BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum Feyenoorder JanM gaat de Alpe D`huez bedwingen voor een mooi doel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 juni 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Het waren geweldige dagen met al die mensen die er zijn voor hetzelfde doel! Ik heb het minder dan JanM gedaan blijkbaar. Ik ben totaal maar 3 keer boven gekomen toen ik last kreeg van mijn achillespees. Een blessure die mij helaas al een tiental maanden parten speelt. Geweldig toch hoe al die supporters langs de weg ons allemaal blijven aanmoedigen om toch maar elke keer die top te willen bereiken. Volgend jaar maar weer wat meer gled in het laatje zien te krijgen!!
Ik wil via deze weg al de supporters bedanken die langs de weg stonden om ons allemaal aan te moedigen. Ik doe het voor mijn overleden vader die zich ook jaren heeft ingezet voor de bestrijding van kanker en KIKA. Al met al een feest met emotionele lading met het ontvangst van mijn vrouw, kinderen, familie en vrienden die allen hun steentje hebben bij gedragen aan dit geweldig goed doel .....
tomson
 tomson - zaterdag 09 juni 2012 - 10:11   quote  deeplink  
3 keer is ook prachtig L.. Ik doe het je niet na in ieder geval. Hulde!!
EdjeNL
 EdjeNL - zaterdag 09 juni 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Goed gedaan Lijdensweg! Respect!
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 09 juni 2012 - 11:01   quote  deeplink  
Uiteraard ook voor jou respect L.!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juni 2012 - 11:26   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Lijdensweg. Je hebt je bijdrage naar vermogen geleverd. Mooi ook dat je vader als geweldig voorbeeld inspiratie geeft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 juni 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Mooie bijdrage Lijdensweg! Goed gedaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juni 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 13:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Mooie bijdrage Lijdensweg! Goed gedaan.
Inderdaad een mooi verhaal!!
Bijna ontroerend en zo ken ik Lijdensweg helemaal niet hahaha

L ga zo door!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 juni 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 13:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Inderdaad een mooi verhaal!!
Bijna ontroerend en zo ken ik Lijdensweg helemaal niet hahaha

