|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 07:54 schreef Ride het volgende:Nu een ruime week later begin ik me trotser en trotser te voelen. Ajax is weer Ajax en dit alles dankzij Cruijff die geloofde in Frank, Dennis en Wim. Die er zelfs zijn eer en naam voor over had om onze club weer aanzien te geven in Nederland en omstreken. 2x op rij kampioen. Gewonnen van AC Milan en Manchester United. De CL-aanhang weet weer waar Amsterdam ligt En iedereen heeft weer een hekel aan ons. Het 'helemaal niets' zal nu snel verstommen om weer aan te zwellen indien er weer een mogelijkheid is dat wij een prijs mislopen. Maar wat niemand ons afneemt is is dat wij na al die zwalkende jaren weer met een trots gevoel naar het stadion gaan of de tv aanzetten. Nog 3 erachteraan en we hebben als eerste en enige club in Nederland er 5 op rij zodat wij weer Ajax en de allerbeste zijn!!! Beter kunnen we het niet verwoorden heh! Vandaar is het liedje van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!" Ook duidelijk mijn favoriete liedje, waar gelukkig de (nu weer terechte) arrogantie van ons!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De huidige generatie weet precies wat wordt bedoeld als we over '15 mei' beginnen, maar een oudere generatie heeft zoiets met 13 mei. En dat is het vandaag. Ajax veroverde twee van zijn Europacups op 13 mei. In 1987 de Europacup 2 door Lokomotiv Leipzig met 1-0 te verslaan, daarna in 1992 de Uefa Cup door 0-0 te spelen tegen Torino. De 2-2 van de uitwedstrijd volstond om de beker in ontvangst te nemen. Via Menno Pot zagen we dit verslag van Harry Vermeegen uit 1987 voorbijkomen. Dat is wel even leuk om te delen! Het zijn echt prachtbeelden;
|
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Heerlijke beelden man, echt heerlijk.
De Uefacup komend seizoen winnen in eigen huis is een mooi begin. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:42 schreef baco74 het volgende:WIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTENog ff genieten dan maar: [ filmpje ] Geweldig filmpje, en als je hem dan naast het seizoen legt weet je wat wij als Ajax-supporters eigenlijk allemaal hebben meegemaakt. Echt een seizoen van uitersten!!
MAAR WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is nu precies een jaar geleden dat WE de 3e ster * * * pakten...het was een dolle vreugde, een FEEST om nooit te vergeten....GENIET na mensen.....en bij het 2e filmpje...de vreugdeuitbarstingen bij de goals zijn WEERZINWEKKEND;
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:55 schreef alibabba het volgende:Het is nu precies een jaar geleden dat WE de 3e ster * * * pakten...het was een dolle vreugde, een FEEST om nooit te vergeten....GENIET na mensen.....en bij het 2e filmpje...de vreugdeuitbarstingen bij de goals zijn WEERZINWEKKEND; [ filmpje ] [ filmpje ] Hahahahahahahahahahahaha was exact dezelfde gedachte al mij toen ik vanmiddag naar de datum keek! Ging gelijk weer een sidder door mijn lichaam!! Wat een geweldige dag was dat!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 21:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahahahahahahaha was exact dezelfde gedachte al mij toen ik vanmiddag naar de datum keek! Ging gelijk weer een sidder door mijn lichaam!! Wat een geweldige dag was dat!!! En de verjaardag van onze TOP-trainer en zijn broer natuurlijk.
Frankie....van harte!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 21:51 schreef baco74 het volgende:[..] En de verjaardag van onze TOP-trainer en zijn broer natuurlijk. Frankie....van harte!!! Frankie/////////////////////HELD//////////////////van harte!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:42 schreef baco74 het volgende:WIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTEWIJ ZIJN AJAX ............WIJ ZIJN DE BESTENog ff genieten dan maar: [ filmpje ] is weer een prachtig filmpje van die Thamoss, hij maakte ook dat filmpje van: de wederopstanding.
goed werk van die gozer.
hij zal er volgend jaar vast nog meer maken van onze 32e landstitel;) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit is het officiele topic voor kampioenen...daar mag Chelsea ook niet ontbreken...hiermee laat een club zien dat je met passie, slimheid en wilskracht ver kan komen....ze hebben met die passie en wilskracht de grootste clubs der aarde getrotseerd....mannen van harte gefeliciteerd....
