BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alweer blessure Boerrigter!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 01 mei 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Derk Boerrigter mist de kampioenswedstrijd van Ajax tegen VVV-Venlo. De linksbuiten liep zondag tegen FC Twente (1-2 winst) opnieuw een kwetsuur aan zijn rug op.

Boerrigter is niet opgenomen in de wedstrijdselectie, zoals weergegeven op de website van Ajax. Reden is een tegen Twente opgelopen rugblessure. Het gaat overigens niet om dezelfde kwetsuur, die hem eerder maanden aan de kant hield.
donny_black
 donny_black - dinsdag 01 mei 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 18:01 schreef AFC M&M het volgende:
Derk Boerrigter mist de kampioenswedstrijd van Ajax tegen VVV-Venlo. De linksbuiten liep zondag tegen FC Twente (1-2 winst) opnieuw een kwetsuur aan zijn rug op.

Boerrigter is niet opgenomen in de wedstrijdselectie, zoals weergegeven op de website van Ajax. Reden is een tegen Twente opgelopen rugblessure. Het gaat overigens niet om dezelfde kwetsuur, die hem eerder maanden aan de kant hield.
Hij gaat waarschijnlijk toch ( nog ) niet mee met Oranje, dus kan hij mooi een tijdje uitrusten. Hij heeft zijn werk wel gedaan nog dit seizoen. Hopen dat hij volgend jaar er weer staat. Wel mijn favoriete speler by the way.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2012 - 18:33   quote  deeplink  
het is zoals sommige weten mij favoriete speler. erg jammer.
die drive van hem, de inzet. hoe makkelijk die scoort, zn snelheid. het is net als vertonghen achter en anita op het middenveld een echte steunpilaar. zon speler moet je op elke linie eentje hebben!
Sander111
 Sander111 - dinsdag 01 mei 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Ik snap niet dat hij weer last van zijn rug heeft, maar dat het een andere blessure als eerst is... Vind ik vreemd
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 18:35 schreef Sander111 het volgende:
Ik snap niet dat hij weer last van zijn rug heeft, maar dat het een andere blessure als eerst is... Vind ik vreemd
hij was op zn rug gevallen in de wedstrijd tegen twente zei die
Twan
 Twan - dinsdag 01 mei 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 18:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hij was op zn rug gevallen in de wedstrijd tegen twente zei die
Klopt. Hij schijnt last van zijn spieren te hebben. Hij zal wel fit zijn voor zondag tegen Vitesse.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 18:44 schreef Twan het volgende:

[..]

Klopt. Hij schijnt last van zijn spieren te hebben. Hij zal wel fit zijn voor zondag tegen Vitesse.
als ik de boer was en ajax is na morgen kampioen spaarde ik hem. veel gebleseerd geweest en nu weer een lichte blessure. mooi rust geven dat is die volgend seizoen fit
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 mei 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 18:44 schreef Twan het volgende:

[..]

laten spelen tegen VVV en Vitesse
kan ie niet mee naar het EK heeft ie lange rust en is dus topfit voor volgend seizoen.
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 01 mei 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Duidelijk waarom ajax indien vertrek Sulejmani Assaidi wil halen.
(ALS DE GERUCHTEN WAAR ZIJN)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 mei 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 19:52 schreef AFC M&M het volgende:
Duidelijk waarom ajax indien vertrek Sulejmani Assaidi wil halen.
(ALS DE GERUCHTEN WAAR ZIJN)
Ajax haalt Assaidi echt niet,
denk dat Ajax dan beter Wildschut kan halen, is nog Jong wordt beter dan Assaidi en de potentie druipt er vanaf gaf laatst aan graag terug te keren.
is ook nog eens links benig dus kan voorzetten geven en een man voor bij spelen kan ook nog eens op links en rechts uit de voeten
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 01 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 19:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ajax haalt Assaidi echt niet,
denk dat Ajax dan beter Wildschut kan halen, is nog Jong wordt beter dan Assaidi en de potentie druipt er vanaf gaf laatst aan graag terug te keren.
is ook nog eens links benig dus kan voorzetten geven en een man voor bij spelen kan ook nog eens op links en rechts uit de voeten
Wildschut heeft net bij VVV 3 goeie potjes gespeeld, lijkt me erg voorbarig om hem nu al te gaan halen. Ik snap niet waarom iedereen wil dat we spelers uit de eredivisie halen. Die zijn vaak aan de dure kant en het verleden heeft uitgewezen dat spelers die het elders in NL goed doen, het lang niet altijd waarmaken bij Ajax. Loopt er niet nog ergens een goeie jonge deen voor op de flanken? Of anders misschien bij Ajax CT of Zuid-Amerika. Bovendien schijnt ook Ozbiliz echt heel goed te kunnen ballen. Heeft het misschien nog niet altijd waargemaakt, maar verdient toch ook nog een echte kans in mijn ogen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 mei 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 20:45 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Wildschut heeft net bij VVV 3 goeie potjes gespeeld, lijkt me erg voorbarig om hem nu al te gaan halen. Ik snap niet waarom iedereen wil dat we spelers uit de eredivisie halen. Die zijn vaak aan de dure kant en het verleden heeft uitgewezen dat spelers die het elders in NL goed doen, het lang niet altijd waarmaken bij Ajax. Loopt er niet nog ergens een goeie jonge deen voor op de flanken? Of anders misschien bij Ajax CT of Zuid-Amerika. Bovendien schijnt ook Ozbiliz echt heel goed te kunnen ballen. Heeft het misschien nog niet altijd waargemaakt, maar verdient toch ook nog een echte kans in mijn ogen.
tja, Wildschut komt van Ajax is nog jong en lijkt me zeker een talent.

