|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:25 schreef van geil het volgende:gezeik over cabral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schaken had twee keer moeten scoren,,,,en cisse ?????doet tie mee........... klopt helemaal die ook!
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:25 schreef van geil het volgende:gezeik over cabral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schaken had twee keer moeten scoren,,,,en cisse ?????doet tie mee........... Yup |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:25 schreef van geil het volgende:gezeik over cabral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schaken had twee keer moeten scoren,,,,en cisse ?????doet tie mee........... Dat klopt... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die we blijkbaar wel cadeau zullen krijgen als de tussenstanden zo blijft! En als ie scoort heeft ie dan toch nog IETS GOED GEDAAN |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
In de Tweede helft moet het echt beter worden. Anders sta je zo met 2/3-0 achter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Veel negatieviteit over Cabral, maar ik vind hem niet onaardig spelen. Veel goede acties, met wel een paar ongelukkige passes. Ik vind Cissé bijvoorbeeld minder spelen dan hem. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die we blijkbaar wel cadeau zullen krijgen als de tussenstanden zo blijft! En als ie scoort heeft ie dan toch nog IETS GOED GEDAAN Je doet je naam echt eer aan jij... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik knuffel hem kapot als hij de winnende maakt.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:25 schreef van geil het volgende:gezeik over cabral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schaken had twee keer moeten scoren,,,,en cisse ?????doet tie mee........... Dat blind paard Cabral krijgt wel de kansen om er iets mee te doen. Cissé niet ! Cabral moet eens wat minder naar zijn veters kijken en meer naar de tegenstander, dan doet ie misschien eens iets goed |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ieder z'n mening, ik gaf alleen MIJN mening. We hebben het ff ontzettend ZWAAR, we MOETEN winnen gvd! COME ON FEYENOORD! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Heerenveen heeft niks aan deze stand, ze zijn gewoon dom bezig door aan te vallen terwijl AZ voorstaat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:26 schreef Wim2 het volgende:In de Tweede helft moet het echt beter worden. Anders sta je zo met 2/3-0 achter. Dan gaan we toch lekker EL voetballen. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ik doe mee.........(knuffelen dan!) ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:28 schreef Gerard49 het volgende:Heerenveen heeft niks aan deze stand, ze zijn gewoon dom bezig door aan te vallen terwijl AZ voorstaat. Daarom denk ik dat we de overwinning cadeau krijgen ....... en dan niks op eigen kracht! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ja inderdaad we moeten gewoon winnen en als het kan een goal van cabral die was namelijk gisteren in de fan shop voor dat hij naar heerenveen reed om een shirt te laten bedrukken maar kon niet lezen wat er op stond. dus ben wel benieuwd eigenlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:27 schreef Suijltje het volgende:[..] Ieder z'n mening, ik gaf alleen MIJN mening. We hebben het ff ontzettend ZWAAR, we MOETEN winnen gvd! COME ON FEYENOORD! Het teneu is prachtig,de letters achterop simpel... We kijken volgend seizoen alleen naar de voorkant |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:29 schreef feyenoord girl het volgende:ja inderdaad we moeten gewoon winnen en als het kan een goal van cabral die was namelijk gisteren in de fan shop voor dat hij naar heerenveen reed om een shirt te laten bedrukken maar kon niet lezen wat er op stond. dus ben wel benieuwd eigenlijk Zal wel met Guidetti te maken hebben :P |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ik weet het niet wat ik wel kon lezen was ietys met r.i.p |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het gaat zo weer beginnen. Hoop op een donderspeech van Koeman in de Rust, want heerenveen was echt beter.
COME ON FEYENOORD! ONE LAST TIME! |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
en we gaan weer beginnen.... |
|
|
|
|
feyenoord2014kampioe
|
|
|
het is dat we ron vlaar hebben.. wat ruimt hij weer op!! als we CL ingaan mag ie best een tonnetje meer hebben |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
DAar gaan we weer. ALLES OF NIETS OLE OLEEEEE |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Come on Heerenveen! Hahahaha. grapje ...... Ik hoop dat we gauw gaan scoren , en interesseer me geen reet wie |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
nee precies als er maar gescoort wordt door feyenoord dan |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pas op Corner Heerenveen. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
Dan maar alles of niets! Maar verdomme kom op! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Cissé jongen ..... tis 4 vs 3 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Schaken heeft echt z'n dag niet vandaag. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
1-2 voor excelsior(bruins held) |
|
|
|
|
feyenoord2014kampioe
|
|
|
cisse, cabral verkopen die hap... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Leerdam toch, dat wat een beste mogelijkheid. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Mulder// held lijdensweg are you watching? |
|
|
|
|
feyenoord2014kampioe
|
|
|
ik ga excelsior maar kijken niet goed voor mijn hart dit!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wtf, Cissé die moet er toch in! |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
het lukt niet.... ziet een boze Koeman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door De vrouw van -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jezus echt hoe slecht kan het allemaal uitgespeeld worden?????? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het lijkt wel of Feyenoord opzettelijk wil verliezen! Het hele middenveld ligt open! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Geweldig he die lul van een Cabral ... nu lopen we weer achter de feiten aan!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!! Cl
Jammer klote. |
|
|