|
|
12
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord Supportersvereniging (FSV) teleurgesteld in gemeente Heerenveen Feyenoord nieuws Met teleurstelling heeft de FSV kennis genomen van de noodverordening die Burgemeester Van der Zwam heeft afgekondigd rond de voetwalwedstrijd sc Heerenveen - Feyenoord. In de noodverordening die vandaag al ingegaan is, nota bene op Bevrijdingsdag, staat te lezen dat als zodanig herkenbare Feyenoordsupporters zich niet binnen de gemeentegrenzen van de gemeente Heerenveen mogen begeven. De FSV spreekt niet tegen dat er onder Feyenoord supporters veel animo is om de wedstrijd SC Heerenveen - Feyenoord te bezoeken. De FSV spreekt ook niet tegen dat de wedstrijd voor veel Feyenoordsupporters als belangrijk wordt gezien immers kan Feyenoord zich kwalificeren voor de voorrondes van de lucratieve Champions (?) League. Deze twee feiten zijn voor de FSV echter geenzins aanleiding om een dergelijke vrijheidsontnemende maatregel op te leggen. De FSV vindt het bovendien bijzonder kwalijk dat de gemeente Heerenveen daarnaast claimt dat ze over inlichtingen beschikt waarin naar voren komt dat "het sterke vermoeden bestaat dat een deel van de supporters van Feyenoord naar de gemeente Heerenveen komt met het doel de openbare orde ernstig te verstoren.". En voegt daar aan toe: "dat deze dreiging inmiddels een dusdanig karakter heeft aangenomen dat van ernstige vrees voor ernstige verstoring van de openbare order moet worden gesproken." Naar mening van de FSV handelt de gemeente Heerenveen onnodig uit angst, een slechte raadgever. De FSV herkent zich dan ook totaal niet in de door gemeente Heerenveen geschetste ernstige vrees voor ongerelegdheden. De FSV beschikt naar haar mening over een goede informatiepositie en heeft louter positieve geluiden gehoord. Deze maatregel, en in het bijzonder het dreigen richting supporters middels het opmaken van een proces-verbaal en het doen van een melding richting de KNVB, vind de FSV dan ook onbegrijpelijk en totaal onacceptabel. Te pas en te onpas spreken gemeenten, KNVB, en clubs over normalisatie van wedstrijdbezoek. Iedereen wil af van belemmerende maatregelen en pretendeert daar alles aan te willen doen. Echter blijkt uit de praktijk dat telkens wanneer daartoe stappen gezet kunnen worden dat men terugvalt op oude, ineffectieve, en achterhaalde methodes. In plaats van een gezellige en ontspannen voetbalbeleving in Heerenveen wordt er middels deze noodverordening een onnodig gespannen situatie gecreëerd. Zowel in de stad als in het stadion. Bewegingsvrijheid voor burgers acht de FSV een kostbaar goed. Vrijheid waar niet zomaar aan getoornd zou mogen worden. De FSV hoopt dat de dag van morgen, ondanks de onverstandige beslissing van de gemeente Heerenveen, zoals gewoonlijk incidentloos verloopt en bovenal dat Feyenoord sportief wraak neemt door er met de drie punten vandoor te gaan. Even onderstrepen: "Feyenoord sportief wraak neemt door er met de drie punten vandoor te gaan" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pfff...Heerenveen...Daar word je ook dood niet eens gevonden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo`n beetje alles behalve wat ik over jou schrijf hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe ik kwam deze tegen van Bosi, te vet..
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: moet de kenner het dan maar weer vertellen, het mag wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
morgen vroeg om 10.30 uur vertrek ik per auto naar het ABE LENSTRA stadion eerst daar wat lekker eten en dan lekker op de hoofdtribune naar de top wedstrijd kijken met mijn friese bekende kennis |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oeehh, vertel! Wie is die bekende?! Spann0nd!!!1!!!!1! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou het Country Wytske zijn..????? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En per automobiel. Ga je ook een lekker biertje doen bode? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: in fries land drinken ze alleen B B |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja maar.. Vertel nou!! Komaan, je gaat nu toch niet op het hoogtepunt zo stiekem blijven? Geef eens een hint..!
