|
|
morkanne
|
|
|
Heeft Jan nu recht op 15% van 12 miljoen of 15% van het basisbedrag van 9 miljoen? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 16:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] heitinga gaat niet komen, nog niet!!! salaris lukt niet! iedereen mist jan! en 12 miljoen voor een speler uit de eredivisie die nog 1 jaar vastligt is een uitstekende deal Inderdaad, is een hele mooie deal geweest. Nu snel handelen en een speler als Moisander, Nuytinck of (mijn favoriet) Viergever halen en ook Narsingh eindelijk binnenharken! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 19:39 schreef morkanne het volgende:Heeft Jan nu recht op 15% van 12 miljoen of 15% van het basisbedrag van 9 miljoen? ik denk van 9 miljoen... |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Ok, nu begint Jan aan geloofwaardigheid in te boeten. Een maand terug bracht hij nog naar buiten dat hij niet wilde dat het tot een geforceerde breuk met Ajax zou komen, puur op de transfersom (hij doelde op een te hoge vraagprijs) en nu is hij zélf bereid om de transfer te laten klappen als hij zijn bedongen 15% niet krijgt. Wat wil hij dan? Dat Ajax nóg meer water bij de wijn doet? Ik vind zijn houding of zijn zachtst gezegd heel onbehoorlijk naar Ajax. Of de berichten moeten op lucht gebaseerd zijn, in dat geval ignore :)
Overigens, ik hoor niemand over Nuytink én Viergever. Een hoeft ander toch niet uit te sluiten? Viergeven kan ook als back fungeren, zou wel wat zijn. Beter denk ik dan Heitinga, die nu al over de hill lijkt... |
|
|
|
|
Svdk
|
|
|
Mooie club voor Vertonghen! Ik gun het hem wel. Hij is klaar voor een stap hogerop. Hoop dat de deal zo snel mogelijk rond komt dan kan Ajax zich gelijk kan concentreren op zn vervanger. Hoop zelf op Nuytinck of Moisander |
|
|
|
|
Svdk
|
|
|
Mooie club voor Vertonghen! Ik gun het hem wel. Hij is klaar voor een stap hogerop. Hoop dat de deal zo snel mogelijk rond komt dan kan Ajax zich gelijk kan concentreren op zn vervanger. Hoop zelf op Nuytinck of Moisander |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 17:43 schreef The Dude :) het volgende:Ok, nu begint Jan aan geloofwaardigheid in te boeten. Een maand terug bracht hij nog naar buiten dat hij niet wilde dat het tot een geforceerde breuk met Ajax zou komen, puur op de transfersom (hij doelde op een te hoge vraagprijs) en nu is hij zélf bereid om de transfer te laten klappen als hij zijn bedongen 15% niet krijgt. Wat wil hij dan? Dat Ajax nóg meer water bij de wijn doet? Ik vind zijn houding of zijn zachtst gezegd heel onbehoorlijk naar Ajax. Of de berichten moeten op lucht gebaseerd zijn, in dat geval ignore :) Overigens, ik hoor niemand over Nuytink én Viergever. Een hoeft ander toch niet uit te sluiten? Viergeven kan ook als back fungeren, zou wel wat zijn. Beter denk ik dan Heitinga, die nu al over de hill lijkt... Vertonghen heeft contractueel gezien recht op 15 procent van de transfersom dus ik kan me het gedrag van Vertonghen en zijn zaakwaarnemer wel begrijpen...het staat gewoon in het contract dus waarom zou Vertonghen daarvan afzien? De directie ( in 't Slop en vd.ZaaT ), die allang PLEITEN hadden moeten zijn, verwachten nu coulantie vanuit de kant van Vertonghen...hoe kun je nu coulant zijn naar mensen die er zelf al jarenlang een puinhoop van maken zoals Slop en vd.ZaaT? Ze hebben zelf het contract van Vertonghen destijds samengesteld en nu moet notabene Jan coulant zijn....het word echt tijd dat die 2 heren voorgoed van het Ajax-scherm verdwijnen want ik word echt kotsmisselijk van zo'n mensen..
Beide heren stonden een aantal maanden geleden nog lijnrecht tegenover Cruijff en co en staan nu lachend te poseren naast een jeugdspeler die nu gecontracteerd word...Hennie HenniKs had allang stelling moeten nemen tegen die 2, maar dat gebeurd niet omdat HenniKs van hetzelfde laken een pak is...
