BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo van Duivenbode snel interim-directeur

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 30 april 2012 - 21:37   quote  deeplink  
CRUIJFF WIL SNELHEID - Theo van Duivenbode moet snel de nieuwe interim-directeur worden bij Ajax. Op voorspraak van Johan Cruijff wordt Van Duivenbode tijdelijk aangesteld om zo mensen aan te stellen waarin Cruijff vertrouwen heeft.

Dat alles meldt Simon Zwartkruis bij Voetbal International. De Ajax-watcher benadrukt dat Cruijff zeer positief is over het RvC-trio Van Duivenbode, Hans Wijers en Leo van Wijk. Deze drie beoogde nieuwe raadsleden kwamen kortgeleden op bezoek bij Cruijff om te spreken over Ajax.

Met Van Duivenbode als tijdelijke algemeen directeur moet snel afscheid worden genomen van onder meer Henri van der Aat. Cruijff zint het niets dat Van der Aat tijdens de rechtbank, enkele weken geleden, nog naast Steven ten Have zat om Louis van Gaal naar Ajax te halen.

Met de nieuwe mensen wordt overigens verder gezocht naar een vaste algemeen directeur en twee overige RvC-leden.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 30 april 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Wat ik vooral erg fijn vind is het stukje dat Henri van der Aat weggestuurd zal gaan worden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 30 april 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Mooi man, gaat helemaal de goede kant op met Ajax!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 30 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 21:39 schreef amsterdammer113 het volgende:
Grote kans dat die Henrichs ook opbokt..
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2012 - 22:06   quote  deeplink  
prachtig dit. net zoals derksen net al zei. dit zijn 3 zeer goede mensen met van duijvenbode op de voorgrond. lijkt me een prima keuze!

echt mensen met verstand over voetbal en niet van die zakenlui. bovendien mensen die ajax kennen en die een prima band met cruijff hebben en zijn filosofie kent!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door Loetje --
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 30 april 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:06 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
prachtig dit. net zoals derksen net al zei. dit zijn 3 zeer goede mensen met van duijvenbode op de voorgrond. lijkt me een prima keuze!

echt mensen met verstand over voetbal en niet van die zakenlui. bovendien mensen die ajax kennen en die een prima band met cruijff hebben en zijn filosofie kent!
Het gaat de goede kant op met Ajax.. op alle fronten merk je dat!

OFF: Derksen vind het Ajax-shirt (net als René van der Gijp) mooi.. had ik niet verwacht hahah.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 30 april 2012 - 22:11   quote  deeplink  
klinkt zeer positief

Go JOJAN Go

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door Ronald 1960 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 30 april 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:10 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

OFF: Derksen vind het Ajax-shirt (net als René van der Gijp) mooi.. had ik niet verwacht hahah.
Ik vind hem ook mooi, maar wat anderen buiten Ajax van het shirt vinden interesseert me eigenlijk geen ene donder! En als helemaal geen supporter van die gemeentehoeren!!!
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:10 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ja, ik vind hem geweldig. ga hem bestellen. het shirt van 2 jaar geleden heb ik ingelijst met dat electrogeel. en deze is zooo mooi. kreeg er kippenvel van. mooi donker en lichtblauw. geweldige kleur groen, dit is voor mij het shirt van de afgelopen 10 jaar. maar dat is een persoonlijke mening!
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2012 - 22:23   quote  deeplink  
en ook dat training t shirt die de wissels aanhadden ga ik kopen en wellicht dat trainingspak ook, maar heb die nog niet gezien. liefde op het eerste gezicht dit
baco74
 baco74 - maandag 30 april 2012 - 22:23   quote  deeplink  
THEO!!!
THEO!!!
THEO!!!
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:23 schreef baco74 het volgende:
THEO!!!
THEO!!!
THEO!!!
hehehe

BACO
BACO
BACO

op youtube staan paar leuke filpjes van het uitvak bij twente ajax. zie je ook de penalty
baco74
 baco74 - maandag 30 april 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hehehe

BACO
BACO
BACO

op youtube staan paar leuke filpjes van het uitvak bij twente ajax. zie je ook de penalty
De penalty van Theo!!!........van Duivenbode?
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 30 april 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 21:45 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Grote kans dat die Henrichs ook opbokt..
Waarom denk je dat.Niet dat ik het erg zou vinden hoor daar niet van.Denk je dat omdat hij eigenlijk niet achter de visie van Cruijff staat of heb je een andere reden.
Stanley
 Stanley - dinsdag 01 mei 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Begint er inderdaad weer een beetje op te lijken :-)
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 01 mei 2012 - 09:40   quote  deeplink  
Zullen alle stukjes dan eindelijk op zijn plaats vallen?
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2012 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:51 schreef baco74 het volgende:

[..]

