|
|
kuipje
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Zondag 06-05-2012 14.30 Locatie: Abe Lenstra stadion Scheidsrechter: Bjorn Kuipers
Quotering volgens Bwin: Winst Feyenoord 2.15, Gelijk 3.7, Winst Heerenveen 2.9
- Feyenoord -
Voorzitter: Dick van Well Trainer: Ronald Koeman Aanvoerder: Ron Vlaar
Laatste 5 wedstrijden:
11-04-2012 Roda JC - Feyenoord 0-0 Eredivisie 14-04-2012 Feyenoord - Excelsior 3-0 Eredivisie 22-04-2012 ADO Den Haag - Feyenoord 1-2 Eredivisie 29-04-2012 Feyenoord - AZ 1-0 Eredivisie 02-05-2012 Feyenoord - Heracles Almelo 4-1 Eredivisie
Vorm: G-W-W-W-W
Topscorers:
John Guidetti 20 Otman Bakkal 8 Guyon Fernandez, Jerson Cabral 7
Meeste Assists:
Jerson Cabral 9 John Guidetti 8 Otman Bakkal, Ruben Schaken 7 Kelvin Leerdam 6
Clean sheets:
Erwin Mulder: 13 in 33 wedstrijden
Afwezig:
Kaj Ramsteijn (geblesseerd), Darley Ramon Torres (geblesseerd), John Guidetti (ziek), Guyon Fernandez (Twijfel),
Geschorst bij een volgende gele kaart:
Jerson Cabral (4), Guyon Fernandez (4), Ruben Schaken (4)
Laatste basisopstelling Feyenoord:
Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Indi; Clasie, el Ahmadi, Bakkal; Cabral, Schaken, Cissé.
Laatste bankbezetting Feyenoord:
Lamprou, Kongolo, Nelom, Vilhena, Mokotjo, Achahbar, Manu
- Heerenveen -
Voorzitter: Robert Veenstra Trainer: Ron Jans Aanvoerder: Viktor Elm
Laatste 5 wedstrijden:
02-05-2012 FC-Twente - Heerenveen 3-4 Eredivisie 28-04-2012 Heracles - Heerenveen 2-4 Eredivisie 21-04-2012 Heerenveen - Vitesse 1-1 Eredivisie 14-04-2012 NEC - Heerenveen 2-4 Eredivisie 11-04-2012 Heerenveen - 020 0-5 Eredivisie
Vorm: W-W-G-W-V
Topscorers:
Dost 31 Assaidi, Djuricic 10 Narsing 8
Meeste Assists:
Narsing 22 Djuricic 11 Dost 9
Clean sheets:
Bryan Vandenbussche: 8 in 22 wedstrijden
Afwezig:
Brian Vandenbussche (Liesblessure) Daryl Janmaat (Knieblessure) Geert Arend Roorda (Hamstringblessure) Michal Svec (Enkelblessure)
Laatste basisopstelling Heerenveen:
Nordfeldt
Janmaat, Gouweleeuw, Zomer, Breuer
Djuricic, Kums, Elm
Narsingh, Dost, Assaidi
Historie Feyenoord tegen Heerenveen
Laatste 5 ontmoetingen:
28-08-2011 Feyenoord - Heerenveen 2-2 Eredivisie 06-03-2011 Heerenveen - Feyenoord 0-1 Eredivisie 14-11-2010 Feyenoord - Heerenveen 2-2 Eredivisie 02-05-2010 Feyenoord - Heerenveen 6-2 Eredivisie 16-08-2009 Heerenveen - Feyenoord 0-2 Eredivisie
Alle ontmoetingen:
Feyenoord - Heerenveen: 26 wedstrijden gespeeld, 18 gewonnen, 6 gelijk, 2 verloren.
Heerenveen - Feyenoord: 21 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen, 5 gelijk, 9 verloren.
Aantal (ex-)Feyenoorders die voor Heerenveen spelen/gespeeld/gewerkt hebben:
Mario Been, Paul Bosvelt, Rob Dijk, Bonaventura Kalou, Tommy Kristiansen, Anthony Lurling, Gérard Nooijer, Radoslav Samardzic, Jon Dahl Tomasson
Feitjes
Feyenoord heeft de afgelopen 4 wedstrijden gewonnen. Feyenoord is 10 wedstrijden ongeslagen. Feyenoord heeft de afgelopen 4 wedstrijden steeds gescoord.
sc Heerenveen is 4 wedstrijden ongeslagen. sc Heerenveen heeft de afgelopen 4 wedstrijden steeds gescoord. sc Heerenveen heeft de afgelopen 9 wedstrijden steeds doelpunten tegen gekregen.