De vorige week zijn Wijers, v.Wijk en v.Duivenbode benoemd in de nieuwe RvC...ik heb totaal niets tegen die mensen, vooral v.Duivenbode heb ik zeer hoog zitten...maar dan hoor ik toch weer geluiden van een 'verbindingsman' tussen het technisch hart en directie....wat heeft dat weer te betekenen dan? Een verbindingsman....waarvoor????? In het verleden is gebleken dat dat totaal niet werkt, dus waarom weer in die val trappen? Het zou me niet verbazen als dit uit de koker van HenniKs en CoroneP komt...CoroneP die op de BAVA van iets meer dan een week geleden ook nog het hoge woord had, wat onderstreept werd door Hennie HenniKs...het is toch niet te geloven dat dat soort mensen steeds op de voorgrond treden...
Ik ga uit van het positieve, maar ik hou het met argusogen in de gaten...ik vertrouw het nog steeds voor geen cent...laat Vertonghen niet beschadigd de deur uitgaan, want in het verleden is gebleken dat Ajax daar heel goed in is!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2012 door alibabba -- |
|
|
|
|
|
|
|
Dat hij *contractueel* gezien recht heeft op die 15% doet niks af aan zijn gedrag. Het staat hem verder vrij om af te zien van dat percentage, evenals Ajax. Het gevolg zou echter kunnen zijn dat de hele transfer in het water valt, hij is immer nog een jaar aan zijn contract gebonden. In het licht van het hij eerder verklaard heeft, vind ik, als op dit moment de transfer in het water valt, dat compleet te wijten is aan zijn eigen opstelling, welke overigens niet strookt met zijn eerdere uitlatingen jegens Ajax. En daar heeft hij mee te maken, daar heeft hij ook een contract mee, de club Ajax. Niet Slop en Aat. Raar toch om van Ajax te verlangen dat zij met minder genoegen nemen terwijl je zelf wel de volle pond wil?
Verder ben ik het best met je eens hoor :) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 20:29 schreef The Dude :) het volgende:Dat hij *contractueel* gezien recht heeft op die 15% doet niks af aan zijn gedrag. Het staat hem verder vrij om af te zien van dat percentage, evenals Ajax. Het gevolg zou echter kunnen zijn dat de hele transfer in het water valt, hij is immer nog een jaar aan zijn contract gebonden. In het licht van het hij eerder verklaard heeft, vind ik, als op dit moment de transfer in het water valt, dat compleet te wijten is aan zijn eigen opstelling, welke overigens niet strookt met zijn eerdere uitlatingen jegens Ajax. En daar heeft hij mee te maken, daar heeft hij ook een contract mee, de club Ajax. Niet Slop en Aat. Raar toch om van Ajax te verlangen dat zij met minder genoegen nemen terwijl je zelf wel de volle pond wil? Verder ben ik het best met je eens hoor :) En wat is er negatief aan zijn gedrag dan? Hij heeft gewoon recht op die 15%, dat staat in zijn contract waar Slop en vd.Zaat verantwoordelijk voor zijn!!! Waarom afzien van dat percentage als het zwart op wit staat? En compleet te wijten aan ZIJN opstelling? Ajax met minder genoegen nemen? Geloof je het zelf? Die willen kost wat kost het maximale en de speler moet dan de dupe worden? Jan heeft gewoon recht op die 15%, het staat in zijn contract!! Dan had Ajax dat er nooit in moeten laten zetten!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:14 schreef alibabba het volgende:[..] En wat is er negatief aan zijn gedrag dan? Hij heeft gewoon recht op die 15%, dat staat in zijn contract waar Slop en vd.Zaat verantwoordelijk voor zijn!!! Waarom afzien van dat percentage als het zwart op wit staat? En compleet te wijten aan ZIJN opstelling? Ajax met minder genoegen nemen? Geloof je het zelf? Die willen kost wat kost het maximale en de speler moet dan de dupe worden? Jan heeft gewoon recht op die 15%, het staat in zijn contract!! Dan had Ajax dat er nooit in moeten laten zetten!! Jezus Ali ik ben het vaak met je eens........in dit kan ik het niet meer dan eens zijn,Jan heeft volkomen gelijk....ze hebben toen de tijd allebij de partijen met volle verstand dat contract opgemaakt EN getekend. Niet lullen en je afspraken na komen,geef die jongen zijn centjes....hij heeft heel veel voor Ajax gedaan |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:14 