|
|
daangr97
|
|
|
hoe gaan we het spitsenprobleem oplossen volgens jullie
guidetti afwezig fernandez
hoe nu verder en hoezo denken jullie dat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Der zijn 3 opties denk ik:
1) Cabral/Manu - Cissé - Schaken 2) Cissé - Achahbar/Manu - Schaken 3) Cissé - Bakkal - Schaken (met Vilhena op 10)
Op elke optie is wel het nodige aan te merken. Persoonlijk zou ik denk ik opstelling na het uitvallen van Guyon continueren. Dus met Achahbar in de spits. Met die opstelling waren we beter dan AZ en dan wordt er het minst geschoven. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 17:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Der zijn 3 opties denk ik: 1) Cabral/Manu - Cissé - Schaken 2) Cissé - Achahbar/Manu - Schaken 3) Cissé - Bakkal - Schaken (met Vilhena op 10) Op elke optie is wel het nodige aan te merken. Persoonlijk zou ik denk ik opstelling na het uitvallen van Guyon continueren. Dus met Achahbar in de spits. Met die opstelling waren we beter dan AZ en dan wordt er het minst geschoven. achabar en manu lijkt me niks maar voor de rest wel een goed idee ja |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Vond Achahbar nog veeeel te licht tegen AZ.
Ik zou gaan voor Cabral, Cisse, Schaken.
Hoop dat Guyon fit is zondag... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Achahbar in de spits en juist aanspelen. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Ik lees net dat Cisse in de spits staat |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Lijkt mij het beste alternatief, beetje goeie voorzetten van Cabral en Schaken en het is een gelopen zaak! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Schaken in de spits!!!!!
Ongelovelijk! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 17:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Der zijn 3 opties denk ik: 1) Cabral/Manu - Cissé - Schaken 2) Cissé - Achahbar/Manu - Schaken 3) Cissé - Bakkal - Schaken (met Vilhena op 10) Op elke optie is wel het nodige aan te merken. Persoonlijk zou ik denk ik opstelling na het uitvallen van Guyon continueren. Dus met Achahbar in de spits. Met die opstelling waren we beter dan AZ en dan wordt er het minst geschoven. 4) Cisse - Schaken - Cabral |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:09 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Lijkt mij het beste alternatief, beetje goeie voorzetten van Cabral en Schaken en het is een gelopen zaak! maar hopen op een goede dag van vriend Cabral dan . . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hoor net Koeman op EL zeggen tegen die hoer, dat Schaken in de spits speelt.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:23 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Hoor net Koeman op EL zeggen tegen die hoer, dat Schaken in de spits speelt.. heb ik dan dus gemist :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 19:23 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Hoor net Koeman op EL zeggen tegen die hoer, dat Schaken in de spits speelt.. Heeft ie wel eens eerder gedaan in gedeelte van wedstrijden... tis wel een balvaste speler en kan beter in de kleine ruimte uit de voeten dan Cissé. We zullen het wel zien! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overtuigend gewonnen, nooit een probleem geweest.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 17:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Der zijn 3 opties denk ik: 1) Cabral/Manu - Cissé - Schaken 2) Cissé - Achahbar/Manu - Schaken 3) Cissé - Bakkal - Schaken (met Vilhena op 10) Op elke optie is wel het nodige aan te merken. Persoonlijk zou ik denk ik opstelling na het uitvallen van Guyon continueren. Dus met Achahbar in de spits. Met die opstelling waren we beter dan AZ en dan wordt er het minst geschoven. Luister nu nog 1 keer naar de kenner Achabar is geenn spits voor ons (hij is te klein moet achter de spits) met drie van zulke goeie buitenspelers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
hey T..
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 02:07 schreef bode het volgende:[..] Luister nu nog 1 keer naar de kenner Achabar is geenn spits voor ons (hij is te klein moet achter de spits) met drie van zulke goeie buitenspelers http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164434
Mocht Achabar niet slagen (wat ik overigens niet verwacht) hier kan die altijd nog voor veel geld naar China, daar kunnen ze hem wel hoge ballen geven met die lengtes daar ;-) |
|
|
|