BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Afscheid Guidetti

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - dinsdag 01 mei 2012 - 07:54   quote  deeplink  
Jongens. Het is al vreselijk voor Guidetti voor Feyenoord en voor het legioen dat Guidetti niet meer kan spelen. Maar het moet toch mogelijk zijn dat we afscheid van deze jongen nemen. In ieder geval bedanken voor dit seizoen en hopen dat hij blijft. Kan iemand van de supporters vereniging het niet voor elkaar krijgen dat hij woensdag voor de wedstrijd afscheid neemt van het publiek. Probeer dit samen te regelen met Lee Towers. Ik vond ook voor de wedstrijd tegen AZ dat ik zoiets miste. Anders misschien iets deon voor Guiditti in de 12e minuut. Maar het mooiste voor of in de rust woensdag. Kan iemand dit misschien regeln bij het bestuur.

Guidetti thanks for this seison. I liked your style(very nice goals) and I will miss you. Hope you stay next Year.

Thanks thanks thanks
legrande
 legrande - dinsdag 01 mei 2012 - 07:55   quote  deeplink  
Ik heb het al vaker voorgesteld en bijna was het zover. probeer het weer. Communitysinning zoals in Engeland vaak voor een wedstrijd brengt vaak de sfeer naar een hoogtepunt.
legrande
 legrande - dinsdag 01 mei 2012 - 09:01   quote  deeplink  
John Guidetti rekent erop dat hij zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord heeft gespeeld. De topscorer van de Rotterdammers komt door ziekte dit seizoen niet meer in actie.

Bovendien is het nog maar de vraag waar Guidetti na de zomer speelt. De jongeling is eigendom van Manchester City en na zijn succesvolle periode in Rotterdam-Zuid, waar hij twintig keer scoorde, is het niet uitgesloten dat hij volgend seizoen bij een grotere club speelt.

Guidetti treurt in gesprek met Voetbal International om het mislopen van zijn afscheid van het Feyenoord-publiek. "Het is triest. Heracles was mijn laatste thuiswedstrijd geweest, waarin ik afscheid had willen nemen van het Feyenoord-publiek. Dat me dat wordt ontnomen, doet pijn."

Deze pijn moeten wij toch voor een groot deel wegwerken en hem een fantastisch staande ovatie geven als afscheid woensdag. Dit Moet gewoon. Wie regels het. We laten hem toch niet zomaar weggaan na zo'n seizoen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 mei 2012 - 09:53   quote  deeplink  
Mooiste afscheid kan de selectie hem zelf geven. Plaatsing voor vCL.

Als ze het niet goed doen, moet ie misschien zelfs nog aan de bak in de plee-offs.
legrande
 legrande - dinsdag 01 mei 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Zie dat het inmiddelsd geregeld is gelukkig

John Guidetti zal morgen de supporters van Feyenoord bedanken voor de steun die ze hem gaven dit seizoen. De Zweedse aanvaller heeft last van een zenuwontsteking en kan zodoende niet meer in actie komen voor Feyenoord dit seizoen. De spits wist in 23 wedstrijden in totaal 20 keer het net te vinden en groeide in korte tijd uit tot een ware publiekslieveling. Guidetti zal morgen samen met de Feyenoord-selectie afscheid nemen van het Legioen in de laatste thuiswedstrijd van voetbaljaargang 2011/2012, zo laat RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten weten.
bode
 bode - dinsdag 01 mei 2012 - 15:49   quote  deeplink  
Legrande: ik ben 100% met je eens moet morgenavond wat gebeuren

Guidetti thanks for this seson
Guidetti thanks for your goals
Guidetti I miss you next year

Good Bay Gudetti
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 01 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
Als we allemaal nou een spandoek maken in hetzelfde krakkemikkige Engels als hij zelf doet..!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 mei 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:16 schreef Bosifyable het volgende:
Als we allemaal nou een spandoek maken in hetzelfde krakkemikkige Engels als hij zelf doet..!
Zoiets als;

