|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Vertonghen is eruit met Ajax! |
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Overgang van Vertonghen kwestie van tijd!
Het vertrek van Jan Vertonghen bij Ajax komt steeds dichterbij. Volgens de NOS heeft de Amsterdamse club eindelijk een akkoord met Tottenham Hotspur bereikt over de zomerse miljoenentransfer van de 25-jarige Belgische verdediger.
Ajax en Tottenham onderhandelen al weken over Vertonghen, maar het verschil tussen vraag en aanbod was te groot. De club uit Amsterdam vroeg vijftien miljoen euro voor het nog een jaar doorlopende contract, terwijl de Londenaren maximaal twaalf miljoen euro plus enkele variabele clausules boden. Uiteindelijk zou Ajax toch akkoord zijn gegaan met het laatste voorstel van de Premier League-club.
Beide clubs moeten naar verluidt nog wel tot een vergelijk komen inzake het percentage van de transfersom voor de verdediger. Vertonghen heeft recht op vijftien procent van de transfersom en dat is in de optie van Ajax een te hoog bedrag. Verder is het aan Vertonghen en Tottenham om een akkoord over de persoonlijke voorwaarden te bereiken, al is de kans groot dat dit achter de schermen al is geregeld.
Bron: NOS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Zeer mooie club voor Vertonghen.. Als je het mij vraagt een betere optie dan Arsenal! Tottenham heeft een mooie en sterk team bij elkaar en Vertonghen kan daar echt verder groeien.. Al zou ik hem Arsenal ook niet misgunnen! Ik hoop dat hij gewoon een verstandige keuze maakt en bij de beste optie een handtekening zet.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jan heeft een overstap verdiend. Afgeserveert bij en door Ajax. Via een omweg teruggeknokt en intwikkelt tot wekelijkse uitblinker bij Ajax en wat mij betreft in de eredivisie.
Jammer voor ons! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik zou Tottenham boven Arsenal verkiezen. Arsenal zal hij de strijd aan moeten gaan met Vermaelen en dat word een pittige! Tottenham heeft geen fatsoenlijke CB dus lijkt het mij verstandiger om die basisplaats te verkiezen boven een overstap naar Arsenal. Voor de prijzen hoeft hij het ook niet te doen want beiden clubs winnen nooit iets. |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
Nee dit is een lekker interessant topic.....!! SLOTJE |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Dus omdat jij dit niet interessant vindt moet er maar een slotje op? Hoe bedoel je hypocriet! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee die 345 zinloze topics die jij aanmaakt zijn wat wil je zeggen? man elk topic van jou in volledig kansloos dit gaat pover onze aanvoerder die zeker gaat vertrekken en die een overstap verdiend heeft! goed gedaan ippie! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ff over elia nu we het toch over transfernieuws hebben, dat is toch een linksbuiten zoals boerrigter? jammer dat narsingh dan waarschijnlijk niet komt. gaat dan denk ik naar psv. had hem wel willen hebben! hopen dat chivu terugkomt. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 10:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ff over elia nu we het toch over transfernieuws hebben, dat is toch een linksbuiten zoals boerrigter? jammer dat narsingh dan waarschijnlijk niet komt. gaat dan denk ik naar psv. had hem wel willen hebben! hopen dat chivu terugkomt. Dit is gewoon blufpoker van AJAX denk ik. Even aan H'veen laten zien dat er wel degelijk alternatieven zijn. Chivu mag zeker komen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 10:42 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dit is gewoon blufpoker van AJAX denk ik. Even aan H'veen laten zien dat er wel degelijk alternatieven zijn. Chivu mag zeker komen! hoop het, denk niet dat narsingh komt. volgens mij speelt elia op links toch? wordt het een vervanger voor boerrigter? zou volstrekt onnodig zijn. speelt bovendien nooit. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 10:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hoop het, denk niet dat narsingh komt. volgens mij speelt elia op links toch? wordt het een vervanger voor boerrigter? zou volstrekt onnodig zijn. speelt bovendien nooit. Elia is rechtbenig en kan volgens mij prima op rechts uit de voeten. Geloof mij nu maar dat dit puur gedaan word om Heerenveen iets met die prijs te laten zakken. Elia is volgens niet betaalbaar voor AJAX, al zou dat voor hem op dit moment de perfecte stap zijn natuurlijk. Of zijn zakken vullen in Italie waar hij nooit aan spelen toekomt of wat salaris inleveren en elke week spelen en je weer in de kijker spelen bij Oranje.
