|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] ach nee man, die vent die gaat nu rare dingen doen, en ik denk dat hij ook te duur is. opbouwend is hij ook niet zo goed, maar verdedigend is hij wel goed. maar DOuglas heeft al eerder aangegeven niet naar Ajax te willen. daarbij heeft Douglas ook niet al de ervaring, dan zie ik liever nuyticnk.. idd Nuytinck zie ik ook liever komen dan Douglas, Douglas heeft idd niet de ervaring van een Vertonghen. Ik vind Douglas nog steeds roekeloos! Moisander of Nuytinck qu ervaring Chivu, maar dat gaat niet meer door |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij heeft Nuytink nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder ervaring.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: lezen..
er staat dat Douglas de ervaring ook niet heeft, dan zie ik in plaats van Douglas die ook nog onervaren is, net als Nuytinck, liever Nuytinck wat een erg groot talent is en omdat er nu al intresse is van redelijk grote clubs uit het buitenland, kunnen we die met een erg grote winst weer verkopen, dan kan Janssen aanvoerder worden en Alderweireld de verdediging leiden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 21:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] lezen.. er staat dat Douglas de ervaring ook niet heeft, dan zie ik in plaats van Douglas die ook nog onervaren is, net als Nuytinck, liever Nuytinck wat een erg groot talent is en omdat er nu al intresse is van redelijk grote clubs uit het buitenland, kunnen we die met een erg grote winst weer verkopen, dan kan Janssen aanvoerder worden en Alderweireld de verdediging leiden... Er staat toch echt Douglas heeft niet al te veel ervaring, dan zie ik liever Nuytink..
Alles in die post wijst erop dat hij zou vinden dat Nuytink meer ervaring heeft... Een volkomen terechte post van die psver dus.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Er staat toch echt Douglas heeft niet al te veel ervaring, dan zie ik liever Nuytink.. Alles in die post wijst erop dat hij zou vinden dat Nuytink meer ervaring heeft... Een volkomen terechte post van die psver dus.. oke, maar om een lang verhaal kort te maken, ik zie liever Nuytinck.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon Vertonghen houden.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Liever niet...is onberekenbaar |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: als hij tekent dan gaat het waarschijnlijk nog wel 3 a 4 weken duren voor dat Ajax eens een akkoord bereikt met en over Viergever.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
het mooiste vind ik nog dat PSV zich zelf een beetje heb genaaid, die dachten Ajax toont interesse in Moisander, dan doen wij dat ook, en nu wil Ajax Viergever haha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 15:22 schreef NatjosFC het volgende:het mooiste vind ik nog dat PSV zich zelf een beetje heb genaaid, die dachten Ajax toont interesse in Moisander, dan doen wij dat ook, en nu wil Ajax Viergever haha. Hoezo heeft PSV zichzelf genaaid dan.?? PSV gaat echt geen spelers benaderen omdat Ajax ze wil hebben, als ze Moisander willen en Ajax wil hem niet is dat alleen maar goed voro PSV aangezien ze dan de speler hebben die ze willen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hoop op Viergever, wat mij betreft niet alleen een prima vervanger maar ook een mogelijke toekomstige Nederlandse topper. Ik hoop alleen wel dat Ajax toch nog ergens weet ervaring en leiderschap in de ploeg kan sleutelen. Op dat front zal de ploeg moeten drijven op Janssen nu Ooijer en Vertonghen weg zijn. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap niet zo wat mensen nu allemaal zitten te zeuren, dit gebeurt ieder jaar en ieder jaar weer hetzelfde gezeik van sommige supporters, als je weet dat het gaat gebeuren, waarom er dan alsnog weer gefrustreerd van raken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat akkoord is er al lang, Vertonghen wacht alleen even die procedure over die 15% regeling af. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 13:22 schreef remco k het volgende:Ik snap niet zo wat mensen nu allemaal zitten te zeuren, dit gebeurt ieder jaar en ieder jaar weer hetzelfde gezeik van sommige supporters, als je weet dat het gaat gebeuren, waarom er dan alsnog weer gefrustreerd van raken.. Misschien omdat het bij Ajax altijd van dit soort probleemgevallen betreft. Bij andere clubs hoor je er veel minder over dus wordt er iig veel minder over gelekt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk dat dit wel eens de juiste uitleg kan zijn :) Overigens wil ik het gevalletje Labyad nog wel even aanhalen, alleen daar lees je wat minder over. En zo kan ik er nog wel een aantal noemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 13:59 schreef Boudewijn het volgende:[..] Misschien omdat het bij Ajax altijd van dit soort probleemgevallen betreft. Bij andere clubs hoor je er veel minder over dus wordt er iig veel minder over gelekt. ligt dat aan het feit dat ajax beursgenoteerd is? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:16 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat dit wel eens de juiste uitleg kan zijn :) Overigens wil ik het gevalletje Labyad nog wel even aanhalen, alleen daar lees je wat minder over. En zo kan ik er nog wel een aantal noemen. tegenwoordig zie je het steeds vaker. spelers zijn volgens hunzelf klaar voor iedere stap. en krijgen ze hun zin niet krijgen we arbitragezaken! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 13:59 schreef Boudewijn het volgende:[..] Misschien omdat het bij Ajax altijd van dit soort probleemgevallen betreft. Bij andere clubs hoor je er veel minder over dus wordt er iig veel minder over gelekt. Eens, dat Ajax moet gewoon een keer normale contracten afsluiten, die hele juridische kant moet weg bij Ajax. Zorg gewoon voor duidelijke contracten. Het is wel heel amateuristisch bij Ajax en hierdoor jaag je ook andere spelers weg. Het is zo dom, ik hou het er maar op dat het komt door die sukkels aan het roer. AAT en SLOP beiden rot op!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Jan Vertonghen is nog altijd speler van Ajax. Het liefst had de mandekker nu het shirt van Tottenham Hotspur om de schouders gedragen, maar de Amsterdammers kwamen niet tot een akkoord met de club uit Londen.
