|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
goal de graafschap eigen goal ado |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
volgens mij hebben ze voor de wedstrijd nog 5 liter bier op allemaal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: i know
livescore.nl zie je alle live tussenstanden. ook bij man city enzo. zie je ook hoeveelste minuut enzo |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: acjah. concentratie is er niet, normaal krijgen we amper schoten tegen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
voor de mensen die niks ontvangen nos langs de lijn op frequentie 98.9 is er ook nog |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
nemeth van rkc snoeihard op de lat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
trouwens we hebben in de laatste 7 wedstrijden geen geel meer gepakt. daarvoor ook al weinig |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
geweldige redding van jasper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: jammer, groot talent. hoe volg jij dat allemaal? kijk jij 56 wedstrijden tegelijk? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
2-1 ado immers fout van verdediging |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: laten ze toch geen schoten op de lat zien? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
zeer slecht uitgespeeld van ozbiliz |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kut.. De laatste speelronde op Sportpooler niet ingevuld :P Daar gaat mijn mooie plek 25..
Is de wedstrijd verder boeiend? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wordt gek van ozbiliz man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:57 schreef Hasjkoph het volgende:Kut.. De laatste speelronde op Sportpooler niet ingevuld :P Daar gaat mijn mooie plek 25.. Is de wedstrijd verder boeiend? kijk op die livestream dan. wedstrijd valt tegen. vitesse veel beter. jammer van je sportpouler inderdaad. jammer dat ik de eerste 5 speelrondes niet meedeed. anders had ik hoog gestaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: was te verwachten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
heerenveen al aantal goede kansen gehad op de 1-0 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] kijk op die livestream dan. wedstrijd valt tegen. vitesse veel beter. jammer van je sportpouler inderdaad. jammer dat ik de eerste 5 speelrondes niet meedeed. anders had ik hoog gestaan Ja, was de wedstrijd helemaal vergeten.. Maar moet eigenlijk wat huiswerk maken.. En dus moet ik dat eerst doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
0-1 nec onze vriend schone |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 14:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja, was de wedstrijd helemaal vergeten.. Maar moet eigenlijk wat huiswerk maken.. En dus moet ik dat eerst doen. hoe kun je ajax nou vergeten? hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
eindelijk vitesse voor. misschien gaan ze nog wat doen nu |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was ff aant gamen :) Dan gaat de tijd hard.. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Dan kan je wel al kampioen zijn.... maar dit is beschamend zoals het nu gaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:01 schreef Blaatkoe het volgende:Dan kan je wel al kampioen zijn.... maar dit is beschamend zoals het nu gaat. precies. wordt nog veel erger |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Het is te hopen dat Feyenoord nog kan winnen, ik gun PSV de voorronde CL het minst(dat ik ooit nog zou hopen dat Feyenoord wint :S). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:05 schreef Blaatkoe het volgende:Het is te hopen dat Feyenoord nog kan winnen, ik gun PSV de voorronde CL het minst(dat ik ooit nog zou hopen dat Feyenoord wint :S). van mij mogen ze de CL in ja. hebben ze verdiend. psv inverteert net als wij vroeger deden. wordt je echt geen kampioen mee. niet de beste spelers worden kampioen maar het beste team |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lang geleden dat we laatste speelronde verloren |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
eerste echte goede kans van ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:09 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] van mij mogen ze de CL in ja. hebben ze verdiend. psv inverteert net als wij vroeger deden. wordt je echt geen kampioen mee. niet de beste spelers worden kampioen maar het beste team Nou ik denk niet dat Feyenoord door de voorrondes komt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: we spelen onderhand 35 minuten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
KUTPSV.. Feyenoord moet ff winnen.. Zou het mooi vinden als zij tweede worden. Alleen is het voor het Nederlands voetbal beter dat PSV meedoet voor voorronde CL.. Feyenoord gaat dat, lijkt me, niet redden. |
|
|
|