BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bibi Boers op 7-jarige leeftijd overleden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 01 mei 2012 - 11:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bibi Boers op 7-jarige leeftijd overleden. (AjaxF-side.nl)

Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 14:58 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

Misschien dat ik ook eenbeetje Engels kan?
oja zal het VWO wel zijn:P
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - woensdag 02 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 14:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

prachig vrouwtje! kan er niets ander over zeggen.
het ergste wat er kan gebeuren. ik ben een zusje kwijt, 9 maanden oud. echt het is zo raar en gemeen
Wow man, wist ik niet! Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.. :(
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:00 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

Wow man, wist ik niet! Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.. :(
hoeft ook niets te zeggen;)
46ajaxio
 46ajaxio - woensdag 02 mei 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:06 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hoeft ook niets te zeggen;)
Dus jij weet als geen ander wat de ouders en overige bekenden en familieleden van Bibi ze doormaken.Dan komt dit natuurlijk weer helemaal bij jou boven en wordt je er weer aan herinnerd.Vreselijk man.
remco k
 remco k - woensdag 02 mei 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 14:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

bel jij frank ff dan, 06 77777888
Das het foute nummer toch...06 30 31 14 14 was het toch???
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 02 mei 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 14:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

prachig vrouwtje! kan er niets ander over zeggen.
het ergste wat er kan gebeuren. ik ben een zusje kwijt, 9 maanden oud. echt het is zo raar en gemeen
Het leven is soms zo ontzettend oneerlijk..
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Das het foute nummer toch...06 30 31 14 14 was het toch???
oja dat was zn oude nummer. die heeft danny blind nu hahaha
geniaal nummer trouwens
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:28 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Dus jij weet als geen ander wat de ouders en overige bekenden en familieleden van Bibi ze doormaken.Dan komt dit natuurlijk weer helemaal bij jou boven en wordt je er weer aan herinnerd.Vreselijk man.
ik heb ze persoonlijk niet mogen kennen helaas. maar het is wel bizar. dat is de reden waarom ik zo zuinig ben op me zusje die ik nog over heb. als iemand haar iets doet, draai ik ook altijd direct door. het is sowiezo bozar, me zusje is op 14-02-1990 gestorven aan een waterhoofdje. 19-01-1991 ben ik geboren en me andere zusje die nog leeft is op 14-02-1996 geboren.

en ondanks ik ze niet gekend hebt voelt het wel degelijk dat ik een zusje kwijt ben. ook naar mijn gedrag rochtin me andere zusje. en vooral als ik het verdriet nog steeds bij me ouders zie. ik heb brieven van doctoeren van vroeger gelezen. dat meisje heeft 13 loodzware ingrepen gehad.

bah. dus kan me helemaal indenken waar wat de ouders van bibi voelen
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:43 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Het leven is soms zo ontzettend oneerlijk..
soms? lieve schat, het hele leven is oneerlijk. altijd de goede mensen gaan dood. en de hufters zoals een joran van der sloot bv leven gewoon. dat die maar gaan als het dan toch moet. en dat bedoel ik niet verkeerd
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - woensdag 02 mei 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik heb ze persoonlijk niet mogen kennen helaas. maar het is wel bizar. dat is de reden waarom ik zo zuinig ben op me zusje die ik nog over heb. als iemand haar iets doet, draai ik ook altijd direct door. het is sowiezo bozar, me zusje is op 14-02-1990 gestorven aan een waterhoofdje. 19-01-1991 ben ik geboren en me andere zusje die nog leeft is op 14-02-1996 geboren.

en ondanks ik ze niet gekend hebt voelt het wel degelijk dat ik een zusje kwijt ben. ook naar mijn gedrag rochtin me andere zusje. en vooral als ik het verdriet nog steeds bij me ouders zie. ik heb brieven van doctoeren van vroeger gelezen. dat meisje heeft 13 loodzware ingrepen gehad.

bah. dus kan me helemaal indenken waar wat de ouders van bibi voelen
echt erg man :-(

een vriend van me heeft ook zijn broer verloren toen hij net geboren was, volgens mij kreeg hij geen zuurstof, hij had hem ook nog nooit gezien/gekend, en hij zelf werd bij zijn geboorte zowat helemaal paars, volgens mij ook omdat die niet genoeg zuurstof kreeg, echt erg!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:58 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

echt erg man :-(

een vriend van me heeft ook zijn broer verloren toen hij net geboren was, volgens mij kreeg hij geen zuurstof, hij had hem ook nog nooit gezien/gekend, en hij zelf werd bij zijn geboorte zowat helemaal paars, volgens mij ook omdat die niet genoeg zuurstof kreeg, echt erg!
het is de harde realiteit van het leven, dat is nog het ergste!
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 02 mei 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 15:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

soms? lieve schat, het hele leven is oneerlijk. altijd de goede mensen gaan dood. en de hufters zoals een joran van der sloot bv leven gewoon. dat die maar gaan als het dan toch moet. en dat bedoel ik niet verkeerd
Dat is waar en je mag het hier best verkeerd zeggen hoor, ik deel je mening
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 mei 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Er is niets erger dan dit...een kindje dat geen kans krijgt om "het leven" mee te maken....om zoveel te moeten missen....je voelt direct pijn van binnen....wat zullen haar ouders pijn hebben...zij hebben pijn die niet te evenaren is...

