BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele topic voor kampioenen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 13:28   quote  deeplink  
187d7245-6160-4fff-8e2c-a305ca17366e_9_podiumeredivisie.jpg

Zoals aangekondigd, hier het topic waarin we alle vreugde over het binnenhalen van de 31ste landstitel met elkaar kunnen bespreken.

Vanavond zal KNVB directeur Bert van Oostveen de schaal komen afleveren in de Amsterdam ArenA.

fa21fe4e-9c55-40d8-b889-3035e8d011ec_2012-04-29%20Twente%20-%20Ajax%20007.jpg

En zal uigereikt worden door:

Maarten-Stekelenburg-Manc-007.jpg mister20ajax202.jpg

Wordt het weer een complete vreugde uitbarsting?

Brand maar los, veel plezier en succes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 13:29   quote  deeplink  
dit kan niet meer misgaan
remco k
 remco k - woensdag 02 mei 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Kampioenen.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 13:29 schreef remco k het volgende:
Kampioenen.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en zo is het!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 16:08   quote  deeplink  
nog 4 uur
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 02 mei 2012 - 16:13   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN KAMPIOEN, WIJ ZIJN DE BESTE!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 16:32   quote  deeplink  
IK STEUN ROOD, IK STEUN WIT, IK BEN LUIS_SUAREZ_19, IK BEN AJACIED
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 16:32   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 02 mei 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Ik moet schijten!! ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 16:33 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik moet schijten!! ;-)
ga je dat overal plaatsen? hahah wat is er toch met jou man haha
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2012 - 19:39   quote  deeplink  
20 minuten nog
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 03 mei 2012 - 07:20   quote  deeplink  
Gefeliciteerd
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 03 mei 2012 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 16:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ga je dat overal plaatsen? hahah wat is er toch met jou man haha
Hahahahahahaha is een uitdrukking gap! Niets meer en niets minder!

Net als:

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!

Maar tering man, wat ben ik gaar!! Vanavond nog even naar de huldiging en dan kan het boek qua seizoen voor mij even gesloten worden!! O nee fuck, we hebben nog een wedstrijd tegen Vitesse!! Hup AJAX!!!! Zorg dat we bovenaan blijven staan! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door amsterdammer113 --
Loetje
 Loetje - donderdag 03 mei 2012 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 10:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahahahaha is een uitdrukking gap! Niets meer en niets minder!

Net als:

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!

Maar tering man, wat ben ik gaar!! Vanavond nog even naar de huldiging en dan kan het boek qua seizoen voor mij even gesloten worden!! O nee fuck, we hebben nog een wedstrijd tegen Vitesse!! Hup AJAX!!!! Zorg dat we bovenaan blijven staan! ;-)
whahahahaaha. ja wel lekker straks, ff een tijdje geen voetbal. kan ook geen kwaad!
zondag tegen vitesse wordt niks. 2 clucs spelen nergens meer om!
Ajx
 Ajx - vrijdag 04 mei 2012 - 12:28   quote  deeplink  
Wat vonden we hier van de huldiging trouwens? Vond hem een beetje tegenvallen met dank aan de Gemeente en KNVB. Jullie?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 mei 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 12:28 schreef Ajx het volgende:
Wat vonden we hier van de huldiging trouwens? Vond hem een beetje tegenvallen met dank aan de Gemeente en KNVB. Jullie?
Een huldiging is altijd vele malen mooier dan een huldiging op een grasveld naast de ArenA! Daarnaast is een huldiging op de dag zelf ook stukken mooier dan een huldiging een dag later! Toch heb ik genoten en lekker gefeest! Heerlijk gezopen !!
Eide
 Eide - vrijdag 04 mei 2012 - 18:22   quote  deeplink  
op http://www.ronschiltmans.nl/ kan je het jaaroverzicht van Ajax kijken, gemaakt en uitgezonden door EL. 1 uur kijkplezier met het hele seizoen erin.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 mei 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2012 - 16:33 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik moet schijten!! ;-)
Ik moet piesen...;-)
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 mei 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 12:28 schreef Ajx het volgende:
Wat mij vooral opviel was dat vd.Laan zich weer moest laten gelden.....WAAROM in godsnaam????? Je weet het vantevoren dat je word uitgefloten en je dan zo te kakke zetten...en dan ook nog van die domme uitspraken; " ik had al een seizoenskaart toen jullie nog Sesamstraat keken " en " bedankt voor het mooie fluitconcert "....man man man wat een IDIOOT zeg....blijf gewoon weg en zeg niets, dan doe je tenminste gewoon normaal...zo'n man wil zich dan weer laten gelden terwijl niemand erom vraagt...je zag FRANK ook kijken naar 'm zo van; wat doe jij hier??? Dit is voor ONS en de supporters en daar hoort een burgemeester zich niet zo te laten gelden!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 mei 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 20:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat mij vooral opviel was dat vd.Laan zich weer moest laten gelden.....WAAROM in godsnaam????? Je weet het vantevoren dat je word uitgefloten en je dan zo te kakke zetten...en dan ook nog van die domme uitspraken; " ik had al een seizoenskaart toen jullie nog Sesamstraat keken " en " bedankt voor het mooie fluitconcert "....man man man wat een IDIOOT zeg....blijf gewoon weg en zeg niets, dan doe je tenminste gewoon normaal...zo'n man wil zich dan weer laten gelden terwijl niemand erom vraagt...je zag FRANK ook kijken naar 'm zo van; wat doe jij hier??? Dit is voor ONS en de supporters en daar hoort een burgemeester zich niet zo te laten gelden!!!
Hahahahahahaha ippie begon te schreeuwen en te fluiten.......en iedereen haakte in.......ik lag in een deuk gap
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 mei 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahahahaha ippie begon te schreeuwen en te fluiten.......en iedereen haakte in.......ik lag in een deuk gap
;)))))))))))
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 mei 2012 - 20:53   quote  deeplink  
AJAX KAMPIOEN 2011'2012!!!!!!!!!!

amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 mei 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 20:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die mafketel moet opdonderen en wel heel snel!! En wat betreft deze tekst ben ik het helemaal met je eens, maar zoals Nenam al zegt heb ik me gisteren al geuit!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 21:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Die mafketel moet opdonderen en wel heel snel!! En wat betreft deze tekst ben ik het helemaal met je eens, maar zoals Nenam al zegt heb ik me gisteren al geuit!!!
Ik heb jou uiting niet meegekregen A'dammer, maar ik kan het wel raden hoe jij erover denkt;) en ik ben het helemaal met je eens!!!! Het is gewoon olie op het vuur gooien en hij is te dom om dat niet te erkennen!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 mei 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb jou uiting niet meegekregen A'dammer, maar ik kan het wel raden hoe jij erover denkt;) en ik ben het helemaal met je eens!!!! Het is gewoon olie op het vuur gooien en hij is te dom om dat niet te erkennen!!
Hij verziekt de hele sfeer in Amsterdam, maar als er een feest te vieren is staat deze mafketel vooraan!!! Triest figuur!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 mei 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Het is een oude zeikerd....de laan uit met die beftekkel....
Loetje
 Loetje - vrijdag 04 mei 2012 - 23:12   quote  deeplink  
zit nog steeds heerlijk na te genieten
Eide
 Eide - zaterdag 05 mei 2012 - 11:45   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door Eide --
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 05 mei 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 11:45 schreef Eide het volgende:
[ filmpje ]
laat ik eens even kijken of ik mezelf kan vinden haha
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 20:53 schreef alibabba het volgende:
AJAX KAMPIOEN 2011'2012!!!!!!!!!!

[ filmpje ]
heerlijk!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 14:10   quote  deeplink  
vd laan is een hufter. heerlijk dat fluitconcert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 mei 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
vd laat is een hufter. heerlijk dat fluitconcert.
beetje Respect voor die man, hij sprak alleen zijn voorkeur dat Ajax geen kampioenwerd op Koninginenacht.
dat mag hij, uiteindelijk doet hij zwaar werk. Respect voor dat soort mensen die hebben hard gewerkt voor hun positie. hij heeft ook een Ajax hart.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

beetje Respect voor die man, hij sprak alleen zijn voorkeur dat Ajax geen kampioenwerd op Koninginenacht.
dat mag hij, uiteindelijk doet hij zwaar werk. Respect voor dat soort mensen die hebben hard gewerkt voor hun positie. hij heeft ook een Ajax hart.
nee gozer, alles met ajax had menneer iets op de janken. van mij hadden ze hem van het poduim af mogen rammen! tering hufter, dat is het. en dan ook nog misselijke praatjes op het pdouim bah
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

nee gozer, alles met ajax had menneer iets op de janken. van mij hadden ze hem van het poduim af mogen rammen! tering hufter, dat is het. en dan ook nog misselijke praatjes op het pdouim bah
hij heeft altijd een Ajax seizoenskaart gehad, die man moet zorgen voor Amsterdam en voor de orde in de stad. dat doet hij gewoon.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij heeft altijd een Ajax seizoenskaart gehad, die man moet zorgen voor Amsterdam en voor de orde in de stad. dat doet hij gewoon.
dat beweert tie, mag lijden dat ze hem een stadionverbod geven. wat een hufter.
job cohen deed het 10x beter voor mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 mei 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat beweest tie, mag lijden dat ze hem een tadionverbod geven. wat een hufter.
job cohen deed het 10x beter voor mij
wat maakt ut uit.