schreef alibabba het volgende:[..] En wat is er negatief aan zijn gedrag dan? Hij heeft gewoon recht op die 15%, dat staat in zijn contract waar Slop en vd.Zaat verantwoordelijk voor zijn!!! Waarom afzien van dat percentage als het zwart op wit staat? En compleet te wijten aan ZIJN opstelling? Ajax met minder genoegen nemen? Geloof je het zelf? Die willen kost wat kost het maximale en de speler moet dan de dupe worden? Jan heeft gewoon recht op die 15%, het staat in zijn contract!! Dan had Ajax dat er nooit in moeten laten zetten!! Helemaal eens Ali en daarnaast verdient Jan gewoon deze transfer!! Dus Ajax moet niet zeiken, maar hem dankbaar zijn voor de tijd die hij bij ons heeft gespeeld!!! Hij heeft ons de kampioenschappen mede bezorgd, dus een beetje meer respect mag er wel wezen!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jezus Ali ik ben het vaak met je eens........in dit kan ik het niet meer dan eens zijn,Jan heeft volkomen gelijk....ze hebben toen de tijd allebij de partijen met volle verstand dat contract opgemaakt EN getekend. Niet lullen en je afspraken na komen,geef die jongen zijn centjes....hij heeft heel veel voor Ajax gedaan Inderdaad, wel jammer, maar nu gewoon contract nakomen en voortaan een beter contract opstellen!! En Jan werd toch minder betaald als de rest en dit was compensatie?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jezus Ali ik ben het vaak met je eens........in dit kan ik het niet meer dan eens zijn,Jan heeft volkomen gelijk....ze hebben toen de tijd allebij de partijen met volle verstand dat contract opgemaakt EN getekend. Niet lullen en je afspraken na komen,geef die jongen zijn centjes....hij heeft heel veel voor Ajax gedaan EENS |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:22 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Helemaal eens Ali en daarnaast verdient Jan gewoon deze transfer!! Dus Ajax moet niet zeiken, maar hem dankbaar zijn voor de tijd die hij bij ons heeft gespeeld!!! Hij heeft ons de kampioenschappen mede bezorgd, dus een beetje meer respect mag er wel wezen!!! EENS |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:22 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Helemaal eens Ali en daarnaast verdient Jan gewoon deze transfer!! Dus Ajax moet niet zeiken, maar hem dankbaar zijn voor de tijd die hij bij ons heeft gespeeld!!! Hij heeft ons de kampioenschappen mede bezorgd, dus een beetje meer respect mag er wel wezen!!! Eens 113.... |
|
|
|
|
|
|
|
Jongens, serieus, is het nou echt zo moeilijk om zaken los van elkaar te zien? Het heeft toch niet met gunnen te maken? Als hij Ajax verwijt dat een transfer in het water valt omdat zij een bedrag verlangen wat volkomen reeel is, marktconform, dan vind ik het inderdaad behoorlijk cru dat hij zelf, nota bene een droomtransfer noemend, de transfer wil laten klappen op zijn eigen centjes. Deze centjes heeft hij voldoende verdiend en zou niet zijn transfer ( en dus sportief succes) in de weg moeten staan. Nogmaals ik gun hem de transfer van harte, maar het ging mij hier om zijn standpunt. Jammer dat je niet in staat bent om dat soort zaken los van elkaar te zien. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:46 schreef The Dude :) het volgende:Jongens, serieus, is het nou echt zo moeilijk om zaken los van elkaar te zien? Het heeft toch niet met gunnen te maken? Als hij Ajax verwijt dat een transfer in het water valt omdat zij een bedrag verlangen wat volkomen reeel is, marktconform, dan vind ik het inderdaad behoorlijk cru dat hij zelf, nota bene een droomtransfer noemend, de transfer wil laten klappen op zijn eigen centjes. Deze centjes heeft hij voldoende verdiend en zou niet zijn transfer ( en dus sportief succes) in de weg moeten staan. Nogmaals ik gun hem de transfer van harte, maar het ging mij hier om zijn standpunt. Jammer dat je niet in staat bent om dat soort zaken los van elkaar te zien. Welke zaken moeten wij dan los van elkaar zien??? Hij eist gewoon het geld waar hij recht op heeft!!! Dat heeft Ajax zelf contractueel met hem overeengekomen en dienen ze dus ook gewoon te betalen!! En afspraken zijn gewoon nog steeds afspraken! Of moet Tottenham straks ook gewoon niet betalen als ze bijvoorbeeld CL halen en ze dus een bepaalde winst moeten afstaan???