|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 02:12 schreef Nummer Zeven het volgende:Quiroz. Was mijn wachtwoord kwijt (en het wachtwoord van bijbehorende mailadres) dus ben nu terug onder een 63ste (blijvende) nickname. En aandachtsgeil vandaar dit topic, zo nu ff dit forum nieuw leven in blazen! Ban!!! doe je dat ook steeds bij je paspoort?? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hij heeft echt geen paspoort! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 02:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tsja, dan zul je inderdaad van bio en natuurkunde een 5,5 moeten maken en bij tekenen minstens een 4,5... wordt knallen in de laatste weken gozert. Het VWO werd de Havo,de havo word de mavo.. Je kunt nu nog 2 dingen doen.. 1 de huishoudschool. 2 schandknaapje van de oud PSV directeur..
u kiest? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het VWO werd de Havo,de havo word de mavo.. Je kunt nu nog 2 dingen doen.. 1 de huishoudschool. 2 schandknaapje van de oud PSV directeur.. u kiest? Hij kan nog naar de OLO Leon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het VWO werd de Havo,de havo word de mavo.. Je kunt nu nog 2 dingen doen.. 1 de huishoudschool. 2 schandknaapje van de oud PSV directeur.. u kiest? Hij kan natuurlijk ook nog fietsenstelert worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hobby en opleiding gescheiden houden he T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, hij kan het fulltime gaan doen! Beetje professionaliseren he ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ontiechelijk laag onderwijs! hahaha:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hehehe, hij kan het fulltime gaan doen! Beetje professionaliseren he ;) Kijk dat is tenminste een goed advies hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan ben ik straks misschien wel zijn voorbeeld hahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, zo helpen we die jongen aan een kansrijke toekomst Leon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja we moeten nu wel he,hij blijft toch ons forum kind!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies, hup achie! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik heb ook maar twee zwemdiploma`s! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ook hahaha en een vaar en rijbewijs :0 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oh, ik wist niet dat een rijbewijs ook een diploma was, maar dan lig je nog mijlen ver voor.
Ik heb drie diploma`s! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:23 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Oh, ik wist niet dat een rijbewijs ook een diploma was, maar dan lig je nog mijlen ver voor. Ik heb drie diploma`s! maar dan heb ik er maar 2 :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jij heb toch een vaar diploma maat! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja een militair vaarbewijs maar ik heb het nooit overlaten schrijven en is dus niet geldig...:/ |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja een militair vaarbewijs maar ik heb het nooit overlaten schrijven en is dus niet geldig...:/ Onder de 1.50m worden toch afgekeurd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zonder opleiding toch korperaal der eerste klasse maat... 1.50 maar sterker door strijd :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zonder opleiding toch korperaal der eerste klasse maat... 1.50 maar sterker door strijd :P Ik zat bij de marechaussee, ben/was eerste klas schutter 92/2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Cool,schutter eerste klasse is normaal voor jongens zoals wij maat... :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 09:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Cool,schutter eerste klasse is normaal voor jongens zoals wij maat... :) Dacht het wel Leon!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja toch !!! heb jij die gelukzoekert nummer 7 al gezien ? |
|
|
|