BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van der Hart naar A-selectie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 01 mei 2012 - 18:25
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van der Hart naar A-selectie (Officiële Ajax Clubsite)

Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2012 - 18:35   quote  deeplink  
article-0-122BC231000005DC-319_468x286.jpg

Jongens top nieuws dit! Mickey van der Hart ( huidige keeper van de A1) sluit komend seizoen aan bij de A selectie in de plaats van de vertrekkende Jeroen Verhoeven! We hebben hem al gezien in de NextGenSeries.
Potentioneel een hele goede keeper.

b4803fff-e4be-4cf9-8327-81e508f58f82_2011-08-17Ajax%20U19%20-%20Aston%20Villa%20U19%20437.jpg

stukje van ajax.nl

Mickey van der Hart sluit aan het begin van de voorbereiding op het seizoen 2012-2013 aan bij de A-selectie. De huidige keeper van de A1 kreeg dit van Frank de Boer te horen. Daarmee heeft de A-selectie voor komend seizoen het gebruikelijke aantal van drie doelmannen, te weten Kenneth Vermeer, Jasper Cillessen en Mickey van der Hart. Jeroen Verhoeven verlaat Ajax aan het einde van dit seizoen.
De talentvolle keeper is blij met de nieuwe situatie. ,,Na mijn contractondertekening pas geleden, dacht ik dat ik eerste keeper zou worden van Jong Ajax. Ik had geen idee dat er aan mij werd gedacht om Jeroen Verhoeven te vervangen als derde keeper. Dit geeft heel veel vertrouwen, omdat je als tweede A-junior bij het eerste mag aansluiten.

Ook zijn teamgenoten zijn enorm blij voor de vriendelijke keeper. ,,Iedereen is heel blij voor me. Ik heb hele leuke reacties gehad. Ik liep ook met een smile de kleedkamer binnen.

Ook Van der Hart zal in de voorbereiding op het nieuwe seizoen naar het traditionele De Lutte gaan voor het afleggen van een trainingskamp. Iets wat hij nog niet helemaal beseft. ,,Dat is heel mooi, want De Lutte is een begrip. Het is nog steeds een bizar gevoel, maar alleen maar mooi. Ik maak enorme stappen en hoop ze blijven te maken.

De doelman is met zijn elftal bijna aan het einde van het seizoen. ,,Nog twee wedstrijden te gaan, vertelt hij. ,,Dit was een mooi seizoen. We kunnen kampioen worden, de NextGen Series was een prachtige ervaring en dan dit nieuws. Daar ben ik helemaal blij mee.

Van der Hart moet zich dus nog twee competitiewedstrijden concentreren, dan gaat de focus naar iets anders. ,,Ik zit in 6 VWO, ik heb dus examens, aldus de A1-sluitpost. ,,Op 12 mei is de laatste wedstrijd en op 14 mei heb ik mijn eerste examen, dat sluit goed op elkaar aan. Ik ben wel begonnen met leren. Ondanks zijn plek in het eerste elftal volgend seizoen, wil Van der Hart wel studeren. ,,Ik heb het besproken met enkele mensen binnen de club, waaronder keeperstrainer Carlo l'Ami en allen hebben ze mij geadviseerd om het te doen. Zelf dacht ik aan Communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit. Dat is te combineren met het voetbal, want volgend seizoen gaat dat héél belangrijk worden.

Van der Hart werd op 13 juni 1994 geboren in Amstelveen. Hij tekende recent een contract dat ingaat op 1 juli 2012 en loopt tot en met 30 juni 2015. Van der Hart speelt sinds 2007 in de jeugdopleiding van Ajax, daarvoor speelde hij bij AFC.

6144308458_9ac0552559.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2012 - 23:46   quote  deeplink  
niet boeiend dus hahahahahahaha
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2012 - 23:54   quote  deeplink  
jongens, wat is van der hart toch poulair hier. wow!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 mei 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Zal ik dan maar reageren? ;-)

Goede zaak! Zal het ook moeten uitvechten met Bizot..
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 00:03 schreef Hasjkoph het volgende:
Zal ik dan maar reageren? ;-)

Goede zaak! Zal het ook moeten uitvechten met Bizot..
hahahah was een grapje. had gewoon zin om het te posten. jammer dan sergio padt weg is. die is zo goed. nu ook bij gent
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 mei 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 00:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahahah was een grapje. had gewoon zin om het te posten. jammer dan sergio padt weg is. die is zo goed. nu ook bij gent
Klopt..
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 02 mei 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Dit is echt een groot talent hoor! Is 2e jaars A-junior en mag al bij de A-selectie aansluiten.. dat zegt echt wel wat over je talent!

Gefeliciteerd Mickey, je hebt het verdiend!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 11:14 schreef Grasmaaier het volgende:
Dit is echt een groot talent hoor! Is 2e jaars A-junior en mag al bij de A-selectie aansluiten.. dat zegt echt wel wat over je talent!

Gefeliciteerd Mickey, je hebt het verdiend!
en zo is het grassie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van der Hart naar A-selectie

0.0047090