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:46 schreef The Dude :) het volgende:Jongens, serieus, is het nou echt zo moeilijk om zaken los van elkaar te zien? Het heeft toch niet met gunnen te maken? Als hij Ajax verwijt dat een transfer in het water valt omdat zij een bedrag verlangen wat volkomen reeel is, marktconform, dan vind ik het inderdaad behoorlijk cru dat hij zelf, nota bene een droomtransfer noemend, de transfer wil laten klappen op zijn eigen centjes. Deze centjes heeft hij voldoende verdiend en zou niet zijn transfer ( en dus sportief succes) in de weg moeten staan. Nogmaals ik gun hem de transfer van harte, maar het ging mij hier om zijn standpunt. Jammer dat je niet in staat bent om dat soort zaken los van elkaar te zien. Je hoeft en mag het niet los van elkaar zien.....Jan staat volledig in zijn recht,staat zwart op wit,ik zou precies hetzelfde doen.....afspraak is afspraak.....een man een man,een woord een woord.....simpel zat |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ben het ook helemaal met je eens Ali. Vertonghen wordt strax nog het slachtoffer van de slappe onderhandelingen die Ajax voerd met de Spurs. Ajax zou zijn poot eens stijf moeten houden in de ondehandelingen naar de kopende clubs . Maar nee hoor, daar durven ze geen harde eisen aan te stellen, om financieel nog een beetje mooi voor de dag te komen dan maar de spelers die zich jaren ingezet hebben voor de club duperen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij moet iedereen zich inderdaad aan zijn afspraken houden, zeker gezien ze contractueel zijn vastgelegd..
Daarom zeg ik dan ook, gewoon nog een jaar blijven en z'n contract uitdienen, ook Jan heeft die met z'n volle verstand getekend.."-) |
|
|
|
|
|
|
|
Het gaat dus niet om recht, maar om sportieve opvatting mijns inziens. Maar goed we denken er anders over, agree to disagree! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 21:46 schreef The Dude :) het volgende:Jongens, serieus, is het nou echt zo moeilijk om zaken los van elkaar te zien? Het heeft toch niet met gunnen te maken? Als hij Ajax verwijt dat een transfer in het water valt omdat zij een bedrag verlangen wat volkomen reeel is, marktconform, dan vind ik het inderdaad behoorlijk cru dat hij zelf, nota bene een droomtransfer noemend, de transfer wil laten klappen op zijn eigen centjes. Deze centjes heeft hij voldoende verdiend en zou niet zijn transfer ( en dus sportief succes) in de weg moeten staan. Nogmaals ik gun hem de transfer van harte, maar het ging mij hier om zijn standpunt. Jammer dat je niet in staat bent om dat soort zaken los van elkaar te zien. helemaaaal gelijk in!!!
Hij wilde zelf dat Ajax niet aan de 15miljoen zou houden, hij zeurde er niet over maar heeft vaak gezegd dat Ajax hem die transfer moet gunnen en dat 15miljoen teveel was Ajax heeft voor hem water bij de wijn gedaan zodat hij gewoon naar Engeland kan en een top salaris kan krijgen heeft hij allemaal te danken aan Ajax die hem goed heeft opgeleid van een verlegen flegmatieke belg, tot een zelfverzekerde leider. Nu moet hij niet veel geld Ajax verlangen dat zou voor mij net iets onder de maat zijn! tel je zegeningen wees blij met wat je hebt.
want als Ajax rond de 10miljoen zou overhouden, dan kan Ajax hem beter houden want nieuwe vervanger zou rond de 5miljoen koste, met Jan erbij voor de chamL en het kampioenschap dan kan Ajax wat miljoenen erbij verdienen met zo'n leider heeft Ajax gewoon meer kans om verder te komen in de ChamL en het winnen van de titel. en dan volgend jaar geen vervanger kopen maar V Rhijn op zijn plaats neerzetten die is er dan weer wat rijper voor... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb al 4 bans gehad gap....ben er niet trots op,maar toch |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Ajax 12 miljoen met bonus, of Jan een seizoen Ajax aan de titel helpen en een ronde verder voor de ChamL beide vind ik goed dus maakte niet uit.
