|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat kunnen we de rest niet aandoen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:45 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahaha dan is het mooi ,maar kunnen jullie het niet kopieren dan en plakken want ik zie geen reet hahahaha Weet je dat zeker Leon?:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:45 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahaha dan is het mooi ,maar kunnen jullie het niet kopieren dan en plakken want ik zie geen reet hahahaha Kan niet. Je moet m effe uploaden vanaf je pc via http://tinypic.com/
Das het makkelijkst :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet doen er kijken ook minderjarigen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Pino pakt Inniemini van achter, dat kan toch niet? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan zeker niet, scheurt volledig uit man... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dan wordt het een rommeltje, dat kunnen we niet hebben! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tenzij iemand aanbiedt alle rotzooi en bloedresten op te ruimen... vrijwilligers???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tenzij iemand aanbiedt alle rotzooi en bloedresten op te ruimen... vrijwilligers???? Vrijwillegers??? Het is van Leon die ruimt hetzelf maar Op.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tenzij iemand aanbiedt alle rotzooi en bloedresten op te ruimen... vrijwilligers???? Ja dan wil ik het filmpje ook wel zien!!!:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tomson is Inniemini???? hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja en Pino scheurt Tomson uit.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zet het filmpje er maar op! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Tomson krijgt een darm kanaal onderzoek hahahaa |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, Tomson, waar blijft dat filmpje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat kunnen we die kutmeeuw niet aandoen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou kom maar op dan met dat filmpje.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Laat het onderzoek maar beginnen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Spreid de benen, open den aars.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:mijn PC werkt niet goed maar zie je wat dan als je op die onderste adres klik? een inlog voor hotmail.
je kan niet direct attachements vanuit een hotmail/gmail mailtje plaatsen omdat die alleen voor jou toegankelijk is als je ingelogd bent daar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: huh?!? wat is dit nou? hoe komt een dooie bever daar nou terecht???? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Grappig, het gaat over anaal en B valt binnen hahaha:) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: alsof ik het kan ruiken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee alsof je het wilt ruiken.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik denk het wel ja hahahah!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wij niet, maar hij wel:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word ff niks want me pc heeft wat trojans ofzoiets gevonden en kreeg ze niet verwijderd... Vandaag ff kijken of ik ze handmatig kan verwijderen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:18 schreef Boudewijn het volgende:[..] een inlog voor hotmail. je kan niet direct attachements vanuit een hotmail/gmail mailtje plaatsen omdat die alleen voor jou toegankelijk is als je ingelogd bent daar Oke ik kijk vanavond ff wat ik kan doen boudewijn... |
|
|
|