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dit is het officiele topic voor kampioenen...daar mag Chelsea ook niet ontbreken...hiermee laat een club zien dat je met passie, slimheid en wilskracht ver kan komen....ze hebben met die passie en wilskracht de grootste clubs der aarde getrotseerd....mannen van harte gefeliciteerd.... [ afbeelding ] Pfffffffffffffffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dit is het officiele topic voor kampioenen...daar mag Chelsea ook niet ontbreken...hiermee laat een club zien dat je met passie, slimheid en wilskracht ver kan komen....ze hebben met die passie en wilskracht de grootste clubs der aarde getrotseerd....mannen van harte gefeliciteerd.... [ afbeelding ] Met geluk bedoel je gewonnen van zowel Barca als Bayern, verder geen tegenstander van formaat gehad.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het leek alsof we terug waren in de jaren, waar clubs als AC Milan met 5-3-2 speelden. Zo speelde Chelsea, en misschien nog wel erger, afgelopen twee CL-wedstrijden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Met geluk bedoel je gewonnen van zowel Barca als Bayern, verder geen tegenstander van formaat gehad.. Met alleen geluk red je het niet....misschien 1 of twee wedstrijden maar niet alle wedstrijden van de C.L. en dat weet jij ook Remco....het was niet het mooiste voetbal maar wel heel effectief....
Het is echt niet mijn voetbal maar het zijn wel echte profs...en aan het eind en over 15 jaar is iedereen het voetbal van Chelsea vergeten maar......die beker met die grote oren staat wel achter glas in Londen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:Het leek alsof we terug waren in de jaren, waar clubs als AC Milan met 5-3-2 speelden. Zo speelde Chelsea, en misschien nog wel erger, afgelopen twee CL-wedstrijden.. Klopt niet helemaal....ze speelden gisteren in het hol van de leeuw....tegen de duitsers in Munchen...dan mag je wel iets meer verdedigend achter over leunen.... Daarnaast hebben ze in de finale ook aanvallende intenties getoond... Er is niets mis mee om te zorgen dat het achterin eerst goed staat....daarnaast zijn het killers...ze straffen het kleinste foutje af... en wie maken die foutjes....juist de tegenstander zelf...Munchen zelf verzuimde het niet af te maken... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dit is het officiele topic voor kampioenen...daar mag Chelsea ook niet ontbreken...hiermee laat een club zien dat je met passie, slimheid en wilskracht ver kan komen....ze hebben met die passie en wilskracht de grootste clubs der aarde getrotseerd....mannen van harte gefeliciteerd.... [ afbeelding ] Zit je op een Ajax forum, moet je tegen het speeltje van een Rus zitten gluren... pfffffffff.
Anti-voetbal in meerdere opzichten.
De speelstijl, de schulden, de oliedollars...
Passie, slimheid en wilskracht?? Met zijn 10 achter de bal, de bal net zo hard naar voren rossen.. Speel je zo 10 wedstrijden tegen Barca, verlies je er 9.
De winst telt, dat klopt. Maar om nou te spreken over passie en slimheid...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 mei 2012 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met alleen geluk red je het niet....misschien 1 of twee wedstrijden maar niet alle wedstrijden van de C.L. en dat weet jij ook Remco....het was niet het mooiste voetbal maar wel heel effectief.... Het is echt niet mijn voetbal maar het zijn wel echte profs...en aan het eind en over 15 jaar is iedereen het voetbal van Chelsea vergeten maar......die beker met die grote oren staat wel achter glas in Londen.... Tegen Barca en Bayern alle geluk van de wereld gehad, beide ploegen hebben kansen gemist zo veel dat het niet normaal is dat er niet vaker is gescoord, daarbij de penalty's die ze tegen kregen..
Nee sorry, en ik meen het ook serieus als ik zeg dat als Ajax zo zou spelen ik niet eens zou willen dat ze de CL zou winnen.. En als het oprecht echt scherpe counters waren waaruit ze scoren had ik er nog vrede mee gehad, maar ik heb in het bestaan van de CL niet ene ploeg met zoveel geluk deze prijs zien winnen, in alle facetten dan ook een schande voor het voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 08:09 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zit je op een Ajax forum, moet je tegen het speeltje van een Rus zitten gluren... pfffffffff. Anti-voetbal in meerdere opzichten. De speelstijl, de schulden, de oliedollars... Passie, slimheid en wilskracht?? Met zijn 10 achter de bal, de bal net zo hard naar voren rossen.. Speel je zo 10 wedstrijden tegen Barca, verlies je er 9. De winst telt, dat klopt. Maar om nou te spreken over passie en slimheid... +1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 08:09 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zit je op een Ajax forum, moet je tegen het speeltje van een Rus zitten gluren... pfffffffff. Anti-voetbal in meerdere opzichten. De speelstijl, de schulden, de oliedollars... Passie, slimheid en wilskracht?? Met zijn 10 achter de bal, de bal net zo hard naar voren rossen.. Speel je zo 10 wedstrijden tegen Barca, verlies je er 9. De winst telt, dat klopt. Maar om nou te spreken over passie en slimheid... ze speelden er 2x mee tegen en verloren geen 1x -.-' |
