijn afronding was bijna perfect, ware het niet dat zijn schot wel de keeper passeerde maar afketste op de paal. Otman Bakkal, die in de voorgaande wedstrijd tegen AZ al de winnende had gemaakt, stond echter precies op de juiste plaats om alsnog in een leeg doel binnen te schieten.

20120502_hera_2_rh.jpg
 
Wat volgde was een stormloop op het doel van Heracles, die ondanks goede kansen via schoten van Stefan de Vrij, Cabral en Cissé geen doelpunt opleverde. Het was de enige smet op een prima eerste helft van Feyenoord, dat tot de rust Heracles slechts eenmaal via een afstandschot van Everton dat naast rolde gevaarlijk zag worden.

20120502_hera_3_rh.jpg

Na rust leek Heracles heel even wat beter in het spel te komen, maar de hoop van de bezoekers werd binnen tien minuten de kop ingedrukt. Cabral was op dat moment het eindstation van een razendsnelle en knap uitgespeelde counter. De aanvaller kreeg daarbij de bal aan de rechterkant van het veld, trok naar binnen en schoot laag in de korte hoek raak.

20120502_hera_4_rh.jpg

 Daarmee was de ban gebroken, want Heracles kwam er in het vervolg nauwelijks meer aan te pas in De Kuip. De ploeg van Peter Bosz was slordig in balbezit en gaf Feyenoord telkens weer de kans om via de counter gevaarlijk te worden. Feyenoord profiteerde dankbaar, door binnen twintig minuten na rust uit te lopen naar 4-0.

20120502_hera_5_rh.jpg

 Beide doelpunten waren voor een groot deel te danken aan Schaken. De spits zag na ruim een uur spelen een prima schot gered worden, maar uit de hoekschop die volgde mocht Cissé in alle vrijheid raak koppen. Binnen een minuut na de aftrap van Heracles die volgde lag de bal alweer in het doel. Dit keer had Schaken het vizier zelf op scherp en rondde hij prima af met een schot vanaf de rechterkant van het doel in de verre hoek.

20120502_hera_6_rh.jpg
 
Heracles kwam twintig minuten voor tijd nog wel terug tot 4-1 via een rommelgoal van Willy Overtoom, maar de overwinning van Feyenoord kwam in het restant van de wedstrijd geen moment meer in gevaar. Terwijl de regen met bakken naar beneden kwam, kon er daarom na het laatste 
fluitsignaal van scheidsrechter Bossen feest gevierd worden in De Kuip, in de wetenschap dat de doelstelling van dit seizoen gehaald is.

20120502_hera_10_rh.jpg

Feyenoord Heracles Almelo 4-1
Scoreverloop:
11 1-0 Bakkal
53 2-0 Cabral
65 3-0 Cissé
66 4-0 Schaken
72 4-1 Overtoom
 
Scheidsrechter: Bossen
 
Geel: Quansah (Heracles Almelo)
 
Opstellingen:
Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar (89 Nelom), Martins Indi; El Ahmadi, Bakkal, Clasie (70 Mokotjo); Cabral, Schaken en Cissé.
Heracles Almelo: Pasveer; Breukers (46 Te Wierik), Rienstra, Van der Linden, Davidsson; Quansah, Overtoom, Bruns; Gouriye (74 Pedro), Armenteros en Everton).
 
20120502_hera_7_rh.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 mei 2012 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 02:22 schreef RenatoBos het volgende:
WIJ STAAN BOVEN ZWIJNALDUM, WIJ STAAN BOVEN ZWIJNALDUM, WIJ STAAN BOVEN ZWIJNALDUM..
En FERrader niet te vergeten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heracles (woensdag 2 mei 2012, 20:00)









0.0100150