BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse Arnhem - AFC Ajax Amsterdam (6 mei 2012 14:30): 1-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - zondag 06 mei 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 15:56 schreef Subaru het volgende:
nu ga je het rondspelen krijgen bij heerenveen-feyenoord
Ja joh lachwekkend gewoon dat Heerenveen die wedstrijd express heeft verloren ,mongolen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja joh lachwekkend gewoon dat Heerenveen die wedstrijd express heeft verloren ,mongolen..
Ach Guyt.....was van te voren al bekend
Guyt
 Guyt - zondag 06 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt maar gun die lui helemaal niets opflikkeren met die kneusjes.Als Heerenveen zn best had gedaan hadden ze gewonnen en niet zo zuinig ook.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ze hebben tot de 70e minuut vol gespeeld voor de winst, pas na de 2-1 van Feyenoord hebben ze het laten rusten..
Guyt
 Guyt - zondag 06 mei 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben tot de 70e minuut vol gespeeld voor de winst, pas na de 2-1 van Feyenoord hebben ze het laten rusten..
Vond ze opzichtig falen bij de goal van FR.
Ze hadden 90 min vol voor de winst moeten gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Guyt --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 mei 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

Klopt maar gun die lui helemaal niets opflikkeren met die kneusjes.Als Heerenveen zn best had gedaan hadden ze gewonnen en niet zo zuinig ook.
Hehehehehe ken jou langer als vandaag,en weet hoe je over denkt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:41 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vond ze opzichtig falen bij de goal van FR.
Ik vond de goals wel meevallen eerlijk gezegd, die eerste is gewoon heel goed gespeeld, die tweede gaat door de benen heen en de derde had ook Vertonghen niet gehouden.. H'veen ging er absoluut niet meer voor na de 2-1, daar heb je 100% gelijk in..

Ik had van Ajax in de situatie van H'veen trouwens hetzelfde verwacht.

Voor Ajax is het trouwens goed dat PSV niet in Europa staat, we hebben nu kans op pot 2 in de CL en aangezien PSV boven Ajax staat in de coefficient hadden waarschijnlijk in pot 3 beland als PSV zich had weten te plaatsten...

Ondanks dat je fel tegen Feyenoord bent zou ik dus wel blij zijn met het feit dat PSV geen CL speelt..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 06 mei 2012 - 17:47   quote  deeplink  
Hahaha, Twente 6de en PSV niet in de CL! Heerlijk! :)
Eide
 Eide - zondag 06 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Twente wel collectief gefaald hoor na de stop. terwijl Co Adriaanse het toch heel prima deed. Deze mag Munsterman zich rustig aanrekenen.
Pietje
 Pietje - zondag 06 mei 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:33 schreef alibabba het volgende:
Wat een FANTASTISCHE prestatie zeg!!! 14 wedstrijden achter mekaar winnen....ik was in het begin sceptisch over Ooijer, maar ik heb dat toch verkeerd gezien...blijkbaar is zijn rol groter geweest dan men denkt en ik neem daar toch mijn pet voor af...geweldig dat ie de 1-2 maakte en ook schitterend dat Vertonghen de 1-3 voor zijn rekening nam...Vertonghen had een geweldige dip en ik was daar zwaar teleurgesteld over, maar hij heeft zich uitstekend hersteld...

AJAX BEDANKT VOOR DIT GEWELDIGE SEIZOEN!!!
Hier hoef ik helemaal niks aan toe te voegen! Mooie woorden, alibabba.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 mei 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:47 schreef Hasjkoph het volgende:
Hahaha, Twente 6de en PSV niet in de CL! Heerlijk! :)
whaha, heeft PSV daarvoor 30miljoen uitgegeven?
geef het dan aan FC Oss die kan het nog gebruiken.
Ajx
 Ajx - zondag 06 mei 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Aardige wedstrijd, alsnog gewonnen. Heb het niet op EL gezien, kon maar niet door dat gekke nnummer komen! Maar op een gekke stream uiteindelijk alsnog gezien. Mooie goals, en leuk dat Bully, Andreke en Jantje scoren in hun afscheidswedstrijd. Leuk ook dat 010 feestviert in hun stadion om ons kampioenschap te vieren! Had dat niet verwacht zeg!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 mei 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:13 schreef Ajx het volgende:
Aardige wedstrijd, alsnog gewonnen. Heb het niet op EL gezien, kon maar niet door dat gekke nnummer komen! Maar op een gekke stream uiteindelijk alsnog gezien. Mooie goals, en leuk dat Bully, Andreke en Jantje scoren in hun afscheidswedstrijd. Leuk ook dat 010 feestviert in hun stadion om ons kampioenschap te vieren! Had dat niet verwacht zeg!
geen grapjes maken over Feyenoord, die lui hebben allang niks meer geviert.

