|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 22:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoop zelf dat de Transfer van Jan morgen rond komt. dan zal Ajax zich echt roeren op de transfermarkt denk ik. Dan kan Ajax aan de slag voor een vervanger voor Jan en direct Narsingh halen...na de verkoop van El Hamdaoui, van der Wiel en Lodeiro...kan Ajax op het gemakje rond kijken voor een 2e spits...of misschien zelfs wel de no.1 spits... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dan kan Ajax aan de slag voor een vervanger voor Jan en direct Narsingh halen...na de verkoop van El Hamdaoui, van der Wiel en Lodeiro...kan Ajax op het gemakje rond kijken voor een 2e spits...of misschien zelfs wel de no.1 spits... Lodeiro is transfervrij en El Hamdaoui zal je bijna niks voor krijgen.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 22:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoop zelf dat de Transfer van Jan morgen rond komt. dan zal Ajax zich echt roeren op de transfermarkt denk ik. De transfer periode begint pas op 1 Juni.
Duurt nog zeker een week voordat wij iets zullen lezen over transfers. (buiten de vele geruchten om)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 23:06 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Lodeiro is transfervrij en El Hamdaoui zal je bijna niks voor krijgen.. maar Hamdoui drukt wel op je salarishuis dus als je die kwijt bent. |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
Ook El Hamdoei gaat wel weg nu mag ik hopen, ik verwacht zo'n 2,5 miljoen voor Ajax via hem.
Én het scheelt natuurlijk dit op het salaris. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 08:16 schreef Booya4Afca het volgende:[..] De transfer periode begint pas op 1 Juni. Duurt nog zeker een week voordat wij iets zullen lezen over transfers. (buiten de vele geruchten om) Daar kan je weleens gelijk in hebben...overigens rond is rond....mondelinge overeenkomst....vanaf 1 juni kunnen dan de contracten ondertekend worden....
Ik vind het weer verdacht stil rond El hammie.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar kan je weleens gelijk in hebben...overigens rond is rond....mondelinge overeenkomst....vanaf 1 juni kunnen dan de contracten ondertekend worden.... Ik vind het weer verdacht stil rond El hammie.... wat is het verdachte er aan? wie wil die vent nog? ik vind het juist stil rond Narsingh, Ajax wou iedereen voor ut EK binnen hebben. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Jan heeft aangegeven dat hij alleen bij een club tekent die CL speelt. Vanuit dat oogpunt zullen de Spurs naast het net vissen. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar kan je weleens gelijk in hebben...overigens rond is rond....mondelinge overeenkomst....vanaf 1 juni kunnen dan de contracten ondertekend worden.... Ik vind het weer verdacht stil rond El hammie.... Hij heeft nog 3 jaar te gaan, die blijft lekker zitten waar die zit.
Er is geen enkele club die hem een langdurig contract geeft met wat hij nu verdient.
Hij cashed liever dan dat ie balt dat is nu wel gebleken.
Weet zelfs niet eens of ik het anders had gedaan, we hebben het over 6.3mln totaal. Om dan een contractje van een 1- 1.5mln te tekenen voor 2jaar loop je aardig wat mis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 19:49 schreef Mokum1 het volgende:[..] Hij heeft nog 3 jaar te gaan, die blijft lekker zitten waar die zit. Er is geen enkele club die hem een langdurig contract geeft met wat hij nu verdient. Hij cashed liever dan dat ie balt dat is nu wel gebleken. Weet zelfs niet eens of ik het anders had gedaan, we hebben het over 5.4mln totaal. Om dan een contractje van een mln te tekenen voor 2jaar loop je aardig wat mis. je zou er gewoon voor zorgen dat je niet weg was gestuurd. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: had mijn bericht ff ge edit zag namelijk dat meneer wel 2.1mln verdient ipv 1.8mln waar ik vanuit ging.
Denk idd dat ik wel door 1 deur kan met Frankieboy ;) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 19:53 schreef Mokum1 het volgende:[..] had mijn bericht ff ge edit zag namelijk dat meneer wel 2.1mln verdient ipv 1.8mln waar ik vanuit ging. Denk idd dat ik wel door 1 deur kan met Frankieboy ;) voor 2.1 mljn kan ik met iedereen door een deur;D |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Ongelofelijk !!!!!!!!!!!!!
Voor een kleine 9 mln gaat Vertonghen de deur uit.
Je kan hem beter een jaar houden, die gozer is echt meer waard.