En Narsingh en Poulsen moeten komen! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Als de gelimiteerde transfersom 20 miljoen was heeft Jan recht op 3 miljoen. Het lijkt mij dat hij nu toch al redelijk wat water bij de wijn doet door accoord te gaan met 15% van 12 miljoen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 21:56 schreef morkanne het volgende:Als de gelimiteerde transfersom 20 miljoen was heeft Jan recht op 3 miljoen. Het lijkt mij dat hij nu toch al redelijk wat water bij de wijn doet door accoord te gaan met 15% van 12 miljoen... Hij krijgt die 15% pas bij 20 milj. Dat was de afspraak...Althans...dat zeggen ze dan.. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 21:56 schreef morkanne het volgende:Als de gelimiteerde transfersom 20 miljoen was heeft Jan recht op 3 miljoen. Het lijkt mij dat hij nu toch al redelijk wat water bij de wijn doet door accoord te gaan met 15% van 12 miljoen... Kromme redenering, een transfer is in feite een gunst van de club omdat de speler immers contractueel gebonden is, vandaar de vergoeding. Er wordt onder de gelimiteerde som geboden, dus doet Ajax water bij de wijn, pas na de overeenkomst ontstaat pas zijn recht op zijn deel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 23:14 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] helemaaaal gelijk in!!! Hij wilde zelf dat Ajax niet aan de 15miljoen zou houden, hij zeurde er niet over maar heeft vaak gezegd dat Ajax hem die transfer moet gunnen en dat 15miljoen teveel was Ajax heeft voor hem water bij de wijn gedaan zodat hij gewoon naar Engeland kan en een top salaris kan krijgen heeft hij allemaal te danken aan Ajax die hem goed heeft opgeleid van een verlegen flegmatieke belg, tot een zelfverzekerde leider. Nu moet hij niet veel geld Ajax verlangen dat zou voor mij net iets onder de maat zijn! tel je zegeningen wees blij met wat je hebt. want als Ajax rond de 10miljoen zou overhouden, dan kan Ajax hem beter houden want nieuwe vervanger zou rond de 5miljoen koste, met Jan erbij voor de chamL en het kampioenschap dan kan Ajax wat miljoenen erbij verdienen met zo'n leider heeft Ajax gewoon meer kans om verder te komen in de ChamL en het winnen van de titel. en dan volgend jaar geen vervanger kopen maar V Rhijn op zijn plaats neerzetten die is er dan weer wat rijper voor... Plus 1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
In jou ontwetenheid geef ik je gelijk gap,niks ten nadele van jou
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 23:39 schreef The Dude :) het volgende:[..] Kromme redenering, een transfer is in feite een gunst van de club omdat de speler immers contractueel gebonden is, vandaar de vergoeding. Er wordt onder de gelimiteerde som geboden, dus doet Ajax water bij de wijn, pas na de overeenkomst ontstaat pas zijn recht op zijn deel. Juist...jan is nu al geldgeil...wat begin steeds meer een hekel te krijgen aan voetbal.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Maar als je goed presteerd in de cl verdien je toch ook gauw 12 miljoen...met jan hebben we meer kans op succes op hoog niveau denk ik...laat hem dan maar blijven en volgend seizoen transfervrij laten gaan...het is misschien een gok, maar wel een serieuse om te overwegen...eentje die misschien ook in het hoofd van ajax speelt...of zie ik spoken... |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 08:46 schreef hippy het volgende:Maar als je goed presteerd in de cl verdien je toch ook gauw 12 miljoen...met jan hebben we meer kans op succes op hoog niveau denk ik...laat hem dan maar blijven en volgend seizoen transfervrij laten gaan...het is misschien een gok, maar wel een serieuse om te overwegen...eentje die misschien ook in het hoofd van ajax speelt...of zie ik spoken... Vraag me alleen af hoe gemotiveerd Jan dan nog is voor het aankomende seizoen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