Ik gok nog steeds op Narsingh |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 10:50 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Elia is rechtbenig en kan volgens mij prima op rechts uit de voeten. Geloof mij nu maar dat dit puur gedaan word om Heerenveen iets met die prijs te laten zakken. Elia is volgens niet betaalbaar voor AJAX, al zou dat voor hem op dit moment de perfecte stap zijn natuurlijk. Of zijn zakken vullen in Italie waar hij nooit aan spelen toekomt of wat salaris inleveren en elke week spelen en je weer in de kijker spelen bij Oranje. Ik gok nog steeds op Narsingh ik denk persoonlijk ook wel dat elia weg wil bij juve en dat juve ook van elia af wil. zal nooit heel duur zijn |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 10:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik denk persoonlijk ook wel dat elia weg wil bij juve en dat juve ook van elia af wil. zal nooit heel duur zijn Dat betwijfel ik echt hoor. Die Italianen staan er nou niet om bekend spelers voor een prikkie te laten gaan. Daarbij ligt Elia volgens mij tot 2015 vast. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 10:55 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dat betwijfel ik echt hoor. Die Italianen staan er nou niet om bekend spelers voor een prikkie te laten gaan. Daarbij ligt Elia volgens mij tot 2015 vast. maar om spelers uit te betalen die niet spelen is ook niks |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Daar liggen ze daar echt niet wakker van hoor. Paar miljoentjes meer of minder maakt daar niks uit joh. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 11:50 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Daar liggen ze daar echt niet wakker van hoor. Paar miljoentjes meer of minder maakt daar niks uit joh. ook in italie hebben clubs steeds grotere schulden. als het zover komt dat platini de regel gaat invoeren dat clubs schuldvrij moeten zijn komen er vele problemen. enkel dat is al een reden om elia te laten gaan. maar ik hoef geen speler die een jaar niet gespeelt heeft. het is zoals johan derksen zei. als alle clubs zonder schulden moeten zijn, gaat de nederlandste top aansluiten bij de grotere clubs, die moeten namelijk dan topspelers gaan verkopen om te kunnen blijven bestaan |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Elia zijn salaris zal het verschil niet maken hoor. Dat is een lachertje man! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:03 schreef AFCA MARCO het volgende:Elia zijn salaris zal het verschil niet maken hoor. Dat is een lachertje man! daarom. verwacht dat hij 3 a 4 miljoen kost, maar aan narsingh heb je in mijn ogen veel en veel meer |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] daarom. verwacht dat hij 3 a 4 miljoen kost, maar aan narsingh heb je in mijn ogen veel en veel meer Vind ik ook. Geloof mij nou maar dat Elia puur gebruikt word als joker in deze zaak. Narsingh heeft binnenkort gewoon dat prachtige ajax shirt aan. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Bedankt voor het compliment jongen!! En een fijne dag toegewenst!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 08:34 schreef Stanley het volgende:Jan heeft een overstap verdiend. Afgeserveert bij en door Ajax. Via een omweg teruggeknokt en intwikkelt tot wekelijkse uitblinker bij Ajax en wat mij betreft in de eredivisie. Jammer voor ons! Helemaal eens, Jan verdient deze overstap!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: indd, die jongen is echt gegroeid, niet zon beetje ook! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Spurs of arsenal zijn voor jantje ideale clubs...veel voetbal in die ploegen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
kan beter naar Spurs gaan, spelen beter voetbal. maar ik weet niet of ze hem champions league kunnen bieden. Arsenal is nu afhankelijk van van Persie, maar ik ben groot fan van Arsenal en ben benieuwd hoe Wenger deze zomer zijn ploeg zal vormen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zeker weten, heeft ons kampioen gemaakt 2e seizoenshelft.
