BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum Feyenoorder JanM gaat de Alpe D`huez bedwingen voor een mooi doel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 april 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Jaja onze JanM gaat in juni mee met Alpe d'Huez om geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding..
Jan is op het idee gezet door een rot gebeurtenis in zijn omgeving...

Onze Jan dacht waarschijnlijk dat ik het allang vergeten was maar dat is niet zo Jantje :)

Het doel van dit topic is eigenlijk wel om Jan te motiveren en hem aan te moedigen..

Hup Jan Hup...
You`ll never bike alone kerel!!!
dyn009_original_408_472_pjpeg_8616_1f0b886783e70eaf093bcc63e898f135.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door Leon FR1908 --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 30 april 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Go JeanM!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 april 2012 - 22:31   quote  deeplink  
jean haha hup hup
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 april 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Ja Jan veel succes ,misschien komen we elkaar nog tegen want ik doe hier elk jaar aan mee!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 30 april 2012 - 22:41   quote  deeplink  
Ah, ik kom wel langs de kant staan met een flesje water. Mogen jullie delen!

Beide succes in dit geval.
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 30 april 2012 - 22:54   quote  deeplink  
RESPECT
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 april 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Fantastisch initiatief Jan, respect. Jij bent een goed mens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 april 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Mooi actie L en JanM! Succes gasten, make us proud ;)
bode
 bode - dinsdag 01 mei 2012 - 00:32   quote  deeplink  
hij lieve dan ik wat een afstand en bergen op en af
maar petje af voor het goede doel wat hij gaat doen

Fantastisch JanM
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 mei 2012 - 10:10   quote  deeplink  
Jan! Waar ben je? Vertel ons meer!
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 01 mei 2012 - 10:44   quote  deeplink  
ALLE SUCCES TOEGEWENST JAN........DIEP RESPECT!!!
ted
 ted - dinsdag 01 mei 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Ja en het wordt heel bijzonder want ;hij gaat met een driewieler . stuur je bankrn.
maar dan stort ik 10€ . Goed hoor!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 mei 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Nou hij biket mooi wel zonder mij!

Maar succes.
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 22:39 schreef lijdensweg het volgende:
Ja Jan veel succes ,misschien komen we elkaar nog tegen want ik doe hier elk jaar aan mee!
Dat wij toch nog iets gemeen hebben zeg ... verrassend! Maar jij ook succes hè!
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 10:10 schreef FR-Henk het volgende:
Jan! Waar ben je? Vertel ons meer!
Hier dus. Weken geleden eens met Leon gePM't over mijn deelname en toen ervoor gekozen om mijn identiteit niet prijs te geven. Nooit verwacht dat Leon er alsnop op terug zou komen, maar uiteraard wel positief verrast door alle steunbetuigingen!

Zoals Leon aangeeft ben ook ik dierbaren kwijtgeraakt aan de ziekte kanker. Vorig jaar heb ik Alpe d'HuZes als supporter meegemaakt en dit jaar ga ik dus zelf fietsen. Ik lig op schema qua training en verdere voorbereiding, maar begin 'm toch wel een beetje te knijpen nu 7 juni snel dichterbij komt. Hopen dat het geen lijdensweg wordt hahaha!

Ik hou jullie op de hoogte!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 mei 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 11:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Hier dus. Weken geleden eens met Leon gePM't over mijn deelname en toen ervoor gekozen om mijn identiteit niet prijs te geven. Nooit verwacht dat Leon er alsnop op terug zou komen, maar uiteraard wel positief verrast door alle steunbetuigingen!

Zoals Leon aangeeft ben ook ik dierbaren kwijtgeraakt aan de ziekte kanker. Vorig jaar heb ik Alpe d'HuZes als supporter meegemaakt en dit jaar ga ik dus zelf fietsen. Ik lig op schema qua training en verdere voorbereiding, maar begin 'm toch wel een beetje te knijpen nu 7 juni snel dichterbij komt. Hopen dat het geen lijdensweg wordt hahaha!

Ik hou jullie op de hoogte!
Top man, You'll never fiets alone!
Henny
 Henny - dinsdag 01 mei 2012 - 14:42   quote  deeplink  
Geen Amfetamine nemen he, net als Tom Simpson op de Mont Ventoux in 1967
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 mei 2012 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:42 schreef Henny het volgende:
Geen Amfetamine nemen he, net als Tom Simpson op de Mont Ventoux in 1967
Ja.. dat haalt alle lol er uit..
tomson
 tomson - dinsdag 01 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Gewoon niet teveel nemen :p
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 mei 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 11:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Hier dus. Weken geleden eens met Leon gePM't over mijn deelname en toen ervoor gekozen om mijn identiteit niet prijs te geven. Nooit verwacht dat Leon er alsnop op terug zou komen, maar uiteraard wel positief verrast door alle steunbetuigingen!

