|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja, dan word je er ook goed in. maar als je naar films kijkt, hoor je ook meer dat Amerikaanse-Engels. hoe meer films je kijkt hoe beter je er in word. Klopt, vind ik ook lelijk..
Maar datgene werkt niet bij muziek.. Tenminste, het meeste ervan.. Als je daar dingen hoort, zoals een grammaticale constructie, betekent het nog niet dat het goed is.. Want daar randomizen ze ook soms maar wat.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja, dan word je er ook goed in. maar als je naar films kijkt, hoor je ook meer dat Amerikaanse-Engels. hoe meer films je kijkt hoe beter je er in word. Goh.....tis net neuken.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:32 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, vind ik ook lelijk.. Maar datgene werkt niet bij muziek.. Tenminste, het meeste ervan.. Als je daar dingen hoort, zoals een grammaticale constructie, betekent het nog niet dat het goed is.. Want daar randomizen ze ook soms maar wat.. Tja, Engels. sta er een 8.3 voor nu vindt het geen lastige taal. maar dat komt omdat ik vroeger altijd engelse spellejtes speelde. Runescape enzo als je dat kent. maar daar schaam ik me nu voor:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Yep.....kom klaar in poedervorm........instant Baco. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee dat went nooit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] Tja, Engels. sta er een 8.3 voor nu vindt het geen lastige taal. maar dat komt omdat ik vroeger altijd engelse spellejtes speelde. Runescape enzo als je dat kent. maar daar schaam ik me nu voor:P Jij bent zestien toch? Welke klas zit je?
Ik speel ook alleen maar Engelse games.. Runescape heb ik idd ook gespeeld.. Maar games in het Nederlands zijn zo lelijk.. Hetzelfde geldt voor Nederlandstalige zangers/zangeressen en films.. Kan ik niet tegen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nu zit ik allemaal scenario's in mijn hoofd te bedenken over jou..
Moet ik niet aan denken.. Is niet zo fijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:40 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jij bent zestien toch? Welke klas zit je? Ik speel ook alleen maar Engelse games.. Runescape heb ik idd ook gespeeld.. Maar games in het Nederlands zijn zo lelijk.. Hetzelfde geldt voor Nederlandstalige zangers/zangeressen en films.. Kan ik niet tegen.. zit nu in de 4e, Havo. ben zestien idd. haha, ja Jan Smit wat een topper is dat zeg. Gordon en Gerard Joling :P
enige nederlandse game die ik heb gespeeld was InFamous maar die kreeg je gratis van PSN.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nu zit ik allemaal scenario's in mijn hoofd te bedenken over jou.. Moet ik niet aan denken.. Is niet zo fijn. Ja hè....is een beeld dat lang blijft hangen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: whaha, weet je dat zelf ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] zit nu in de 4e, Havo. ben zestien idd. haha, ja Jan Smit wat een topper is dat zeg. Gordon en Gerard Joling :P enige nederlandse game die ik heb gespeeld was InFamous maar die kreeg je gratis van PSN. Ok.. Tsja Engels is idd een makkelijk vak.. Nu doe je wss niet zo veel voor Engels, maar het jaar erop zal je veel dingen moeten doen, veel onzinnige dingen ook..
Jan Smit, alsjeblieft zeg.. :) De enige Nederlandstalige band die er mee doorkomt is Blof..
De enige Nederlandse games die ik heb gespeeld waren toen ik klein was die jeugdspelletjes :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou, gelukkig staat Nieuwsuur aan, dus het beeld wordt vervaagd.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:48 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ok.. Tsja Engels is idd een makkelijk vak.. Nu doe je wss niet zo veel voor Engels, maar het jaar erop zal je veel dingen moeten doen, veel onzinnige dingen ook.. Jan Smit, alsjeblieft zeg.. :) De enige Nederlandstalige band die er mee doorkomt is Blof.. De enige Nederlandse games die ik heb gespeeld waren toen ik klein was die jeugdspelletjes :P tja wat zijn tegenwoordig wel nuttige dingen die je voor school doet.