maar ik hoop dat ie niet wanhopig wordt en naar z'n middelmatige clubs als AS Roma gaat. Steek had ManUnited verdient en zij hebben er vast spijt van dat ze hem niet gepakt hebben! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Toch jammer dat weer een van onze beste spelers weggaat na Suarez....niet dat hij dit niet verdiend....vind ik dat Ajax dit niet verdiend....het is maar hoe je het bekijkt.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:Toch jammer dat weer een van onze beste spelers weggaat na Suarez....niet dat hij dit niet verdiend....vind ik dat Ajax dit niet verdiend....het is maar hoe je het bekijkt.... tja, maar ja, tegenwoordig kun je je selectie bijna niet meer bij elkaar houden. iedereen wil zich meten met de top, en gaat zijn zakken vulllen met geld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 23:13 schreef NatjosFC het volgende:[..] zeker weten, heeft ons kampioen gemaakt 2e seizoenshelft. maar ik hoop dat ie niet wanhopig wordt en naar z'n middelmatige clubs als AS Roma gaat. Steek had ManUnited verdient en zij hebben er vast spijt van dat ze hem niet gepakt hebben! hij denkt wel na. lijkt me mooi samen met vermealen achter bij arsenal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar spurs is ook prachtige club. mooi stadion, altijd mooie sfeer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: mooi sfeer, whaha vooral buiten het stadion hebben we dit jaar gemerkt!
nee, is mooie club goed voetbal en prachtig stadion. ik zag laatst een geweldig filmpje waarbij: Lampard een corner ging nemen en al die Spurs fans gingen zingen, FAT FRANK, HE EATS WHAT HE WANTS HE EATS WHAT WAAANNTTSS, FAT FRANK EATS WHAT WANTS!!! whaha geweldig toch:D
van der Vaart heeft daar ook goeie wedstrijden gespeeld, ben alleen bang dat daar veel topspelers weg gaan: Bale Modric Adebayor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat dan weer wel...maar goed einde Ajax tijdperk voor Jan...blijft jammer...want wat was hij goed sinds de winterstop..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat dan weer wel...maar goed einde Ajax tijdperk voor Jan...blijft jammer...want wat was hij goed sinds de winterstop..... wij kunnen in nederland helaas geen goede spelers houden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 23:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] mooi sfeer, whaha vooral buiten het stadion hebben we dit jaar gemerkt! nee, is mooie club goed voetbal en prachtig stadion. ik zag laatst een geweldig filmpje waarbij: Lampard een corner ging nemen en al die Spurs fans gingen zingen, FAT FRANK, HE EATS WHAT HE WANTS HE EATS WHAT WAAANNTTSS, FAT FRANK EATS WHAT WANTS!!! whaha geweldig toch:D van der Vaart heeft daar ook goeie wedstrijden gespeeld, ben alleen bang dat daar veel topspelers weg gaan: Bale Modric Adebayor zullen genoeg spelers terugkomen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt ondanks dat wij weer C.L. spelen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja, maar voor hoelang? en hoeveel geld bied Arsenal aan Salaris, kan Ajax niet aan tippen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 23:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, maar voor hoelang? en hoeveel geld bied Arsenal aan Salaris, kan Ajax niet aan tippen. En een sterke competitie kunnen wij ook niet bieden... Daarom wens ik Jan veel succes als ie dan toch weggaat dan hoop ik naar een mooie club! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/41722/eredivisie-ontgroeide-vertonghen-wint-gouden-schoen/
Geweldig maar zeker ook terecht dat Jan Vertonghen de gouden schoen wint.....Clasie de zilveren schoen vind ik niet juist....dan denk ik eerder aan Maher....Eriksen als de nummer 3 ook niet helemaal want dan denk ik aan de doelpuntenmachine Bas Dost..... dus wat mij betreft...
1 Vertonghen 2 Maher 3 Dost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dost ben ik mee eens, maar Maher heeft niet zo constant gespeeld als Clasie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 22:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dost ben ik mee eens, maar Maher heeft niet zo constant gespeeld als Clasie. Daar verschillen wij over van mening....ik denk dat Maher een groter talent is.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar verschillen wij over van mening....ik denk dat Maher een groter talent is.... Maher is een groter talent, maar Clasie heeft dit seizoen naar mijn idee beter gepresteerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: precies. wel ploegen die lekker aanvallend spelen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: 12 miljoen lijkt mij een redelijk bedrag voor Verthongen, ik dacht zo tussen de 12 en 14 miljoen dus 12 is wel het laagste bod dat acceptabel is. door handelen tot 13 of 14miljoen lijkt me, zeker nu er steeds meer clubs worden genoemt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: die mannen niet, maar de geldzak die ze moeten gaan geven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is wel te hopen dat die zak een keer goed open gaat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hoop zelf dat de Transfer van Jan morgen rond komt. dan zal Ajax zich echt roeren op de transfermarkt denk ik. |
|
|
|