BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heerenveen - Feyenoord (zondag 6 mei 2012, 14:30) - Gaan we CL in?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bode
 bode - zaterdag 05 mei 2012 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goede kans daarop, maar van mij mag Vitesse die wel winnen en dan kunnen de Tukkers via dat fairplay klassement Europa in. Dan kan de NL'se top 7 Europees spelen. Met alle respect voor Excelsior, maar die hebben daar niets te zoeken...
WIE DAN WEL, denk je dat we ver komen weer voor de punten
bode
 bode - zaterdag 05 mei 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Leerdam is heel verstandig eerst zondag met Heerenveen afrekenen
en dan afrekenen met Feyenoord
Leerdam gefeliciteerd alvast met het blijven bij onze club
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 mei 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:27 schreef bode het volgende:

[..]

WIE DAN WEL, denk je dat we ver komen weer voor de punten
ja, waarom niet? De CL gaat een Nederlandse ploeg niet winnen, maar overwinteren in de CL is niet onmogelijk. En de kwartfinales/halve finales van de EL zijn ook goed te doen. NL is geloof ik 4de geworden qua puntentotaal dit jaar. En er vallen slechte jaren weg, als we de deze prestaties kunnen blijven continueren dan staat NL over 2-3 op de 6de plek, want van Frankrijk, Rusland en Oekraine vallen juist hele goede jaren weg en die hebben niet veel punten behaald de afgelopen jaren.
bode
 bode - zaterdag 05 mei 2012 - 00:50   quote  deeplink  
Rijden er zondag veel bussen richting Heerenveen
en wie kan mij dat even mailen, en hopen dat ze zich netjes gedragen
en netjes de voorronder CL bereiken, we zijn toch de beste supporters van NEDERLAND
houden zo
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:24 schreef bode het volgende:

[..]

pas op je woorden dit is gewoon echt de waarheid
Sorry hoor meneer bode
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:24 schreef bode het volgende:

[..]

pas op je woorden dit is gewoon echt de waarheid
Sorry hoor meneer bode
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:27 schreef bode het volgende:

[..]

WIE DAN WEL, denk je dat we ver komen weer voor de punten
Het was in ieder geval een GOED seizoen afgelopen jaar op europees niveau. Dus het kan wel! We zullen niet snel een beker winnen in de CL of EL maar punten vergaren moet wel lukken zodat we met zoveel mogelijk nederlandse club in europa spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goede kans daarop, maar van mij mag Vitesse die wel winnen en dan kunnen de Tukkers via dat fairplay klassement Europa in. Dan kan de NL'se top 7 Europees spelen. Met alle respect voor Excelsior, maar die hebben daar niets te zoeken...
Als Excelsior degradeert dan mogen ze toch europees niet mee doen ...........
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 08:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als Excelsior degradeert dan mogen ze toch europees niet mee doen ...........
Jawel,want vorig jaar ging een Engelse degradant ook gewoon EL spelen.
Edit: ff opgezocht...Was Birmingham City,na winst op Arsenal in de League Cup

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door tomson --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 08:29 schreef tomson het volgende:

[..]

Jawel,want vorig jaar ging een Engelse degradant ook gewoon EL spelen.
Edit: ff opgezocht...Was Birmingham City,na winst op Arsenal in de League Cup
Maar die had een cup gewonnen! Dat is een heel verschil, als je van de uefa een extra plaats krijgt toe gewezen. Die plek is alleen beschikbaar voor een ploeg op het hoogste niveau! Dat is 100% zeker ............
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 08:40   quote  deeplink  
En toch kan een degradant Europa in.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 08:40 schreef tomson het volgende:
En toch kan een degradant Europa in.
Moet je even gaan bellen met de UEFA ...........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 09:28   quote  deeplink  
2de plek zou toch mooi zijn...
Moeilijke voorrondes CL.....
Maar als we uberhaut europa ingaan word je geen kampioen denk ik..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 09:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
2de plek zou toch mooi zijn...
Moeilijke voorrondes CL.....
Maar als we uberhaut europa ingaan word je geen kampioen denk ik..
Moet dat dan? Of bedoel je kampioen van Nederland? Wordt even iets duidelijker ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 09:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet dat dan? Of bedoel je kampioen van Nederland? Wordt even iets duidelijker ....
Kampioen van Nederland.
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 09:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je even gaan bellen met de UEFA ...........
Mijn een biet man.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 05 mei 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 08:40 schreef tomson het volgende:
En toch kan een degradant Europa in.
Inderdaad, er staat; bovendien moet de club dit jaar op het hoogste niveau GESPEELD HEBBEN.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 mei 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Euforie 2e plaats...Echt ik doe mee hoor.

