|
|
Loetje
|
|
|
city scoort ook maar niet |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
jongens ik moet gaan ga zo uit eten haha volg de rest wel via radio in de auto |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoezo kut...NAC is toch niet verkeerd Luis ? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
nu ga je het rondspelen krijgen bij heerenveen-feyenoord |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Holland - Eredivisie 15:56 May 6
68' AZ Alkmaar 1 - 0 FC Groningen
68' Den Haag 3 - 3 De Graafschap
68' Excelsior Rotterdam 1 - 3 PSV Eindhoven
68' Heracles Almelo 0 - 2 NEC Nijmegen
68' NAC Breda 3 - 1 RKC Waalwijk
68' Roda Kerkrade 1 - 2 FC Utrecht
68' SC Heerenveen 1 - 3 Feyenoord Rotterdam
68' Vitesse Arnhem 1 - 1 Ajax Amsterdam
68' VVV Venlo 2 - 2 FC Twente Enschede |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dag excelsior. 3-4 de graafschap |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Haha, mooi dit.. Op het wedstrijdtopic van de wedstrijd die nu bezig is, gaat helemaal niet over de wedstrijd zelf, maar over de wedstrijden van de andere clubs.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: heheehhehe. rkc vind ik leuke sympathieke club. maar ff een vraag. heeft rkc momenteel de play offs? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat ontzettend tof voor Andre dat hij scoort in zijn laatste wedstrijd :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1-2 Ajax, goal van Ooijer op aangeven van Lodeiro |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Haha, dat kutTwente wordt zesde! Wat mooi! :) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hahaha ooijer scoort nu pas op mijn stream whahahahahahahha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: GEWELDIG LEUK voor Ooijer!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
feyenoord wandelt nu over heerenveen heen. 1-3 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Doelpunt was er gelijk achteraan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1-3, goal Jan Vertonghen uit een vrije trap. record van de Boer geƫvenaard? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Holland - Eredivisie 16:06 May 6
78' AZ Alkmaar 1 - 0 FC Groningen
78' Den Haag 3 - 4 De Graafschap
78' Excelsior Rotterdam 1 - 3 PSV Eindhoven
78' Heracles Almelo 0 - 2 NEC Nijmegen
78' NAC Breda 3 - 2 RKC Waalwijk
78' Roda Kerkrade 1 - 2 FC Utrecht
78' SC Heerenveen 1 - 3 Feyenoord Rotterdam
78' Vitesse Arnhem 1 - 2 Ajax Amsterdam
78' VVV Venlo 2 - 2 FC Twente Enschede |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:07 schreef Eide het volgende:1-3, goal Jan Vertonghen uit een vrije trap. record van de Boer geƫvenaard? volgens mij wel. perfecte doelpuntenmakers zo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Holland - Eredivisie 16:11 May 6
83' AZ Alkmaar 1 - 0 FC Groningen
83' Den Haag 3 - 5 De Graafschap
83' Excelsior Rotterdam 1 - 3 PSV Eindhoven
83' Heracles Almelo 1 - 2 NEC Nijmegen
83' NAC Breda 3 - 2 RKC Waalwijk
83' Roda Kerkrade 1 - 2 FC Utrecht
83' SC Heerenveen 1 - 3 Feyenoord Rotterdam
83' Vitesse Arnhem 1 - 3 Ajax Amsterdam
83' VVV Venlo 2 - 2 FC Twente Enschede |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Er zijn zo aan het einde van het seizoen al veel spelers gehuldigd en veel spelers hebben mooie complimenten gekregen. Ik wil datzelfde doen voor Daley Blind. Er zijn weinig spelers waarin zo weinig vertrouwen was en die zoveel kritiek kregen als hij. Toch heeft hij vooral sinds de wedstrijd tegen pisvee een uitstekende reeks gespeeld. Nooit gezeurd of geklaagd over de kritiek, maar gewoon zijn stinkende best gedaan en wat mij betreft is hij de vaste linksback als hij dit niveau vasthoudt. Een echte teamspeler, veel kudo's voor hem. Prachtig dat hij tijdens het typen ook nog bijna scoort. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:16 schreef ktotheb het volgende:Er zijn zo aan het einde van het seizoen al veel spelers gehuldigd en veel spelers hebben mooie complimenten gekregen. Ik wil datzelfde doen voor Daley Blind. Er zijn weinig spelers waarin zo weinig vertrouwen was en die zoveel kritiek kregen als hij. Toch heeft hij vooral sinds de wedstrijd tegen pisvee een uitstekende reeks gespeeld. Nooit gezeurd of geklaagd over de kritiek, maar gewoon zijn stinkende best gedaan en wat mij betreft is hij de vaste linksback als hij dit niveau vasthoudt. Een echte teamspeler, veel kudo's voor hem. Prachtig dat hij tijdens het typen ook nog bijna scoort. precies. daley doet het top! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
mooi dat en ooijer scoort bij zn laatste wedstrijd, als vertonghen die eenr ecord breekt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:16 schreef ktotheb het volgende:Er zijn zo aan het einde van het seizoen al veel spelers gehuldigd en veel spelers hebben mooie complimenten gekregen. Ik wil datzelfde doen voor Daley Blind. Er zijn weinig spelers waarin zo weinig vertrouwen was en die zoveel kritiek kregen als hij. Toch heeft hij vooral sinds de wedstrijd tegen pisvee een uitstekende reeks gespeeld. Nooit gezeurd of geklaagd over de kritiek, maar gewoon zijn stinkende best gedaan en wat mij betreft is hij de vaste linksback als hij dit niveau vasthoudt. Een echte teamspeler, veel kudo's voor hem. Prachtig dat hij tijdens het typen ook nog bijna scoort. Het is al eerder gezegd, maar inderdaad je hebt gelijk. +1 dus.. Sinds het vertrek van zijn vader zit er een stijgende lijn in.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: haha en wie ook he. twente huurling |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:18 schreef remco k het volgende:[..] Het is al eerder gezegd, maar inderdaad je hebt gelijk. +1 dus.. Sinds het vertrek van zijn vader zit er een stijgende lijn in.. Denk jij dat dat ermee te maken heeft? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar je weet het nooit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:19 schreef ktotheb het volgende:[..] Denk jij dat dat ermee te maken heeft? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar je weet het nooit. Ik denk het wel, als ik met mijn vader zou moeten werken denk ik ook niet dat ik het beste uit mezelf kan halen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
8 wedstrijden op rij geen geel! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het wel, als ik met mijn vader zou moeten werken denk ik ook niet dat ik het beste uit mezelf kan halen.. klopt. tis toch een hele andere samenwerking. het voelt anders. eerlijk is eerlijk, hij heeft het top gedaan. kan niet anders zeggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het wel, als ik met mijn vader zou moeten werken denk ik ook niet dat ik het beste uit mezelf kan halen.. Toch is dat in de sportwereld anders denk ik. Maar je hebt wel gelijk denk ik, want zijn betere presteren en het vertrek van Danny vielen wel precies samen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Evenaring van het record van Jol, volgend seizoen de eerste winnen en dan is die ook uit de boeken.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat een FANTASTISCHE prestatie zeg!!! 14 wedstrijden achter mekaar winnen....ik was in het begin sceptisch over Ooijer, maar ik heb dat toch verkeerd gezien...blijkbaar is zijn rol groter geweest dan men denkt en ik neem daar toch mijn pet voor af...geweldig dat ie de 1-2 maakte en ook schitterend dat Vertonghen de 1-3 voor zijn rekening nam...Vertonghen had een geweldige dip en ik was daar zwaar teleurgesteld over, maar hij heeft zich uitstekend hersteld...
AJAX BEDANKT VOOR DIT GEWELDIGE SEIZOEN!!! |
|
|
|