maar het lijkt me goed als Ajax mischien in de Jupiler league kijkt, net als bij Boerrigter. die zijn ook nog goedkoop!
Maachi van FC Zwolle heeft er dit seizoen aardig wat ingeschoten, maar die is niet zo jong meer en heeft een KUT 2e seizoenshelft gespeeld.
maar Jupiler league lopen zeker goede voetballers rond hoor.
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 01 mei 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 20:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tja, Wildschut komt van Ajax is nog jong en lijkt me zeker een talent.

maar het lijkt me goed als Ajax mischien in de Jupiler league kijkt, net als bij Boerrigter. die zijn ook nog goedkoop!
Maachi van FC Zwolle heeft er dit seizoen aardig wat ingeschoten, maar die is niet zo jong meer en heeft een KUT 2e seizoenshelft gespeeld.
maar Jupiler league lopen zeker goede voetballers rond hoor.
Jupiler League lijkt me ook een prima optie om eens rond te kijken. Ben het alleen wel een beetje zat dat wij de kas bij andere NL clubs lopen te spekken voor spelers die lang niet altijd uit de verf komen (met Sulejmani als duidelijkste voorbeeld, maar de lijst is meters lang). Wildschut heeft zeker talent, maar om een voorbeeld te noemen: Nordin Amrabat. Die jongen speelde veel meer goede wedstrijden bij VVV dan Wildschut, maar heeft het toch ook duidelijk niet waargemaakt. Voorzichtig zijn met roepen van iedereen maar halen die een beetje kan ballen, dat heeft ons in de situatie gebracht waar we nu net weer een beetje uit beginnen te krabbelen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 mei 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 20:55 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Jupiler League lijkt me ook een prima optie om eens rond te kijken. Ben het alleen wel een beetje zat dat wij de kas bij andere NL clubs lopen te spekken voor spelers die lang niet altijd uit de verf komen (met Sulejmani als duidelijkste voorbeeld, maar de lijst is meters lang). Wildschut heeft zeker talent, maar om een voorbeeld te noemen: Nordin Amrabat. Die jongen speelde veel meer goede wedstrijden bij VVV dan Wildschut, maar heeft het toch ook duidelijk niet waargemaakt. Voorzichtig zijn met roepen van iedereen maar halen die een beetje kan ballen, dat heeft ons in de situatie gebracht waar we nu net weer een beetje uit beginnen te krabbelen.
heb je gelijk in,

maar Amrabat was een Ego die alles zelf deed en naar de goal, ging.
volgens mij speelde Honda daar toen ook nog.
Wildschut is een ander type speler.
ben benieuwd naar zijn vraagprijs maar Jupiler leugue lijkt me goede optie.

vind ook dat we een van onze vleugelspelers moeten verhuren.
stond er niet in het contract van Boerrigter dat zolang hij bij Ajax speelt RKC een aanvaller van Ajax krijgt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alweer blessure Boerrigter!!

0.0051229