|
|
Bosifyable
|
|
|
"De stem van de ware kampioen..!"
Niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Manman, wat een prachtige goal! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
mulder//////////////HELD L//////////////LUL |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @frisianpride: Een speciaal dankwoord voor de Feyenoord-aanhang n.a.v. het gezang voor Kees Smit, die vanochtend een hartaanval kreeg op het veld. #YNWA |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:52 schreef Bosifyable het volgende:RT @frisianpride: Een speciaal dankwoord voor de Feyenoord-aanhang n.a.v. het gezang voor Kees Smit, die vanochtend een hartaanval kreeg op het veld. #YNWA mooi |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie wint de zilveren schoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Magistraal gewoon.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja en Lijdensweg de schandpaal.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
hebben jullie nog gekeken om 16.15 uur op 818 en 819 en wat zagen jullie daar dan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wie win dan de gouden schoen? Ene uit 020 zeker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:50 schreef bode het volgende:hebben jullie nog gekeken om 16.15 uur op 818 en 819 en wat zagen jullie daar dan Dat wat jij al zolang predikt, oooo bode gij grote zienerT.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt! Jan Vertonghen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:50 schreef bode het volgende:hebben jullie nog gekeken om 16.15 uur op 818 en 819 en wat zagen jullie daar dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: kleine aanpassing T.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan je niet genoeg van krijgen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net pas terug op het bootje,samen met mijn Deense maat toffe avond gehad. Ik moest wel mijn Feyenoord shirt uittrekken op het Heerenveen vak.Maar ja het werd koud dus shirt aan.Niemand zij iets.Mijn Deense collega moest hele verhalen aanhoren en begreep er niets van. In de avond in de kroeg geweest en met een lekkere MILF shirtje gewisseld.Haar shirtje stonk naar zweet dus niet mee doorgegaan.veeeeeeeel drankjes gedronken maar Friezen zijn zo slecht nog niet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 13:52 schreef piet de paler het volgende:Net pas terug op het bootje,samen met mijn Deense maat toffe avond gehad. Ik moest wel mijn Feyenoord shirt uittrekken op het Heerenveen vak.Maar ja het werd koud dus shirt aan.Niemand zij iets.Mijn Deense collega moest hele verhalen aanhoren en begreep er niets van. In de avond in de kroeg geweest en met een lekkere GILF shirtje gewisseld.Haar shirtje stonk naar zweet dus niet mee doorgegaan.veeeeeeeel drankjes gedronken maar Friezen zijn zo slecht nog niet. Nou ja als jij daar mee wilt ruilen...mooi verhaal weer Piet..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik heb gewoon verstand van voetbal,dat wis je nog niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel daar ben ik inmiddels wel achter gekomen, ik sta steeds perplex hoe jij alles weet en inschat.. Ik blijf je nu scherp volgen in de hoop ook mijn voetbalintellect verder te kunnen ontwikkelen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanavond bode te gast bij VI. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
LLLLLLLLLOL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: we hebben toch over voetbal, en niet over privé zaken van voetballers jammer dat mijn Vriend en idool van Hanegem soms aan tafel zit bij dat zooitje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het schijnt dat Derksen bij 12 op de wc zit.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Als ie hem niet onderhand heeft doorgetrokken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Gudde zou een jaar geleden nog zijn weggehoond
Pim Blokland huilde in Heerenveen tranen met tuiten. De investeerder, tevens lid van de raad van commissarissen van de Rotterdammers, is dolblij met de tweede plek voor Feyenoord.
'De ontlading was enorm, ik huilde als een kind', zegt hij in het AD. 'Na die 1-0 van Dost kon ik wel door de grond zakken. We haalden het tóch. Dit was zó'n mooie dag. De sfeer rond de club is prachtig'
'Eric Gudde hield een speech in De Kuip. Een jaar geleden zou hij zijn weggehoond. Dit keer luisterde iedereen. Gudde heeft altijd zijn rug recht gehouden, hij stond met zijn poten in de klei en werd niet omver getrokken.'
'Dit Feyenoord heeft weer status. Ik wil al die fans die ons zijn blijven steunen bedanken. Die steun was ons heel veel waard', aldus Blokland. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies ook Gudde verdient de credits hij is diegene die Martin van Geel heeft aangesteld.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 08:26 schreef RenatoBos het volgende:Precies ook bode verdient de credits hij is diegene die Martin van Geel heeft aangesteld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das dan ook weer waar ja.. |
|
|
|