Heerenveen - Feyenoord 2009/2010
Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
om T maar even te helpen...
als er fouten zijn hoor ik het wel |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Guyon is er waarschijnlijk wel bij zou het net moeten halen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
QUotering is nog van Feyenoord - Heracles en verderop staat ook nog een keer Heracles i.p.v. Hoerenveen. En de logo's zijn niet zichtbaar. Al met al zeer maTig dus dit hahahahahaha |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:36 schreef JanM het volgende:QUotering is nog van Feyenoord - Heracles en verderop staat ook nog een keer Heracles i.p.v. Hoerenveen. En de logo's zijn niet zichtbaar. Al met al zeer maTig dus dit hahahahahaha bij mij is dat allemaal al aangepast.. apart |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
topicnaam ook iets aangepast met datum en tijd |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:36 schreef JanM het volgende:QUotering is nog van Feyenoord - Heracles en verderop staat ook nog een keer Heracles i.p.v. Hoerenveen. En de logo's zijn niet zichtbaar. Al met al zeer maTig dus dit hahahahahaha ik ben T ook niet he, maar ik dacht doe het een keer voor hem.. is een behoorlijke klus :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:58 schreef kuipje het volgende:[..] ik ben T ook niet he, maar ik dacht doe het een keer voor hem.. is een behoorlijke klus :P Je lijkt wel op hem overigens..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
wordt billen knijpen maar we gaan winnen met 1-2 |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
1-5 haha cl mannen en vrouwen |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
0-1, lijkt me genoeg........ |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Is het ook, waarom zouden ze op jacht gaan naar de gelijkmaker als ze dan de play-offs moeten spelen. Zelfs als ze voorkomen is het gevaar levensgroot dat Feyenoord weer gelijk maakt.
Als ze op save willen spelen dan hoeven ze alleen maar te verliezen, hoe makkelijk wil je het hebben.
Maar Friezen zijn trots hè...ze zullen het in het begin wel proberen en als het er de wedstrijd naar is 2 of 3 te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:58 schreef kuipje het volgende:[..] ik ben T ook niet he, maar ik dacht doe het een keer voor hem.. is een behoorlijke klus :P hahahaha, thanks man! Goed gedaan :)
Ik was vandaag niet helemaal 100%, dus kuipje = toppert! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha, thanks man! Goed gedaan :) Ik was vandaag niet helemaal 100%, dus kuipje = toppert! Wanneer ben jij dan wel 100% man!
Ghehe! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
basiselftal klopt ook niet. Mokotjo vs El Ahmadi ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, ik wist dat er iemand een opmerking over ging maken ;) |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote: Kom jij oorspronkelijk uit Polen>??? Daar weten ze ook wat werk inpikken is :P
Maar verder hoor je mij niet klagen hoor, ziet er ok uit. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
oh en Kuipje, deze link kan je gebruiken voor een Heerenveen logo van dezelfde grote als het Feyenoord logo. --> http://i45.tinypic.com/345yo00.png
alleen nog tussen [img] en [/img] zetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bankbezetting:
Lamprou, Kongolo, Nelom, Vilhena, Swerts, Achahbar, Manu
ipv Swerts zat trouwens Mokotjo op de bank. |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
om toch maar over te gaan op de wedstrijd zeg ik 1-2 |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: En nu is het klaar! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:38 schreef Balharius het volgende:[..] Kom jij oorspronkelijk uit Polen>??? Daar weten ze ook wat werk inpikken is :P Maar verder hoor je mij niet klagen hoor, ziet er ok uit. Polen beunen nog meer.. En die komen niet terug om hun werk af te maken... Dus nee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Janmaat over duel met Feyenoord: "Verliezen heeft mijn voorkeur"
Sc Heerenveen staat komende zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord voor een apart scenario. De Friezen zijn bij een nederlaag tegen de Rotterdammers sowieso verzekerd van directe plaatsing voor Europees voetbal, maar zijn bij een gelijkspel waarschijnlijk veroordeeld tot de play-offs. Verdediger Daryl Janmaat vindt het ook een moeilijke situatie.
