|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
Ajax leek een week geleden al druk en slagvaardig op de transfermarkt maar nu is het al weer even stil. En voor de Ajaxtargets bestaat inmiddels veel belangstelling. Gaan we weer overal naast grijpen? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:04 schreef echte Ajaxfan het volgende:Ajax leek een week geleden al druk en slagvaardig op de transfermarkt maar nu is het al weer even stil. En voor de Ajaxtargets bestaat inmiddels veel belangstelling. Gaan we weer overal naast grijpen? Is het niet verstandiger om zoiets op het transfertopic te vragen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:08 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Is het niet verstandiger om zoiets op het transfertopic te vragen? Dat is geen vraag.. Je moet het zo zeggen: Dit moet op het transfertopic..
SLOTJE DUS!!
En alsnog vraag op antwoord van topicstarter: Het seizoen is nog niet eens voorbij.. Denk na!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
jeej alweer een topic waar er pas 25 van zijn, spijt me voor de opmerking
ajax is echt wel met spelers bezig, niet alles hoeft de media in
transfertopic!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:12 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat is geen vraag.. Je moet het zo zeggen: Dit moet op het transfertopic.. SLOTJE DUS!! En alsnog vraag op antwoord van topicstarter: Het seizoen is nog niet eens voorbij.. Denk na! Ik zal de volgende keer iets minder lief zijn XD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:jeej alweer een topic waar er pas 25 van zijn, spijt me voor de opmerking ajax is echt wel met spelers bezig, niet alles hoeft de media in transfertopic!! Klopt en men moet steeds niet elke transferperiode verwachten dat men wel ff alle spelers zo binnenhaalt. Ten eerste dat Ajax nu nog maar max. 2 basisspelers gaat halen en ten tweede het seizoen is nog niet eens voorbij, dus officieel is de transferperiode nog niet begonnen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: transfertopic slome. dit is geen gerucht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:15 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt en men moet steeds niet elke transferperiode verwachten dat men wel ff alle spelers zo binnenhaalt. Ten eerste dat Ajax nu nog maar max. 2 basisspelers gaat halen en ten tweede het seizoen is nog niet eens voorbij, dus officieel is de transferperiode nog niet begonnen. daarom. ajax is gewoon vast was spelers aan het beaderen, meer niet |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
is altijd zo,
je krijgt eerste interresse te horen dan een afgewimpeld bod, een week later nieuwe intresse een week daarna is het bijna rond en een paar dagen daar na tekent hij, maak je geen zorgen. na het seizoen zal Ajax iedereen snel binnen hebben. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Bedoel ik snelle.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kom op.. Je kan toch wel een beetje Engels?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik snap hem anders ook niet hoor;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan faal jij ook :-)
Vrij vertaald: Het is niet waar.. (Sarcastisch) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Komt neer op het cynische: " Je meent het? " |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: oh zo, ja nu snap ik.
ik dacht dat je bedoelde dat ie dat niet mocht zeggen:P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ching ching ching!! We hebben een winnaar!
Was toch niet zó moeilijk? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, nu je het zegt.
wat win ik? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] oh zo, ja nu snap ik. ik dacht dat je bedoelde dat ie dat niet mocht zeggen:P Nee, want dan zou ik heel gebrekkig Engels hebben als ik dat zou bedoelen :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jij??
Je bedoelt Baco? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee ik ken geen Engels en daarbij kent Engels mij waarschijnlijk ook niet!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ahh jammer. het laatste wat ik won was ooit een beertje bij een tekenwedstrijd. whaha. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee ik ken geen Engels en daarbij kent Engels mij waarschijnlijk ook niet!! Too bad.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] ahh jammer. het laatste wat ik won was ooit een beertje bij een tekenwedstrijd. whaha. Ik heb bij mijn voetbalclub ooit een iPod Nano en viurwerk t.w.v. 33 euro.. :-) Verder heb ik ook nooit geluk hoor ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jammer
dat betekent het of nie. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Vond ik niet.....toch is het duidelijker om 'gewoon' Nederlands te typen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lees ik daar twijfel? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik heb bij mijn voetbalclub ooit een iPod Nano en viurwerk t.w.v. 33 euro.. :-) Verder heb ik ook nooit geluk hoor ;-) Goh....je Engels is duidelijker. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja een beetje. het kan ook iets anders betekenen wat in feite het zelfde zegt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:58 schreef baco74 het volgende:[..] Vond ik niet.....toch is het duidelijker om 'gewoon' Nederlands te typen. Tuurlijk, maar ik vind Nederlands een scheittaal.. Daarom vind ik het gebruik van Engels niet erg en gebruik ik het ook, mits je het wel goed doet.. (Ik kan namelijk niet tegen mensen die bepaalde Engelse uitspraken totaal verkeerd gebruiken) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:01 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Tuurlijk, maar ik vind Nederlands een scheittaal.. Daarom vind ik het gebruik van Engels niet erg en gebruik ik het ook, mits je het wel goed doet.. (Ik kan namelijk niet tegen mensen die bepaalde Engelse uitspraken totaal verkeerd gebruiken) eens zoals in dat liedje.
