|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Zondag seizoensafsluiting in De Kuip bij bereiken voorronde CL (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmm jammer dat ik niet kan dan.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ik ben er hehe, moet ik nog wat voor je 'doorgeven'? With all pleasure! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rijnmond zendt het uit trouwens, voor degenen die het kunnen ontvangen. |
|
|
|
|
12
|
|
|
Have fun, diegene die gaan. Ben in gedachten bij jullie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord
Enorme sliert auto's rijdt achter de spelersbus aan. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord Enorme sliert auto's rijdt achter de spelersbus aan. Met een sliert droge worstjes!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, je weet toch! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik peer em naar de kuip iedereen een top feestje! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
17:36 Meppel Ook hier supporters op het viaduct. A32 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 12:34 schreef Sensi het volgende:[..] Ik ben er hehe, moet ik nog wat voor je 'doorgeven'? With all pleasure! Feliciteer ze maar allemaal van me maat, een dikke knuffel voor de boys..!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Desperadootje in de hand.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Feyenoord supporters met Guidetti op de schouders naar De Kuip!
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die ik net van je meekreeg is er ook al aan:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Prachtige foto's..Zou er nog een sprankje hoop zijn dat ie toch blijft? De liefde is toch geheel wederzijds, zo klaar als een klontje! |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Mooi man, thanks John and we will see you back home again!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is zo mooi. Allerlei plukjes #Feyenoorders langs de snelweg. Hier al. Met lichten knipperende truckers op andere weghelft.
Toeterende auto's. Sjaaltjes uit de ramen. #Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Nederland kan zijn borst natmaken als jullie kampioen worden......hahaha.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik zou het nog net kunnen redden. Kost alleen weer een hoop. Hier thuis is niemand voor Feyenoord, dus mijn euforie is amper te delen.. Dan maar op het forum! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord Enorme sliert auto's rijdt achter de spelersbus aan. als er maar weer niet een groepje wil afspreken met ze in een weilandje.. Dat was bij de laatste sliert auto`s |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHA zo 1 krijg je er nooit meer :) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] als er maar weer niet een groepje wil afspreken met ze in een weilandje.. Dat was bij de laatste sliert auto`s Lekker picknicken met droge worstjes! ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: is toch heerlijk man :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:13 schreef infamous psv het volgende:Nederland kan zijn borst natmaken als jullie kampioen worden......hahaha.... Europa kan zijn borst natmaken wij komen eraan.. ARE YOU WATCHING LIONELL ARE YOU WATCHING ARE YOU WATCHING.. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
nice jongenssss.. heb genoten@!!! CHAMPIONS LEAGUE MAN.. heb de ringtone op mn phone gezet. hé maar waar kan ik live kijken naar t feestje?? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zit nu in de auto richting de kuip |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Brabo 's rukken op naar Rotterdam..d:-)) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Haha idd, mooie dag vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Veel plezier daar maat, gaat een mooi feestje worden..!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Handsfree forummen? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Thnx jammer dat ik nuchter moet blijven alleen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Handen idd los.van het stuur |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Feyenoordfans vieren 'hun' tweede plek uitbundig. Ongeveer 10.000 man zijn rond half zeven al in voetbalstadion De Kuip, waar de spelers een uur later zullen verschijnen. Bij de huldiging gaan onder meer Feyenoord-directeur Eric Gudde, trainer Ronald Koeman en aanvoerder Ron Vlaar het publiek toespreken. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
allemaal wel leuk, . . maar blijf van mening dat er weinig te vieren valt zolang er nog geen prijs gewonnen is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:55 schreef sevillana het volgende:allemaal wel leuk, . . maar blijf van mening dat er weinig te vieren valt zolang er nog geen prijs gewonnen is Jij dus niet gegaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 20:55 schreef sevillana het volgende:allemaal wel leuk, . . maar blijf van mening dat er weinig te vieren valt zolang er nog geen prijs gewonnen is Nee geen prijs, maar wel mogelijkheden op binnenhalen van CL-geld. Is ook een prijs. En FEYENOORD de GIGANT komt er weer aan....Het vieren waard! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee geen prijs, maar wel mogelijkheden op binnenhalen van CL-geld. Is ook een prijs. En FEYENOORD de GIGANT komt er weer aan....Het vieren waard! ben zeer tevreden met afloop van dit seizoen, . . maar een kinderhand ... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:39 schreef sevillana het volgende:[..] ben zeer tevreden met afloop van dit seizoen, . . maar een kinderhand ... Man als je ziet waar we vandaan komen is dit gewoon een prachtige prestatie en trouwens wij zijn de echte kampioen van dit seizoen klaar daar valt niet over te praten. En daarom is een feestje zoals dit zeker op zijn plaats. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:42 schreef Sensi het volgende:[..] Man als je ziet waar we vandaan komen is dit gewoon een prachtige prestatie en trouwens wij zijn de echte kampioen van dit seizoen klaar daar valt niet over te praten. En daarom is een feestje zoals dit zeker op zijn plaats. Uit je dak gegaan Sensi..?? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ja man haha was helemaal geweldig. Ik heb geen keel meer over.. Maar dat heb ik er dan wel weer voor over =) WIJ GAAN EUUUROPA IN! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eigenlijk is Sensi elke dag uit z'n dak :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Beetje wel he maar ja leef maar 1 keer =) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:39 schreef sevillana het volgende:[..] ben zeer tevreden met afloop van dit seizoen, . . maar een kinderhand ... kinderhand?.......Nee. Succes trekt geld. Daarom is dit meer. Jarenlang geen prijs, tegenspoed... En nu een feest, opmaat voor een wederopstanding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies een dag niet geblowd is een verloren dag..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] kinderhand?.......Nee. Succes trekt geld. Daarom is dit meer. Jarenlang geen prijs, tegenspoed... En nu een feest, opmaat voor een wederopstanding. Eensert.. |
|
|
|