als Vertonghen niet weg gaat hebben we ook geen probleem achter in. maar als Vertonghen niet verkocht word gaan we ook niet zo snel de transfermarkt op.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 09:56 schreef The Dude :) het volgende:[..] Vraag me alleen af hoe gemotiveerd Jan dan nog is voor het aankomende seizoen... Tuurlijk wel...nog een jaartje knallen bij ajax en dan kan ie vragen wat ie wil...de clubs hoeven dan geen transfer geld te betalen en dus een hoger salaris bieden... |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:18 schreef hippy het volgende:[..] Tuurlijk wel...nog een jaartje knallen bij ajax en dan kan ie vragen wat ie wil...de clubs hoeven dan geen transfer geld te betalen en dus een hoger salaris bieden... Dat is inderdaad wel zo, maar toch... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd hou ik hem er liever bij...je moet allen wat gunstiger loten dan vorig jaar in de cl |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:27 schreef hippy het volgende:[..] Eerlijk gezegd hou ik hem er liever bij...je moet allen wat gunstiger loten dan vorig jaar in de cl gunstiger? een niet invorm Lyon was zeker te verslaan, dat zag je zelf. bij geen enkele club uit pot 1 zouden we een kans hebben.. daarbij hadden we met Real als laatste wedstrijd ook heel goed geloot. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 15:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] gunstiger? een niet invorm Lyon was zeker te verslaan, dat zag je zelf. bij geen enkele club uit pot 1 zouden we een kans hebben.. daarbij hadden we met Real als laatste wedstrijd ook heel goed geloot. Je begrijpt me niet...ik bedoel dat juist...we moeten wat geluk hebben met de loting dit seizoen...wel lezen...;)) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:35 schreef hippy het volgende:[..] Je begrijpt me niet...ik bedoel dat juist...we moeten wat geluk hebben met de loting dit seizoen...wel lezen...;)) nee, er stond gunstiger dan vorig jaar. nou vorig jaar hebben we gunstig geloot. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, er stond gunstiger dan vorig jaar. nou vorig jaar hebben we gunstig geloot. Lyon real man u gunstig...dus...hoop dat we nu barca chelsea en ac loten dan redden we het wel..dus... Nee vorig seizoen hebben we niet gunstig geloot... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:39 schreef hippy het volgende:[..] Lyon real man u gunstig...dus...hoop dat we nu barca chelsea en ac loten dan redden we het wel..dus... Nee vorig seizoen hebben we niet gunstig geloot... Lyon hadden we moeten pakken, Real is net als elke ploeg uit pot A geheel onverslaanbaar voor Ajax. ook met volgorde van wedstrijden hadden we gunstig gelood aangezien we tegen een volledig B-Real speelden. Man u hadden we niet mogen loten aangezien we gewoon door hadden moeten gaan,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:42 schreef NatjosFC het volgende:[..] Lyon hadden we moeten pakken, Real is net als elke ploeg uit pot A geheel onverslaanbaar voor Ajax. ook met volgorde van wedstrijden hadden we gunstig gelood aangezien we tegen een volledig B-Real speelden. Man u hadden we niet mogen loten aangezien we gewoon door hadden moeten gaan, Maar je pakt lyon niet...lyon is beter dan je denkt |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gewoon twee topploegen boven je hoor...dus derde plek is reeel...beter gewoon 1 topploeg |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: weet ik, maar op dat moment in die vorm. had Ajax hem moeten winnen. ik stel het ook op dat moment, want op dat moment zat er niet echt een slechtere of minder in vorm club bij in pot 2.. |
|
|
|
|
|
|
|
quote: dat is niet relevant, vorm van het moment van loten, vorm in het algemeen en vorm op het moment van spelen kunnen enorm verschillen. ik ben het met absoluut met hippy eens dat we niet gunstig geloot hadden, dat lyon uit vorm bleek was puur geluk, maar daar hebben we uiteindelijk alsnog niet van weten te profiteren. Had ik liever in poule G of C gezeten... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: ik weet het niet hoor of hij wel geschikt is voor onze verdediging |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ach nee man, die vent die gaat nu rare dingen doen, en ik denk dat hij ook te duur is. opbouwend is hij ook niet zo goed, maar verdedigend is hij wel goed.
maar DOuglas heeft al eerder aangegeven niet naar Ajax te willen. daarbij heeft Douglas ook niet al de ervaring, dan zie ik liever nuyticnk.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] ach nee man, die vent die gaat nu rare dingen doen, en ik denk dat hij ook te duur is. opbouwend is hij ook niet zo goed, maar verdedigend is hij wel goed. maar DOuglas heeft al eerder aangegeven niet naar Ajax te willen. daarbij heeft Douglas ook niet al de ervaring, dan zie ik liever nuyticnk.. en Nuytinck heeft meer ervaring dan Douglas denk jij |
|
|
|