Maarrr...CL of EL: het vraagt beiden véél wedstrijden en -dus- een steviger, bredere selectie dan we nu hebben.
Gevolg is dus dat extra uitgaven voor spelers noodzaak zijn.
Om eerlijk te zijn: CL brengt meer geld op, maar van mij hoeft dat niet gepaard te gaan met grote uitgaven.
Kortom: CL of EL: mooi, maar geen verwachtingen. Rustig aan blijven opbouwen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Feyenoordsupporters zijn vandaag vanaf 12.00 tot morgen aan het eind van de avond niet welkom in Heerenveen. Uitzondering zijn fans die een kaartje hebben voor de wedstrijd Heerenveen tegen Feyenoord, zondag om 14.30 uur.

Burgemeester Tjeerd van der Zwam kondigde vandaag een noodverordening af omdat hij signalen kreeg dat een groot aantal supporters vanuit Rotterdam naar zijn stad wilde komen. De politie gaf aan dat de openbare orde en de veiligheid niet gegarandeerd konden worden.

De politie gaat de toegangswegen naar Heerenveen controleren. Als Feyenoorders zonder kaartje in Heerenveen worden betrapt, krijgen ze een proces-verbaal. Bovendien lopen ze de kans op een stadionverbod voor het volgende seizoen.
Bron : AD
Sensi
 Sensi - zaterdag 05 mei 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:28 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoordsupporters zijn vandaag vanaf 12.00 tot morgen aan het eind van de avond niet welkom in Heerenveen. Uitzondering zijn fans die een kaartje hebben voor de wedstrijd Heerenveen tegen Feyenoord, zondag om 14.30 uur.

Burgemeester Tjeerd van der Zwam kondigde vandaag een noodverordening af omdat hij signalen kreeg dat een groot aantal supporters vanuit Rotterdam naar zijn stad wilde komen. De politie gaf aan dat de openbare orde en de veiligheid niet gegarandeerd konden worden.

De politie gaat de toegangswegen naar Heerenveen controleren. Als Feyenoorders zonder kaartje in Heerenveen worden betrapt, krijgen ze een proces-verbaal. Bovendien lopen ze de kans op een stadionverbod voor het volgende seizoen.
Bron : AD
Deze maatregel vind ik wel heel erg ver gaan. Wat nou als ik als Feyenoordsupporter daar naar familie toe wil ofzo om de wedstrijd te beleven krijg ik dan ook een boete aan me reet? Mafkezen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 mei 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:31 schreef Sensi het volgende:

[..]

Deze maatregel vind ik wel heel erg ver gaan. Wat nou als ik als Feyenoordsupporter daar naar familie toe wil ofzo om de wedstrijd te beleven krijg ik dan ook een boete aan me reet? Mafkezen..
En hoe willen ze dat gaan doen dan? Gaan ze het vragen? Of geven ze iedereen in een Feyenoordshirt een boete????? Ik begrijp dat het de verantwoordelijkheid is van de burgemeester om voorzorgsmaatregelen te nemen, maar dit neigt toch wel heel sterk naar discriminatie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:31 schreef Sensi het volgende:

[..]