wanneer hebben ze eigenlijk voor het laatst een troffee gewonnen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door NatjosFC --
Ajx
 Ajx - zondag 06 mei 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

In 2008 nog een keertje de beker van RJC en titel voor het laatst in 1999 heh...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 mei 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:19 schreef Ajx het volgende:

[..]

In 2008 nog een keertje de beker van RJC en titel voor het laatst in 1999 heh...
mischien moeten we maar een keer z'n spandoek ophangen met '4' net zo als toen bij united.
ben er van overtuigt dat dat cijfertje dan nog flink oploopt.
Ajx
 Ajx - zondag 06 mei 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

mischien moeten we maar een keer z'n spandoek ophangen met '4' net zo als toen bij united.
ben er van overtuigt dat dat cijfertje dan nog flink oploopt.
HAHAHAHAHA!!! Ja, daar ben ik wel van overtuigd ja! Al heeft ManU er nu weer een beetje spijt van denk!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:26 schreef Ajx het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA!!! Ja, daar ben ik wel van overtuigd ja! Al heeft ManU er nu weer een beetje spijt van denk!
haha, zeker na maandag.
Fergie's grootste nachtmerrie was een Titel verliezen op doelsaldo.
whaha dat zit er echt aan te komen, en dan ook nog van City!

TAXI FOR FERGIE!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:33 schreef alibabba het volgende:
Wat een FANTASTISCHE prestatie zeg!!! 14 wedstrijden achter mekaar winnen....ik was in het begin sceptisch over Ooijer, maar ik heb dat toch verkeerd gezien...blijkbaar is zijn rol groter geweest dan men denkt en ik neem daar toch mijn pet voor af...geweldig dat ie de 1-2 maakte en ook schitterend dat Vertonghen de 1-3 voor zijn rekening nam...Vertonghen had een geweldige dip en ik was daar zwaar teleurgesteld over, maar hij heeft zich uitstekend hersteld...

AJAX BEDANKT VOOR DIT GEWELDIGE SEIZOEN!!!
YES ALI!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 mei 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Na de 1-1 van Bakkal hebben ze de pijp aan Maarten gegeven was mijn indruk....lachwekkend hoeveel ruimte ze kregen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 mei 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond de goals wel meevallen eerlijk gezegd, die eerste is gewoon heel goed gespeeld, die tweede gaat door de benen heen en de derde had ook Vertonghen niet gehouden.. H'veen ging er absoluut niet meer voor na de 2-1, daar heb je 100% gelijk in..

Ik had van Ajax in de situatie van H'veen trouwens hetzelfde verwacht.

Voor Ajax is het trouwens goed dat PSV niet in Europa staat, we hebben nu kans op pot 2 in de CL en aangezien PSV boven Ajax staat in de coefficient hadden waarschijnlijk in pot 3 beland als PSV zich had weten te plaatsten...