Ik meen dat ze eerder met een hoger bod kwamen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Koekoek... Jan heeft een aflopend contract. Als Ajax hem een jaar houdt gaat hij gratis weg slimboon.
En het is niet een kleine 9 miljoen, het is 9 miljoen + 3 aan prestatiebonus als hij slaagt. In mijn boekje is 9+3=12 en dus geen kleine 9. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 19:07 schreef Eide het volgende:[..] Koekoek... Jan heeft een aflopend contract. Als Ajax hem een jaar houdt gaat hij gratis weg slimboon. En het is niet een kleine 9 miljoen, het is 9 miljoen + 3 aan prestatiebonus als hij slaagt. In mijn boekje is 9+3=12 en dus geen kleine 9. als hij slaagt? waar is dat op gebasseerd? op wedstrijden of C.L ofzo?
EDIT: Die Koekoek was een goeie haha:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] als hij slaagt? waar is dat op gebasseerd? op wedstrijden of C.L ofzo? EDIT: Die Koekoek was een goeie haha:) Nee, is bijvoorbeeld 1 miljoen bonus als de Spurs de CL halen ofzo |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Ajax heeft een akkoord bereikt met Tottenham Hotspur over de transfer van Jan Vertonghen. De NOS meldde zaterdagavond dat de Amsterdammers instemden met een transfersom van twaalf miljoen euro.
De Belgisch international, bij Ajax in het bezit van een doorlopende verbintenis, moet wel zelf nog tot een akkoord komen met de Premier League-club. Gezien het feit dat Vertonghen een overstap naar Tottenham Hotspur als de ideale volgende stap in zijn carrière ziet, zullen die gesprekken naar verwachting geen problemen opleveren.
Ajax en Tottenham onderhandelden de afgelopen weken stevig over de transfer van de aanvoerder van de Amsterdammers. Een akkoord bleef lange tijd uit, maar werd volgens de NOS zaterdag alsnog bereikt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 09:18 schreef infamous psv het volgende:Ajax heeft een akkoord bereikt met Tottenham Hotspur over de transfer van Jan Vertonghen. De NOS meldde zaterdagavond dat de Amsterdammers instemden met een transfersom van twaalf miljoen euro. De Belgisch international, bij Ajax in het bezit van een doorlopende verbintenis, moet wel zelf nog tot een akkoord komen met de Premier League-club. Gezien het feit dat Vertonghen een overstap naar Tottenham Hotspur als de ideale volgende stap in zijn carrière ziet, zullen die gesprekken naar verwachting geen problemen opleveren. Ajax en Tottenham onderhandelden de afgelopen weken stevig over de transfer van de aanvoerder van de Amsterdammers. Een akkoord bleef lange tijd uit, maar werd volgens de NOS zaterdag alsnog bereikt ik las het, geweldig toch? eindelijk is het rond, kunnen we gaan kijken naar een vervanger. ik hoop op Nuytinck of Viergever:) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik wens je heel veel succes bij de Spurs. Je bent en blijft een grote held en ik hoop dat je over een paar jaar weer zult terugkeren bij Ajax zodat we nog 1 keer kunnen genieten van je geweldige crosspasses en je fenomenale dribbelkunsten.
Jantje for president! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jantje bedankt, Jantje bedankt, Jantje Jantje Jantje bedankt!!!!
JAN VERTONGHEN//////////////AJACIED/////////////////HELD!!!!