Zoals Leon aangeeft ben ook ik dierbaren kwijtgeraakt aan de ziekte kanker. Vorig jaar heb ik Alpe d'HuZes als supporter meegemaakt en dit jaar ga ik dus zelf fietsen. Ik lig op schema qua training en verdere voorbereiding, maar begin 'm toch wel een beetje te knijpen nu 7 juni snel dichterbij komt. Hopen dat het geen lijdensweg wordt hahaha!

Ik hou jullie op de hoogte!
Graag!
Henny
 Henny - dinsdag 01 mei 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Succes Jan. Grote klasse.
bode
 bode - dinsdag 01 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
prima werk van JanM maar laat straks even horen wat het op geleverd heeft

Succes
Sensi
 Sensi - dinsdag 01 mei 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Geweldig dit, veel succes maat!
JanM
 JanM - dinsdag 01 mei 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:52 schreef bode het volgende:
prima werk van JanM maar laat straks even horen wat het op geleverd heeft

Succes
Er is nu al bijna € 16.500.000,00 binnengehaald en het doel/streven ligt dit jaar op € 30.000.000,00! Er moet dus nog flink gedoneerd worden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 mei 2012 - 21:06   quote  deeplink  
@Jan en nu ook @Lijdensweg..

Allereerst vind ik het een mooi sportief en nobel doel om je zo in te zetten voor het leed van een ander...
Prachtig om te lezen dat Lijdensweg zijn hart veel groter is dan menig èèn misschien gedacht mocht hebben..

Maar Jan en L wat voor training is er voor nodig om daadwerkelijk dat doel het beklimmen van die duivelse of hemelse berg te halen..???

Een maatje van mij rijd bijvoorbeeld alle klassiekers en nu heeft hij een bakfiets gemaakt die hij volgooit met zakken zand en zo elke dag mee naar het werk komt 15 km..Dat doet hij extra buiten zijn normale km in de avonduurtjes en weekenden...

Welke voorbereiding hebben jullie?

PS hoeveel is een sponsorbedrag per renner voor die berg?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Leon FR1908 --
bruno
 bruno - dinsdag 01 mei 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Wil ook graag wat overmaken heb helaas ook die ziekte heel dichtbij.
Super dat mensen zich hiervoor inzetten.
Sjerrie
 Sjerrie - woensdag 02 mei 2012 - 02:03   quote  deeplink  
Jan pik respect jongen!
JanM
 JanM - woensdag 02 mei 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
@Jan en nu ook @Lijdensweg..

Allereerst vind ik het een mooi sportief en nobel doel om je zo in te zetten voor het leed van een ander...
Prachtig om te lezen dat Lijdensweg zijn hart veel groter is dan menig èèn misschien gedacht mocht hebben..

Maar Jan en L wat voor training is er voor nodig om daadwerkelijk dat doel het beklimmen van die duivelse of hemelse berg te halen..???

Een maatje van mij rijd bijvoorbeeld alle klassiekers en nu heeft hij een bakfiets gemaakt die hij volgooit met zakken zand en zo elke dag mee naar het werk komt 15 km..Dat doet hij extra buiten zijn normale km in de avonduurtjes en weekenden...

Welke voorbereiding hebben jullie?

PS hoeveel is een sponsorbedrag per renner voor die berg?
Leon, ik volg een trainingsschema waarbij ik 4 keer per week fiets. In het begin (vanwege de winter) veelal binnen (op een zogenaamde Tacx, zeg maar soort rollerbankje of in de sportschool 'spinning'), inmiddels vooral buiten hetzij op de racefiets hetzij het bos in op de MTB. Dat schema wisselt intervaltraining af met trainingen waarbij je juist langere tijd met een wat lagere hartslag moet fietsen en loopt qua trainingsuren steeds verder op. Al met al zwaar zat dus ik vind het niet nodig om ook nog eens met zandzakken rond te gaan fietsen!