GOOD BAY
GUIDETTI
tomson
 tomson - dinsdag 01 mei 2012 - 17:18   quote  deeplink  
Koet bei!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 mei 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Staande ovatie verdiend ie wel die gekkerd ..........
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 mei 2012 - 17:44   quote  deeplink  
John Guidetti zal morgen de supporters van Feyenoord bedanken voor de steun die ze hem gaven dit seizoen. De Zweedse aanvaller heeft last van een zenuwontsteking en kan zodoende niet meer in actie komen voor Feyenoord dit seizoen. De spits wist in 23 wedstrijden in totaal 20 keer het net te vinden en groeide in korte tijd uit tot een ware publiekslieveling. Guidetti zal morgen samen met de Feyenoord-selectie afscheid nemen van het Legioen in de laatste thuiswedstrijd van voetbaljaargang 2011/2012, zo laat RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten weten.
In een uitverkochte Kuip zal bovendien een deel van de selectie, die in 2002 de UEFA Cup wist te winnen, gehuldigd worden voor hun prestatie. Onder andere Bert van Marwijk, Robin van Persie, Paul Bosvelt en Christian Gyan zullen aanwezig zijn. Samen zullen zij tijdens het eerbetoon een ereronde lopen om het veld van De Kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 mei 2012 - 21:28   quote  deeplink  
VFRfan12
 VFRfan12 - dinsdag 01 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 17:44 schreef lijdensweg het volgende:
Staande ovatie verdiend ie wel die gekkerd ..........
eigenlijk meer dan dat als je 3x scoort tegen 020
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
d:-))
legrande
 legrande - woensdag 02 mei 2012 - 09:40   quote  deeplink  
Hoop wel dat hij voor de wedstrijd afscheid neemt en niet erna.
VFRfan12
 VFRfan12 - woensdag 02 mei 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 09:40 schreef legrande het volgende:
Hoop wel dat hij voor de wedstrijd afscheid neemt en niet erna.
hoezo?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 01:33   quote  deeplink  

John-Guidetti.jpg

16-Guidetti-planken17386730.jpg

guidetti_960636q.jpg

Guidetti-460x250.jpg

johnguidetti2.jpg

2dacf0j.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 01:33   quote  deeplink  
Bedankt John heb zwaar genoten van je dit seizoen HELD, het gaat je goed in je verdere carrière..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 02:06   quote  deeplink  
Guidetti emotioneel: "Het is jammer dat ik er deze wedstrijden niet bij kan zijn"

Feyenoord boekte woensdagavond in De Kuip een 4-1 overwinning op Heracles Almelo. Echter, topscorer John Guidetti was afwezig aan de kant van de Rotterdammers. De Zweed was wel aanwezig op de tribunes om na afloop een ererondje te lopen. Hij heeft namelijk een zenuwontsteking en speelt daardoor voor de rest van het seizoen niet meer.

Jerson Cabral, aanvaller van Feyenoord, scoorde tegen de Heraclieden en ging daarna 'planken' als gebaar voor Guidetti. "Dat was een emotioneel moment voor mij", begon Guidetti na afloop van het duel tegenover Eredivisie Live. "Cabral is als een broer voor mij, ik vond het mooi dat hij voor mij juichte. Na afloop van de wedstrijd kwamen veel spelers naar mij toe die zeiden: deze overwinning is voor jou. Dat vond ik fantastisch."

Hij vervolgde: "We hebben een heel mooi seizoen achter de rug. Het is jammer dat ik er deze wedstrijden niet bij kan zijn, maar voor mij staat op dit moment voorop dat ik weer helemaal beter word. De artsen zeggen dat ze verbaasd zijn over de progressie die ze zien."

