|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Wat is dat nou? Voor mij is dat gevoel veel sterker als we in de put zitten en alles kut gaat, dan voel ik me veel meer betrokken bij de club, als het goed gaat, zoals nu ben ik veel minder betrokken als normaal. Gek is dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als het goed gaat met Feyenoord gaat het goed met ons, gaat het slecht heeft mijn vrouw het zwaar thuis.. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Naja opzich het is wel beter voor mijn gemoedstoestand. Er zijn dit jaar 3 herdershonden met pijlen in hun hondennek minder gevonden in mijn straat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:03 schreef Nummer Zeven het volgende:Wat is dat nou? Voor mij is dat gevoel veel sterker als we in de put zitten en alles kut gaat, dan voel ik me veel meer betrokken bij de club, als het goed gaat, zoals nu ben ik veel minder betrokken als normaal. Gek is dat. Klopt ja, als het slecht gaat voelt het alsof je jezelf constant moet verdedigen (vooral tegen Ajacieden), terwijl ze nu allemaal een veel minder grote bek hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu heerst ook het gevoel van trots. Trots op Zuid omdat we na een kutseizoen vorig jaar nu al CL halen en uit die kutcategorie zijn.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:08 schreef RenatoBos het volgende:Nu heerst ook het gevoel van trots. Trots op Zuid omdat we na een kutseizoen vorig jaar nu al CL halen en uit die kutcategorie zijn.. yup. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt ja, als het slecht gaat voelt het alsof je jezelf constant moet verdedigen (vooral tegen Ajacieden), terwijl ze nu allemaal een veel minder grote bek hebben. Klopt ze hebben een minder grote bek omdat ze weten dat wij hun dit seizoen in beide ontmoetingen de baas waren.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt ze hebben een minder grote bek omdat ze weten dat wij hun dit seizoen in beide ontmoetingen de baas waren.. De slagroom op de taart is er niet dit jaar voor ze.. WIJ WAREN DE BAAS! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Klopt ze hebben een minder grote bek omdat ze weten dat wij hun dit seizoen in beide ontmoetingen de baas waren.. En omdat het makkelijkste vermaak leedvermaak is. Nu gaat het met zowel hun als ons goed. En wij waren idd 2x de betere. Nu hadden wij minder leed en dus was er weinig leedvermaak. Nu kan ik daar wel tegen, geen probleem, maar het gelukzalige gevoel na een overwinning is toch veel lekkerder dan het klote gevoel na een nederlaag! ken je der net wat beter tegen :) |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Er is ook weer gezonde rivaliteit. Eerst gunde ik Ajax het licht in de ogen niet, nu ook niet, maar concurreren voor het kampioenschap is het mooist tegenover Ajax. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:08 schreef RenatoBos het volgende:Nu heerst ook het gevoel van trots. Trots op Zuid omdat we na een kutseizoen vorig jaar nu al CL halen en uit die kutcategorie zijn.. Ik wil nog niet te vroeg juichen... Eerst zekerheid |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:16 schreef Nummer Zeven het volgende:Er is ook weer gezonde rivaliteit. Eerst gunde ik Ajax het licht in de ogen niet, nu ook niet, maar concurreren voor het kampioenschap is het mooist tegenover Ajax. Een omslag naar gezonde rivaliteit is ook wel een noodzaak om weer uitsupporters te krijgen bij de klassieker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo in slaap gevallen maatje.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Beetje uitzending gemist kijken ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rustige shift dust.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:13 schreef EdjeNL het volgende:[..] De slagroom op de taart is er niet dit jaar voor ze.. WIJ WAREN DE BAAS! Als je dat belangrijk vind , ben je dan een echte supporter? Gelukkig wil ik en de meeste supporters gewoon dat we winnen. Maar ik heb het idee dat jij het belangrijker vind om te winnen van 020 en dan bijvoorbeeld: om te degraderen ....... Het is maar wat je prioriteit heeft! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 06:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als je dat belangrijk vind , ben je dan een echte supporter? Gelukkig wil ik en de meeste supporters gewoon dat we winnen. Maar ik heb het idee dat jij het belangrijker vind om te winnen van 020 en dan bijvoorbeeld: om te degraderen ....... Het is maar wat je prioriteit heeft! Das geen vergelijk degraderen zal nooit gebeuren, en ja elke ECHTE Feyenoordsupporter zal willen winnen van 020.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 06:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als je dat belangrijk vind , ben je dan een echte supporter? Gelukkig wil ik en de meeste supporters gewoon dat we winnen. Maar ik heb het idee dat jij het belangrijker vind om te winnen van 020 en dan bijvoorbeeld: om te degraderen ....... Het is maar wat je prioriteit heeft! Het interesseert mijn niet zoveel wat jij vindt. Lees eerst maar waarop ik heb gereageerd en degradatie?? Wtf gebruik jij voor drugs man? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:03 schreef Nummer Zeven het volgende:Wat is dat nou? Voor mij is dat gevoel veel sterker als we in de put zitten en alles kut gaat, dan voel ik me veel meer betrokken bij de club, als het goed gaat, zoals nu ben ik veel minder betrokken als normaal. Gek is dat. Dit is ook wat een Feyenoord supporter onderscheidt van de anderen; ook/vooral als het slecht gaat staan wij achter de club en wordt er harder gesteund. Bij de andere clubs heb je te maken met Gloryhufters die alleen sfeer kunnen maken als het goed gaat.