De penalty van Theo!!!........van Duivenbode?
haha
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 01 mei 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:54 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Waarom denk je dat.Niet dat ik het erg zou vinden hoor daar niet van.Denk je dat omdat hij eigenlijk niet achter de visie van Cruijff staat of heb je een andere reden.
Heb al vaker gelezen dat Henri van der Aat en Hennie Henrichs alles doen wat hun opgedragen wordt. Oftewel ze hebben geen eigen mening en dat moet juist wel. Ik ben er heilig van overtuigd dat Theo van Duivenbode een eigen mening heeft en als hem iets niet aanstaat dan zegt hij dat ook direct.

Als de manier van werken van Hennie Henrichs hem niet aanstaat dan zal hij dat vast en zeker melden.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 01 mei 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 09:40 schreef Booya4Afca het volgende:
Zullen alle stukjes dan eindelijk op zijn plaats vallen?
jazeker
alibabba
 alibabba - dinsdag 01 mei 2012 - 13:13   quote  deeplink  
UITSTEKENDE zaak als dit waarheid word...THEO V.DUIVENBODE heb ik zeer hoog zitten...ik heb die man meermalen over de gang van zaken bij Ajax horen praten en hij kwam met oplossingen die mij als muziek in de oren klinken.

Cruijff heeft echt gevoel voor dit soort zaken, want ook BERGKAMP, JONK en FRANK DE BOER doen het tot nu toe VOORTREFFELIJK!!! Ook het verhaal wat Cruijff zegt over Henri vd.Zaat begrijp ik volkomen...die gladjakker zat poeslief langs ten HaTe destijds, dus Henri vd.Zaat moet OPROTTEN!!!!!!!!
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 01 mei 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Enerzijds deel ik jullie mening, anderzijd heb ik hem ook horen zeggen dat hij voor van Gaal was en dat bijt elkaar en beetje of trek ik de boel uit zijn verband.Zo als het nu gaat klinkt het mij als muziek in de oren, maar zonder van Gaal, vd Aat en Henrichs.
Ajx
 Ajx - dinsdag 01 mei 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Van Duijvenbode is een Ajacied, ervaring in het voetbal en bedrijfsleven, onderschrijft de visie van JC op technisch vlak en heeft zelf ook een mooie visie over de bedrijfsvoering van de club, dus ik zie eigenlijk alleen maar pluspunten! Nu nog die 2 jodocussen weg en we zijn helemaal BETER!!
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 01 mei 2012 - 17:23   quote  deeplink  
er is nog een jodocus, nl jeroen slob.Als we toch aan het puinruimen zijn mag die van mij ook weg
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 mei 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 21:39 schreef amsterdammer113 het volgende:
zolang we kampioen worden....
alibabba
 alibabba - dinsdag 08 mei 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Henri vd.ZaaT heeft gister gesproken bij BNR-radio....Meneer vd.ZaaT zegt vrolijk dat we nu geen TD nodig hebben, maar nog niet zo lang geleden omarmde hij een TD...hij zei gisteren ook dat THEO V.DUIVENBODE geen interim Algemeen Directeur word en dat is toch hoogst opmerkelijk te noemen...juist een man als THEO V.DUIVENBODE zou zeker in beeld moeten blijven, maar meneer meent nu al namens alle partijen te spreken..

Vd.ZaaT lult nu over 2 jaar zwarte cijfers, maar hij vergeet erbij te zeggen dat 2 jaar daarvoor 25 miljoen verlies werd geleden...ook de 2 kampioenschappen wil hij naar zich toe trekken, maar het heeft puur te maken met de Cruijff-revolutie, omdat het VOETBAL voorop kwam te staan...die successen zijn dus winstgevend geweest en de verkoop van spelers...en nu wil vd.ZaaT doen voorkomen alsof het aan hem en Slop heeft gelegen...wat MISSELIJKMAKEND zeg..