En dus heeft Vertonghen zich weer aangesloten bij de selectie van Ajax. Hij hoopt echter nog steeds op een transfer, zo vertelt hij op de website van Ajax. "Natuurlijk houdt het me wel bezig dat er nog geen duidelijkheid is. Het gaat immers over mijn toekomst. Ik kan dan ook moeilijk zeggen dat er niet aan denk, want natuurlijk zit ik ermee. Maar het feit is er nu eenmaal, dus daar zal ik me naar moeten schikken."
Vertonghen wil ruim voor het sluiten van de transfermarkt duidelijkheid over zijn toekomst. "Op dit moment speel ik bij Ajax, dus daar zal ik me altijd honderd procent voor geven. Ik ben immers sportman. En ondanks alle perikelen is het voor mij gewoon het begin van een nieuw seizoen. En dat begint voor mij bij Ajax. Het is uiteraard niet te zeggen hoe lang het duurt, maar ruimschoots voor 31 augustus moet er wel duidelijkheid zijn." |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 22:46 schreef infamous psv het volgende:Jan Vertonghen is nog altijd speler van Ajax. Het liefst had de mandekker nu het shirt van Tottenham Hotspur om de schouders gedragen, maar de Amsterdammers kwamen niet tot een akkoord met de club uit Londen. En dus heeft Vertonghen zich weer aangesloten bij de selectie van Ajax. Hij hoopt echter nog steeds op een transfer, zo vertelt hij op de website van Ajax. "Natuurlijk houdt het me wel bezig dat er nog geen duidelijkheid is. Het gaat immers over mijn toekomst. Ik kan dan ook moeilijk zeggen dat er niet aan denk, want natuurlijk zit ik ermee. Maar het feit is er nu eenmaal, dus daar zal ik me naar moeten schikken." Vertonghen wil ruim voor het sluiten van de transfermarkt duidelijkheid over zijn toekomst. "Op dit moment speel ik bij Ajax, dus daar zal ik me altijd honderd procent voor geven. Ik ben immers sportman. En ondanks alle perikelen is het voor mij gewoon het begin van een nieuw seizoen. En dat begint voor mij bij Ajax. Het is uiteraard niet te zeggen hoe lang het duurt, maar ruimschoots voor 31 augustus moet er wel duidelijkheid zijn." D. heb jij en pb gehad vanavond van mij?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oke gap dan is het goed,hou je op de hoogte |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 13:22 schreef remco k het volgende:Ik snap niet zo wat mensen nu allemaal zitten te zeuren, dit gebeurt ieder jaar en ieder jaar weer hetzelfde gezeik van sommige supporters, als je weet dat het gaat gebeuren, waarom er dan alsnog weer gefrustreerd van raken.. Omdat ik geen geduld heb..;)) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
OFFICIEEL:
Villas-Boas nieuwe trainer van Spurs,
ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft voor Vertonghen, mischien heeft hij zelf een ander op het oog. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 19:33 schreef NatjosFC het volgende:OFFICIEEL: Villas-Boas nieuwe trainer van Spurs, ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft voor Vertonghen, mischien heeft hij zelf een ander op het oog. Wie weet, maar TH hebben zelf toch al na het vertrek van Redknappp laten weten dat ze Jantje sowieso willen hebben, dus ga ervan uit dat het geen obstakel gaat zijn! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 22:22 schreef Ajx het volgende:[..] Wie weet, maar TH hebben zelf toch al na het vertrek van Redknappp laten weten dat ze Jantje sowieso willen hebben, dus ga ervan uit dat het geen obstakel gaat zijn! ja, dat wou Spurs, maar als Villas-boas een of andere porutgees uit zijn oude tijd nog kent wordt het nog lastig hoor. al kunnen we Jan waarschijnlijk ook wel ergens anders slijten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Als we het Engelse Metro mogen geloven dan wordt Jan Vertonghen volgende week gepresenteerd bij Tottenham Hotspur. Beide partijen zijn inmiddels al een maand aan het onderhandelen over een transfer van de Belgische verdediger, die onder contract staat bij Ajax.
Het grootste probleem bij de transfer is dat Vertonghen een deel van de transfersom wil ontvangen, maar als we het Engelse medium moeten geloven dan is dat probleem uit de lucht. De verwachting is dat de international van Belgiƫ voor meer dan tien miljoen naar Tottenham Hotspur gaat vertrekken.
Vertonghen staat ook in de belangstelling van Arsenal, AC Milan en FC Barcelona, maar die clubs zijn nog niet concreet geworden. De verwachting is dat de Belg volgende week naar Engeland afreist om de transfer af te ronden. Na de medische keuring gaat hij een vierjarig contract ondertekenen bij Tottenham Hotspur.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/160963/Vertonghen_tekent_volgende_week_vierjarig_contract_bij_Spurs#ixzz1zjsfp82A |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
Loetje