|
|
Loetje
|
|
|
quote: we hebben het over wie het verdiend... |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
maar onze kampioenen zijn wel heel dichtbij mij in de buurt woon 15 min van gelredome af:P |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
wel zwaar onverdiend maar oke |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vind wel dat je voor je supporters altijd moet voetballen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch wel weer knap hoor van Bulykin. Helemaal niet makkelijk die goal. Die had er zomaar wel eens 25 of meer kunnen maken als hij vaste spits was geweest zonder blessures. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
de stream loopt wel erg achter nu haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:11 schreef Subaru het volgende:maar onze kampioenen zijn wel heel dichtbij mij in de buurt woon 15 min van gelredome af:P zet stadion in de hands hahahahahah |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
toch zn 9de van het seizoen al he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:13 schreef Eide het volgende:Toch wel weer knap hoor van Bulykin. Helemaal niet makkelijk die goal. Die had er zomaar wel eens 25 of meer kunnen maken als hij vaste spits was geweest zonder blessures. precies |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote: nee doe ik maar niet familie en vrienden van mij zitten daar nu haha |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
doet janssen zwaar expres. normaal legt tie de bal stil pfffff |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
goal utrecht mega blunder van de keeper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:14 schreef Subaru het volgende:[..] nee doe ik maar niet familie en vrienden van mij zitten daar nu haha ff wachten tot ze eruit zijn hahaha nee man grapje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
jep van prus en nu ligt siem de jonge gebleseerd op het veld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Holland - Eredivisie 15:15 May 6
45' AZ Alkmaar 1 - 0 FC Groningen
45' Den Haag 2 - 2 De Graafschap
45' Excelsior Rotterdam 0 - 2 PSV Eindhoven
45' Heracles Almelo 0 - 1 NEC Nijmegen
45' NAC Breda 1 - 1 RKC Waalwijk
45' Roda Kerkrade 0 - 0 FC Utrecht
45' SC Heerenveen 0 - 0 Feyenoord Rotterdam
45' Vitesse Arnhem 1 - 1 Ajax Amsterdam
45' VVV Venlo 0 - 1 FC Twente Enschede |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
vvv twente 1-1 vlak voor rust |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hoop eigenlijk dat city scoort. maar gebeurd niet vrees ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
mijn pa heeft kaarten voor duitse bekerfinale volgende week zaterdag:P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
goede voetballer wildschut |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Mooie aanval/goal van VVV trouwens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
jammer dat ajax vaak spelers laat gaan die daarna heel erg uitblinken bij andere clubs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: mag je mee? wordt gruwelijke wedstrijd tussen dormund en bayern! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Jep inderdaad.... alsie niet teveel kost...aantrekken voor back-up boerrigter? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
nee de vriend van me zusje gaat mee ik was met me pa naar bayern-real madrid geweest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:21 schreef Subaru het volgende:nee de vriend van me zusje gaat mee ik was met me pa naar bayern-real madrid geweest wow. gaaf man ik ben ooit op anfield bij de league cup wedstrijd tussen liverpool en arsenal geweest. werd 3-6 toen voor arsenal.
ook ben ik bij tottenham - wigan geweest, dat werdt 9-1. kies wel de wedstrijden uit
en ben bij club brugge - racing genk geweest dit jaar
ik ben 2 keer te laat geweest dat kaarten uitverkocht waren. anders was ik bij real barca 2-6 en man u - arsenal dit jaar geweest. ook al zon doelpuntrijke wedstrijd. ik kies ze meestal wel uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:20 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Jep inderdaad.... alsie niet teveel kost...aantrekken voor back-up boerrigter? nee man. maar is prima voetballer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Saillant, nog steeds brilstand in Heerenveen, zijn de havenslaven en de friezen beide niet mee blij mee lijkt me. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:26 schreef Eide het volgende:Saillant, nog steeds brilstand in Heerenveen, zijn de havenslaven en de friezen beide niet mee blij mee lijkt me. wordt spannen daar |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:26 schreef Eide het volgende:Saillant, nog steeds brilstand in Heerenveen, zijn de havenslaven en de friezen beide niet mee blij mee lijkt me. Als Heerenveen het niet lukt om te scoren, dan laat Heerenveen wel een doelpuntje door. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:11 schreef Hasjkoph het volgende:KUTPSV.. Feyenoord moet ff winnen.. Zou het mooi vinden als zij tweede worden. Alleen is het voor het Nederlands voetbal beter dat PSV meedoet voor voorronde CL.. Feyenoord gaat dat, lijkt me, niet redden. Niks nederlands voetbal. Ik denk alleen aan mijn eigen club dus is het het mooiste wanneer we alleen CL spelen. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
ben al wel vaker naar bayern geweest in de champiosn league vorige jaar tegen inter en jaar ervoor halve finale tegen lyon toen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:27 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Als Heerenveen het niet lukt om te scoren, dan laat Heerenveen wel een doelpuntje door. zou je haast zeggen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:27 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Als Heerenveen het niet lukt om te scoren, dan laat Heerenveen wel een doelpuntje door. Ja maar dan hebben ze iedereen tegen zich en zo maar een goaltje onopvallend weggeven doe je ook niet zo maar. Een pingel veroorzaken is dan misschien het simpelst |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:28 schreef Subaru het volgende:ben al wel vaker naar bayern geweest in de champiosn league vorige jaar tegen inter en jaar ervoor halve finale tegen lyon toen gaaf. ik kies wel altijd wedstrijden uit met minimaal 8 of 9 goals hahaha! alleen jammer dat ik 2x te laat was met het bestellen met andere wedstrijden. ik wil zo graag naar el classico |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Kan je wel zeker van zijn....Heerenveen wil natuurlijk geen play offs spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:29 schreef Brandje het volgende:[..] Ja maar dan hebben ze iedereen tegen zich en zo maar een goaltje onopvallend weggeven doe je ook niet zo maar. Een pingel veroorzaken is dan misschien het simpelst hier hebben ze niets aan. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
haha soms heb je gelijk en soms pech me pa hoopt ook op een kaart voor de finale in munchen over 2 weken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 15:31 schreef Subaru het volgende:haha soms heb je gelijk en soms pech me pa hoopt ook op een kaart voor de finale in munchen over 2 weken en hoe duur zal die zijn? 2,300 euro? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|