"Ik kan zelf niet precies vertellen wat er aan de hand is, dat is iets voor de artsen. Ik word begeleid door de beste medici en doe er daarnaast zelf alles aan om terug te komen. Ik weet zeker dat het goed gaat komen", aldus de spits, die in de zomerstop terugkeert naar Manchester City
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 02:12   quote  deeplink  
20120502_hera_9_rh.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 13:14   quote  deeplink  
I AM FEYENOORD TILL I DIE..
12
 12 - donderdag 03 mei 2012 - 13:31   quote  deeplink  
John we zullen elkaar missen!!!!
charlotte
 charlotte - donderdag 03 mei 2012 - 13:41   quote  deeplink  
held, ik zal je in ieder geval nooit vergeten vooral wat je tegen 020 heb gedaan
VFRfan12
 VFRfan12 - donderdag 03 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
zonder john was het seizoen zowieso slechter geweest dan dat het nu is
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 16:45 schreef VFRfan12 het volgende:
zonder john was het seizoen zowieso slechter geweest dan dat het nu is
En juist daarom GUIDETTI///HELD..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 03 mei 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Bedankt John tot in de champions league.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 03 mei 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 20:29 schreef piet de paler het volgende:
Bedankt John tot in de champions league.
Ja man, winnen we met 3-0 van Man City, lachen!
Leonidas
 Leonidas - donderdag 03 mei 2012 - 20:44   quote  deeplink  
Bedankt John, door jou heb ik het afgelopen seizoen vele zeer plezierige momenten beleefd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 mei 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 20:44 schreef Leonidas het volgende:
Bedankt John, door jou heb ik het afgelopen seizoen vele zeer plezierige momenten beleefd.
Dat heeft John nooit verteld..?!?!?!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 04 mei 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 20:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat heeft John nooit verteld..?!?!?!
dus veel happy endings?
12
 12 - vrijdag 04 mei 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Zouden eigenlijk een walk of fame moeten maken bij de kuip. Guidetti daarbij inbegrepen.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 04 mei 2012 - 15:14   quote  deeplink  
Ik zie Johnny nog wel blijven. Hij vond het zo mooi afgelopen woensdag....
Wat zal hij nou op de bank of tribune gaan zitten bij City. Bij ons speelt ie in de basis, kan ie zich verder ontwikkelen, speelt ie om de prijzen en misschien ook CL. Hij moet gewoon even niet naar zijn zaakwaarnemer luisteren.
Goeie actie van Cabralletje trouwens. Helpt allemaal om hem 'om' te krijgen.
12
 12 - vrijdag 04 mei 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 15:14 schreef de kromme2 het volgende:
Ik zie Johnny nog wel blijven. Hij vond het zo mooi afgelopen woensdag....
Wat zal hij nou op de bank of tribune gaan zitten bij City. Bij ons speelt ie in de basis, kan ie zich verder ontwikkelen, speelt ie om de prijzen en misschien ook CL. Hij moet gewoon even niet naar zijn zaakwaarnemer luisteren.
Goeie actie van Cabralletje trouwens. Helpt allemaal om hem 'om' te krijgen.
Vraag me af in hoeverre John eisen kan stellen. ManCity heeft ook een flinke vinger in de pap. Maar denk dat MvG er niet verstandig aan doet daar mee in te moeien als hij de relatie met Brian Maarwood goed wilt houden. Guidetti kun je toch niet vijf jaar hier houden en wie weet heeft ManCity voor over een langere termijn wel meer voordelen te bieden.
12
 12 - vrijdag 04 mei 2012 - 15:21   quote  deeplink  
Als Guidetti blijft, blijft Cabral ook!
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 04 mei 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 15:21 schreef 12 het volgende:
tegen Heracles speelde hij goed (eindelijk weer eens).
12
 12 - vrijdag 04 mei 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 15:46 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

tegen Heracles speelde hij goed (eindelijk weer eens).
Hoop dat het lek nu bij hem boven is. In ieder geval voor de komende wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 15:21 schreef 12 het volgende:
Zou zo maar kunnen maar ik denk dat er gewoon gewacht word tot na zondag, weten we allemaal waar we geëindigd zijn en word er door van Geel spijkers met koppen geslagen. Er vanuit gaande dat we CL halen word het ineens voor een hoop spelers interessanter om naar Feyenoord te komen cq te blijven. Dus na zondag gaan we verrassingen zien. Eerst maar eens om 16:15 naar teletekst kijken, of niet bode..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door RenatoBos --
12
 12 - vrijdag 04 mei 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 16:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen maar ik denk dat er gewoon gewacht word tot na zondag, weten we allemaal waar we geëindigd zijn en word er door van Geel spijkers met koppen geslagen. Er vanuit gaande dat we CL halen word het ineens voor een hoop spelers interessanter om naar Feyenoord te komen cq te blijven. Dus na zondag gaan we verrassingen zien. Eerst maar eens om 16:15 naar teletekst kijken, of niet bode..
Genieten geblazen al deze ontwikkelingen. Lang geleden, dat we zo verwend zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 16:48 schreef 12 het volgende:

[..]

