|
|
remco k
|
|
|
Frank de Boer zit al met zijn hoofd bij volgend seizoen. De oefenmeester van Ajax wordt woensdagavond zeer waarschijnlijk voor de tweede achtereenvolgende keer kampioen met de Amsterdammers en gaat komend seizoen meer eisen van zijn selectie.
De Boer wil natuurlijk weer kampioen worden, maar ook overwinteren in de Champions League. Afgelopen seizoen moest het Olympique Lyon en Real Madrid voor zich dulden en werd het vervolgens in de Europa League uitgeschakeld door Manchester United. "En het spel, moet constanter zijn, op een hoger niveau dan dit seizoen", voegt hij daar aan toe.
De oefenmeester wil doorgaan op de ingeslagen weg. Domineren, veel balbezit en druk naar voren. "Ook in Europees verband. Als we dan toch worden uitgeschakeld, dan in elk geval met de borst vooruit, op een Ajax-waardige manier. Prijzen winnen met goed voetbal: dat is altijd de insteek geweest bij Ajax. En zo zal het blijven", aldus De Boer.
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/41356/de-boer-gooit-doelstellingen-voor-komend-seizoen-omhoog/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk en zo hoort het. We zijn blij met wat we hebben maar zeker nog niet verzadigd. Komend seizoen willen we gewoon ver komen in de CL, en ik denk oprecht dat dit met een redelijke loting nog best eens mogelijk kan worden geacht.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Erg goed van hem.. we willen doorgroeien dus moeten we de doelstellingen ook omhoog gooien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
juist. toen die kwam heeft tie eerst voor rust in de selectie gezorgd. toen de titel. nu prolongatie. in de CL waren we bijna door, ware het niet dat er gewoon een omkoopschandaal was. we hebben uitoverwinningen bij AC Milan en Manchester United gehaald. en nu proberen bij de laatste 16 te komen en aansluiten bij de subtop
goeie zaak |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
als je je doelen bereikt stel je ze bij. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nu al praten over volgend seizoen! Pfffffffffff ga eerst maar een nagenieten van dit seizoen en na de zomer als bijna de bal weer gaat rollen ga ik me maar een druk maken over komend seizoen! ;-)
Jongens, geniet van het kampioenschap!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 10:08 schreef amsterdammer113 het volgende:Nu al praten over volgend seizoen! Pfffffffffff ga eerst maar een nagenieten van dit seizoen en na de zomer als bijna de bal weer gaat rollen ga ik me maar een druk maken over komend seizoen! ;-) Jongens, geniet van het kampioenschap!!! jij ook gap, geniet er vanavond samen van |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
De doelstellingen moeten zeker omhoog. We hebben dit seizoen veel geluk gehad met de non-prestaties van onze concurrenten anders waren we nooit kampioen geworden. Wat mij betreft mag het spel (nog) sneller en de passes nauwkeuriger. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 15:29 schreef Jesper11 het volgende:De doelstellingen moeten zeker omhoog. We hebben dit seizoen veel geluk gehad met de non-prestaties van onze concurrenten anders waren we nooit kampioen geworden. Wat mij betreft mag het spel (nog) sneller en de passes nauwkeuriger. Is dat niet altijd het geval?
Op het moment dat je een reeks neerzet van 13 winstpartijen op rij, waaronder wedstrijden tegen je directe concurrenten, is het niet zo gek dat zij punten laten liggen.