Deze maatregel vind ik wel heel erg ver gaan. Wat nou als ik als Feyenoordsupporter daar naar familie toe wil ofzo om de wedstrijd te beleven krijg ik dan ook een boete aan me reet? Mafkezen..
Klopt gaat helemaal nergens over, you can't ban a Feyenoordfan..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt gaat helemaal nergens over, you can't ban a Feyenoordfan..
Dan komt door een paar rotte appels in ons fantastisch legioen , die zoals vroeger en recent nog vernielingen aan richtte en daar is het meerendeel de dupe van helaas. Het zal mij ook weer gaan benieuwen als we straks europa weer in gaan wat die randdebielen weer zullen gaan uitspoken.
Dus dankzij hen you can ban a Feyenoordfan.... jammer zou juist een fantastisch feest worden denk ik maar helaas.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En hoe willen ze dat gaan doen dan? Gaan ze het vragen? Of geven ze iedereen in een Feyenoordshirt een boete????? Ik begrijp dat het de verantwoordelijkheid is van de burgemeester om voorzorgsmaatregelen te nemen, maar dit neigt toch wel heel sterk naar discriminatie...
Moet je die paar rotte appelsuit het verleden voor bedanken!! Die randdebielen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:31 schreef Sensi het volgende:

[..]

Deze maatregel vind ik wel heel erg ver gaan. Wat nou als ik als Feyenoordsupporter daar naar familie toe wil ofzo om de wedstrijd te beleven krijg ik dan ook een boete aan me reet? Mafkezen..
Moet je nu al je straatje schoon gaan praten?
Sensi
 Sensi - zaterdag 05 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je nu al je straatje schoon gaan praten?
Waar heb jij t over Frits? Dat ze maatregelen willen nemen a la maar dit is gestoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je nu al je straatje schoon gaan praten?
Haha..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan komt door een paar rotte appels in ons fantastisch legioen , die zoals vroeger en recent nog vernielingen aan richtte en daar is het meerendeel de dupe van helaas. Het zal mij ook weer gaan benieuwen als we straks europa weer in gaan wat die randdebielen weer zullen gaan uitspoken.
Dus dankzij hen you can ban a Feyenoordfan.... jammer zou juist een fantastisch feest worden denk ik maar helaas.
Die heb je bij elke club wel maar Feyenoordfans gaan toch wel, ondanks wel verbod er waar dan ook ingesteld word..
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
L zijn vermogen verdiend met het patent op lulkoek?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:52 schreef Sensi het volgende:

[..]

Waar heb jij t over Frits? Dat ze maatregelen willen nemen a la maar dit is gestoord.
O O..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:53 schreef tomson het volgende:
L zijn vermogen verdiend met het patent op lulkoek?
krabbels-lachen-663849.gif
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 mei 2012 - 16:05   quote  deeplink  
hèhèhè . . .
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 mei 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Tjonge jonge wil ik een kaartje kopen voor Heerenveen,krijg ik het niet omdat er Rotterdam op mijn paspoort staat,ik ga nu even in mijn papieren zoeken,ik heb natuurlijk ook mijn Franse paspoort nog.Maar wat een overdreven onzin.
maar linksom of rechtsom ik zit morgen in het stadion
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:11 schreef piet de paler het volgende:
Tjonge jonge wil ik een kaartje kopen voor Heerenveen,krijg ik het niet omdat er Rotterdam op mijn paspoort staat,ik ga nu even in mijn papieren zoeken,ik heb natuurlijk ook mijn Franse paspoort nog.Maar wat een overdreven onzin.
maar linksom of rechtsom ik zit morgen in het stadion
Laat ze een poepie ruiken Piet! Stelletje pennelikkers :((
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 mei 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:13 schreef tomson het volgende:

[..]