Oh, de spanning! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bekende Belg? Is dat meteen die hint? Een Belgische voetballer, die bekend is, en bij Heerenveen heeft gevoetbald? Of bij Feyenoord? Swerts? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 22:57 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ja maar.. Vertel nou!! Komaan, je gaat nu toch niet op het hoogtepunt zo stiekem blijven? Geef eens een hint..! Oh, de spanning! het heeft met de clubs te maken verder ga ik niks zeggen fijne wedstrijd morgen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:02 schreef bode het volgende:[..] het heeft met de clubs te maken verder ga ik niks zeggen fijne wedstrijd morgen Dus een Belgische speler van Heerenveen? Of die ooit bij Heerenveen heeft gespeeld? Ian Claes? David Damman? Sven Kums? Kenny Steppe? Brian Vandenbussche? Spencer Verbiest? Emmerik de Vriese? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bode! Vertel nouhouhouhou..!!112@!!1@!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Supporters van Feyenoord gedraag je morgen in friesland net zo als de spelers op het veld gaan doen, op een spotieve manier de punten mee nemen naar Rotterdan en alles heel laten in Friesland,denk aan onze club kas geen boet laten verschijnen voor Feyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:13 schreef bode het volgende:Supporters van Feyenoord gedraag je morgen in friesland net zo als de spelers op het veld gaan doen, op een spotieve manier de punten mee nemen naar Rotterdan en alles heel laten in Friesland,denk aan onze club kas geen boet laten verschijnen voor Feyenoord Ik ben morgen TELETEKST supporter bode |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:13 schreef bode het volgende:Supporters van Feyenoord gedraag je morgen in friesland net zo als de spelers op het veld gaan doen, op een spotieve manier de punten mee nemen naar Rotterdan en alles heel laten in Friesland,denk aan onze club kas geen boet laten verschijnen voor Feyenoord Jij bent echt niet goed! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: waarom niet, wat is er fout aan ik wil een mooie en een gezellige wedstridmiddag hebben net zo als altijd in de kuip daar is het ook altijd netjes fijne avond nog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:31 schreef bode het volgende:[..] waarom niet, wat is er fout aan ik wil een mooie en een gezellige wedstridmiddag hebben net zo als altijd in de kuip daar is het ook altijd netjes fijne avond nog Juist eens.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:31 schreef bode het volgende:[..] waarom niet, wat is er fout aan ik wil een mooie en een gezellige wedstridmiddag hebben net zo als altijd in de kuip daar is het ook altijd netjes fijne avond nog Ja sorry, ik wou op het veld springen, en Jans voor zijn muil slaan!!!!!!
Ik maak zelf wel uit of ik me gedraag! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dost een wedgie met z'n maskertje |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Te veel kastelen op, Tom? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord Supportersvereniging (FSV) teleurgesteld in gemeente Heerenveen Feyenoord nieuws Met teleurstelling heeft de FSV kennis genomen van de noodverordening die Burgemeester Van der Zwam heeft afgekondigd rond de voetwalwedstrijd sc Heerenveen - Feyenoord. In de noodverordening die vandaag al ingegaan is, nota bene op Bevrijdingsdag, staat te lezen dat als zodanig herkenbare Feyenoordsupporters zich niet binnen de gemeentegrenzen van de gemeente Heerenveen mogen begeven. De FSV spreekt niet tegen dat er onder Feyenoord supporters veel animo is om de wedstrijd SC Heerenveen - Feyenoord te bezoeken. De FSV spreekt ook niet tegen dat de wedstrijd voor veel Feyenoordsupporters als belangrijk wordt gezien immers kan Feyenoord zich kwalificeren voor de voorrondes van de lucratieve Champions (?) League. Deze twee feiten zijn voor de FSV echter geenzins aanleiding om een dergelijke vrijheidsontnemende maatregel op te leggen. De FSV vindt het bovendien bijzonder kwalijk dat de gemeente Heerenveen daarnaast claimt dat ze over inlichtingen beschikt waarin naar voren komt dat "het sterke vermoeden bestaat dat een deel van de supporters van Feyenoord naar de gemeente Heerenveen komt met het doel de openbare orde ernstig te verstoren.". En voegt daar aan toe: "dat deze dreiging inmiddels een dusdanig karakter heeft aangenomen dat van ernstige vrees voor ernstige verstoring van de openbare order moet worden gesproken." Naar mening van de FSV handelt de gemeente Heerenveen onnodig uit angst, een slechte raadgever. De FSV herkent zich dan ook totaal niet in de door gemeente Heerenveen geschetste ernstige vrees voor ongerelegdheden. De FSV beschikt naar haar mening over een goede informatiepositie en heeft louter positieve geluiden gehoord. Deze maatregel, en in het bijzonder het dreigen richting supporters middels het