Ik begrijp je punt hoor, vooral voor de winterstop hebben we veel laten liggen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 15:29 schreef Jesper11 het volgende:De doelstellingen moeten zeker omhoog. We hebben dit seizoen veel geluk gehad met de non-prestaties van onze concurrenten anders waren we nooit kampioen geworden. Wat mij betreft mag het spel (nog) sneller en de passes nauwkeuriger. wij hebben rondom de winterstop veel punten laten liggen, als dat niet was gebeurt waren we tegen de Graafschop al kampioen geworden dus moet je niet gaan praten over wat andere laten liggen, maar over wat wij behalen. HET KAMPIOENSCHAP! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] wij hebben rondom de winterstop veel punten laten liggen, als dat niet was gebeurt waren we tegen de Graafschop al kampioen geworden dus moet je niet gaan praten over wat andere laten liggen, maar over wat wij behalen. HET KAMPIOENSCHAP! we hebben de meeste punten dus terrecht kampioen hahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: whaha het zou tog wat zijn als we onder varkenoord waren geeindigt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: is niet gebeurd dus hoeven we niet over te hebben;) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, gelukkig want het zijn maar.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: weetje, jullie hebben een hekel al feyenoord. maar hier net als meer als de helft op het feyenoord forum weet niet eens waardoor die rivaliteit er is. man moet er niet aan denken dat feyenoord of wij er niet meer zouden zijn. dit jaar is zoals het hoort. ajax, feyenoord en psv de nummers 1, 2, 3!! en heb zwaar veel respect voor koeman |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje, jullie hebben een hekel al feyenoord. maar hier net als meer als de helft op het feyenoord forum weet niet eens waardoor die rivaliteit er is. man moet er niet aan denken dat feyenoord of wij er niet meer zouden zijn. dit jaar is zoals het hoort. ajax, feyenoord en psv de nummers 1, 2, 3!! en heb zwaar veel respect voor koeman heb echt wel respect voor feyenoord, ik haat ze niet. en heb ook gewoon vrienden die voor feyenoord zijn, al is het grootste deel voor Ajax. Koeman en zijn team hebben dit jaar een goede prestatie geleverd en daar heb ik respect voor alleen de rivaliteit die er hoe dan ook is, zal er nog lang blijven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 18:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] heb echt wel respect voor feyenoord, ik haat ze niet. en heb ook gewoon vrienden die voor feyenoord zijn, al is het grootste deel voor Ajax. Koeman en zijn team hebben dit jaar een goede prestatie geleverd en daar heb ik respect voor alleen de rivaliteit die er hoe dan ook is, zal er nog lang blijven. rivaliteit gaat nooit weg, want elke vader geet het door aan de volgende generatie! maar ik weet waar de rivaliteit vandaan komt, zijn er denk ik niet veel |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
:quote
rivaliteit gaat nooit weg, want elke vader geet het door aan de volgende generatie! maar ik weet waar de rivaliteit vandaan komt, zijn er denk ik niet veel >>Ik weet het ook niet, maar ben ook een import Amsterdammer. Staat de Rotterdammer niet gewoon bekend als harde werker en de Amsterdammer als de praatjesmaker? Komt de tegenstelling en rivaliteit daar niet vandaan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door Jesper11 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje, jullie hebben een hekel al feyenoord. maar hier net als meer als de helft op het feyenoord forum weet niet eens waardoor die rivaliteit er is. man moet er niet aan denken dat feyenoord of wij er niet meer zouden zijn. dit jaar is zoals het hoort. ajax, feyenoord en psv de nummers 1, 2, 3!! en heb zwaar veel respect voor koeman Precies. De rivaliteit is wat de eredivisie ze leuk maakt. Die rivaliteit moet je koesteren, en dan hoef je echt niet de loftrompet over andere clubs op te steken hoor, verre van maar een beetje respect is nooit weg.
Ik ben blij dat ze bij feyenoord dit seizoen goed hebben gedraaid en ik hoop dat ze dat door kunnen zetten. Maar dan ben ik ook wel weer zo dat ik de 2e plaats goed genoeg voor ze vindt :) |
|
|
|
|
EJC
|
|
|
De eerste vorm van rivaliteit ontstond in de seizoenen 1917/18 en 1918/19. Onder druk van clubs uit de lagere klasse werd er een Eerste klasse B opgericht, waarvan de kampioen mocht meestrijden om het landskampioenschap. De toenmalige Eerste klasse kende veel oudere, elitaire voetbalclubs waaronder Ajax, Sparta, HFC, HVV en HBS. Zij wilden zich liever niet mengen met deze lagere clubs waar onder meer Feyenoord, SVV, DFC en RFC deel van uitmaakten. Deze Eerste klasse B werd al spoedig niet serieus genomen door de gevestigde elite en Margarine Eerste klasse genoemd. In deze periode kwam het nog niet tot een ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord, maar werd de toon wel gezet tussen de oudere eliteclubs en de clubs uit de arbeidersklasse.
In 1921 promoveerde Feyenoord wel naar de Eerste klasse West. De Amsterdammers speelden sinds 1911 al in deze klasse en waren in 1918 en 1919 al landskampioen. Vanaf het seizoen 1921/22 speelden de twee clubs tegen elkaar en ontstond De Klassieker.