L ga zo door!!!
Ik ook niet maat! We kunnen wel een streep zetten door alter ego 'Bram'...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juni 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 14:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik ook niet maat! We kunnen wel een streep zetten door alter ego 'Bram'...
Zonder op details in te gaan, juist niet.
van geil
 van geil - zaterdag 09 juni 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 10:09 schreef lijdensweg het volgende:
Het waren geweldige dagen met al die mensen die er zijn voor hetzelfde doel! Ik heb het minder dan JanM gedaan blijkbaar. Ik ben totaal maar 3 keer boven gekomen toen ik last kreeg van mijn achillespees. Een blessure die mij helaas al een tiental maanden parten speelt. Geweldig toch hoe al die supporters langs de weg ons allemaal blijven aanmoedigen om toch maar elke keer die top te willen bereiken. Volgend jaar maar weer wat meer gled in het laatje zien te krijgen!!
Ik wil via deze weg al de supporters bedanken die langs de weg stonden om ons allemaal aan te moedigen. Ik doe het voor mijn overleden vader die zich ook jaren heeft ingezet voor de bestrijding van kanker en KIKA. Al met al een feest met emotionele lading met het ontvangst van mijn vrouw, kinderen, familie en vrienden die allen hun steentje hebben bij gedragen aan dit geweldig goed doel .....
prima gedaan!!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 juni 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zonder op details in te gaan, juist niet.
Ik denk dat ik begrijp waar je op doelt... we zullen het wel zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 juni 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Klasse Lijdensweg..!!!! Respect voor je prestatie man..
JanM
 JanM - maandag 11 juni 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 10:09 schreef lijdensweg het volgende:
Het waren geweldige dagen met al die mensen die er zijn voor hetzelfde doel! Ik heb het minder dan JanM gedaan blijkbaar. Ik ben totaal maar 3 keer boven gekomen toen ik last kreeg van mijn achillespees. Een blessure die mij helaas al een tiental maanden parten speelt. Geweldig toch hoe al die supporters langs de weg ons allemaal blijven aanmoedigen om toch maar elke keer die top te willen bereiken. Volgend jaar maar weer wat meer gled in het laatje zien te krijgen!!
Ik wil via deze weg al de supporters bedanken die langs de weg stonden om ons allemaal aan te moedigen. Ik doe het voor mijn overleden vader die zich ook jaren heeft ingezet voor de bestrijding van kanker en KIKA. Al met al een feest met emotionele lading met het ontvangst van mijn vrouw, kinderen, familie en vrienden die allen hun steentje hebben bij gedragen aan dit geweldig goed doel .....
Jammer dat je vanwege die blessure niet vaker kon, maar respect voor je doorzettingsvermogen! Volgend jaar weer dus? Moeten we dan maar iets afspreken, MITS je niet nog een heel seizoen over Mulder blijft zeiken natuurlijk ;-P
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juni 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2012 - 19:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Jammer dat je vanwege die blessure niet vaker kon, maar respect voor je doorzettingsvermogen! Volgend jaar weer dus? Moeten we dan maar iets afspreken, MITS je niet nog een heel seizoen over Mulder blijft zeiken natuurlijk ;-P
Hahahaha.......
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 juni 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Dat word dus geen afspraak..d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 juni 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2012 - 19:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Jammer dat je vanwege die blessure niet vaker kon, maar respect voor je doorzettingsvermogen! Volgend jaar weer dus? Moeten we dan maar iets afspreken, MITS je niet nog een heel seizoen over Mulder blijft zeiken natuurlijk ;-P
Dat wordt wel heel moeilijk !! Het seizoen is nog niet begonnen en ik ben alweer lekker op dreef ...........
tomson
 tomson - maandag 11 juni 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Ieder zijn eigen lijdensweg op die bult daar.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 juni 2012 - 20:36   quote  deeplink  
AND THANKS , VOOR ALLE STEUN BETUIGINGEN ................
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 juni 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Y're welcome L
Milo
 Milo - dinsdag 12 juni 2012 - 15:19   quote  deeplink  
Heerlijk om te lezen allemaal, had zelf een school bij mij trainen om de berg op te gaan maar waren uitgeloot! dus zijn ze een week eerder gegaan! de steiger fietst tegen kanker! duizende euro's binnen gehaald.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juni 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 15:19 schreef Milo het volgende:
Heerlijk om te lezen allemaal, had zelf een school bij mij trainen om de berg op te gaan maar waren uitgeloot! dus zijn ze een week eerder gegaan! de steiger fietst tegen kanker! duizende euro's binnen gehaald.
Mooi om te lezen Milo..
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 12 juni 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 15:19 schreef Milo het volgende:
Heerlijk om te lezen allemaal, had zelf een school bij mij trainen om de berg op te gaan maar waren uitgeloot! dus zijn ze een week eerder gegaan! de steiger fietst tegen kanker! duizende euro's binnen gehaald.
Altijd geweldig toch?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 13 juni 2012 - 01:05   quote  deeplink  
JanMegaHELD!!!!!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 13 juni 2012 - 01:05   quote  deeplink  
En L ook natuurLIJK!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Ga je weer fietsen Jan?
JanM
 JanM - dinsdag 13 mei 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 08:12 schreef RenatoBos het volgende:
Ga je weer fietsen Jan?
Nope. Het was de bedoeling om vorig jaar nog een keer gaan om 'm dan zelf ook 6 keer te bedwingen, maar het is allemaal totaal anders gelopen. Op dit moment heb ik totaal geen (fiets)conditie meer, dus één keer zou misschien net lukken. Maar ik denk dat ik het wel weer ga oppakken en dan schrijf ik me vast ook ooit weer een keer in!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Okay..
Vond het sowieso knap van je mister Mini. Ik hoorde het vanochtend op de radio dus vroeg het me af.
JanM
 JanM - dinsdag 13 mei 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 10:29 schreef RenatoBos het volgende:
Okay..
Vond het sowieso knap van je mister Mini. Ik hoorde het vanochtend op de radio dus vroeg het me af.
Ben benieuwd hoe groot de schade is door alle negatieve publiciteit. Is echt doodzonde voor al die vrijwilligers die dit evenement belangenloos mogelijk maken! En de fietsers zelf niet te vergeten natuurlijk!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Inderdaad ja..
tomson
 tomson - dinsdag 13 mei 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Enorm hoorde ik van de week op tv. Geloof dat ze iets van 60 % terugval hadden in de opbrengst. Die bonusaffaire van die man is letterlijk funest geweest voor het vertrouwen. Doodzonde. ..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum Feyenoorder JanM gaat de Alpe D`huez bedwingen voor een mooi doel.









0.0088720