|
|
12
|
|
|
Voor de bovengenoemden (mezelf inbegrepen) is hier ruimte gecreëerd om je BB/codes te testen alvorens je deze op de betreffende topic gaat plakken. Zo voorkom je ergenissen bij onze forumvrienden Bijvoorbeeld met megalange url-codes die mislukken en vervolgens nare uitwerkingen hebben met allememaggies lang scrollen etc. Als je jouw gewenste plaatje, video,url, smiley etc eerst "HIER" uitprobeert tot dat deze gelukt is, hoef je het uiteindelijke resultaat alleen nog maar te knippen en plakken op de gewenste topic.
Ik zou zeggen ben jij ook nog een prutserplakkert, creëer hier je ruimte en zodra je jouw gewenste resultaat hebt bereikt kun je deze gewoon wegeditten voor je volgende probeersel.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan (;p)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
[img]er gaan er 12 in een dozijn[/img] |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
[img]Lijdensweg_eerstedag_naar_school[/img} |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
[img]Hoogvliet is een lamme lul[/img] |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
[youtube]WEER ZO'N OFFTOPIC KUTFILMPJE[/youtube] |
|
|
|
|
pat
|
|
|
[win]weer_gewonnen_in_de_kuip[/win] |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: [img]Lijdensweg_tweededag_alweer_van-school_gestuurd[/img] |
|
|
|
|
12
|
|
|
LOL!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
[bitchslap]lijdensweg[/bitchslap] |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
YouTube filmpjes op het forum plaatsen
Je dient de code in de url van youtube-filmpjes (alles na 'watch?v=') te kopiëren en te plakken tussen youtube tags.
Voorbeeld YouTube url:
Code: Selecteer alles http://www.youtube.com/watch?v=0HckaMP3avY Uit de vorige url kopieer je dus 0HckaMP3avY en plak je deze tussen youtube tags, zoals hieronder weergegeven.
Voorbeeldcode:
Code: Selecteer alles
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
[kuttopic]goed topic[/kuttopic] |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: [lachmekapot]snik snik[/lachmekapot] |
|
|
|
|
12
|
|
|
Waar vindt je de BB-codes voor die smileys eigenlijk? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: heb smiley's niet erin gezet dus je zult moeten werken met [img]link naar een smiley plaatje ergens op een andere website[/img] |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 14:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] heb smiley's niet erin gezet dus je zult moeten werken met [img]link naar een smiley plaatje ergens op een andere website[/img] Thnx ;-) |
|
|
|
|
12
|
|
|
. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tAvzsjcBtx8&list=LLZJswXK2ilNSf6GfOu57UAw&feature=mh_lolz[/youtube]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
https://www.vbulletin.com/forum/misc.php?do=bbcode
ff een testje [right]rechts[/right] |
|
|
|
|
12
|
|
|
[img][/img] [url][/url] [youtube][/youtube] [gif]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/LACHEN/aap21[/gif]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dit is geen vbulletin, dit is het wereldwijd gerenommeerde Splendense forum dat excelleert in snelheid en integratie met Headliner.nl!
oftewel... lang niet alle bbcode zit erin. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Als je je eerste post van een topic aanpast (als jij de eerste post hebt gemaakt) kan je de titel ook aanpassen. Verder kan je hier testen met bb-code, graag geen andere offtopic-topics aanmaken. Daar is het speciale offtopic-topic voor bedoeld: http://forum.headliner.nl/topic-23863/ |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 14:32 schreef Boudewijn het volgende:[..] Als je je eerste post van een topic aanpast (als jij de eerste post hebt gemaakt) kan je de titel ook aanpassen. Verder kan je hier testen met bb-code, graag geen andere offtopic-topics aanmaken. Daar is het speciale offtopic-topic voor bedoeld: http://forum.headliner.nl/topic-23863/ Beschouw PB als niet gestuurd ;-) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
[nietgrappig]een-forummod-met-geen-gevoel-voor-humor[\isnooitgrappig] |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: anders was de forummod wel cabaretier geworden |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ff voor de gein jungskes. type in in google: google chuck norris en dan ik doe een gok... check it out, rode tekst |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
[kuttopic]overigensookoverbodig[/kuttopic] |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: [grapjas]HA HA HA[/lolbroek] |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey 12, ga jij nog eens ff lekker hier oefenen PRUTSERPLAKKERT.. het is dus [img] ipv [image]..lol.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
Klopt het dat sommige youtubefilmpjes simpelweg niet te plakken zijn? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zoek maar een excuus..d:-)) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Ja die ben ik al een tijdje kwijt! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Pritt-stift idd leeg. Ga wel even naar de mooie vrouwentopic ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
altijd handig dan.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: :) Thanks was door mijn voorraad heen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Leon kan toegevoegd worden!:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: o o dit is wel een heel bedenkeLIJK niveau.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hij doet waar die goed in is!!!:)
En niet eens een diploma voor:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kleine ventjes maken grote fouten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
mijn PC werkt niet goed maar zie je wat dan als je op die onderste adres klik? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:mijn PC werkt niet goed maar zie je wat dan als je op die onderste adres klik? Zie ik een grote naakte man met een kleine sjanker? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:mijn PC werkt niet goed maar zie je wat dan als je op die onderste adres klik? Iets met smurfensex kan dat..? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha dan is het mooi ,maar kunnen jullie het niet kopieren dan en plakken want ik zie geen reet hahahaha |
|
|
|