En verder moet ik maar geloven dat het goedkomt, want veel fietservaring had ik niet. Het oefenen van echte beklimmingen kan in NL natuurlijk niet, al vind ik dat je dat op de Tacx nog wel redelijk kunt simuleren. Het gaat er volgens de geleerden vooral om dat je voldoende fietskm in de benen hebt en vooral leert om niet te zwaar te willen trappen. Zeg maar het koffiemolentje van Armstrong: op de weg fiets ik dus meestal voor mijn gevoel in een net iets te klein verzetje om maar vooral die omwentelingen te maken die ik straks bergop ook moet draaien (alleen dan nog kleiner natuurlijk).

Wat betreft de sponsoring variëren de bedragen enorm. Er is een directeur van een bouwmaterialenhandel die in zijn eentje gaat voor het ophalen van € 200.000,00! De 'gewone man' heeft als doelstelling om minimaal € 2.500,00 bij elkaar te fietsen en dat gaat mij zoals het er nu uitziet ook wel lukken ... Maar donaties blijven natuurlijk welkom, alleen weet ik geen manier waarop die bij mij terecht zouden kunnen komen zonder dat ik me hier bekend maak. Zou dat misschien via jou kunnen lopen? Jij bent immers door de actie voor Suijltje al een BHF-er, een Bekende Headliner Forum-er ;-P

PM me maar even als je hier ideeën over hebt! Lees wel dat er mensen zijn die willen doneren, dus misschien kunnen/moeten we hier (toch) iets mee doen?
De Spot
 De Spot - woensdag 02 mei 2012 - 15:56   quote  deeplink  
Hulde Jan,hoeveel keer wil je hem gaan rijden??

Vorigjaar de Marmotte gereden die Alpe Duez is een etter hoor kijk uit.

Het begin is verschrikkelijk maar na bocht 5 gaat tie steeds meer lopen.

GO for it!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 02 mei 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Respect Jan!!! Echt super!!! Come on!!!

Wel liever jij als ik hahaha! Dat dan weer wel!

Grote klasse!

Beloof je wel dat je L voor blijft!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 18:44 schreef hoogvliet010 het volgende:
Respect Jan!!! Echt super!!! Come on!!!

Wel liever jij als ik hahaha! Dat dan weer wel!

Grote klasse!

Beloof je wel dat je L voor blijft!
Nee Jan rijd achter L aan..
funny-pictures-history-too-many-steroids.jpg
JanM
 JanM - donderdag 03 mei 2012 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 01:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee Jan rijd achter L aan..
[ afbeelding ]
Nee, die ene dag is L mijn 'vriend' (als hij tenminste echt meedoet ... en hoe controleer ik dat? Voor heel veel deelnemers wordt het een lijdensweg ;-P)!
12
 12 - donderdag 03 mei 2012 - 10:37   quote  deeplink  
JanM//Held :) Succes kamaradski!!!!
craven
 craven - donderdag 03 mei 2012 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Leon, ik volg een trainingsschema waarbij ik 4 keer per week fiets. In het begin (vanwege de winter) veelal binnen (op een zogenaamde Tacx, zeg maar soort rollerbankje of in de sportschool 'spinning'), inmiddels vooral buiten hetzij op de racefiets hetzij het bos in op de MTB. Dat schema wisselt intervaltraining af met trainingen waarbij je juist langere tijd met een wat lagere hartslag moet fietsen en loopt qua trainingsuren steeds verder op. Al met al zwaar zat dus ik vind het niet nodig om ook nog eens met zandzakken rond te gaan fietsen!

En verder moet ik maar geloven dat het goedkomt, want veel fietservaring had ik niet. Het oefenen van echte beklimmingen kan in NL natuurlijk niet, al vind ik dat je dat op de Tacx nog wel redelijk kunt simuleren. Het gaat er volgens de geleerden vooral om dat je voldoende fietskm in de benen hebt en vooral leert om niet te zwaar te willen trappen. Zeg maar het koffiemolentje van Armstrong: op de weg fiets ik dus meestal voor mijn gevoel in een net iets te klein verzetje om maar vooral die omwentelingen te maken die ik straks bergop ook moet draaien (alleen dan nog kleiner natuurlijk).