|
|
|
|
jxfnfl
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 08:09 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zit je op een Ajax forum, moet je tegen het speeltje van een Rus zitten gluren... pfffffffff. Anti-voetbal in meerdere opzichten. De speelstijl, de schulden, de oliedollars... Passie, slimheid en wilskracht?? Met zijn 10 achter de bal, de bal net zo hard naar voren rossen.. Speel je zo 10 wedstrijden tegen Barca, verlies je er 9. De winst telt, dat klopt. Maar om nou te spreken over passie en slimheid... Anders hadden ze het nooit gered met deze spelers...zo spelen ze al jaren....zelfs onder Hiddink... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Tegen Barca en Bayern alle geluk van de wereld gehad, beide ploegen hebben kansen gemist zo veel dat het niet normaal is dat er niet vaker is gescoord, daarbij de penalty's die ze tegen kregen.. Nee sorry, en ik meen het ook serieus als ik zeg dat als Ajax zo zou spelen ik niet eens zou willen dat ze de CL zou winnen.. En als het oprecht echt scherpe counters waren waaruit ze scoren had ik er nog vrede mee gehad, maar ik heb in het bestaan van de CL niet ene ploeg met zoveel geluk deze prijs zien winnen, in alle facetten dan ook een schande voor het voetbal. Heeft totaal niets met geluk te maken...geloof..willen...binnen 3 minuten was het weer gelijk....het zijn kerels...puur op kracht...niet leuk om te zien maar wel effectief...nee geen schande hun laten zien dat ze op deze manier ook prijzen kunnen winnen...vroeger speelde die mannshaft ook zo...Italie in vroegere jaren is een betere vergelijking....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 20:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heeft totaal niets met geluk te maken...geloof..willen...binnen 3 minuten was het weer gelijk....het zijn kerels...puur op kracht...niet leuk om te zien maar wel effectief...nee geen schande hun laten zien dat ze op deze manier ook prijzen kunnen winnen...vroeger speelde die mannshaft ook zo...Italie in vroegere jaren is een betere vergelijking.... ben het deels met je eens, maar over geluk gesproken. Robben en Messi schieten vaak penalty's binnen en tegen hun net niet. er werden zoveel grote kansen tegen hun gemist, ze zijn vaak goed weg gekomen. dat heb niks met geloof te maken. maar de vechtersmentaliteit die ze hebben getoond in al die wedstrijden wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 20:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heeft totaal niets met geluk te maken...geloof..willen...binnen 3 minuten was het weer gelijk....het zijn kerels...puur op kracht...niet leuk om te zien maar wel effectief...nee geen schande hun laten zien dat ze op deze manier ook prijzen kunnen winnen...vroeger speelde die mannshaft ook zo...Italie in vroegere jaren is een betere vergelijking.... Italie en Duitsland heb ik nog nooit op deze manier zien spelen, met 11 man in de eigen 16 heeft niks met voetballen te maken en gezien de kansen die de andere ploegen hebben gekregen heeft dat gedeelte niks met geloof en willen te maken, de tegenstander mist per slot van rekening niet een penalty omdat jij wilt dat ie mist.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 21:39 schreef remco k het volgende:[..] Italie en Duitsland heb ik nog nooit op deze manier zien spelen, met 11 man in de eigen 16 heeft niks met voetballen te maken en gezien de kansen die de andere ploegen hebben gekregen heeft dat gedeelte niks met geloof en willen te maken, de tegenstander mist per slot van rekening niet een penalty omdat jij wilt dat ie mist.. Jij bent toch de jongste niet meer Remco....Catenaccio weet je nog wel!!! Je hebt gelijk dat winnen met penalties vaak wel geluk is...al is iedereen het daar ook niet mee eens.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 21:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] ben het deels met je eens, maar over geluk gesproken. Robben en Messi schieten vaak penalty's binnen en tegen hun net niet. er werden zoveel grote kansen tegen hun gemist, ze zijn vaak goed weg gekomen. dat heb niks met geloof te maken. maar de vechtersmentaliteit die ze hebben getoond in al die wedstrijden wel. Ze kunnen vooral heel goed met druk omgaan....ervaring...de gemiddelde leeftijd bij Chelsea ligt iets hoger dan bij...Napoli...Benfica...Barcelona en Bayern munchen...jonge voetballers komen dan tekort....daar hoef je geen voetbalkenner voor te zijn..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Sorry Jack, maar het hier over Chelsea hebben??? Pfffffffffff gewoon KUT-voetbal!! Misschien effectief, maar totale schijt om naar te kijken!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:37 schreef amsterdammer113 het volgende:Sorry Jack, maar het hier over Chelsea hebben??? Pfffffffffff gewoon KUT-voetbal!! Misschien effectief, maar totale schijt om naar te kijken!! Jij zegt het precies goed...schijtvoetbal...maar goed die beker staat wel te glimmen daar in Londen... 