Hij zei ook dat het met 2 man nu erg goed gaat en dat de rust behouden moet worden...een paar maanden geleden zei hij in de rechtszaal nog dat het onmogelijk was Ajax te runnen met een directie van slechts 2 mensen, waardoor het aanstellen van Louis v.Gaal noodzakelijk was...een paar maanden geleden stelden Slop en vd.ZaaT Danny Blind aan als TD en nu vind ie een TD ineens niet meer noodzakelijk..nu omarmt ie ineens het technisch hart, maar hij zat onlangs nog langs ten HaTe in de rechtszaal tegen onder andere BERGKAMP en JONK...

Wat een MISSELIJKE man zeg en ik kan me daar echt woest over maken....van dat soort gasten komen wij in een economische crisis omdat ze zichzelf veel te belangrijk vinden...vd.ZaaT en Slop willen zich het succes toe-eigenen wat totaal misplaatst is...wederom stellen ze het bedrijfsmatige op de voorgrond, terwijl al tig maal bewezen is dat dat steeds verkeerd afloopt...bovendien schopt vd.ZaaT wederom tegen het zere been van Cruijff om v.Duivenbode te noemen als niet toekomstig ad interim AD...Slop en vd.ZaaT zijn bezig met een charmeoffensief wat kant nog wal raakt want men doet onrecht aan bepaalde mensen en daar kan ik absoluut niet tegen...mensen als Cruijff, Frank de Boer, Jonk en Bergkamp verdienen de credits en zeker niet vd.ZaaT met zijn prietpraat!!

OPROTTEN die man en neem Jeroentje in het Slop mee om ergens anders in een SLOP te geraken!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door alibabba --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Jij ziet het goed Ali.....
alibabba
 alibabba - dinsdag 08 mei 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jij ziet het goed Ali.....
Ik wil er liever niet over posten, want ik zou willen zien dat het puur over VOETBAL moet gaan...maar wat ik nu weer hoorde en las van vd.ZaaT maakt me echt pissig...ook Slop moest zich laatst weer f laten gelden...ze willen zich omhoog profileren tov geweldige mensen als Cruijff, Frank de Boer, Bergkamp en Jonk en daar kan ik zeer slecht tegen...ze willen puur overleven en wringen zich in alle bochten om er positief uit te komen bij Ajacieden....ik zie teveel van dat soort mensen in de samenleving en die maken alles kapot..
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Opportunisme troef he. NU gaat het goed, dus maximaal uitbuiten. Dat hieraan vooraf jarenlang wanbeleid werd gevoerd hebben we het niet meer over. Het is eigenlijk uit noodzaak geboren competentie.

En ja, de loftrompet over jezelf opsteken.... Daarom adviseren wij van WC Eend.... WC Eend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 mei 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 15:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik wil er liever niet over posten, want ik zou willen zien dat het puur over VOETBAL moet gaan...maar wat ik nu weer hoorde en las van vd.ZaaT maakt me echt pissig...ook Slop moest zich laatst weer f laten gelden...ze willen zich omhoog profileren tov geweldige mensen als Cruijff, Frank de Boer, Bergkamp en Jonk en daar kan ik zeer slecht tegen...ze willen puur overleven en wringen zich in alle bochten om er positief uit te komen bij Ajacieden....ik zie teveel van dat soort mensen in de samenleving en die maken alles kapot..
Ze zetten zich zelf graag in de etalage...Ajax kampioen...en dan treden ze weer naar buiten toe..gaajes is het..
Ajx
 Ajx - dinsdag 08 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Allebei lekker laten oprotten! Zijn vieze klootzakken die aan het verkeerde kamp meevochten! Daarnaast nog nooit iets toegevoegd aan ons commercieële en financiële kant van Ajax!
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 11:19 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Heb al vaker gelezen dat Henri van der Aat en Hennie Henrichs alles doen wat hun opgedragen wordt. Oftewel ze hebben geen eigen mening en dat moet juist wel. Ik ben er heilig van overtuigd dat Theo van Duivenbode een eigen mening heeft en als hem iets niet aanstaat dan zegt hij dat ook direct.

Als de manier van werken van Hennie Henrichs hem niet aanstaat dan zal hij dat vast en zeker melden.
als je geen eigen mmening hebt, moet je niet eens aan die funtie beginnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo van Duivenbode snel interim-directeur

0.0059709