Afgelopen woensdag weer een goed voorbeeld van gezien. Het hele seizoen lege stoeltjes te zien in de aRENa, maar woensdag zaten ze haast bij elkaar op schoot zo vol was het.
Ik denk dan ook niet dat je betrokkenheid minder is maar de confrontaties komen minder voor omdat er niets te jennen valt (behalve met de 0-3 tegen ADO en de 6-0 tegen Groningen dan). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:03 schreef Nummer Zeven het volgende:Wat is dat nou? Voor mij is dat gevoel veel sterker als we in de put zitten en alles kut gaat, dan voel ik me veel meer betrokken bij de club, als het goed gaat, zoals nu ben ik veel minder betrokken als normaal. Gek is dat. De haat in slechte tijden is mooier dan het gevoel van succes in goede tijden.. Maar toch teken ik graag voor wederom mooi overwinningen volgend seizoen.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
Heb geen haat jegens andere clubs, ook niet 020. Maar mag duidelijk zijn dat ik elke club in Nederland liever onder ons op de ranglijst zie eindigen. 020, 040 in het bijzonder omdat zij traditioneel onze rivalen zijn. Rivaliteit is juist leuk zolang het maar beschaafd blijft. Kijk bijvoorbeeld maar naar Remko K, Luis Suarez, Infamous etc. Vind hun een goede voorbeeld geven van gezonde rivaliteit. En vind ze bovendien ook sportief in hun opvattingen. Heb menigmaal van rivaliserende supporters opgevangen dat ze Feyenoord liever in de eredivisie zien blijven omdat ze ons cluppie en supporters niet willen missen. Er zullen nu vast forumgangers hier hun negatieve oordeel over gaan verkondigen. Prima, dat is hun goed recht. maar laat mij eerlijk gezegd koud omdat het meer over hen zegt. Als het aan mij ligt zouden rivaliserende supporters in één vak moeten kunnen staan. Maar dat is inmiddels een utopie geworden. De maatschappij verloedert. Als je tegenwoordig al klappen krijgt van een medeweggebruiker omdat er iemand een keer geen voorrang verleend is het einde zoek. Maar goed, gelukkig zijn de mensen met verstand hier nog niet uitgeroeid dus blijf voorlopig nog wel ff hangen hier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:03 schreef Nummer Zeven het volgende:Wat is dat nou? Voor mij is dat gevoel veel sterker als we in de put zitten en alles kut gaat, dan voel ik me veel meer betrokken bij de club, als het goed gaat, zoals nu ben ik veel minder betrokken als normaal. Gek is dat. Herken ik niet. Gevoel is niet minder nu, maar ánders! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 11:49 schreef 12 het volgende:Heb geen haat jegens andere clubs, ook niet 020. Maar mag duidelijk zijn dat ik elke club in Nederland liever onder ons op de ranglijst zie eindigen. 020, 040 in het bijzonder omdat zij traditioneel onze rivalen zijn. Rivaliteit is juist leuk zolang het maar beschaafd blijft. Kijk bijvoorbeeld maar naar Remko K, Luis Suarez, Infamous etc. Vind hun een goede voorbeeld geven van gezonde rivaliteit. En vind ze bovendien ook sportief in hun opvattingen. Heb menigmaal van rivaliserende supporters opgevangen dat ze Feyenoord liever in de eredivisie zien blijven omdat ze ons cluppie en supporters niet willen missen. Er zullen nu vast forumgangers hier hun negatieve oordeel over gaan verkondigen. Prima, dat is hun goed recht. maar laat mij eerlijk gezegd koud omdat het meer over hen zegt. Als het aan mij ligt zouden rivaliserende supporters in één vak moeten kunnen staan. Maar dat is inmiddels een utopie geworden. De maatschappij verloedert. Als je tegenwoordig al klappen krijgt van een medeweggebruiker omdat er iemand een keer geen voorrang verleend is het einde zoek. Maar goed, gelukkig zijn de mensen met verstand hier nog niet uitgeroeid dus blijf voorlopig nog wel ff hangen hier. Zonder haat geen passie.. En wat betreft die mensen die jij opnoemt,die zijn oke.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zit hier met n dikke jongen van 22 cm. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hoe heet tie?Theo Jansen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zonder haat geen passie.. En wat betreft die mensen die jij opnoemt,die zijn oke.. Maar passie hoeft niet samen te gaan met haat...