Blof is ook niet goed man, Jannes!!!! :P!
jeugdspelletjes, haha Robbie het konijn ofzo? nu speel je zeker Fifa of COD ofzo |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja wat zijn tegenwoordig wel nuttige dingen die je voor school doet. Blof is ook niet goed man, Jannes!!!! :P! jeugdspelletjes, haha Robbie het konijn ofzo? nu speel je zeker Fifa of COD ofzo Hangt ervan af wat je interessant vindt.. Ik vind biologie, scheikunde en natuurkunde interessant, dus dat zijn ook de vakken waar ik oplet..
FIFA speel ik niet meer.. Ik speel CoD: MW3, The Elder Scrolls V: Slyrim en Minecraft op het moment.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Moet je ff een film kijken.. Is het zo voorbij.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:53 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hangt ervan af wat je interessant vindt.. Ik vind biologie, scheikunde en natuurkunde interessant, dus dat zijn ook de vakken waar ik oplet.. FIFA speel ik niet meer.. Ik speel CoD: MW3, The Elder Scrolls V: Slyrim en Minecraft op het moment.. Biologie vind ik niet intressant. Scheikunde en Natuurkunde wel. maar we zijn daar nog niet echt ver mee. FIFA doe ik juist wel Ultimate team is verslavend. Minecraft spelen vrienden maar daar is alles vierkant en het lijkt me saai. Skyrim: onrealistisch hou daar niet van. MW3 kan er mee door maar ik heb black ops. heb jij FIFA 12 dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En toen had hij de tekst verwijderd :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] Biologie vind ik niet intressant. Scheikunde en Natuurkunde wel. maar we zijn daar nog niet echt ver mee. FIFA doe ik juist wel Ultimate team is verslavend. Minecraft spelen vrienden maar daar is alles vierkant en het lijkt me saai. Skyrim: onrealistisch hou daar niet van. MW3 kan er mee door maar ik heb black ops. heb jij FIFA 12 dan? In de vierde is het ook nog niet zo interessant.. Ik weet niet hoe het bij de Havo zit, maar bij mij (Gymnasium) wordt alles pas echt leuk in de vijfde..
Minecraft is juist zo populair doordat alles zo pixelig is.. Het is een simpel spelletje, maar zó verslavend.. Skyrim vind ik juist leuk doordat er een stukje 'Fantasy' in verwerkt zit.. Black Ops heb ik ook, maar dat vind ik juist zuigen als de hell.. Ik zoog als de tyfus bij Black Ops, maar sinds ik MW3 heb, ben ik zo veel beter. En dat ligt echt aan het spel, performances en allemaal details..
FIFA 12 heb ik niet, maar heb wel bijna elke FIFA gehad vanaf 2004.. Bij mij was het altijd twee maanden spelen en daarna nooit meer.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Aangezien hij het verwijderd heeft, zal ik niet zeggen wat er staat.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 23:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] In de vierde is het ook nog niet zo interessant.. Ik weet niet hoe het bij de Havo zit, maar bij mij (Gymnasium) wordt alles pas echt leuk in de vijfde.. Minecraft is juist zo populair doordat alles zo pixelig is.. Het is een simpel spelletje, maar zó verslavend.. Skyrim vind ik juist leuk doordat er een stukje 'Fantasy' in verwerkt zit.. Black Ops heb ik ook, maar dat vind ik juist zuigen als de hell.. Ik zoog als de tyfus bij Black Ops, maar sinds ik MW3 heb, ben ik zo veel beter. En dat ligt echt aan het spel, performances en allemaal details.. FIFA 12 heb ik niet, maar heb wel bijna elke FIFA gehad vanaf 2004.. Bij mij was het altijd twee maanden spelen en daarna nooit meer.. had ik vorig jaar ook totdat ik Ultimate team ontdekte. dat is echt verslavend, kun je niet meestoppen gewoon:) steeds maar weer zorgen dat je team een klein beetje beter wordt.