Op 9 oktober 1921 volgde de eerste ontmoeting met Ajax. Rond deze wedstrijd die gespeeld werd in Rotterdam was gelijk veel te doen. De wedstrijd eindigde in 2-3, maar na protest van Feyenoord is de uitslag officieel vastgesteld op 2-2. Feyenoord eindigde dat seizoen op de tweede plaats achter Blauw-Wit, maar voor Ajax met 1 punt verschil. In 1924 volgde het eerste landskampioenschap voor de Rotterdammers. Tussen beide clubs is altijd rivaliteit geweest, die waarschijnlijk voortkomt uit de rivaliteit en verschillen tussen Amsterdam en Rotterdam, de twee grootste steden van Nederland.
Het hoogste bezoekersaantal ooit bij De klassieker was op 9 januari 1966, toen 65.562 toeschouwers Feyenoord en Ajax met 1-1 gelijk zagen spelen in de Kuip. Verder staat de klassieker altijd garant voor doelpunten, want slecht één keer werd met 0-0 gelijkgespeeld. Dat was op 28 oktober 1978 in Amsterdam. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje, jullie hebben een hekel al feyenoord. maar hier net als meer als de helft op het feyenoord forum weet niet eens waardoor die rivaliteit er is. man moet er niet aan denken dat feyenoord of wij er niet meer zouden zijn. dit jaar is zoals het hoort. ajax, feyenoord en psv de nummers 1, 2, 3!! en heb zwaar veel respect voor koeman Respect voor kakkerlakken???? No way!! En laat iedereen verder zelf uitmaken waarom hij of zij een teringhekel heeft aan dat smerige volk uit Rotjeknor!! Ik gun die gasten helemaal, maar dan ook helemaal niets!! En het liefst valt dat stukje Nederland van ons land af en verdwijnt het in zee!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Frank wil dus gewoon een lente-kampioenschap met een puntje of 95 en de kwartfinale in de CL, en het liefst de Beker en JCSchaal. En dan alle wedstrijden met 5-0 winnen :-P
Maar nee, als Ajax gewoon eens goed kan beginnen en geen winterdip krijgt, zijn we dan al kampioen! En qua CL moet het ook kunnen, dit jaar zijn we gewoon te hard genaaid door een grensrechter en omkoop-Kroaten, anders hadden we dit jaar daarin ook al overwintert! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Frank wordt wezelijk waar een van de beste trainers die Ajax ooit heeft gehad....hij is kritisch op zich zelf en zijn elftal....Frankie wordt een 2e Ferguson... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
FRANK DE BOER is de beste man die Ajax heeft...wat een HELD is dat zeg...hij blijft voortdurend het juiste zeggen, mijn hart gaat daar echt van bloeien...ook nu weer richting Vitesse blijft hij de boel op scherp houden...altijd het uiterste willen en dat hoort bij AJAX!!!!
Ik hoorde ook dat Ajax Wijers, v.Wijk en v.Duivenbode in de RvC wil...dat is prima, maar ik zou dan wel v.Duivenbode als de voorzitter willen zien en niet Wijers, omdat v.Duivenbode een duidelijk klankbord is naar de VOETBALsupporters en dat VOETBALaspect moet ALTIJD voorop!!! Ik lees net dan wel weer een UITSTEKEND bericht;
Volgens beursanalist Tom Muller van Theodoor Gilissen Bankiers (TGB) moet Ajax van de beurs gaan en zullen ze dat op termijn ook gaan doen. Hij komt met drie argumenten.
'Een beursnotering dient voor het ophalen van geld, waarde creëren voor aandeelhouders of als uithangbord naar klanten en dat is bij Ajax alledrie niet het geval', aldus Muller tegen RTL Z.
Ajax heeft alleen maar last van de beursnotering meent hij. Op 14 juni komt er een BAVA en zullen Leo van Wijk, Hans Wijers en Theo van Duivenbode benoemd worden tot commissaris. De drie zullen volgens Muller een scheiding gaan maken tussen technisch en commercieel beleid. Daarnaast verwacht hij dat de communicatie en relatie naar de aandeelhouders zal gaan verbeteren.
De Amsterdammers kunnen voorlopig financieel nog wel vooruit door de naderende Champions League en een eventuele verkoop van Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel. 'Maar structureel zijn de personele kosten vooralsnog veel te hoog om een financieel solide bedrijf te kunnen zijn', weet Muller.