"Dit is heel bizar. We mogen dus alleen winnen of verliezen, waarvan verliezen mijn voorkeur heeft", vertelde Janmaat lachend, die volgend seizoen te bewonderen is in het shirt van Feyenoord. "Ik weet niet de precieze situatie, maar dit is wel heel raar."
Janmaat speelde woensdagavond in het duel met FC Twente (3-4 winst) eindelijk weer mee na een hardnekkige blessure: "Ik ben blij dat ik mijn rentree heb kunnen maken en dat ik lekker heb gespeeld", aldus de rechtback op het digitale thuis van Heerenveen.
http://www.soccernews.nl/news/154607/Janmaat_over_duel_met_Feyenoord:_Verliezen_heeft_mijn_voorkeur |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ja dat is een hele moeilijke vraag, thuis mag je nooit verliezen maar als je europa in kunt gaan dat hoef je niet lang over naar te denken, gewoon een keer thuis verliezen niet met 1-0 maar gewoon met 2-0 of 3-1 dan zijn twee clubs dik te vreden en samen een mooi feestje vieren in Heerenveen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor Heerenveen staat er wel degelijk iets op het spel
Tsja, dit is natuurlijk niet precies wat de KNVB voor ogen had toen de bond voor het introduceren van de play-offs koos. Door het verplichte competitietoetje ontstaat nu het gekke scenario dat sc Heerenveen mag verliezen bij Feyenoord.
Aangezien de Friezen er over denken clubtopscorer Bas Dost rust te geven en Daryl Janmaat aangeeft te hopen dat Feyenoord wint, ligt competitievervalsing op de loer aanstaande zondag, tijdens de laatste speelronde van de Eredivisie.
De bond begrijpt dat de uitgangspositie voor dit weekend niet ideaal is. "Maar het is inherent aan het play-off-systeem dat we samen met de clubs hebben bedacht en afgesproken", liet een woordvoerster weten aan het Algemeen Dagblad.
"Dankzij deze opzet blijft het de laatste jaren lang spannend in de Eredivisie. Maar de situatie van Heerenveen laat ons nu de keerzijde van de gekozen formule zien. Het is even niet anders."
"Let wel, de sportieve belangen van Heerenveen zijn tegen Feyenoord groter dan iedereen misschien denkt", gaat de KNVB door. "Met een zege van 6-0 kunnen ze zelfs nog tweede worden! Maar afgezien daarvan, met een kleinere overwinning plaatsen ze zich voor een betere voorronde van de Europa League. Dat scheelt 3 weken eerder of later met de voorbereiding beginnen. Dus voor Heerenveen staat er nog wel degelijk iets op het spel."
http://www.fr-fanatic.com/44045-voor-heerenveen-staat-er-wel-degelijk-iets-op-het-spel/ |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
tja.. ik zou de gok niet wagen op een 'grote' overwinning.. mochten ze voor komen is het risico te groot dat Feyenoord scoort en het gelijk wordt.. ben benieuwd vCL lijkt in zicht voor ons. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
"De verwachting is dat Guyon Fernandez meekan naar Heerenveen en wellicht ook wel zou kunnen spelen". |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voor Heerenveen staat er wel degelijk iets op het spel Tsja, dit is natuurlijk niet precies wat de KNVB voor ogen had toen de bond voor het introduceren van de play-offs koos. Door het verplichte competitietoetje ontstaat nu het gekke scenario dat sc Heerenveen mag verliezen bij Feyenoord. Aangezien de Friezen er over denken clubtopscorer Bas Dost rust te geven en Daryl Janmaat aangeeft te hopen dat Feyenoord wint, ligt competitievervalsing op de loer aanstaande zondag, tijdens de laatste speelronde van de Eredivisie. De bond begrijpt dat de uitgangspositie voor dit weekend niet ideaal is. "Maar het is inherent aan het play-off-systeem dat we samen met de clubs hebben bedacht en afgesproken", liet een woordvoerster weten aan het Algemeen Dagblad. "Dankzij deze opzet blijft het de laatste jaren lang spannend in de Eredivisie. Maar de situatie van Heerenveen laat ons nu de keerzijde van de gekozen formule zien. Het is even niet anders." "Let wel, de sportieve belangen van Heerenveen zijn tegen Feyenoord groter dan iedereen misschien denkt", gaat de KNVB door. "Met een zege van 6-0 kunnen ze zelfs nog tweede worden! Maar afgezien daarvan, met een kleinere overwinning plaatsen ze zich voor een betere voorronde van de Europa League. Dat scheelt 3 weken eerder of later met de voorbereiding beginnen. Dus voor Heerenveen staat er nog wel degelijk iets op het spel." http://www.fr-fanatic.com/44045-voor-heerenveen-staat-er-wel-degelijk-iets-op-het-spel/ dit is niet van je zelf heb ik al lang gelezen, kom met wat nieuws! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahahaha, zorg nou maar eerst dat je niet dubbelpost ;)