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
Bw afca
 Bw afca - zaterdag 05 mei 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Wij zijn ajax.
Wij zijn een levende legende!!!
En de beste
En de mooiste
Shirts v/d hele wereld!
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 19:54 schreef Bw afca het volgende:
Wij zijn ajax.
Wij zijn een levende legende!!!
En de beste
En de mooiste
Shirts v/d hele wereld!
grappig bedacht
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 19:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat maakt ut uit.

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
haha. mijn maakt die van der laan veel uit, vieze homotuffer dat tie er is, enkel die stam al. lijkt wel een blinde japanner waarbij zn tong afgesneden is door een pinguin
alibabba
 alibabba - zondag 06 mei 2012 - 17:28   quote  deeplink  
Het is nu 6 mei....ik wil met jullie even terug naar 5 februari, dus iets meer dan 3 maanden geleden...de thuiswedstrijd tegen Utrecht stond toen op het programma....bekijk die wedstrijd nog f en luister naar het commentaar;

http://www.tvpremiere.nl/nieuws/ajax-fc-utrecht-5-februari-uitslag-ajax-zakt-door-het-ijs/

Er werd door de commentator gezegd dat de kampioensaspiraties, als die er nog waren, definitief aan diggelen werd geschoten...er waren in die wedstrijd veel lege plekken te zien, omdat Ajax-fans het gehad hadden met ten HaTe en co die Cruijff tegenwerkte tot op het bot...de rechtszaak tussen Cruijff en ten HaTe stond op 7 februari op de agenda en Ajax was ziek, zwak en misselijk...wat mogen we in godsnaam blij zijn dat de rechter het in Cruijff's voordeel besliste, want er was eindelijk duidelijkheid welke kant het op moest...de supporters kregen eindelijk hun zin...vanaf dat moment wist Ajax de resterende 14 ( hoe toepasselijk ) wedstrijden te winnen!!!

Ik wilde dit even melden om te laten zien hoe raar het allemaal kan lopen en dat er geluisterd moet worden naar de supporters...bovendien stond het VOETBALASPECT op het spel...wat wilde in godsnaam ten HaTe en co nu bereiken?? Al die jeugdtrainers de tent uitjagen, CRUIJFF en het technisch hart bestaande uit FRANK DE BOER, WIM JONK, DENNIS BERGKAMP tegen de schenen schoppen plus de supporters als nonsens aanzien...als je erover nadenkt, is het te ZOT voor woorden!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:28 schreef alibabba het volgende:
Het is nu 6 mei....ik wil met jullie even terug naar 5 februari, dus iets meer dan 3 maanden geleden...de thuiswedstrijd tegen Utrecht stond toen op het programma....bekijk die wedstrijd nog f en luister naar het commentaar;

http://www.tvpremiere.nl/nieuws/ajax-fc-utrecht-5-februari-uitslag-ajax-zakt-door-het-ijs/

Er werd door de commentator gezegd dat de kampioensaspiraties, als die er nog waren, definitief aan diggelen werd geschoten...er waren in die wedstrijd veel lege plekken te zien, omdat Ajax-fans het gehad hadden met ten HaTe en co die Cruijff tegenwerkte tot op het bot...de rechtszaak tussen Cruijff en ten HaTe stond op 7 februari op de agenda en Ajax was ziek, zwak en misselijk...wat mogen we in godsnaam blij zijn dat de rechter het in Cruijff's voordeel besliste, want er was eindelijk duidelijkheid welke kant het op moest...de supporters kregen eindelijk hun zin...vanaf dat moment wist Ajax de resterende 14 ( hoe toepasselijk ) wedstrijden te winnen!!!

