BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Gevoel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Of ik ergens anders moeite mee heb, ja maar dat ga ik hier niet vertellen L.. Ik vind je maar een zielige supporter omdat je van mening ben dat die wedstrijd tegen die hoeren uit Veen Feyenoord van de mat word gespeeld. En ben ik geen Feyenoorder dan omdat ik Ajax haat, kan er niks aandoen zo ben ik grootgebracht. En ik vind jouw een zielige supporter. Zo duidelijk genoeg?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 10:06 schreef 12 het volgende:

[..]

Je spreekt voor je zelf! Maar leg nou eens uit wat jij onder "HAAT" verstaat!
Wat voel jij als je pleeoffs verliest van 020 na een prachtig seizoen? Vreugde of noem jij het maar teleurstelling...
Ik noem het haat....
Hoe noem jij het als je verliest van 020 in de blessuretijd en je stap de kuip uit
en een paar van die neuzen staan op de trein te juichen...

Alle mensen weten wat haat is maar zijn gewoon niet eerlijk ...
Wat je met haat doet is een 2de,hopelijk niks..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 mei 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:12 schreef RenatoBos het volgende:
Of ik ergens anders moeite mee heb, ja maar dat ga ik hier niet vertellen L.. Ik vind je maar een zielige supporter omdat je van mening ben dat die wedstrijd tegen die hoeren uit Veen Feyenoord van de mat word gespeeld. En ben ik geen Feyenoorder dan omdat ik Ajax haat, kan er niks aandoen zo ben ik grootgebracht. En ik vind jouw een zielige supporter. Zo duidelijk genoeg?
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat jij tevreden ben als Feyenoord 2 keer van 020 win en dat we dan net niet degraderen! Dat is zo'n zielige instelling. Ik heb ook familieleden die zo denken, die zullen ook nooit vanaf schiphol vertrekken voor een vakantie of wat dan ook. Dan rijden ze nog liever naar Frankfurt in Duitsland. Dan zeg ik ook dat het een stel zielige knakkers zijn!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 15:58   quote  deeplink  
boertje2.jpg

Dan ben ik maar een zielige knakker maar ik vlieg echt niet via Schiphol..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 16:00   quote  deeplink  
katten-en-muizen-haten-ajax.gif
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

Cool haha
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 03:03 schreef Nummer Zeven het volgende:
Wat is dat nou? Voor mij is dat gevoel veel sterker als we in de put zitten en alles kut gaat, dan voel ik me veel meer betrokken bij de club, als het goed gaat, zoals nu ben ik veel minder betrokken als normaal. Gek is dat.
Inderdaad nu krijg je die gasten die verleden seizoen alles deden om de club kapot te maken en nu (als je wint heb je vrienden rijen dik echte vrienden?)
en dan hou ik toch mijn hart weer vast als die makkers (de maasgebouw bestormers) dadelijk meegaan met Feyenoord naar het buitenland.En let op mijn woorden we lotenweer extreem,Engelse ploegen of Schotse of Polen .....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:16 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Inderdaad nu krijg je die gasten die verleden seizoen alles deden om de club kapot te maken en nu (als je wint heb je vrienden rijen dik echte vrienden?)
en dan hou ik toch mijn hart weer vast als die makkers (de maasgebouw bestormers) dadelijk meegaan met Feyenoord naar het buitenland.En let op mijn woorden we lotenweer extreem,Engelse ploegen of Schotse of Polen .....
Ik zag tegen heracles sinds tijden weer eens een bier gooiert naar de grensrechter terwijl we 3-0 voorstonden..over haat gesproken,ik haat dat soort klootzakken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat jij tevreden ben als Feyenoord 2 keer van 020 win en dat we dan net niet degraderen! Dat is zo'n zielige instelling. Ik heb ook familieleden die zo denken, die zullen ook nooit vanaf schiphol vertrekken voor een vakantie of wat dan ook. Dan rijden ze nog liever naar Frankfurt in Duitsland. Dan zeg ik ook dat het een stel zielige knakkers zijn!
ben jij het broertje van..
561898_10150785348250396_369166145395_11735313_212989562_n.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 20:18   quote  deeplink  
Lijdenstrut?
12
 12 - zaterdag 05 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:54 schreef De vrouw van het volgende:
@12
Haten is voor mensen zonder verstand, tuurlijk gniffel ik wel als de club uit 020 verloren heeft, dat zal omgekeerd het zelfde zijn. Gezonde rivaliteit dat zou mooi zijn, het zou nog beter zijn als we bij elkaar naar onze ploegen konden kijken, zonder te knokken of zonder hatelijke spreekwoorden want ongewild doet dat toch pijn. In het topic wat Nenam geopend heeft kindermisbruik moet stoppen geef ik ook gewoon antwoord, en krijg ik ook normaal antwoord terug terwijl iedereen weet dat Feyenoord mijn cluppie is en ik haast niet kan eten als ze verloren hebben...nogmaals en dat is mijn persoonlijke mening, haat is voor mensen zonder verstand.
Helaas ben je al bezet want je bent een vrouw naar mijn hart ; -) XXX

