|
|
TheMenace
|
|
|
yes 1-2!!!
Come On Feyenoord! goed zo cisse!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t valt op,,,,maar BOEIEN:) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahahaha kut lijdensweg... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
lol.
Heerenveen zingt: "Wij gaan Europa in" |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
gefeliciteerd allen...game , set and match.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
netjes. zou niet meer dan verdiend zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gouwe pik dat je bent.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
WIJ GAAN EUROPA IN!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Toch had Cissé gewisseld meoten wordn ipv Cabral. Cabral is goed pissed trouwens. Geen vreugde bij de 1-2. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
come on
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaa 1-3 manu!!!!!!!!!!!!!!!!!
come on feyenoord! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAA AHAHAHHAHA MANU!!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
kijken of Heerenveen er weer een tandje bij zet, want het lijkt er toch verdacht veel op dat ze het laten lopen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
MANUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Toch had Cissé gewisseld meoten wordn ipv Cabral. Cabral is goed pissed trouwens. Geen vreugde bij de 1-2. enig minpuntje.... hoe jaag je n groot talent weg.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wordt 1-5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: Pff..kom op zeg, kansen genoeg gehad lijkt mij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
spannend
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
hoorde manlief schreeuwen toen ik buiten was en zag nog net de 3de tjezus wat een prachtgoal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1smetje? Cabral zien we nooit meer terug... Ik weet niet wat het is maar hij is bij de wissel gesloopt en zal zijn trainer hekelen...
Kwam nog ff verhaal halen bij koeman om z,n wissel en Koeman antwoord ach gaat toch zitten man.. Cabral juichde niet tijdens de goal en die zien we nooit meer terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en genoeg gepakt dacht ik... 7 goals 6 assists.... daar komt buiten guidetti en bakkal niemand aan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik vond hem echt niet de minste vandaag... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nu kunnen ze er weer veilig een "wedstrijd" van gaan maken, maar hoe het afloopt staat vast. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:03 schreef Leon FR1908 het volgende:1smetje? Cabral zien we nooit meer terug... Ik weet niet wat het is maar hij is bij de wissel gesloopt en zal zijn trainer hekelen... Kwam nog ff verhaal halen bij koeman om z,n wissel en Koeman antwoord ach gaat toch zitten man.. Cabral juichde niet tijdens de goal en die zien we nooit meer terug. Das inderdaad wel jammer, gelukkig hebben we manu nog;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nu wel zorgen dat jullie het hoofdtoernooi halen he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: ja ze doen hier allemaal mee ;-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit word een kut lijdensweg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ach ... nu zullen ze toch wel niet meer willen scoren? Lijkt me zo |
|
|
|