opmaken van een proces-verbaal en het doen van een melding richting de KNVB, vind de FSV dan ook onbegrijpelijk en totaal onacceptabel. Te pas en te onpas spreken gemeenten, KNVB, en clubs over normalisatie van wedstrijdbezoek. Iedereen wil af van belemmerende maatregelen en pretendeert daar alles aan te willen doen. Echter blijkt uit de praktijk dat telkens wanneer daartoe stappen gezet kunnen worden dat men terugvalt op oude, ineffectieve, en achterhaalde methodes. In plaats van een gezellige en ontspannen voetbalbeleving in Heerenveen wordt er middels deze noodverordening een onnodig gespannen situatie gecreëerd. Zowel in de stad als in het stadion. Bewegingsvrijheid voor burgers acht de FSV een kostbaar goed. Vrijheid waar niet zomaar aan getoornd zou mogen worden. De FSV hoopt dat de dag van morgen, ondanks de onverstandige beslissing van de gemeente Heerenveen, zoals gewoonlijk incidentloos verloopt en bovenal dat Feyenoord sportief wraak neemt door er met de drie punten vandoor te gaan. De supporters vereniging had zich wat fermer moeten uitspreken in het verleden met die idioten die het toen hebben begaaid en waar wij nu mee zitten. En als de SV een beetje verstand hadden gehad dan was er al contact geweest met de gemeente Heerenveen. Dat de belangstelling overweldigend zou worden dat kon je wel uit tekenen. Gewoon weer een gevalletje van mismanagement, zoals het wel vaker gebeurt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens dat weet je als Feyenoord komt en zeker in dit geval.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:35 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Ja sorry, ik wou op het veld springen, en Jans voor zijn muil slaan!!!!!! Ik maak zelf wel uit of ik me gedraag! doe je dat thuis ook ?? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tuurlijk, sla me wijf altijd neer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh thuis heeft zijn vrouw de afstandsbediening, Feyenoord is zijn uitlaatklep.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor bode als je morgen mee wilt zingen..
Dan zingen wij dit wel..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanuit de lobby van het Hotel in Heerenveen,ik heb 2 kaartjes gisteravond wezen stappen met Feyenoord shirt aan,en mijn Deense collega in het door mij ontworpen T-shirt.Veel bier (ik ricard) en niemand durfde iets in onze nabijheid iets te roepen (kan ook komen door ons gezamelijk gewicht van 215 kg alleen toen we buiten kwamen,moesten ik het Feyenoord shirt uittrekken.Echter hhihihih ik spreek alleen Frans he werd moeilijk,toen ze dreigde met oppakken heb ik hem even uitgedaan,en om de hoek weer aan moeten trekken want ik mocht niet met ontblootbovenlijf lopen hhihihih.Mijn Deense collega weet nog steeds niet wat er op zijn T-shirt staat.nog even een ricard en dan op naar het kick wildtsra onee het Coen moulijn ,of het beertje kreyermaat stadion ook wel Abe Lulstra stadion. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, mooi gesproken piet. Veel plezier! Hopen dat je collega ook een onvergetelijke middag krijgt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 11:58 schreef piet de paler het volgende:Vanuit de lobby van het Hotel in Heerenveen,ik heb 2 kaartjes gisteravond wezen stappen met Feyenoord shirt aan,en mijn Deense collega in het door mij ontworpen T-shirt.Veel bier (ik ricard) en niemand durfde iets in onze nabijheid iets te roepen (kan ook komen door ons gezamelijk gewicht van 215 kg alleen toen we buiten kwamen,moesten ik het Feyenoord shirt uittrekken.Echter hhihihih ik spreek alleen Frans he werd moeilijk,toen ze dreigde met oppakken heb ik hem even uitgedaan,en om de hoek weer aan moeten trekken want ik mocht niet met ontblootbovenlijf lopen hhihihih.Mijn Deense collega weet nog steeds niet wat er op zijn T-shirt staat.nog even een ricard en dan op naar het kick wildtsra onee het Coen moulijn ,of het beertje kreyermaat stadion ook wel Abe Lulstra stadion. Zou ik graag op youtube zien...KICKE! |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
firstrowsports.eu/sport/football.html |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Superrr Feyenoord, YOU MAKE US HAPPEH! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
beste feyenoord supporters,ik wens jullie heel veel succes vanmiddag,en laten we hopen dat psv het niet wordt jullie verdienen het.Un ajax supporter |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Slecht nieuws in Heerenveen;
Clubicoon Kees Smit hartaanval tijdens krijten lijnen in Abe Lenstra-stadion. Nu in ziekenhuis. #heefey |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 22:32 schreef bode het volgende:morgen vroeg om 10.30 uur vertrek ik per auto naar het ABE LENSTRA stadion eerst daar wat lekker eten en dan lekker op de hoofdtribune naar de top wedstrijd kijken met mijn friese bekende kennis Dat je dan niet gewoon lekker oprot daarheen? En daarblijven! |
|
|
|