|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Zondag seizoensafsluiting in De Kuip bij bereiken voorronde CL (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een sfeer, enorm druk! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ja geweldig he, scheelde een paar duizend man en het stadion zat vol! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Maatje van me zei trouwens dat Toivonen héél erg zuur keek na het nieuws dat wij naar de CL gaan en niet hun. Heb zitten zoeken maar kan het echt niet vinden hehe en ik wil zo graag ff die jankmuil van em zien. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:36 schreef Sensi het volgende:Maatje van me zei trouwens dat Toivonen héél erg zuur keek na het nieuws dat wij naar de CL gaan en niet hun. Heb zitten zoeken maar kan het echt niet vinden hehe en ik wil zo graag ff die jankmuil van em zien. Maar zijn haar zat in ieder geval wel goed ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:36 schreef Sensi het volgende:Maatje van me zei trouwens dat Toivonen héél erg zuur keek na het nieuws dat wij naar de CL gaan en niet hun. Heb zitten zoeken maar kan het echt niet vinden hehe en ik wil zo graag ff die jankmuil van em zien. Was aan het snuffelen voor je maar kon het niet vinden, vond wel deze kon er wel om lachen wat een kafmees zeg..
Hij is geen vriendje van toivonen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Was aan het snuffelen voor je maar kon het niet vinden, vond wel deze kon er wel om lachen wat een kafmees zeg.. [ filmpje ] Hij is geen vriendje van toivonen.. hahaha wat n gast |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 22:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Was aan het snuffelen voor je maar kon het niet vinden, vond wel deze kon er wel om lachen wat een kafmees zeg.. [ filmpje ] Hij is geen vriendje van toivonen.. Whahahaha... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik begreep uit het verdere intervieuw dat hij remco heet.. Zijn achternaam kon ik niet verstaan iets van ka..ka..ka ach in ieder geval iets met een k..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2012 - 00:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik begreep uit het verdere intervieuw dat hij remco heet.. Zijn achternaam kon ik niet verstaan iets van ka..ka..ka ach in ieder geval iets met een k.. De boef |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij heeft wederom gelijk :p |
|
|
|