De analist van TGB verwacht dat Ajax ook echt van de beurs zal gaan.
KIJK, EN DAAR MOETEN WE NAARTOE MENSEN!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 20:47 schreef alibabba het volgende:FRANK DE BOER is de beste man die Ajax heeft...wat een HELD is dat zeg...hij blijft voortdurend het juiste zeggen, mijn hart gaat daar echt van bloeien...ook nu weer richting Vitesse blijft hij de boel op scherp houden...altijd het uiterste willen en dat hoort bij AJAX!!!! Ik hoorde ook dat Ajax Wijers, v.Wijk en v.Duivenbode in de RvC wil...dat is prima, maar ik zou dan wel v.Duivenbode als de voorzitter willen zien en niet Wijers, omdat v.Duivenbode een duidelijk klankbord is naar de VOETBALsupporters en dat VOETBALaspect moet ALTIJD voorop!!! Ik lees net dan wel weer een UITSTEKEND bericht; Volgens beursanalist Tom Muller van Theodoor Gilissen Bankiers (TGB) moet Ajax van de beurs gaan en zullen ze dat op termijn ook gaan doen. Hij komt met drie argumenten. 'Een beursnotering dient voor het ophalen van geld, waarde creëren voor aandeelhouders of als uithangbord naar klanten en dat is bij Ajax alledrie niet het geval', aldus Muller tegen RTL Z. Ajax heeft alleen maar last van de beursnotering meent hij. Op 14 juni komt er een BAVA en zullen Leo van Wijk, Hans Wijers en Theo van Duivenbode benoemd worden tot commissaris. De drie zullen volgens Muller een scheiding gaan maken tussen technisch en commercieel beleid. Daarnaast verwacht hij dat de communicatie en relatie naar de aandeelhouders zal gaan verbeteren. De Amsterdammers kunnen voorlopig financieel nog wel vooruit door de naderende Champions League en een eventuele verkoop van Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel. 'Maar structureel zijn de personele kosten vooralsnog veel te hoog om een financieel solide bedrijf te kunnen zijn', weet Muller. De analist van TGB verwacht dat Ajax ook echt van de beurs zal gaan. KIJK, EN DAAR MOETEN WE NAARTOE MENSEN!!!!!! Als dat gebeurt Ali ga ik het vieren als een kampioenschap! Die klotebeurs heeft altijd als een strop om onze nek gehangen en ik ben altijd fel tegenstander geweest hiervan!! Maar dat laatste wist je al! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 21:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Als dat gebeurt Ali ga ik het vieren als een kampioenschap! Die klotebeurs heeft altijd als een strop om onze nek gehangen en ik ben altijd fel tegenstander geweest hiervan!! Maar dat laatste wist je al! Jou mening omtrent de beurs wist ik al langer kerel...wat dat betreft zitten we volledig op één lijn!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:09 schreef alibabba het volgende:[..] Jou mening omtrent de beurs wist ik al langer kerel...wat dat betreft zitten we volledig op één lijn!! Inderdaad man, die klotebeurs heeft veel verneukt voor Ajax! Ik hoop echt dat de club snel besluit de beurs te verlaten en al die bobo's de deur uittrapt!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Helemaal mee eens 113 en Babba !!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad man, die klotebeurs heeft veel verneukt voor Ajax! Ik hoop echt dat de club snel besluit de beurs te verlaten en al die bobo's de deur uittrapt!! inderdaad. hoeveel geld zou het kosten om van de beurs af te komen? kun je bijwijze van spreken niet een keer je inkomsten uit de CL inverteren op je van de beurs te helpen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
vele miljoenen...uit het hoofd zetten...zorgen dat we ver komen in de C.L. zodat we op de beurs mee gaan tellen...of zie ik het verkeerd en ben ik kortzichtig ??? Heb er namelijk niet veel verstand van... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:vele miljoenen...uit het hoofd zetten...zorgen dat we ver komen in de C.L. zodat we op de beurs mee gaan tellen...of zie ik het verkeerd en ben ik kortzichtig ??? Heb er namelijk niet veel verstand van... Je bent kortzichtig! Door die beurs zal je bij goede resultaten ook geld moeten afstaan! Dus schiet je er nog niets mee op!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:vele miljoenen...uit het hoofd zetten...zorgen dat we ver komen in de C.L. zodat we op de beurs mee gaan tellen...of zie ik het verkeerd en ben ik kortzichtig ??? Heb er namelijk niet veel verstand van... voetbal snap ik, dit soort ellende met beurzen niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weet je wat ik zo pijnlijk vind en wat ik hoop dat de Boer nu ook kan gaan uitspelen? Iemand als Stekelenburg die dan vertrek, en nu Europees voetbal dreigt mis te lopen. Hij heeft met Ajax van AC Milan gewonnen, en als Keeper heb je in Nederland toch VEEL te doen het is wel een aanvallende competitie. En nu verpietert hij in Italie bij een sub-toppertje omdat we dan toch nog steeds niet aantrekkelijker zijn dan, met alle respect, AS Roma...