lieve ouders van Bibi ontzettend veel sterkte toegewenst...
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 16:53 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Dat is waar en je mag het hier best verkeerd zeggen hoor, ik deel je mening
dankje. zoveel goede mensen en kinderen komen te overlijden. zoveel onschuldige mensen worden vermoord. zoveel kleine kinderen worden ontvoerd en verkracht. we stoppen een babylijkje in een zak en flikkeren ze het kanaal in. allemaal voort de gewoonste zaak van de wereld. zelfde met dieren. zijn net mensen. ook die worden minshandeld. er wordt met latten met spijkers erop op zeehondjes geslagen. als er ruzie is tussen ouders slaan ze uit frustratie de hond of hun kind dood. waar gaat het heen. deze wereld is te belachelijk voor woorden.
en als die moordenaars en verkrachters komen over een paar jaar weer kerngezond vrij. dat hun kapot gaan. komt er misschien nog wat van het wereldje terrecht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 17:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Er is niets erger dan dit...een kindje dat geen kans krijgt om "het leven" mee te maken....om zoveel te moeten missen....je voelt direct pijn van binnen....wat zullen haar ouders pijn hebben...zij hebben pijn die niet te evenaren is...

lieve ouders van Bibi ontzettend veel sterkte toegewenst...
en zo is het brabotje
46ajaxio
 46ajaxio - woensdag 02 mei 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Maar we zitten wel met een dilemma.Enerzijds het treurige overlijden van Bibi.Anderzijds het naderende 31ste kampioenschap dat natuurlijk in het niet valt bij het overlijden van Bibi.Enerzijds zijn we dus blij met dat kampioenschap maar dat wordt overschaduwd door het overlijden van Bibi.Hoe gaan we hiermee als heel stadion en heel Ajax mee om.Wat een feest zou moeten zijn is het dus al niet meer.
46ajaxio
 46ajaxio - woensdag 02 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
En dan heb ik het nog niet eens over de trieste verhalen van verloren zusjes en broers die langs kwamen.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 17:15 schreef 46ajaxio het volgende:
Maar we zitten wel met een dilemma.Enerzijds het treurige overlijden van Bibi.Anderzijds het naderende 31ste kampioenschap dat natuurlijk in het niet valt bij het overlijden van Bibi.Enerzijds zijn we dus blij met dat kampioenschap maar dat wordt overschaduwd door het overlijden van Bibi.Hoe gaan we hiermee als heel stadion en heel Ajax mee om.Wat een feest zou moeten zijn is het dus al niet meer.
zie het anders. we staan stil bij bibi. en geef aan bibi een geweldig feest. dat zou zij ook gewild hebben
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 17:17 schreef 46ajaxio het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de trieste verhalen van verloren zusjes en broers die langs kwamen.
ik snap je wel heel goed
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 mei 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Het verliezen van je kind is het ergste wat er als ouder zijnde in je leven kan gebeuren. Niets is belangrijker dan je kind, zelfs voetbal niet. Het verhaal van Bibi is hartverscheurend, echt vreselijk. Het leven gaat gewoon door hoe moeilijk het ook is, terwijl het ook even stilstaat voor de direct betrokkenen.
Voetbal is wat dat betreft wel een fijne afleiding, zodat we even niet hoeven te denken aan dit soort vreselijke drama's.
46ajaxio
 46ajaxio - woensdag 02 mei 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 17:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

zie het anders. we staan stil bij bibi. en geef aan bibi een geweldig feest. dat zou zij ook gewild hebben
Ik ben benieuwd vanavond wat er gaat gebeuren want niet iedereen leest dit forum en is dus niet op de hoogte.Je krijgt een soort tweespalt tenzij het van te voren indien mogelijk op de schermen duidelijk wordt gemaakt.Dan ben ik r van overtuigd dat Bibi en haar ouders kennissen en bekenden het feest krijgt tussen aanhalingstekens wat ze verdient en gewild zou hebben.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 17:37 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd vanavond wat er gaat gebeuren want niet iedereen leest dit forum en is dus niet op de hoogte.Je krijgt een soort tweespalt tenzij het van te voren indien mogelijk op de schermen duidelijk wordt gemaakt.Dan ben ik r van overtuigd dat Bibi en haar ouders kennissen en bekenden het feest krijgt tussen aanhalingstekens wat ze verdient en gewild zou hebben.
hoop het zo erg dat ze iets voor bibi en dr ouders gaan doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bibi Boers op 7-jarige leeftijd overleden.

0.0069909