Het ga je goed bij de Spurs man en kom zeker nog eens terug voor een geweldig afscheid!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 10:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik las het, geweldig toch? eindelijk is het rond, kunnen we gaan kijken naar een vervanger. ik hoop op Nuytinck of Viergever:)+1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 06:57 schreef amsterdammer113 het volgende:Overgang van Vertonghen kwestie van tijd!Het vertrek van Jan Vertonghen bij Ajax komt steeds dichterbij. Volgens de NOS heeft de Amsterdamse club eindelijk een akkoord met Tottenham Hotspur bereikt over de zomerse miljoenentransfer van de 25-jarige Belgische verdediger. Ajax en Tottenham onderhandelen al weken over Vertonghen, maar het verschil tussen vraag en aanbod was te groot. De club uit Amsterdam vroeg vijftien miljoen euro voor het nog een jaar doorlopende contract, terwijl de Londenaren maximaal twaalf miljoen euro plus enkele variabele clausules boden. Uiteindelijk zou Ajax toch akkoord zijn gegaan met het laatste voorstel van de Premier League-club. Beide clubs moeten naar verluidt nog wel tot een vergelijk komen inzake het percentage van de transfersom voor de verdediger. Vertonghen heeft recht op vijftien procent van de transfersom en dat is in de optie van Ajax een te hoog bedrag. Verder is het aan Vertonghen en Tottenham om een akkoord over de persoonlijke voorwaarden te bereiken, al is de kans groot dat dit achter de schermen al is geregeld. Bron: NOS Topicbericht even aangepast, zodat we niet continu nieuwe topics over het onderwerp hoeven te maken!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 10:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik las het, geweldig toch? eindelijk is het rond, kunnen we gaan kijken naar een vervanger. ik hoop op Nuytinck of Viergever:) Doe idd maar Nuytinck of Viergever...gaat Alder ook nog weg dan samen laten komen....Anita niet laten gaan.... Oh ja direct ook even Narsingh halen....en we zijn compleet op een 2e spits na.... Morgen start Ajax met een kleine selectie aan de training dus ik zou zeggen zsm handelen....maar goed dat zal wel gebeuren denk ik.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Natuurlijk het is geweldig voor jantje....daarom Jan ook namens mij veel succes en bedankt nog....maar blij wordt ik er niet van....verdedigend moeten we weer gaan bouwen...wens je veel succes de Boer...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Een slotje op jou lijkt me wat zinvoller. Ik vind het een prima topic. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb vaak genoten van Jan Vertonghen. Ik wens hem alle goeds toe, zowel sportief als privé. Bedankt, Jan! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 10:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik las het, geweldig toch? eindelijk is het rond, kunnen we gaan kijken naar een vervanger. ik hoop op Nuytinck of Viergever:) nu nuytink ineens wel??? had dat van jou niet verwacht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 12:31 schreef amsterdammer113 het volgende:Jantje bedankt, Jantje bedankt, Jantje Jantje Jantje bedankt!!!! JAN VERTONGHEN//////////////AJACIED/////////////////HELD!!!! Het ga je goed bij de Spurs man en kom zeker nog eens terug voor een geweldig afscheid!! +100!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
geweldige aanvoerder, nam het team op sleeptouw! heerlijke inzet en een goede bluf! ga hem missen, maar hij verdiend het. als de NOS dit meld kunnen we er van uitgaan dat het rond is. jan persoonlijk komt wel rond! jantje vaarwel! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahaha Pietje, niet te druk om maken man!! Dat bericht is van 1,5 maand geleden en is in de loop van de tijd toch gaan lopen!! Nu hij bijna weggaat hem ik de topictitel verandert om zo te voorkomen dat er tientallen topics worden aangemaakt!! Zo hou je de discussie in 1 topic en dat is makkelijker te belezen!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 13:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahaha Pietje, niet te druk om maken man!! Dat bericht is van 1,5 maand geleden en is in de loop van de tijd toch gaan lopen!! Nu hij bijna weggaat hem ik de topictitel verandert om zo te voorkomen dat er tientallen topics worden aangemaakt!! Zo hou je de discussie in 1 topic en dat is makkelijker te belezen!! ;-) beter dan die andere die 345 zinloze topics aanmaken! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja, iemand moet het goede voorbeeld geven aan de nieuwelingen!! ;-) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Jan! Bedankt voor alles! Je bent een echte Jood, want Tottenham is zoals bekend ook een echte jodenclub! Veel succes en jou blijf ik altijd volgen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ? ik vind eigenlijk iedereen waar in Ajax geintresseert is te kort komen. maar Nuytinck en Viergever zijn wel grote talenten, maar Viergever zal duurder zijn. en Nuytinck is een beer van een vent en dat vind ik wel goed voor de CL. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 13:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:geweldige aanvoerder, nam het team op sleeptouw! heerlijke inzet en een goede bluf! ga hem missen, maar hij verdiend het. als de NOS dit meld kunnen we er van uitgaan dat het rond is. jan persoonlijk komt wel rond! jantje vaarwel! wel een beetje dom van Jan om nog niet akkoord te zijn, had hij allang kunnen doen, de Onderhandelingen liepen niet zo makkelijk als ik hem was had ik allang met Spurs om de tafel gezeten en een mondeling akkoord bereikt zodat je zo snel mogelijk na een akkoord kan instromen bij de voorbereiding.