met WTF |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, miste één woordje, namelijk 'gewonnen'. Te haastig getikt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja een beetje. het kan ook iets anders betekenen wat in feite het zelfde zegt. Ah zo..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk dat ik dat nummer ken, maar dat is echt een kutnummer (zoals vele anderen tegenwoordig) Weet niet hoe het daar is gebruikt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik denk dat ik dat nummer ken, maar dat is echt een kutnummer (zoals vele anderen tegenwoordig) Weet niet hoe het daar is gebruikt.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:58 schreef baco74 het volgende:[..] Vond ik niet.....toch is het duidelijker om 'gewoon' Nederlands te typen. Helemaal eens gap, dat KUT-Engels is net zo KUT als dit KUT-topic!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Helemaal eens gap, dat KUT-Engels is net zo KUT als dit KUT-topic!!! Dat mooie Engels is zóóóó veel beter dan dit kuttopic! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ga in engeland wonen dan jonge. of in Wales in Engeland spreken ze dat gek uit ze praten daar alsof heel veel geld hebben in Wales praten ze meer normaal plat engels zoals wij. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik moet er enkel van schijten!! Bekakte KUT-taal!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:10 schreef NatjosFC het volgende:[..] ga in engeland wonen dan jonge. of in Wales in Engeland spreken ze dat gek uit ze praten daar alsof heel veel geld hebben in Wales praten ze meer normaal plat engels zoals wij. Dat kan.. En dan heb ik het over je eerste zin, want van de tweede en de derde begrijp ik geen kut van.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:15 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat kan.. En dan heb ik het over je eerste zin, want van de tweede en de derde begrijp ik geen kut van.. ga in engeland wonen of in Wales staat er snap je?
Wales is een landje dat grenst aan Engeland. daar praten ze ook engels.
maar in Engeland praten ze het heel bekakt. ook wel posh of pash ofzo iets genoemd in Wales niet. daar praten ze Engels zoals de Amerikanen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] ga in engeland wonen of in Wales staat er snap je? Wales is een landje dat grenst aan Engeland. daar praten ze ook engels. maar in Engeland praten ze het heel bekakt. ook wel posh of pash ofzo iets genoemd in Wales niet. daar praten ze Engels zoals de Amerikanen. Ik snapte alleen je zinsvolgorde niet.. Je kon het namelijk op meer manieren interpreteren..
Maar jij vindt het Amerikaans-Engels het 'normale' Engels?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:22 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik snapte alleen je zinsvolgorde niet.. Je kon het namelijk op meer manieren interpreteren.. Maar jij vindt het Amerikaans-Engels het 'normale' Engels?? ja, omdat wij het zo zeggen. die engelsen die ik op Vakantie tegen komt praten zo bekakt. en iedereen die ik normaal engels hoor praten, mijn oom of mijn leraren die praten het heel Amerikaans Engels, meer plat. niet zo bekakt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, omdat wij het zo zeggen. die engelsen die ik op Vakantie tegen komt praten zo bekakt. en iedereen die ik normaal engels hoor praten, mijn oom of mijn leraren die praten het heel Amerikaans Engels, meer plat. niet zo bekakt. Ik vind juist het Amerikaans-Engels niks.. Ik vind het 'gewone' Engels mooi en ik let juist op mijn Engelse uitspraak.. Ik snap wat je bedoeld, alleen is het bij mij niet Amerikaans-Engels, maar die mensen zijn gewoon niet zo geweldig in hun uitspraak.. Mijn Engelsleraar, daarintegen, die spreekt juist het mooie Engels. Net als mijn andere oude Enelsleraren.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:28 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik vind juist het Amerikaans-Engels niks.. Ik vind het 'gewone' Engels mooi en ik let juist op mijn Engelse uitspraak.. Ik snap wat je bedoeld, alleen is het bij mij niet Amerikaans-Engels, maar die mensen zijn gewoon niet zo geweldig in hun uitspraak.. Mijn Engelsleraar, daarintegen, die spreekt juist het mooie Engels. Net als mijn andere oude Enelsleraren.. tja, dan word je er ook goed in. maar als je naar films kijkt, hoor je ook meer dat Amerikaanse-Engels.
hoe meer films je kijkt hoe beter je er in word. |
|
|
|