btw dit soort berichten hoort gewoon het wedstrijdtopic. Natuurlijk heeft een groot deel het al gelezen, maar voor mensen die het willen teruglezen of nog niet hebben gelezen is het handig. De wereld is groter dan jijzelf bode.... ook al ben je een zeer voorname voetbalkenner, dikke maatjes met Bert van Marwijk en heb je de exclusieve rechten op het gebruik van teletekst! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: dat is niet helemaal waar als ze met 6-0 winnen kunnen ze nog tweede worden dan moeten de Lampen wel verliezen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord
Ook #Clasie en #Cissé, die gisteravond licht geblesseerd uitvielen, trainden mee. #Koeman verwacht dat zij zondag gewoon kunnen spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:57 schreef bode het volgende:[..] dat is niet helemaal waar als ze met 6-0 winnen kunnen ze nog tweede worden dan moeten de Lampen wel verliezen Schizofreen geworden???? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord
#Jans zou #Sibon een mooi afscheid gunnen en hem ipv #Dost willen opstellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord #Jans zou #Sibon een mooi afscheid gunnen en hem ipv #Dost willen opstellen. Goed plan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Heerenveen speelt de laatste wedstrijd voor eigen publiek, neemt afscheid van trainer Jans en Dost wil clubtopscorer aller tijden worden.
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Heerenveen zal zich dus niet zomaar gaan laten verliezen. Feyenoord moet het geheel op eigen kracht doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dost 'neemt liever geen risico's' en gunt Sibon basisplaats
Donderdag, 3 mei 2012 om 15:24
De wedstrijd sc Heerenveen - Feyenoord van komende zondag is al spannend vanwege de verschillende belangen, maar een extra reden om er naartoe te gaan of de wedstrijd van afstand te volgen is Gerald Sibon. De 38-jarige aanvaller krijgt geen nieuw contract aangeboden van de Friezen, al had hij dat nog wel gewild. Onlangs maakte de veteraan bekend er daarom mee te stoppen en dus wacht hem zijn laatste duel in de sport.
Sibon mocht dit seizoen dertien keer meedoen van Ron Jans en speelde al zijn wedstrijden in de competitie als invaller. Tegen RKC Waalwijk (1-1) en Roda JC (4-3) vond de spits het net. Voor hem staat de zestien jaar jongere Bas Dost, de topscorer van de competitie met 31 doelpunten. Dost gunt het de 'oude meester' om waardig afscheid te nemen van het voetbal en zou het niet erg vinden, wanneer trainer Jans besluit niet hem, maar Sibon in de basis te zetten tegen Feyenoord.
Dost heeft last van een jukbeenbreuk en speelt de laatste duels met een masker. Ik neem liever geen risicos meer, ik had toch ook wel last van gigantische koppijn na de vorige wedstrijd, ik weet niet eens of ik wel ga spelen dus. Misschien dat Sibon die wedstrijd kan spelen. Zijn laatste wedstrijd, zou een mooi gebaar zijn, stelt hij voor in een interview met NUsport. Kan ook zijn dat ik er eerder af ga, zoiets.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164538 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verbeek hoopt op winst oude club Feyenoord
AZ-trainer Gertjan Verbeek is zondag ook een beetje supporter van zijn oude club Feyenoord. Bij winst van de Rotterdammers op sc Heerenveen en behoud van de eigen vijfde plek is Europees voetbal zeker.