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 14:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] ? ik vind eigenlijk iedereen waar in Ajax geintresseert is te kort komen. maar Nuytinck en Viergever zijn wel grote talenten, maar Viergever zal duurder zijn. en Nuytinck is een beer van een vent en dat vind ik wel goed voor de CL. heb je anders horen praten!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 14:09 schreef NatjosFC het volgende:[..] wel een beetje dom van Jan om nog niet akkoord te zijn, had hij allang kunnen doen, de Onderhandelingen liepen niet zo makkelijk als ik hem was had ik allang met Spurs om de tafel gezeten en een mondeling akkoord bereikt zodat je zo snel mogelijk na een akkoord kan instromen bij de voorbereiding.. ga niet duscusseren met jou. je weet ook waarom! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 14:03 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, iemand moet het goede voorbeeld geven aan de nieuwelingen!! ;-) whahahhahhaa klopt! wordt de dag erger hier |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik vraag ook niet om een discussie, vind het gewoon niet slim van Jan.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 13:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahaha Pietje, niet te druk om maken man!! Dat bericht is van 1,5 maand geleden en is in de loop van de tijd toch gaan lopen!! Nu hij bijna weggaat hem ik de topictitel verandert om zo te voorkomen dat er tientallen topics worden aangemaakt!! Zo hou je de discussie in 1 topic en dat is makkelijker te belezen!! ;-) :-) Hahahaha. Is goed man! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:08 schreef NatjosFC het volgende:zelf zeg ik Nuytinck stevige verdediger en wint meer kopduels dan Moisander(bijv. tegen twente won Moisander geen een kopduel). Nuytinck is nog jonger, en is aanvoerder bij Jong nederland. maar heeft veel minder ervaring en leiderskwaliteiten dan Moisander. Nuytinck kan nog uitgroeien tot een echte leider, net als Verthongen, lijkt mij dus de beste. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 14:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik vraag ook niet om een discussie, vind het gewoon niet slim van Jan.... je meldt wel weer onzin! niet handig om te gaan onderhandelen terwijk je niet weet op clubs rondkomen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's verdomme wel weer de hoofdprijs hè voor nog 1 jaar contact.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: waarom? jullie hebben na jullie wedstrijd tegen Heerenveen toch ook uitgebreid voor ons een feestje geviert. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Wijnaldum en Fer was precies het zelfde:) alleen die werden ook voor de hoofdprijs verkocht alleen ligt bij hun de hoofdprijs lager omdat het Feyenoorders zijn die niet zo goed kunnen voetballen:) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 14:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] Wijnaldum en Fer was precies het zelfde:) alleen die werden ook voor de hoofdprijs verkocht alleen ligt bij hun de hoofdprijs lager omdat het Feyenoorders zijn die niet zo goed kunnen voetballen:) omdat feyenoord geld nodig had. ligt nu volgens mij wel anders |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
door de hoofdprijs van vertonghen zal narsingh ook duurder worden! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ajax heeft een veel grotere naam in het buitenland en hierdoor zijn clubs eerder bereid de hoofdprijs te betalen voor een speler!! Dat is gewoon een feit en valt door niemand te ontkennen! Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat de naam van die kakkies in het buitenland niet bekend is, maar Ajax is en blijft voor de voetbalclub in Europa toch de grotere naam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 14:35 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ajax heeft een veel grotere naam in het buitenland en hierdoor zijn clubs eerder bereid de hoofdprijs te betalen voor een speler!! Dat is gewoon een feit en valt door niemand te ontkennen! Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat de naam van die kakkies in het buitenland niet bekend is, maar Ajax is en blijft voor de voetbalclub in Europa toch de grotere naam! hebben ook de meeste prijzen gewonnen en de grootste spelers grootgebracht! ondanks dat iedereen zeikt over de opleiding hebben we veel grote spelers verkocht. denk aan sneijder, van de vaart, babel, heitinga, vermaelen, stekelenburg, nu vertonghen weer. maduro, seedorf. een zlaten die bij ons voetbalde. ik kan niet te ver terug gaan omdat ik nog niet zo oud ben! maar dit zie je hier in NL weinig dat spelers uit eigen opleiding zover komen! de enige opleiding die ook veel doorverkoopt is sparta!! en bedoel dit niet verkeerd! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 15:15 schreef nickyajax1996 het volgende:ga hem missen , 12 miljoen weinig voor jantje, nu heitinga en narsingh halen BEDANKT JAN heitinga gaat niet komen, nog niet!!! salaris lukt niet! iedereen mist jan! en 12 miljoen voor een speler uit de eredivisie die nog 1 jaar vastligt is een uitstekende deal |
|
|
|