1 ding...ik ben blij dat Ajax aanvallender en dus leuker voetbalt...ze spelen meer voor het publiek...natuurlijk kunnen we ook daar nog veel verbeteren....volgend seizoen moeten we met name Feyenoord en utrecht van het veld afspelen....laten zien dat wij de enige echte kampioenen zijn met attraktief volwassen voetbal.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij bent toch de jongste niet meer Remco....Catenaccio weet je nog wel!!! Je hebt gelijk dat winnen met penalties vaak wel geluk is...al is iedereen het daar ook niet mee eens.... Dat zei ik ook, tenminste dat begrip niet, maar jij zei dat die vergelijking niet helemaal klopte? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:37 schreef amsterdammer113 het volgende:Sorry Jack, maar het hier over Chelsea hebben??? Pfffffffffff gewoon KUT-voetbal!! Misschien effectief, maar totale schijt om naar te kijken!! Precies hetzelfde met PSV :-) Kutvoetbal, maar wel prijzen winnen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja, daar blijven de prijzen de afgelopen jaren alleen uit! En Chelsea speelt toch pas dit voetbal sinds die Italiaan daar zit?? Dit voetbal zuigt en is totaal niet waard om het te bekijken! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 23:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, daar blijven de prijzen de afgelopen jaren alleen uit! En Chelsea speelt toch pas dit voetbal sinds die Italiaan daar zit?? Dit voetbal zuigt en is totaal niet waard om het te bekijken! True.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 23:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat zei ik ook, tenminste dat begrip niet, maar jij zei dat die vergelijking niet helemaal klopte? Je hebt gelijk....maar ik vond dat chelsea zo wel mocht voetballen...ze speelden tenslotte een uitwedstrijd...het publiek was in het voordeel van de duitsers...neem niet weg dat ik liever aanvallend voetbal zie....maar goed misschien dwingde bayern hun wel in een defensieve rol....Ajax moest ook terug in de kuip tegen Feyenoord....alleen denk ik dat Chelsea bewust met veel spelers in hun eigen strafschopgebieds speelde...je ziet het....met aanvallend mooi voetbal win je niet altijd prijzen..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 23:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, daar blijven de prijzen de afgelopen jaren alleen uit! En Chelsea speelt toch pas dit voetbal sinds die Italiaan daar zit?? Dit voetbal zuigt en is totaal niet waard om het te bekijken! nee, maar als je op die manier succesvol bent, kun je het beter doorzetten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 - 15:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, maar als je op die manier succesvol bent, kun je het beter doorzetten. Doorzetten op die manier is afbreuk aan het voetbal...iets wat niemand moet willen...ze zijn er incidenteel succesvol mee geweest, maar op de lange termijn werkt het never nooit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij bent toch de jongste niet meer Remco....Catenaccio weet je nog wel!!! Je hebt gelijk dat winnen met penalties vaak wel geluk is...al is iedereen het daar ook niet mee eens.... Ik weet heel goed hoe Italie speelde, maar dat was echt niet zo extreem verdedigend als dat wat Chelsea heeft laten zien..
Maar goed, dit heeft verder niet zo veel zin, sommige houden ervan, sommige kunnen het waarderen, en sommige kunnen het niet uitstaan en hebben er geen respect voor.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
WE gaan weer f terug in de tijd....vandaag is het 24 mei 2012...op 24 mei 1995 gebeurde iets bijzonders;
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Prachtige beelden weer Ali...jij bent echt "to the point"..... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij bent toch de jongste niet meer Remco....Catenaccio weet je nog wel!!! Je hebt gelijk dat winnen met penalties vaak wel geluk is...al is iedereen het daar ook niet mee eens.... Men denkt inderdaad dat het nemen van penalties een grote loterij is. En dat de gelukkigste als winnaar het veld af stapt.
Onzin natuurlijk. Een goed genomen penalty zit altijd. 11 meter afstand van de keeper, een geplaatst schot met de nodige vaart... Onhoudbaar.
9/10 penalties die gepakt worden zijn slecht ingeschoten. 1/10 gaat over of naast. (inclusief paal en lad) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Om even aan te haken bij Ali
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 mei 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: GEWELDIG Booy...prachtig filmpje met een prachtig nummer en een mooi slot. Thanks;))) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Om ook even met kippevel aan te haken bij Ali.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Enkel het stukje voor de & moet je plakken Jack!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ga ik doen gap...bedankt!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey mister 113..... weer wat geleerd....love you.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Filmpje is geweldig gap!! Ziet er weer goed uit!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Had ik inderdaad ook daar gezien!! Zag er inderdaad goed uit!! Snap zelf niets van filmpjes monteren, maar er zijn er bij die de mooiste filmpjes kunnen maken!! |
|
|
|