Laat ze een poepie ruiken Piet! Stelletje pennelikkers :((
zal ik zeker doen,en als ze in het Fries tegen me praten lul ik Frans terug(wat wel vreemd is ik heb een Deen bij me die verstaat Fries ?) maar eenmaal in het stadion zal ik mijn overhemd uittrekken en daaronder zit mijn slechte tijden HCS shirt,om mensen te laten zien dat de Giant awakes.En dat we eerder terug gekomen zijn in het verleden.
ik probeer mijn Deense collega te steken in een shirt met de tekst wereldbeker,europacup,landskampioen,knvb beker winnaar...en wat staat er in jullie prijzenkast ??????? dat shirt heb ik laten maken ton ik wegging ,hij weet toch niet wat er op staat.Wordt lachen denk ik
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 05 mei 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:20 schreef piet de paler het volgende:

[..]

zal ik zeker doen,en als ze in het Fries tegen me praten lul ik Frans terug(wat wel vreemd is ik heb een Deen bij me die verstaat Fries ?) maar eenmaal in het stadion zal ik mijn overhemd uittrekken en daaronder zit mijn slechte tijden HCS shirt,om mensen te laten zien dat de Giant awakes.En dat we eerder terug gekomen zijn in het verleden.
ik probeer mijn Deense collega te steken in een shirt met de tekst wereldbeker,europacup,landskampioen,knvb beker winnaar...en wat staat er in jullie prijzenkast ??????? dat shirt heb ik laten maken ton ik wegging ,hij weet toch niet wat er op staat.Wordt lachen denk ik
Hahaha.....succes Piet! we horen het morgen wel.........;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Hahahahaha Piet is gek!!
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Lach me nou al te barsten!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:53 schreef tomson het volgende:
L zijn vermogen verdiend met het patent op lulkoek?
Leon? Hahaha daar kan je wel gelijk in hebben!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:11 schreef piet de paler het volgende:
Tjonge jonge wil ik een kaartje kopen voor Heerenveen,krijg ik het niet omdat er Rotterdam op mijn paspoort staat,ik ga nu even in mijn papieren zoeken,ik heb natuurlijk ook mijn Franse paspoort nog.Maar wat een overdreven onzin.
maar linksom of rechtsom ik zit morgen in het stadion
Ghehe mooi verhaal piet..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 17:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Leon? Hahaha daar kan je wel gelijk in hebben!
Inschattingsfoutje..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
B82499416Z.1_20120505162254_000%252BGEP9A9DH.1.jpg

Burgemeester Heerenveen niet blij met 'Feyenoord-worstactie'
Zaterdag, 5 mei 2012 om 16:08
Alles dat te maken heeft met Feyenoord is dezer dagen niet welkom in Heerenveen. Burgemeester Tjeerd van der Zwan kondigde een noodverordening af en verbood fans van de Rotterdamse club om naar de Friese plaats te komen. Daar bleef het echter niet bij; een ludieke actie van een lokale slager werd zelfs onderwerp van discussie.

De bewuste slager bood iedereen die het aandurfde met een Feyenoord-shirt zijn zaak binnen te komen een gratis droge worst aan. Leuk, maar Van der Zwan bleek er niet van gediend. Hij noemde de actie ongelukkig. Tegen half vier had slagerij Zijlstra precies zeven klanten met een Feyenoord-tricot beloond, zo meldt de Leeuwarder Courant.
Eerder op de dag gaf burgemeester Van der Zwan al tekst en uitleg over de door hem genomen maatregelen. Ik kreeg dusdanige informatie van de politie dat ik deze noodverordening moest afkondigen. Er zouden grote groepen Feyenoord-fans zonder kaartje komen, waaronder mensen die de boel willen verstieren en rellen willen schoppen. Dat kunnen we niet hebben, verklaarde hij tegenover de NOS.
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 17:41   quote  deeplink  
Voor de gein met een mannetje of 10.000 naar de lokale slager,
En dan meteen een "beleefdheidsbezoekje"aan Burgermeister Von der Zwan(s)
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 mei 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 17:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Leon? Hahaha daar kan je wel gelijk in hebben!
beetje flauw . . .
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 17:41 schreef tomson het volgende:
Voor de gein met een mannetje of 10.000 naar de lokale slager,
En dan meteen een "beleefdheidsbezoekje"aan Burgermeister Von der Zwan(s)
Von der Zwans ghehe..
Alexi
 Alexi - zaterdag 05 mei 2012 - 18:25   quote  deeplink  
6 Mei is voor ons wel een zeer gedenkwaardige dag!!
Dus deze wedstrijd winnen zou ik zegge!!!!!!
van geil
 van geil - zaterdag 05 mei 2012 - 18:55   quote  deeplink  
droge worst??????
:(
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:55 schreef van geil het volgende:
droge worst??????
:(
152892576_4_88A2.jpeg
van geil
 van geil - zaterdag 05 mei 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
whahahahahah
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 20:58   quote  deeplink  
Feyenoord Supportersvereniging (FSV) teleurgesteld in gemeente Heerenveen
Feyenoord nieuws