Wat betreft de sponsoring variëren de bedragen enorm. Er is een directeur van een bouwmaterialenhandel die in zijn eentje gaat voor het ophalen van € 200.000,00! De 'gewone man' heeft als doelstelling om minimaal € 2.500,00 bij elkaar te fietsen en dat gaat mij zoals het er nu uitziet ook wel lukken ... Maar donaties blijven natuurlijk welkom, alleen weet ik geen manier waarop die bij mij terecht zouden kunnen komen zonder dat ik me hier bekend maak. Zou dat misschien via jou kunnen lopen? Jij bent immers door de actie voor Suijltje al een BHF-er, een Bekende Headliner Forum-er ;-P

PM me maar even als je hier ideeën over hebt! Lees wel dat er mensen zijn die willen doneren, dus misschien kunnen/moeten we hier (toch) iets mee doen?
Ik vindt dat Bruins verplicht mee moet, weet hij ook wat het is om te zweten hehehe....
Maar zonder dollen: respect...
JanM
 JanM - donderdag 03 mei 2012 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 10:48 schreef craven het volgende:

[..]

Ik vindt dat Bruins verplicht mee moet, weet hij ook wat het is om te zweten hehehe....
Maar zonder dollen: respect...
Dankje! Gisteren die steekpass gezien van Bruins trouwens? Jammer dat ze die 1-2 niet vast wisten te houden!
craven
 craven - donderdag 03 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 10:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Dankje! Gisteren die steekpass gezien van Bruins trouwens? Jammer dat ze die 1-2 niet vast wisten te houden!
Jammer voor excelsior he, benieuwd of Bruins blijft(wat er ook gebeurd)
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 04 mei 2012 - 02:20   quote  deeplink  
Goed initiatief Jan!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 mei 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 18:44 schreef hoogvliet010 het volgende:
Respect Jan!!! Echt super!!! Come on!!!

Wel liever jij als ik hahaha! Dat dan weer wel!

Grote klasse!

Beloof je wel dat je L voor blijft!
Lekker belangrijk! Het gaat voor het goede doel ..... niet wie er als eerste over de finish komt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 19:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker belangrijk! Het gaat voor het goede doel ..... niet wie er als eerste over de finish komt.
Das op zich ook al een goed doel om jouw voor te blijven..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 04 mei 2012 - 19:53   quote  deeplink  
L. loop toch sowieso al een beetje achter?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 04 mei 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Zijn ze al boven?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 19:53 schreef Bosifyable het volgende:
L. loop toch sowieso al een beetje achter?
Ghehe +1..
maar jij ook afgelopen woensdag, waar was je dan ineens..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 mei 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
@Jan en nu ook @Lijdensweg..

Allereerst vind ik het een mooi sportief en nobel doel om je zo in te zetten voor het leed van een ander...
Prachtig om te lezen dat Lijdensweg zijn hart veel groter is dan menig èèn misschien gedacht mocht hebben..

Maar Jan en L wat voor training is er voor nodig om daadwerkelijk dat doel het beklimmen van die duivelse of hemelse berg te halen..???

Een maatje van mij rijd bijvoorbeeld alle klassiekers en nu heeft hij een bakfiets gemaakt die hij volgooit met zakken zand en zo elke dag mee naar het werk komt 15 km..Dat doet hij extra buiten zijn normale km in de avonduurtjes en weekenden...

Welke voorbereiding hebben jullie?