MW3 had ik in mijn eerste potje 10kilstreak maar heb het spel zelf niet en ik ben er ook echt slecht in. maar die 10 Kilstreak vond ik wel ff iets om stoer mee te doen:D
Scheikunde en Natuurkunde worden van zelf wel leuk voor mij denk ik. maar het ligt ook aan je leraar denk ik, mijne is wel leuk dus dat maakt het ook leuker. maar wij doen nu nog weinig proefjes en dat vind ik het leukst:)
EDIT: dat moleculen bouwen is wel lastig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 23:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] had ik vorig jaar ook totdat ik Ultimate team ontdekte. dat is echt verslavend, kun je niet meestoppen gewoon:) steeds maar weer zorgen dat je team een klein beetje beter wordt. MW3 had ik in mijn eerste potje 10kilstreak maar heb het spel zelf niet en ik ben er ook echt slecht in. maar die 10 Kilstreak vond ik wel ff iets om stoer mee te doen:D Scheikunde en Natuurkunde worden van zelf wel leuk voor mij denk ik. maar het ligt ook aan je leraar denk ik, mijne is wel leuk dus dat maakt het ook leuker. maar wij doen nu nog weinig proefjes en dat vind ik het leukst:) EDIT: dat moleculen bouwen is wel lastig. Haha, zeker, als je het op de PC doet, bij Steam gratis MW3 weekend gespeeld? ;-)
Hangt zeker van je leraar af ja.. Geen leuke leraar: vaak geen leuk vak meer. Wel leuke leraar: kan een kutvak leuk(er) maken..
Ow moleculen bouwen.. Met alkanen, alkenen en alkylen enzo? Begin is het lastig om alles te snappen. Aan het einde van het hoofdstuk blijkt het heel goed te doen hoor ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 23:14 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha, zeker, als je het op de PC doet, bij Steam gratis MW3 weekend gespeeld? ;-) Hangt zeker van je leraar af ja.. Geen leuke leraar: vaak geen leuk vak meer. Wel leuke leraar: kan een kutvak leuk(er) maken.. Ow moleculen bouwen.. Met alkanen, alkenen en alkylen enzo? Begin is het lastig om alles te snappen. Aan het einde van het hoofdstuk blijkt het heel goed te doen hoor ;-) nee, niet bij via steam bij een kameraad van mij, die heeft hem gelijk gekocht de eerste dag.
wij moeten moleculen na bouwen zeg maar: 2 H2O of 02 dat soort dingen.
maar dingen zijn aan het eind van het hoofdstuk altijd duidelijker. ik snapte eerder nooit wat van reactievergelijking kloppend maken. maar je moet gewoon zorgen dat je aan de ene kant even veel hebt van een stof als aan de andere kant. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 23:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, niet bij via steam bij een kameraad van mij, die heeft hem gelijk gekocht de eerste dag. wij moeten moleculen na bouwen zeg maar: 2 H2O of 02 dat soort dingen. maar dingen zijn aan het eind van het hoofdstuk altijd duidelijker. ik snapte eerder nooit wat van reactievergelijking kloppend maken. maar je moet gewoon zorgen dat je aan de ene kant even veel hebt van een stof als aan de andere kant. Ow dat.. Dat is toch gewoon de structuurformule nabouwen? Ik ging altijd met die dingen kloten en zieke constructies maken met waterbriggen and shit..
Klopt.. Leer je als het goed is in de derde.. Ik had een hele vage leraar toentertijd, dus bij ons snapten maar enkelen er wat van.. Terwi het eigenlijk heel simpel is. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja, kwam erachter dat ik in het verkeerde topic aan het posten was! Dus de tekst die er stond had niets te maken met hetgeen er hier besproken werd! ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
hasj en nat... Hebben elkaar gevonden en chatten er op los. Headliner datingsite.... Hee ook een beetje Engels er doorheen :-)
Great topic man! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Goede morgen heren!
Wat vinden jullie ervan dat ajax hun interesse verwisselt naar Elia ipv Narsingh?
Ik zeg: DOEN |
|
|
|
|
Gruusbek
|
|
|
Lijkt mij onlogisch aangezien ze niet de hoofdprijs willen betalen voor Narsingh en Elia mij veel duurder lijkt. Dit neemt niet weg dat Elia een geweldige aankoop zou zijn! |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik heb een lichte voorkeur voor Narsingh. Hij is jonger, heeft in mijn ogen meer potentie, heeft een betere voorzet en is over een aantal jaren nog te verhandelen. Bovendien vind ik het gek dat er wordt geswitched van Narsingh naar Elia, aangezien Narsingh een echte rechtsbuiten is en Elia toch meer een linksbuiten is. En op linksbuiten hebben we volgens mij al een aantal alternatieven (Boerrigter, Ebecilio, Fisher). |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 09:38 schreef Gruusbek het volgende:Lijkt mij onlogisch aangezien ze niet de hoofdprijs willen betalen voor Narsingh en Elia mij veel duurder lijkt. Dit neemt niet weg dat Elia een geweldige aankoop zou zijn! Elia zal in ieder geval meer salaris vragen lijkt mij... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 09:40 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik heb een lichte voorkeur voor Narsingh. Hij is jonger, heeft in mijn ogen meer potentie, heeft een betere voorzet en is over een aantal jaren nog te verhandelen. Bovendien vind ik het gek dat er wordt geswitched van Narsingh naar Elia, aangezien Narsingh een echte rechtsbuiten is en Elia toch meer een linksbuiten is. En op linksbuiten hebben we volgens mij al een aantal alternatieven (Boerrigter, Ebecilio, Fisher). vind dat je gelijk hebt. Narsingh heeft idd meer potentie.