Ik wilde dit even melden om te laten zien hoe raar het allemaal kan lopen en dat er geluisterd moet worden naar de supporters...bovendien stond het VOETBALASPECT op het spel...wat wilde in godsnaam ten HaTe en co nu bereiken?? Al die jeugdtrainers de tent uitjagen, CRUIJFF en het technisch hart bestaande uit FRANK DE BOER, WIM JONK, DENNIS BERGKAMP tegen de schenen schoppen plus de supporters als nonsens aanzien...als je erover nadenkt, is het te ZOT voor woorden!!!
Hahahaha Ali jij kan er altijd weer een andere draai aan geven......maar je hebt gelijk gap
AJAX CBS
alibabba
 alibabba - zondag 06 mei 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha Ali jij kan er altijd weer een andere draai aan geven......maar je hebt gelijk gap
AJAX CBS
Yep NENAM!!! AJAX CBS
Mike¥¥
 Mike¥¥ - dinsdag 08 mei 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Was was het geweldig weer om kampioenn te worden
ik met enkele vrienden hier bij omg. eindhoven weer lekker genoten dit jaar
met veel psvers om ons heen met een grote muil dat ze wel ff kampioen werden
nou ze mogen blij zijn dat ze de troostprijs hadden, de kampioenswedstrijd was heerlijk
en het feest de volgende dagbij de arena nog beter ,lekker rond het supporters cafe gehangen ,en nog een paar relaxte gozers gesproken uit v.410 ,binnkekort weer dagje amsterdam metde open dag ! en volgend jaar staan we er weer voor schaal nummer 32!!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 08 mei 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 12:29 schreef Mike¥¥ het volgende:
Was was het geweldig weer om kampioenn te worden
ik met enkele vrienden hier bij omg. eindhoven weer lekker genoten dit jaar
met veel psvers om ons heen met een grote muil dat ze wel ff kampioen werden
nou ze mogen blij zijn dat ze de troostprijs hadden, de kampioenswedstrijd was heerlijk
en het feest de volgende dagbij de arena nog beter ,lekker rond het supporters cafe gehangen ,en nog een paar relaxte gozers gesproken uit v.410 ,binnkekort weer dagje amsterdam metde open dag ! en volgend jaar staan we er weer voor schaal nummer 32!!
vond de kampioenswedstrijd niet zo speciaal, de sfeer in het stadion wel, helemaal na afloop.
Ride
 Ride - vrijdag 11 mei 2012 - 07:54   quote  deeplink  
Nu een ruime week later begin ik me trotser en trotser te voelen.
Ajax is weer Ajax en dit alles dankzij Cruijff die geloofde in Frank, Dennis en Wim.
Die er zelfs zijn eer en naam voor over had om onze club weer aanzien te geven in Nederland en omstreken.
2x op rij kampioen.
Gewonnen van AC Milan en Manchester United.
De CL-aanhang weet weer waar Amsterdam ligt
En iedereen heeft weer een hekel aan ons.
Het 'helemaal niets' zal nu snel verstommen om weer aan te zwellen indien er weer een mogelijkheid is dat wij een prijs mislopen.
Maar wat niemand ons afneemt is is dat wij na al die zwalkende jaren weer met een trots gevoel naar het stadion gaan of de tv aanzetten.
Nog 3 erachteraan en we hebben als eerste en enige club in Nederland er 5 op rij zodat wij weer Ajax en de allerbeste zijn!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 11 mei 2012 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 07:54 schreef Ride het volgende:
Ajax is weer Ajax en dit alles dankzij Cruijff die geloofde in Frank, Dennis en Wim.
Die er zelfs zijn eer en naam voor over had om onze club weer aanzien te geven in Nederland en omstreken.
2x op rij kampioen.
Het 'helemaal niets' zal nu snel verstommen om weer aan te zwellen indien er weer een mogelijkheid is dat wij een prijs mislopen.
Maar wat niemand ons afneemt is is dat wij na al die zwalkende jaren weer met een trots gevoel naar het stadion gaan of de tv aanzetten.
Nog 3 erachteraan en we hebben als eerste en enige club in Nederland er 5 op rij zodat wij weer Ajax en de allerbeste zijn!!!
100% EENS
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 mei 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
2x op rij kampioen.
we gaan voor de 10 op rij.
joduh
 joduh - vrijdag 11 mei 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
2x op rij kampioen.
Oeh. Ahhhh

Ride on. Ride on.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 mei 2012 - 20:09   quote  deeplink  
Advocaatje maakt PSV kampioen volgend jaar....tenminste dat zijn zijn woorden...hahahaha....dit liedje gaat over hem.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door Jack Huntelaar --
baco74
 baco74 - vrijdag 11 mei 2012 - 23:42   quote  deeplink  

WIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTE

Nog ff genieten dan maar:

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele topic voor kampioenen

0.0069019