BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Huldiging in De Kuip bij plaatsing Europees voetbal

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MMM
 MMM - woensdag 02 mei 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Huldiging in De Kuip bij plaatsing Europees voetbal

Als Feyenoord zich rechtstreeks plaatst voor de Europa League of de voorrondes van de Champions League, dan volgt zondag een huldiging in De Kuip. Woensdag speelt Feyenoord thuis tegen Heracles, zondag volgt de laatste wedstrijd van de reguliere competitie, de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. Zondagavond, na terugkeer van het team uit Heerenveen, kunnen supporters in De Kuip de spelers toejuichen als Europees voetbal tegen die tijd veilig is gesteld. Het precieze tijdstip van de huldiging is nog onbekend.
Huldiging? Een klein feestje bij CL oké, maar als we EL halen moeten we dat verder niet vieren.
piet
 piet - woensdag 02 mei 2012 - 10:34   quote  deeplink  
+1
Het doel was EL halen omddat dan te gaan vieren. Het bestuur maakt ons kleiner dan we zijn!!
PieterBos
 PieterBos - woensdag 02 mei 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Onzin. Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat we ons rechtstreeks zouden plaatsen voor EL had bijna iedereen je voor gek verklaard.
Als je dat aan het einde van het seizoen dan wel haalt moet je het vieren!
Eén van de eerste managementlessen: VIER JE SUCCESSEN!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 mei 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 10:36 schreef PieterBos het volgende:
Onzin. Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat we ons rechtstreeks zouden plaatsen voor EL had bijna iedereen je voor gek verklaard.
Als je dat aan het einde van het seizoen dan wel haalt moet je het vieren!
Eén van de eerste managementlessen: VIER JE SUCCESSEN!!!
Eén van de eerste managementlessen: VIER JE SUCCESSEN!!!
LEs 2: Wees NOOIT tevreden! Dus vieren jazeker, maar blijf zoeken naar innovatie en verbetering! :)
piet
 piet - woensdag 02 mei 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 10:36 schreef PieterBos het volgende:
Onzin. Als je aan het begin van het seizoen had gezegd dat we ons rechtstreeks zouden plaatsen voor EL had bijna iedereen je voor gek verklaard.
Als je dat aan het einde van het seizoen dan wel haalt moet je het vieren!
Eén van de eerste managementlessen: VIER JE SUCCESSEN!!!
Mwah een (plosteling ontstaan) feestje oke, maar een officiële huldiging vind ik te ver gaan!
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 02 mei 2012 - 10:40   quote  deeplink  
Feestje mag zeker, anders doe je ze weer te kort, huldiging moeten ze nog misschien op wachten. wel misschien een erehaag als de bus thuiskomt vanuit heereveen??
MMM
 MMM - woensdag 02 mei 2012 - 10:44   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborg ‏ @MegaFeyenoord

Volgens #Feyenoord klopt het ad bericht niet. Zal er zondag geen huldiging volgen. #tenzijFeyenoordkampioenwordt
bode
 bode - woensdag 02 mei 2012 - 11:09   quote  deeplink  
Waarom niet op de Coolsingel dan komen er veel meer mensen
tomson
 tomson - woensdag 02 mei 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Onzin,huldiging voor plaatsing Europees voetbal.Iedereen lekker feessie op z'n eigen manier.
kuipje
 kuipje - woensdag 02 mei 2012 - 12:19   quote  deeplink  
we moeten ook niet alles geloven wat er in de media wordt geschreven he...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 mei 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Feyenoord en PSV zijn momenteel in een strijd verwikkeld om de tweede plaats. De club die daadwerkelijk tweede wordt in de Eredivisie, mag de voorronde van de Champions League in. Er is dan echter nog een lange weg te gaan tot de groepsfase van het miljoenenbal.

Feyenoord stroomt bij het behalen van de tweede plaats komend seizoen in de derde voorronde van de Champions League in. Zoals het er nu naar uitziet, wacht de Stadionclub door haar matige staat van dienst in Europa dan al enkele zware mogelijke opponenten. CSKA Moskou, Sporting Braga, Dinamo Kiev, Glasgow Rangers en Panathinaikos behoren op dit moment tot de eventuele tegenstanders.

Indien Feyenoord de derde voorronde doorkomt, wacht de club nog een vierde en laatste voorronde. Hierin behoren tot de mogelijke tegenstanders enkele grote namen, zoals Tottenham Hotspur, CSKA Moskou en Sporting Braga. PSV staat er alleen in de derde voorronde van de Champions League iets beter voor.

In deze voorronde wachten de Eindhovenaren op dit moment Glasgow Rangers, Fenerbahçe, Club Brugge, FC Nordsjaelland en Rapid Boekarest. Als de club uit Noord-Brabant de laatste voorronde haalt, treft het mogelijk een loodzware tegenstander. Momenteel behoren Napoli, Lille, Panathinaikos en Málaga en Borussia Mönchengladbach tot de eventuele opponenten.
_________

Ik zou niet te vroeg juichen :)
VFRfan12
 VFRfan12 - woensdag 02 mei 2012 - 12:50   quote  deeplink  
als je hiervoor al een huldiging krijgt, wat dan als je kampioen wordt want dat is knapper
kuipje
 kuipje - woensdag 02 mei 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:

Ik zou niet te vroeg juichen :)
te laat.. ik ben al begonnen

hoera.gif
tomson
 tomson - woensdag 02 mei 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Feestje op zich :)))
MMM
 MMM - woensdag 02 mei 2012 - 13:08   quote  deeplink  
media_xll_1195811.jpg
kuipje
 kuipje - woensdag 02 mei 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Dus feyenoord moet eerst tegen CSKA Sporting Kiev Panathinaikos of de rangers.. en vervolgens tegen eentje uit de vierde voorronde?

Dan hoop ik maar op de rangers of panathinaikos
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 mei 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Geen prijs,geen huldiging..
Simpel!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 mei 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 13:08 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie het en denk ach tegen die en die hebben we wel een kans...

moehaha.. pff, moet er nog wel wat gebeuren.
sevillana
 sevillana - woensdag 02 mei 2012 - 13:50   quote  deeplink  
gaat mij ook wat te ver, in geval van een prijs winnen zeg ik okay, maar plaatsing voor voorrondes noem ik nu niet echt een prijs

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Huldiging in De Kuip bij plaatsing Europees voetbal









0.0057899