Maar Ajax is niet veranderd van intresse denk ik, net als vorig jaar bij cillisen is dit gewoon een spelletje. vorig jaar was Ajax geintresseerd in Cillisen en toen ze de vraagprijs hoorden, stapten ze zogenaamd over op Gentenaar waar uiteindelijk niks van waar was. naar mijn idee is Narsingh gewoon Ajax' eerste optie, en zal hij gehaald worden, Elia is een linksbuiten en zal echt niet minder kosten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: doosje rotte appels??:P |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 16:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] vind dat je gelijk hebt. Narsingh heeft idd meer potentie. Maar Ajax is niet veranderd van intresse denk ik, net als vorig jaar bij cillisen is dit gewoon een spelletje. vorig jaar was Ajax geintresseerd in Cillisen en toen ze de vraagprijs hoorden, stapten ze zogenaamd over op Gentenaar waar uiteindelijk niks van waar was. naar mijn idee is Narsingh gewoon Ajax' eerste optie, en zal hij gehaald worden, Elia is een linksbuiten en zal echt niet minder kosten. Mee eens....Ajax speelt het nu clever uit....ze hopen dat Narsingh zich nu afzet tegen Heerenveen....dat zodoende de vraagprijs enigzins zakt....ze gebruiken in dit geval Elia...of ze hebben naast Narsingh ook interesse is Elia..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mee eens....Ajax speelt het nu clever uit....ze hopen dat Narsingh zich nu afzet tegen Heerenveen....dat zodoende de vraagprijs enigzins zakt....ze gebruiken in dit geval Elia...of ze hebben naast Narsingh ook interesse is Elia..... IS gewoon schijntintresse. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja want Elia is linksbuiten... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 08:43 schreef Stanley het volgende:hasj en nat... Hebben elkaar gevonden en chatten er op los. Headliner datingsite.... Hee ook een beetje Engels er doorheen :-) Great topic man! Ach, we verschillen maar één jaartje, dus dan is het makkelijk om over bepaalde dingen te hebben ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoe heerenveen het elke flikt is mij een raadsel......elke x hebben ze weer een perfecte voorhoede staan...eigenlijk zou Ajax de scouts van Heerenveen moeten kopen hahahaha... De Friezen wisten dankzij een uitgekiend scoutingbeleid grote talenten als Jon Dahl Tomasson, Igor Kornejev, Ruud van Nistelrooy, Marcus Allbäck naar sc Heerenveen te lokken. Ook na het jaar 2000 kwamen bij Heerenveen talenten binnen zoals Daniel Jensen, Mika Väyrynen, Michael Bradley, Klaas-Jan Huntelaar, Georgios Samaras, Afonso Alves, Paulo Henrique, Danijel Pranjiæ en Miralem Sulejmani.....en wat er nu weer rond loopt...waarschijnlijk gaat de hele voorhoede vertrekken voor het volgende seizoen.....en geen paniek want zij hebben hun nieuwe voorhoede al weer klaar staan.....HEERENVEEN KNAP HOOR!!!!!!!! Lees het volgende stukje.... http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165945 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hoe heerenveen het elke flikt is mij een raadsel......elke x hebben ze weer een perfecte voorhoede staan...eigenlijk zou Ajax de scouts van Heerenveen moeten kopen hahahaha... De Friezen wisten dankzij een uitgekiend scoutingbeleid grote talenten als Jon Dahl Tomasson, Igor Kornejev, Ruud van Nistelrooy, Marcus Allbäck naar sc Heerenveen te lokken. Ook na het jaar 2000 kwamen bij Heerenveen talenten binnen zoals Daniel Jensen, Mika Väyrynen, Michael Bradley, Klaas-Jan Huntelaar, Georgios Samaras, Afonso Alves, Paulo Henrique, Danijel Pranjiæ en Miralem Sulejmani.....en wat er nu weer rond loopt...waarschijnlijk gaat de hele voorhoede vertrekken voor het volgende seizoen.....en geen paniek want zij hebben hun nieuwe voorhoede al weer klaar staan.....HEERENVEEN KNAP HOOR!!!!!!!! Lees het volgende stukje.... http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165945 dit jaar hebben ze Uth binnengehaald, ben benieuwd wat we van hem gaan zien volgend jaar, volgens speeld Foppe de Haan trouwens nog een belangrijke rol in de scouting, maar weet ik niet zeker. maar ben ook benieuwd of Serero naar Heerenveen gaat, zou goed voor hem zijn en voor Ajax.