P.S. Fijn om te constateren dat er meerdere forumvrienden zijn die laten zien dat ze gezonde rivaliteit ondersteunen.
12
 12 - zaterdag 05 mei 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat voel jij als je pleeoffs verliest van 020 na een prachtig seizoen? Vreugde of noem jij het maar teleurstelling...
Ik noem het haat....
Hoe noem jij het als je verliest van 020 in de blessuretijd en je stap de kuip uit
en een paar van die neuzen staan op de trein te juichen...

Alle mensen weten wat haat is maar zijn gewoon niet eerlijk ...
Wat je met haat doet is een 2de,hopelijk niks..
Vriend, gelukkig dat je die haat niet fysiek tot uiting brengt. Wanneer wij van 020 zouden verliezen is dat in mijn beleving een diepe teleurstelling waar ik een flinke kater aan over zou houden. Ieder beleeft zijn of haar Feyenoordgevoel op zijn of haar eigen manier en dat respecteer ik. Hoop dat anderen ook elkaars beleving zullen respecteren. Dat er mensen zijn die andere clubs en supporters daarom gaan haten respecteer ik eveneens. Met dien verstande dat zij die haat niet zodanig tot uiting brengen waar (mede)supporters en/of de club hinder of zelfs schade aan kan ondervinden. Gasten die er voor zorgen dat de club in een negatief daglicht komt te staan (zoals de bestorming op het maasgebouw, treincoupés slopen of dat men allerlei voorwerpen op het veld gaan gooien waardoor de club wordt gediskwalificeerd) noem ik ronduit treurig. Ik weet niet waarom die hersenlozen dat doen maar ik heb het idee dat ze een gebrek hebben aan eigen authenticiteit en het vooral doen om hun status binnen een groepering willen waarmaken. Ik geloof niet dat haat de club sterker maakt. Ik geloof wel dat passie dat doet. De vergelijking dat je alleen met haat, passievol kan zijn vind ik een vreemde gedachtegang. Maar goed het is jouw beleving en dat respecteer ik. Vraag me alleen af of jij je vriendin dan ook haat om met haar passievolle seks te bedrijven.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 05 mei 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:46 schreef 12 het volgende:

[..]