Ik sluit me wel aan bij het verhaal van 12. Hopelijk kan de haat ooit nog overslaan naar gezonde rivaliteit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Krijg het er warm van Pfffff! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zag net bij powned dat Theo Jansen lekker stond te paffen gister. Werd lekker betrapt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 06:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das geen vergelijk degraderen zal nooit gebeuren, en ja elke ECHTE Feyenoordsupporter zal willen winnen van 020.. Elke echte Feyenoord supporter wil ELKE wedstrijd winnen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 11:49 schreef 12 het volgende:Heb geen haat jegens andere clubs, ook niet 020. Maar mag duidelijk zijn dat ik elke club in Nederland liever onder ons op de ranglijst zie eindigen. 020, 040 in het bijzonder omdat zij traditioneel onze rivalen zijn. Rivaliteit is juist leuk zolang het maar beschaafd blijft. Kijk bijvoorbeeld maar naar Remko K, Luis Suarez, Infamous etc. Vind hun een goede voorbeeld geven van gezonde rivaliteit. En vind ze bovendien ook sportief in hun opvattingen. Heb menigmaal van rivaliserende supporters opgevangen dat ze Feyenoord liever in de eredivisie zien blijven omdat ze ons cluppie en supporters niet willen missen. Er zullen nu vast forumgangers hier hun negatieve oordeel over gaan verkondigen. Prima, dat is hun goed recht. maar laat mij eerlijk gezegd koud omdat het meer over hen zegt. Als het aan mij ligt zouden rivaliserende supporters in één vak moeten kunnen staan. Maar dat is inmiddels een utopie geworden. De maatschappij verloedert. Als je tegenwoordig al klappen krijgt van een medeweggebruiker omdat er iemand een keer geen voorrang verleend is het einde zoek. Maar goed, gelukkig zijn de mensen met verstand hier nog niet uitgeroeid dus blijf voorlopig nog wel ff hangen hier. Goed gesproken!! |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zonder haat geen passie.. En wat betreft die mensen die jij opnoemt,die zijn oke.. Je spreekt voor je zelf! Maar leg nou eens uit wat jij onder "HAAT" verstaat! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Mijn Feyenoord heb ik al eens uitgelegd, doe ik niet weer;) |
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
naar zondag 16.15 uur nog beter |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je daar speciaal Feyenoord supporter voor zijn..???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeer scherp Sensi, Lijdensweg komt er eens in.. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
@12 Haten is voor mensen zonder verstand, tuurlijk gniffel ik wel als de club uit 020 verloren heeft, dat zal omgekeerd het zelfde zijn. Gezonde rivaliteit dat zou mooi zijn, het zou nog beter zijn als we bij elkaar naar onze ploegen konden kijken, zonder te knokken of zonder hatelijke spreekwoorden want ongewild doet dat toch pijn. In het topic wat Nenam geopend heeft kindermisbruik moet stoppen geef ik ook gewoon antwoord, en krijg ik ook normaal antwoord terug terwijl iedereen weet dat Feyenoord mijn cluppie is en ik haast niet kan eten als ze verloren hebben...nogmaals en dat is mijn persoonlijke mening, haat is voor mensen zonder verstand. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Alleen zonder haat is er ook geen liefde ;) Zwart en wit, ying en yang. Zelf haat ik ook niet hoor, het is wat je zegt gezonde rivaliteit. OT: Ik leef eigenlijk altijd wel even veel mee alleen komen er in de mindere periodes meer scheldwoorden uit me bakkes en is in de betere periode zoals dit seizoen mijn keel elk weekend kapot xD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben eruit nu.....ik heb dus geen verstand..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja senseo zeer scherp, maar je kan zomaar met 5-2 verliezen! Dat bedoel ik ermee . Heb je nog ergens anders moeite mee? En supporter ben je van je cluppie en niet vanwege de haat richting 020. Dan ben je een zielige supporter . Zo duidelijk genoeg? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:05 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja senseo zeer scherp, maar je kan zomaar met 5-2 verliezen! Dat bedoel ik ermee . Heb je nog ergens anders moeite mee? En supporter ben je van je cluppie en niet vanwege de haat richting 020. Dan ben je een zielige supporter . Zo duidelijk genoeg? Toch misschien voor een wat mildere senseo gaan dan als je niet van die sterke koffie houd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door Sensi -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:09 schreef Sensi het volgende:[..] Toch misschien voor een wat mildere senseo gaan dan als je niet van die sterke koffie houd. Ja sorry Sensi, een foutje van mij |
|
|
|