Nou heeft Steek zijn keuze gemaakt, jammer, pech voor hem. Ik hoop oprecht dat hij het wel enorm naar zijn zin heeft in Italie, maar het is een voorbeeld waar ik hoop dat Frank de Boer gebruik van kan en wil maken.
Hoopjes van die gasten roepen "ik ga alleen weg voor een topclub", Steek deed dat, maar ook Greg en Ja hebben dat altijd geroepen. Je maakt mij niet wijs dat PSG, AS Roma of Tottenham topclubs zijn. met alle respect maar al die ploegen zijn van van een dusdanig niveau dat Ajax ze kan pakken.
Uitbuiten dus, en die gasten aan hun verstand peuteren dat het bij ons ook niet slecht toeven is. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:29 schreef Eide het volgende:Weet je wat ik zo pijnlijk vind en wat ik hoop dat de Boer nu ook kan gaan uitspelen? Iemand als Stekelenburg die dan vertrek, en nu Europees voetbal dreigt mis te lopen. Hij heeft met Ajax van AC Milan gewonnen, en als Keeper heb je in Nederland toch VEEL te doen het is wel een aanvallende competitie. En nu verpietert hij in Italie bij een sub-toppertje omdat we dan toch nog steeds niet aantrekkelijker zijn dan, met alle respect, AS Roma... Nou heeft Steek zijn keuze gemaakt, jammer, pech voor hem. Ik hoop oprecht dat hij het wel enorm naar zijn zin heeft in Italie, maar het is een voorbeeld waar ik hoop dat Frank de Boer gebruik van kan en wil maken. Hoopjes van die gasten roepen "ik ga alleen weg voor een topclub", Steek deed dat, maar ook Greg en Ja hebben dat altijd geroepen. Je maakt mij niet wijs dat PSG, AS Roma of Tottenham topclubs zijn. met alle respect maar al die ploegen zijn van van een dusdanig niveau dat Ajax ze kan pakken. Uitbuiten dus, en die gasten aan hun verstand peuteren dat het bij ons ook niet slecht toeven is. Ze roepen allemaal wel meer, het gaat alleen maar om geld. En als dat het niet is gaat het wel om "De mooie stad, zoals Londen en Rome". Net als de kreet "Ooit keer ik bij Ajax terug" moet je dat met een paar kilo zout nemen. Ze lullen maar wat om hun imago hoog te houden. tis niet voor niets zo druk in Rusland en in de woestijn. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:29 schreef Eide het volgende:Weet je wat ik zo pijnlijk vind en wat ik hoop dat de Boer nu ook kan gaan uitspelen? Iemand als Stekelenburg die dan vertrek, en nu Europees voetbal dreigt mis te lopen. Hij heeft met Ajax van AC Milan gewonnen, en als Keeper heb je in Nederland toch VEEL te doen het is wel een aanvallende competitie. En nu verpietert hij in Italie bij een sub-toppertje omdat we dan toch nog steeds niet aantrekkelijker zijn dan, met alle respect, AS Roma... Nou heeft Steek zijn keuze gemaakt, jammer, pech voor hem. Ik hoop oprecht dat hij het wel enorm naar zijn zin heeft in Italie, maar het is een voorbeeld waar ik hoop dat Frank de Boer gebruik van kan en wil maken. Hoopjes van die gasten roepen "ik ga alleen weg voor een topclub", Steek deed dat, maar ook Greg en Ja hebben dat altijd geroepen. Je maakt mij niet wijs dat PSG, AS Roma of Tottenham topclubs zijn. met alle respect maar al die ploegen zijn van van een dusdanig niveau dat Ajax ze kan pakken. Uitbuiten dus, en die gasten aan hun verstand peuteren dat het bij ons ook niet slecht toeven is. Inderdaad, is een praktijdkvoorbeeld. Al is STeekie wel een ander iemand, want zijn transfer bleef lang uit en is toen voor het geld en pratjes toch nog maar naar ASRoma gegaan, Jantje is een stukje jonger, dus zal wel beter kiezen denk ik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:29 schreef Eide het volgende:Weet je wat ik zo pijnlijk vind en wat ik hoop dat de Boer nu ook kan gaan uitspelen? Iemand als Stekelenburg die dan