PS hoeveel is een sponsorbedrag per renner voor die berg?
Ik fiets momenteel al een jaar of 27 en de alp beklim ik voor de 7de keer. En ik ben hier ingerold via oud-wielrenner Jeroen Blijlevens. Per week fiets ik ongeveer een kilometer of 700. Elk weekend dat Feyenoord niet thuis speelt ga ik met een paar van mijn beste vrienden op locatie fietsen in Nederland, Belgie of Duitsland. En in de zomer maanden zijn we vaak in Frankrijk en/of Zwitserland te vinden voor mooie fiets tochten. Een nieuw project die we willen gaan doen is om van kust naar kust te fietsen in de USA. Ik ga nu snel afsluiten voor de 2 minuten stlte voor de dodenherdenking voor allen die voor onze vrijheid hebben gevochten!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 04 mei 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 19:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik fiets momenteel al een jaar of 27 en de alp beklim ik voor de 7de keer. En ik ben hier ingerold via oud-wielrenner Jeroen Blijlevens. Per week fiets ik ongeveer een kilometer of 700. Elk weekend dat Feyenoord niet thuis speelt ga ik met een paar van mijn beste vrienden op locatie fietsen in Nederland, Belgie of Duitsland. En in de zomer maanden zijn we vaak in Frankrijk en/of Zwitserland te vinden voor mooie fiets tochten. Een nieuw project die we willen gaan doen is om van kust naar kust te fietsen in de USA. Ik ga nu snel afsluiten voor de 2 minuten stlte voor de dodenherdenking voor allen die voor onze vrijheid hebben gevochten!
Jij moet de tour gaan fietsen man!
Die kan je makkelijk winnen....jij bent echt heul goed!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door hoogvliet010 --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 04 mei 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 19:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe +1..
maar jij ook afgelopen woensdag, waar was je dan ineens..
Ja dooie, ik zei al vanaf de tribune dat ik bij de parkeerplaats ff ging pissen. Daan stemt in, Cor stemt in, en uiteindelijk loop ik alleen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 20:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja dooie, ik zei al vanaf de tribune dat ik bij de parkeerplaats ff ging pissen. Daan stemt in, Cor stemt in, en uiteindelijk loop ik alleen.
Had je het ook maar tegen mij moeten zeggen slome. Nu snap ik ook waarom Daan en Cor zeiden dat ik snel door moest lopen d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 mei 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 19:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik fiets momenteel al een jaar of 27 en de alp beklim ik voor de 7de keer. En ik ben hier ingerold via oud-wielrenner Jeroen Blijlevens. Per week fiets ik ongeveer een kilometer of 700. Elk weekend dat Feyenoord niet thuis speelt ga ik met een paar van mijn beste vrienden op locatie fietsen in Nederland, Belgie of Duitsland. En in de zomer maanden zijn we vaak in Frankrijk en/of Zwitserland te vinden voor mooie fiets tochten. Een nieuw project die we willen gaan doen is om van kust naar kust te fietsen in de USA. Ik ga nu snel afsluiten voor de 2 minuten stlte voor de dodenherdenking voor allen die voor onze vrijheid hebben gevochten!
Petje af kerel...
Buiten het feit dat je voor het goede doel fietst lever je eigenlijk
bijna elke dag een topprestatie op de fiets..

ps ik denk dat de meeste wel ff 2 minuten stil zullen zijn ter nagedachtenis van.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 mei 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ps ik denk dat de meeste wel ff 2 minuten stil zullen zijn ter nagedachtenis van.
Zeker weten. Elk jaar weer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 mei 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Leon, ik volg een trainingsschema waarbij ik 4 keer per week fiets. In het begin (vanwege de winter) veelal binnen (op een zogenaamde Tacx, zeg maar soort rollerbankje of in de sportschool 'spinning'), inmiddels vooral buiten hetzij op de racefiets hetzij het bos in op de MTB. Dat schema wisselt intervaltraining af met trainingen waarbij je juist langere tijd met een wat lagere hartslag moet fietsen en loopt qua trainingsuren steeds verder op. Al met al zwaar zat dus ik vind het niet nodig om ook nog eens met zandzakken rond te gaan fietsen!

En verder moet ik maar geloven dat het goedkomt, want veel fietservaring had ik niet. Het oefenen van echte beklimmingen kan in NL natuurlijk niet, al vind ik dat je dat op de Tacx nog wel redelijk kunt simuleren. Het gaat er volgens de geleerden vooral om dat je voldoende fietskm in de benen hebt en vooral leert om niet te zwaar te willen trappen. Zeg maar het koffiemolentje van Armstrong: op de weg fiets ik dus meestal voor mijn gevoel in een net iets te klein verzetje om maar vooral die omwentelingen te maken die ik straks bergop ook moet draaien (alleen dan nog kleiner natuurlijk).

Wat betreft de sponsoring variëren de bedragen enorm. Er is een directeur van een bouwmaterialenhandel die in zijn eentje gaat voor het ophalen van € 200.000,00! De 'gewone man' heeft als doelstelling om minimaal € 2.500,00 bij elkaar te fietsen en dat gaat mij zoals het er nu uitziet ook wel lukken ... Maar donaties blijven natuurlijk welkom, alleen weet ik geen manier waarop die bij mij terecht zouden kunnen komen zonder dat ik me hier bekend maak. Zou dat misschien via jou kunnen lopen? Jij bent immers door de actie voor Suijltje al een BHF-er, een Bekende Headliner Forum-er ;-P

PM me maar even als je hier ideeën over hebt! Lees wel dat er mensen zijn die willen doneren, dus misschien kunnen/moeten we hier (toch) iets mee doen?
Ik denk dat je het echt wel gaat halen Jan...
Kan niet misgaan volgens mij maar kijk uit voor de hongerklap he,dus bananen en reepies in je zak :)
ps ik pm je even.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 15:07   quote  deeplink  
JanM
Youdaman128417894696386637.jpg

Ben je er klaar voor denk je..????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum Feyenoorder JanM gaat de Alpe D`huez bedwingen voor een mooi doel.









0.0119278