Genieten geblazen al deze ontwikkelingen. Lang geleden, dat we zo verwend zijn.
Ik geniet elke dag weer, heerlijk hè dat Feyenoordgevoel..
12
 12 - vrijdag 04 mei 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik geniet elke dag weer, heerlijk hè dat Feyenoordgevoel..
Feyenoord is mijn surrogaat echtgenote die ik zal steunen en in voor en tegenspoed!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 17:42 schreef 12 het volgende:

[..]

Feyenoord is mijn surrogaat echtgenote die ik zal steunen en in voor en tegenspoed!
+1908..!!!
van geil
 van geil - vrijdag 04 mei 2012 - 18:54   quote  deeplink  
John...............BEDANKT!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 18:55   quote  deeplink  
John Guidetti weet nog niet of hij zondag in het Abe Lenstra Stadion op de tribune zit om Feyenoord naar de tweede plek te schreeuwen. De medische staf heeft de Zweed op het hart gedrukt veel rust te nemen, vanwege de virusinfectie die zijn zenuwen heeft aangetast. 'Als wij echt de Champions League halen, wacht ik die gasten wel op in de Kuip,' zegt de spits tegen AD Sportwereld.

Afgelopen zomer kwam de jongeling met de borst vooruit de Kuip binnenlopen, om tegen iedereen die het wilde horen te zeggen dat hij met Feyenoord de landstitel wilde pakken. 'Ja, ik was de eerste die het durfde uit te spreken,' zegt Guidetti tegen AD Sportwereld.

'Ik geloofde zelfs dat wij kampioen konden worden. En geef nou eerlijk toe, we zijn heel erg dichtbij gekomen. Maar zelfs kwalificatie voor de Champions League had hier niemand verwacht. Helemaal niemand van de media durfde zijn vinger op te steken, toen ik vroeg wie er ook vertrouwen had in een dergelijke eindklassering. En als jullie nu zeggen van wel, dan liegen jullie.'

Het is typerend voor de publiekslieveling in de Kuip, die dit seizoen twintig keer raak schoot. Manchester City zal hem in de voorbereiding op het komend seizoen weer laten aansluiten bij de ploeg van coach Roberto Mancini. Feyenoord zit in de wachtkamer om de Zweed eventueel weer te huren.

'Dat wij nog slechts één overwinning verwijderd zijn van de Champions League is uniek,' zegt Guidetti. 'Ik was zo trots op die gasten woensdagavond. Ja, er kwamen ook tranen. Ik kan soms heel emotioneel worden. Ze tilden mij na afloop op voor de supporters, dat deed mij heel veel.'
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 18:54 schreef van geil het volgende:
John...............BEDANKT!
Jij ook geile d:-)
VVout
 VVout - vrijdag 01 april 2016 - 21:26   quote  deeplink  

Ff natafelen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 april 2016 - 21:50   quote  deeplink  
😢
van geil
 van geil - vrijdag 01 april 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Ik begrijp volkomen de adoraties.
Doch Pelle staat bij mij persoonlijk veel hoger in de "helden lijst ".
VVout
 VVout - vrijdag 01 april 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Ook.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 02 april 2016 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:14 schreef van geil het volgende:
Kindvall op 1
MMM
 MMM - zaterdag 02 april 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:14 schreef van geil het volgende:
Eens.

Al was het als jonkie wel fenomenaal wat hij gepresteerd heeft. Ik kan me de reacties op dit forum nog herinneren toen hij alleen uit penalty's scoorde, hij moest maar terug naar City.. Terwijl je vanaf minuut 1 kon zien dat hij kon voetballen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Afscheid Guidetti

0.0141079