Met teleurstelling heeft de FSV kennis genomen van de noodverordening die Burgemeester Van der Zwam heeft afgekondigd rond de voetwalwedstrijd sc Heerenveen - Feyenoord. In de noodverordening die vandaag al ingegaan is, nota bene op Bevrijdingsdag, staat te lezen dat als zodanig herkenbare Feyenoordsupporters zich niet binnen de gemeentegrenzen van de gemeente Heerenveen mogen begeven.
De FSV spreekt niet tegen dat er onder Feyenoord supporters veel animo is om de wedstrijd SC Heerenveen - Feyenoord te bezoeken. De FSV spreekt ook niet tegen dat de wedstrijd voor veel Feyenoordsupporters als belangrijk wordt gezien immers kan Feyenoord zich kwalificeren voor de voorrondes van de lucratieve Champions (?) League. Deze twee feiten zijn voor de FSV echter geenzins aanleiding om een dergelijke vrijheidsontnemende maatregel op te leggen.
De FSV vindt het bovendien bijzonder kwalijk dat de gemeente Heerenveen daarnaast claimt dat ze over inlichtingen beschikt waarin naar voren komt dat "het sterke vermoeden bestaat dat een deel van de supporters van Feyenoord naar de gemeente Heerenveen komt met het doel de openbare orde ernstig te verstoren.".  En voegt daar aan toe: "dat deze dreiging inmiddels een dusdanig karakter heeft aangenomen dat van ernstige vrees voor ernstige verstoring van de openbare order moet worden gesproken."
Naar mening van de FSV handelt de gemeente Heerenveen onnodig uit angst, een slechte raadgever. De FSV herkent zich dan ook totaal niet in de door gemeente Heerenveen geschetste ernstige vrees voor ongerelegdheden. De FSV beschikt naar haar mening over een goede informatiepositie en heeft louter positieve geluiden gehoord. Deze maatregel, en in het bijzonder het dreigen richting supporters middels het opmaken van een proces-verbaal en het doen van een melding richting de KNVB, vind de FSV dan ook onbegrijpelijk en totaal onacceptabel.
Te pas en te onpas spreken gemeenten, KNVB, en clubs over normalisatie van wedstrijdbezoek. Iedereen wil af van belemmerende maatregelen en pretendeert daar alles aan te willen doen. Echter blijkt uit de praktijk dat telkens wanneer daartoe stappen gezet kunnen worden dat men terugvalt op oude, ineffectieve, en achterhaalde methodes. In plaats van een gezellige en ontspannen voetbalbeleving in Heerenveen wordt er middels deze noodverordening een onnodig gespannen situatie gecreëerd. Zowel in de stad als in het stadion.
Bewegingsvrijheid voor burgers acht de FSV een kostbaar goed. Vrijheid waar niet zomaar aan getoornd zou mogen worden. De FSV hoopt dat de dag van morgen, ondanks de onverstandige beslissing van de gemeente Heerenveen, zoals gewoonlijk incidentloos verloopt en bovenal dat Feyenoord sportief wraak neemt door er met de drie punten vandoor te gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heerenveen - Feyenoord (zondag 6 mei 2012, 14:30) - Gaan we CL in?









0.0078620