Een seizoen dat glorieus verliep, gaat voor AZ als een nachtkaars uit. Na het 1-1 gelijkspel tegen NEC en de winst van Heerenveen op FC Twente (3-4) zijn de Alkmaarders afgezakt naar de vijfde plaats en is directe plaatsing voor Europees voetbal in de handen van andere clubs.
"Het beste scenario voor ons is dat Feyenoord zondag van Heerenveen wint en zich voor de voorronde van de Champions League plaatst. Dan hebben wij Europees voetbal", reageerde Verbeek tegen NUsport. AZ moet dan wel de vijfde plek behouden. De Alkmaarders ontvangen zondag FC Groningen, terwijl nummer zes Twente op bezoek gaat bij VVV-Venlo.
Verbeek gelooft niet dat Heerenveen - Feyenoord in een gelijkspel eindigt. Ook dat zou nog gunstig zijn voor AZ, mits zij zelf van FC Groningen winnen. Bij verlies van Heerenveen en winst van AZ, gaat laatstgenoemde de Friezen in de stand voorbij en zijn beide geplaatst voor de Europa League. Feyenoord wordt dan namelijk tweede en niet PSV. Bij een remise van Heerenveen en winst van AZ wippen zij ook over de ploeg van Ron Jans heen.
"Heerenveen zal zorgen dat het zn hoofd niet stoot. Ik geloof niet in sprookjes, dus ook niet in het sprookje dat Heerenveen Feyenoord in een gelijkspel eindigt. Uit die wedstrijd komt sowieso een winnaar. Die toto kan je wel invullen", zegt Verbeek, die zelf met AZ zal moeten winnen om in ieder geval de vijfde plaats vast te houden. "We zijn zondag overgeleverd aan de grillen van een onvoorspelbare competitie."
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/231763/Verbeek_hoopt_op_winst_oude_club_Feyenoord.html |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Verbeek hoopt op winst oude club Feyenoord AZ-trainer Gertjan Verbeek is zondag ook een beetje supporter van zijn oude club Feyenoord. Bij winst van de Rotterdammers op sc Heerenveen en behoud van de eigen vijfde plek is Europees voetbal zeker. Een seizoen dat glorieus verliep, gaat voor AZ als een nachtkaars uit. Na het 1-1 gelijkspel tegen NEC en de winst van Heerenveen op FC Twente (3-4) zijn de Alkmaarders afgezakt naar de vijfde plaats en is directe plaatsing voor Europees voetbal in de handen van andere clubs. "Het beste scenario voor ons is dat Feyenoord zondag van Heerenveen wint en zich voor de voorronde van de Champions League plaatst. Dan hebben wij Europees voetbal", reageerde Verbeek tegen NUsport. AZ moet dan wel de vijfde plek behouden. De Alkmaarders ontvangen zondag FC Groningen, terwijl nummer zes Twente op bezoek gaat bij VVV-Venlo. Verbeek gelooft niet dat Heerenveen - Feyenoord in een gelijkspel eindigt. Ook dat zou nog gunstig zijn voor AZ, mits zij zelf van FC Groningen winnen. Bij verlies van Heerenveen en winst van AZ, gaat laatstgenoemde de Friezen in de stand voorbij en zijn beide geplaatst voor de Europa League. Feyenoord wordt dan namelijk tweede en niet PSV. Bij een remise van Heerenveen en winst van AZ wippen zij ook over de ploeg van Ron Jans heen. "Heerenveen zal zorgen dat het zn hoofd niet stoot. Ik geloof niet in sprookjes, dus ook niet in het sprookje dat Heerenveen Feyenoord in een gelijkspel eindigt. Uit die wedstrijd komt sowieso een winnaar. Die toto kan je wel invullen", zegt Verbeek, die zelf met AZ zal moeten winnen om in ieder geval de vijfde plaats vast te houden. "We zijn zondag overgeleverd aan de grillen van een onvoorspelbare competitie." http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/231763/Verbeek_hoopt_op_winst_oude_club_Feyenoord.html AZ speelt thuis gelijk tegen Groningen..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We kunnen trouwens zeggen wat we willen van Cabral, maar na Guidetti is hij de meest beslissende speler voor ons qua doelpunten en assists...
Ik hoop nog steeds dat hij bijtekent of een bij tekent. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee T. Te makkelijk inkoppen. |
|
|