vertrek, en nu Europees voetbal dreigt mis te lopen. Hij heeft met Ajax van AC Milan gewonnen, en als Keeper heb je in Nederland toch VEEL te doen het is wel een aanvallende competitie. En nu verpietert hij in Italie bij een sub-toppertje omdat we dan toch nog steeds niet aantrekkelijker zijn dan, met alle respect, AS Roma... Nou heeft Steek zijn keuze gemaakt, jammer, pech voor hem. Ik hoop oprecht dat hij het wel enorm naar zijn zin heeft in Italie, maar het is een voorbeeld waar ik hoop dat Frank de Boer gebruik van kan en wil maken. Hoopjes van die gasten roepen "ik ga alleen weg voor een topclub", Steek deed dat, maar ook Greg en Ja hebben dat altijd geroepen. Je maakt mij niet wijs dat PSG, AS Roma of Tottenham topclubs zijn. met alle respect maar al die ploegen zijn van van een dusdanig niveau dat Ajax ze kan pakken. Uitbuiten dus, en die gasten aan hun verstand peuteren dat het bij ons ook niet slecht toeven is. Helemaal mee eens maar die gasten gaan daar het tweevoudige zo niet het drievoudige verdienen...poen...poen en nog eens p[oen...kijk maar naar Heitinga die houdt echt waar ook zo van Ajax....toch komt hij niet terug....poen....poen en nog eens poen heren.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal mee eens maar die gasten gaan daar het tweevoudige zo niet het drievoudige verdienen...poen...poen en nog eens p[oen...kijk maar naar Heitinga die houdt echt waar ook zo van Ajax....toch komt hij niet terug....poen....poen en nog eens poen heren.... Heitinga is gewoon het verkeerde voorbeeld vriend. Ten eerste heeft die nooit geroepen dat hij naar een absolute topploeg wilde, hij wilde het gewoon proberen in een sterke competitie. Ten tweede is Heitinga meer Ajacied dan menig knurft hier op dit forum.
Heitinga is een held.
Verder is geld natuurlijk een overweging. Dat spreekt voor zich. Daar laat ik me niet over uit. Het gaat mij om de sportieve verbetering. Als je dan roept dat je naar een absolute topper wil, dan is bv Tottenham er niet een van. Zeg dan dat je naar een grote competitie wil of iets dergelijks. Kortom: wees eerlijk ipv een beetje populair doen. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 10:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Respect voor kakkerlakken???? No way!! En laat iedereen verder zelf uitmaken waarom hij of zij een teringhekel heeft aan dat smerige volk uit Rotjeknor!! Ik gun die gasten helemaal, maar dan ook helemaal niets!! En het liefst valt dat stukje Nederland van ons land af en verdwijnt het in zee!!! Zo gefrustreerd? Vroeger geen rode step gehad? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey kakkerlakje, ga lekker je eigen clubforum bevuilen! En hoezo gefrustreerd? Heb gewoon een smerige teringhekel aan jullie!! En nu terug je holletje in!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 01:29 schreef Eide het volgende:Weet je wat ik zo pijnlijk vind en wat ik hoop dat de Boer nu ook kan gaan uitspelen? Iemand als Stekelenburg die dan vertrek, en nu Europees voetbal dreigt mis te lopen. Hij heeft met Ajax van AC Milan gewonnen, en als Keeper heb je in Nederland toch VEEL te doen het is wel een aanvallende competitie. En nu verpietert hij in Italie bij een sub-toppertje omdat we dan toch nog steeds niet aantrekkelijker zijn dan, met alle respect, AS Roma... Nou heeft Steek zijn keuze gemaakt, jammer, pech voor hem. Ik hoop oprecht dat hij het wel enorm naar zijn zin heeft in Italie, maar het is een voorbeeld waar ik hoop dat Frank de Boer gebruik van kan en wil maken. Hoopjes van die gasten roepen "ik ga alleen weg voor een topclub", Steek deed dat, maar ook Greg en Ja hebben dat altijd geroepen. Je maakt mij niet wijs dat PSG, AS Roma of Tottenham topclubs zijn. met alle respect maar al die ploegen zijn van van een dusdanig niveau dat Ajax ze kan pakken. Uitbuiten dus, en die gasten aan hun verstand peuteren dat het bij ons ook niet slecht toeven is. Het grote geld eide..... Niks anders..... Het is de Nederlandse traditie geworden man... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 08:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey kakkerlakje, ga lekker je eigen clubforum bevuilen! En hoezo gefrustreerd? Heb gewoon een smerige teringhekel aan jullie!! En nu terug je holletje in!! Haha goeie morgen vriend!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Goedemorgen gap, mot toch niet gekker worden he?? Kakkies op ons forum, die ons gaan vertellen dat we gefrustreerd zijn! Ze kunnen beter vieren dat ze eens 2e zijn geworden, vieren wij wel dat we WEER met de schaal staan!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 12:32 schreef Ajx het volgende:Frank wil dus gewoon een lente-kampioenschap met een puntje of 95 en de kwartfinale in de CL, en het liefst de Beker en JCSchaal. En dan alle wedstrijden met 5-0 winnen :-P Maar nee, als Ajax gewoon eens goed kan beginnen en geen winterdip krijgt, zijn we dan al kampioen! En qua CL moet het ook kunnen, dit jaar zijn we gewoon te hard genaaid door een grensrechter en omkoop-Kroaten, anders hadden we dit jaar daarin ook al overwintert! op dit moment is het wel zo dat als je een enige vorm van stabiliteit toont je al heel vroeg kampioen kan worden. verwacht van psv trouwens ook veel komend jaar.
voor ons wordt het belangrijk dat de eerste seizoenshelft eens wat beter wordt! en of we in de CL overwinteren hangt eigenlijk wel van onze poule en scheidrechters af whahahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 20:47 schreef alibabba het volgende:FRANK DE BOER is de beste man die Ajax heeft...wat een HELD is dat zeg...hij blijft voortdurend het juiste zeggen, mijn hart gaat daar echt van bloeien...ook nu weer richting Vitesse blijft hij de boel op scherp houden...altijd het uiterste willen en dat hoort bij AJAX!!!! Ik hoorde ook dat Ajax Wijers, v.Wijk en v.Duivenbode in de RvC wil...dat is prima, maar ik zou dan wel v.Duivenbode als de voorzitter willen zien en niet Wijers, omdat v.Duivenbode een duidelijk klankbord is naar de VOETBALsupporters en dat VOETBALaspect moet ALTIJD voorop!!! Ik lees net dan wel weer een UITSTEKEND bericht; Volgens beursanalist Tom Muller van Theodoor Gilissen Bankiers (TGB) moet Ajax van de beurs gaan en zullen ze dat op termijn ook gaan doen. Hij komt met drie argumenten. 'Een beursnotering dient voor het ophalen van geld, waarde creëren voor aandeelhouders of als uithangbord naar klanten en dat is bij Ajax alledrie niet het geval', aldus Muller tegen RTL Z. Ajax heeft alleen maar last van de beursnotering meent hij. Op 14 juni komt er een BAVA en zullen Leo van Wijk, Hans Wijers en Theo van Duivenbode benoemd worden tot commissaris. De drie zullen volgens Muller een scheiding gaan maken tussen technisch en commercieel beleid. Daarnaast verwacht hij dat de communicatie en relatie naar de aandeelhouders zal gaan verbeteren. De Amsterdammers kunnen voorlopig financieel nog wel vooruit door de naderende Champions League en een eventuele verkoop van Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel. 'Maar structureel zijn de personele kosten vooralsnog veel te hoog om een financieel solide bedrijf te kunnen zijn', weet Muller. De analist van TGB verwacht dat Ajax ook echt van de beurs zal gaan. KIJK, EN DAAR MOETEN WE NAARTOE MENSEN!!!!!! mooi stuk, lees het nu pas! |
|
|
|