daarbij moeten we ook nog een Aanvaller verhuren aan RKC, denk dat er een Jong Ajax speler gaat, maar ik Zou Arasz Jody of Lorenzo verhuren, die kunnen het ook wel gebruiken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 22:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] dit jaar hebben ze Uth binnengehaald, ben benieuwd wat we van hem gaan zien volgend jaar, volgens speeld Foppe de Haan trouwens nog een belangrijke rol in de scouting, maar weet ik niet zeker. maar ben ook benieuwd of Serero naar Heerenveen gaat, zou goed voor hem zijn en voor Ajax. daarbij moeten we ook nog een Aanvaller verhuren aan RKC, denk dat er een Jong Ajax speler gaat, maar ik Zou Arasz Jody of Lorenzo verhuren, die kunnen het ook wel gebruiken. Nee maar het is toch knap dat ze zo vroeg jonge talenten zien die uit de verf komen...wij danken er een paar af en hun maken er een eredivisietopvoetballer van....echt mooi...en dit al jaren lang..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee maar het is toch knap dat ze zo vroeg jonge talenten zien die uit de verf komen...wij danken er een paar af en hun maken er een eredivisietopvoetballer van....echt mooi...en dit al jaren lang..... Heerenveen is een springplank voor talenten, maar op zich wel lullig dat die spelers dan allemaal in een seizoen weggaan.. maar ja zo gaat Uth:)
maar waarom hebben we die Roorda zo weinig gezien? 1e deel competitie was hij geblesseerd en toen keerde hij terug 2x gespeeld en niet meer gezien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heerenveen heeft de opvolgers voor hun gehele voorhoede inclusief Narsingh al weer klaar staan...echt ongelooflijk...waarom moeten wij miljoenen uitgeven ??? zijn onze scouts nu echt zoveel minder ???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 22:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heerenveen heeft de opvolgers voor hun gehele voorhoede inclusief Narsingh al weer klaar staan...echt ongelooflijk...waarom moeten wij miljoenen uitgeven ??? zijn onze scouts nu echt zoveel minder ??? Heerenveen neemt de gok wel, Net als Twente met Chadli en Utrecht met Mertens en Strootman.
spelers die niet zo duur zijn, en toch grote talenten. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wil denk ik zelf nog niet terug, maar dan zie ik toch liever Chivu komen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Chivu zie ik niet komen hoor. Najaaa.. Bliift een dingetje natuurlijk de verdediging! We gaan achterin gewoon weer ENORM inlveren. Normaal gesproken had Ajax met zn jeugdopleiding nu al een goede vervanger moeten hebben, maar helaas is dit ook nog niet het geval. Zonde! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 15:47 schreef joey het volgende:Chivu zie ik niet komen hoor. Najaaa.. Bliift een dingetje natuurlijk de verdediging! We gaan achterin gewoon weer ENORM inlveren. Normaal gesproken had Ajax met zn jeugdopleiding nu al een goede vervanger moeten hebben, maar helaas is dit ook nog niet het geval. Zonde! dat dachten we met Suarez toen ook, hoeveel zijn we toen geeindigt? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Zie jij een goede jeugdspeler nu die Frank meteen op de plek van vertonghen kan plaatsen? |
|
|
|