|
|
Subaru
|
|
|
ben benieuwd of die stream beetje te bekijken is dan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:13 schreef ktotheb het volgende:ik ben zo gek geweest om dan maar een code te kopen. 6 euro!!! Voor een wedstrijd die er niet meer toe doet. Tja, je bent fan of je bent het niet.... liefde kun je niet kopen inderdaad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: heb jij die kijkkode gekocht? heb je geen eredivisie live dan? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
nee heb geen code gekocht heb die stream van jou die bedoelde ik of die beetje goed te bekijken is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:17 schreef Subaru het volgende:nee heb geen code gekocht heb die stream van jou die bedoelde ik of die beetje goed te bekijken is we zullen zien. gaat een kutwedstrijd worden denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
op die site kun je alle wedstrijden kijken. van engeland tot argentinie |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:op die site kun je alle wedstrijden kijken. van engeland tot argentinie jou link zend nog niet uit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
met een beetje pech is het elftal wat vanmiddag speelt na de zomer bijna helemaal weg. van der wiel en vertonghen achterin. ooijer stopt middenveld ben ik benieuwd of janssen blijft en noh weer genoemen neemt met een reserveplaats voor bulykin en aissati weg en ozbiliz kan ook weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:21 schreef nickyajax1996 het volgende:oplichters die eredivisie live betaal je al een godsvermogen aan geld per maand , zenden ze het vandaag niet uit! Net maar een kijkcode van 6euro gekocht , hij doet het gelukkig , heb nog gebeld voor gratis livestream bij eredivsie live maar duurt 2uur dus maar niet gedaan. Hopelijk een wedstrijd die leuk word vrees het ergste. denk zelfs 2-1 vitesse |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ff wachten zenuwpees haha. en doet tie het niet kom ik helemaal niet meer bij |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
wtf hij zend newcastle united tegen city uit op link van ajax wtf:S |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: whhahahahaha. staan meer links he. boven het beeld staat link 1,2 en 3 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
man ze zenden m gewoon uit |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Blijkbaar wel, voor 6 euro per week ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
leuke wedstrijd voor aissati en janssen |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
ze zenden hem vanaf kwart voor 5 uit bedoel je ja |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaa. ff een vraag he. wat betekend jou naam eigenlijk? vind hem wel grappig |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Tja, ik zou dit zelfs kijken als de finale van de CL tegelijk werd uitgezonden. Voetbal = Ajax en Ajax = voetbal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ik ben hem aan het kijken! ff vernieuwen kut hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:30 schreef ktotheb het volgende:[..] Tja, ik zou dit zelfs kijken als de finale van de CL tegelijk werd uitgezonden. Voetbal = Ajax en Ajax = voetbal +ontelbaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaa. ff een vraag he. wat betekend jou naam eigenlijk? vind hem wel grappig haha, dat heb ik al eens verteld hier. Alle namen die ik wou doen waren al bezet. De eerste letter van mn voornaam is K en de eerste van mijn achternaam een B. Dus K to the B, je weet toch! :P |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
wat een schot bijna 1-0 vitesse |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:31 schreef ktotheb het volgende:[..] haha, dat heb ik al eens verteld hier. Alle namen die ik wou doen waren al bezet. De eerste letter van mn voornaam is K en de eerste van mijn achternaam een B. Dus K to the B, je weet toch! :P haha oke dan |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
weet je wat grappig is het lijkt voor eerst sinds jaren en jaren dat het bij vitesse uitverkocht is |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
als we dan achterkomen, dan in ieder geval maar door een Ajacied ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en overal zingen onze supporters harder dan die van de thuisclub |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:33 schreef Subaru het volgende:weet je wat grappig is het lijkt voor eerst sinds jaren en jaren dat het bij vitesse uitverkocht is altijd tegen ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: welke dan? jan arie? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zal ik jullie op de hoogte houden van alle tussenstanden? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
maar nu zullen er meer ajax fans zitten haha |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: ja die schoot op de lat. Zolang die Reis maar niet scoort, smerige lampekap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een egoist die chanturia. anders zou die zoveel beter en waardevoller zijn of was het reis? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:38 schreef ktotheb het volgende:[..] ja die schoot op de lat. Zolang die Reis maar niet scoort, smerige lampekap die is laf. psv heeft zoveel voor hem gedaan. smeerlap |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Loetje