Ondanks dat je fel tegen Feyenoord bent zou ik dus wel blij zijn met het feit dat PSV geen CL speelt..
Klopt...we moeten blij zijn met Feijenoord....denk niet dat ze door de vooronde komen overigens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 mei 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 21:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Whahahahahahaa
Robinho
 Robinho - zondag 06 mei 2012 - 23:30   quote  deeplink  
Lekker, die Champions League pot hoeven we komend seizoen, net als dit jaar niet te delen met een andere Nederlandse club. Volgend jaar 6 clubs in de Uefa cup, zeker een record?
En een tweede plek gaan vieren terwijl je vrijwel zker uit de CL flikkert is echt zielig. Net als die wanvertoning in Heerenveen vanmiddag. Gelukkig pakken ze psv ermee, die hadden daar in het verleden zelf een handje van. Zullen wel een paar blanco cheques naar die Friezen zijn gegaan.
Ik zou me kapot schamen! Die Friezen moeten de komende jaren horen dat ze zich geprostitueerd hebben, lekker voor ze.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 07 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
Zijn we het er nu allemaal wel over eens dat Cillessen gewoon belachelijk slecht is? god god god wat heb ik me geërgerd aan hem gisteren
nora
 nora - maandag 07 mei 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nou volgens mij had Heerenveen open huis en had Feyenoord wel met 1-6 kunnen winnen was wel heel opvallend maar goed ik begrijp het wel van Heereveen
nora
 nora - maandag 07 mei 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 16:12 schreef Grasmaaier het volgende:
Zijn we het er nu allemaal wel over eens dat Cillessen gewoon belachelijk slecht is? god god god wat heb ik me geërgerd aan hem gisteren
Wat wil je nou hij speelt nooit en wordt terecht boven Vermeer verkozen in de voorselectie.
Eide
 Eide - maandag 07 mei 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 17:08 schreef nora het volgende:

[..]

Wat wil je nou hij speelt nooit en wordt terecht boven Vermeer verkozen in de voorselectie.
Onzin.

Cillessen speelt wekelijks voor Jong Ajax. Heeft de beker gekeept. Heeft Vermeer vervangen bij de schorsing. Hij heeft op geen enkel moment indruk kunnen maken. Niet in het 1e, niet bij Jong Ajax.

Dus moet hij gewoon nog even rijpen bij Ajax, en is een voorselectie volslagen ridicuul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Eide --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 mei 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nu boeit dat hele Nederlands elftal me al geen drol, maar die selectie van Cillessen is een wel heel achterlijke!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door amsterdammer113 --
Robinho
 Robinho - maandag 07 mei 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 21:17 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nu boeit dat hele Nederlands elftal me al geen drol, maar die selectie van Cillessen is een wel heel achterlijke!!
Is dit een geintje? Wil je zeggen dat ie in de oranjeselectie zit? Van Marrwijk is dan aan het dementeren vrees ik..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 mei 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 21:20 schreef Robinho het volgende:

[..]

Is dit een geintje? Wil je zeggen dat ie in de oranjeselectie zit? Van Marrwijk is dan aan het dementeren vrees ik..
Ach die hele oranjeselectie is een geintje toch!! Ben blij als het seizoen weer gaat beginnen en al die clowns weer 2 jaar in het gesticht mogen plaatsnemen!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 07 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
wie heeft m'n post eigenlijk veranderd? ;-)
Boudewijn zeker ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Ajax Is The Best --
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 07 mei 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dus omdat je nooit speelt, ben je slecht? BULLSHIT en daarbij.. hij keept elke week bij Jong Ajax
remco k
 remco k - maandag 07 mei 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wel even blijven lezen he, mocht er een 4e keeper worden opgeroepen dan is Vermeer de eerste keus, Jasper en Mulder gaan mee voor een oefenstage.. Mocht 1 van de eerste 3 afvallen gaat VErmeer dus mee..

Aldus van Marwijk
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel even blijven lezen he, mocht er een 4e keeper worden opgeroepen dan is Vermeer de eerste keus, Jasper en Mulder gaan mee voor een oefenstage.. Mocht 1 van de eerste 3 afvallen gaat VErmeer dus mee..

Aldus van Marwijk
is het dan logisch om jasper mee te nemen voor de voorselectie? wel apart als je het zo bekijkt
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 12 mei 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 19:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

is het dan logisch om jasper mee te nemen voor de voorselectie? wel apart als je het zo bekijkt
Er staat een kakkerlak boven die groep, dus zo apart is dat niet hoor! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

whahaha moest ff goed lezen, snap hem nu. je hebt gelijk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 mei 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Daardoor is het ook niet zo moeilijk wie er in de spits staat...en wie op de bank....
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 00:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daardoor is het ook niet zo moeilijk wie er in de spits staat...en wie op de bank....
precies;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse Arnhem - AFC Ajax Amsterdam (6 mei 2012 14:30): 1-3

0.0395770