Vriend, gelukkig dat je die haat niet fysiek tot uiting brengt. Wanneer wij van 020 zouden verliezen is dat in mijn beleving een diepe teleurstelling waar ik een flinke kater aan over zou houden. Ieder beleeft zijn of haar Feyenoordgevoel op zijn of haar eigen manier en dat respecteer ik. Hoop dat anderen ook elkaars beleving zullen respecteren. Dat er mensen zijn die andere clubs en supporters daarom gaan haten respecteer ik eveneens. Met dien verstande dat zij die haat niet zodanig tot uiting brengen waar (mede)supporters en/of de club hinder of zelfs schade aan kan ondervinden. Gasten die er voor zorgen dat de club in een negatief daglicht komt te staan (zoals de bestorming op het maasgebouw, treincoupés slopen of dat men allerlei voorwerpen op het veld gaan gooien waardoor de club wordt gediskwalificeerd) noem ik ronduit treurig. Ik weet niet waarom die hersenlozen dat doen maar ik heb het idee dat ze een gebrek hebben aan eigen authenticiteit en het vooral doen om hun status binnen een groepering willen waarmaken. Ik geloof niet dat haat de club sterker maakt. Ik geloof wel dat passie dat doet. De vergelijking dat je alleen met haat, passievol kan zijn vind ik een vreemde gedachtegang. Maar goed het is jouw beleving en dat respecteer ik. Vraag me alleen af of jij je vriendin dan ook haat om met haar passievolle seks te bedrijven.
Over een vreemde gedachtegang gesproken..?
12
 12 - zaterdag 05 mei 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 21:16 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Over een vreemde gedachtegang gesproken..?
Bosi, jij bent weer veel te scherp. Ga aub aan de tap hangen :P
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Wazig scherp gewoon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:46 schreef 12 het volgende:

[..]

Vriend, gelukkig dat je die haat niet fysiek tot uiting brengt. Wanneer wij van 020 zouden verliezen is dat in mijn beleving een diepe teleurstelling waar ik een flinke kater aan over zou houden. Ieder beleeft zijn of haar Feyenoordgevoel op zijn of haar eigen manier en dat respecteer ik.
een gedeelte heb ik even geskipt want dat gaat niet over mij...

oke nu even een reactie op jou post..

dus jij houd van diepe teleurstelling en een flinke kater?Nee je haat dat!

simpel toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Mensen kunnen hier zichzelf nu wel prijzen dat ze nooit geen haat gevoelens hebben maar dat zijn leugenaars.
we zijn allemaal weleens blij ,verdrietig ,geil en allemaal heb je weleens een haat gevoel richting iets.
ik haat 020 maar ik kan ook niet zonder 020..
dat wil ook niet zeggen dat ik elke 020er haat maar de helft komt aardig in de buurt..
Sensi
 Sensi - zaterdag 05 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mensen kunnen hier zichzelf nu wel prijzen dat ze nooit geen haat gevoelens hebben maar dat zijn leugenaars.
we zijn allemaal weleens blij ,verdrietig ,geil en allemaal heb je weleens een haat gevoel richting iets.
dat wil ook niet zeggen dat ik elke 020er haat maar de helft komt aardig in de buurt..
Definitie haten: Intense vijandschap of afschuw voelen voor iets of iemand.

Niemand kan mij vertellen dat ze nog nooit iets gehaat hebben. En 'haten' hoort er ook gewoon bij, t is wat ik net ook zeg. Zonder haat is er ook geen liefde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 21:52 schreef Sensi het volgende:

[..]

Niemand kan mij vertellen dat ze nog nooit iets gehaat hebben. En 'haten' hoort er ook gewoon bij, t is wat ik net ook zeg. Zonder haat is er ook geen liefde.
precies Sensismile :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Ghehe of woont er in de buurt..
bode
 bode - zaterdag 05 mei 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

kom jij uit de achterhoek
ben jij een super boer met die sjaal om
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 05 mei 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Hihi, die bode toch.
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Bammm!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 21:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe of woont er in de buurt..
Daarom heb ik ook een gegronde reden :P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 mei 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 22:09 schreef Bosifyable het volgende:
Hihi, die bode toch.
hahahaha
bode
 bode - zaterdag 05 mei 2012 - 22:16   quote  deeplink  
sinds dat ik wist dat een bal rond is heb ik een FEYENOORD GEVOEL
en dat is al meer dan 45 jaar
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 22:06 schreef bode het volgende:

[..]

kom jij uit de achterhoek
ben jij een super boer met die sjaal om
Dit gaat me te ver..
Lees jij wel eens mee bodeliner..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 mei 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een gegronde reden :P
Das dan wel weer waar d:-)
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

een gedeelte heb ik even geskipt want dat gaat niet over mij...

oke nu even een reactie op jou post..

dus jij houd van diepe teleurstelling en een flinke kater?Nee je haat dat!

simpel toch?
Klopt, het geskipte stuk is ook niet persoonlijk gericht. Maar waar zie jij staan dat ik van teleurstellingen houd dan?

quote:
Ik heb volgens mij niet beschreven dat ik nooit haatgevoelens heb gehad. Ik heb het idee dat jij en ik het woord HAAT een verschillende betekenis geven. HAAT is in mijn perceptie dat je iets of iemand daadwerkelijk een totale vernietiging wenst. Ik proef uit jouw woorden (correct me if I´m wrong) dat HAAT meer een hekel hebben aan betekend. In dat geval kan ik je gelijk geven dat ik wel haat of gehaat hebt. Ik heb namelijk een hekel aan koude patat, een hekel aan het smerige toilet op het werk, een hekel aan achterbakse politiek en een hekel aan een verliespartij tegen 020, maar ik haat het of hen niet. Als jij op mij doelt dat ik aan eigenpersoonsverheerlijking doe en een leugenaar zou zijn, prima maar daardoor voel ik mij niet aangesproken. Al geef ik toe dat ik wel eens gelogen heb, maar wie niet. Verder ben je een beste vent hoor Leon ;-) Ik haat je niet, heb ook geen hekel aan je, je hebt gewoon een andere manier van beleven en daar is niets mis mee vriend. We hebben in ieder geval iets moois gemeen FEYENOORD En daarom hou ik van ook jou!

quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 21:52 schreef Sensi het volgende:

[..]

Sensi, vriend je hebt helemaal gelijk kerel zonder haat is er geen liefde en andersom. Maar gaat voor mij persoonlijk te ver om iemand te haten omdat die voor een andere voetbalclub is.
Wat ik wel een bijzondere uitdrukking vindt is dat je het licht meer waarderen kunt wanneer je de duisternis hebt ervaren. Licht en duisternis zijn onafscheidelijk. Een kampioen kan nooit kampioen worden zonder het meedoen van andere clubs. Stel dat 020, 040 failliet zouden gaan wat voor glans geeft dat het kampioenschap dan nog.

images?q=tbn:ANd9GcTt2EchkKUyQqCU7G-ljJoDa-5CPq3Suz4mkJxqpjpPvFgj9rPmkQ
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 mei 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:16 schreef 12 het volgende:

... Al geef ik toe dat ik wel eens gelogen heb, maar wie niet. Verder ben je een beste vent hoor Leon ;-) Ik haat je niet, heb ook geen hekel aan je, je hebt gewoon een andere manier van beleven en daar is niets mis mee vriend. We hebben in ieder geval iets moois gemeen FEYENOORD En daarom hou ik van ook jou!

...

img-thing?.out=jpg&size=l&tid=49734803
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Love you to number 12 ;)
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 06 mei 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:45 schreef 12 het volgende:

[..]

Helaas ben je al bezet want je bent een vrouw naar mijn hart ; -) XXX

P.S. Fijn om te constateren dat er meerdere forumvrienden zijn die laten zien dat ze gezonde rivaliteit ondersteunen.
ehhmmm pas 32 jaar ben ik de vrouw van ;-)
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha en van jou Bosi!!!! Yummie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahaha
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Love you to number 12 ;)
XXX
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 mei 2012 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:23 schreef 12 het volgende:

[..]

XXX
Maar ik haat drie kruisjes,doe er dan 4 ;)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 mei 2012 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:23 schreef 12 het volgende:

[..]

Hahaha en van jou Bosi!!!! Yummie
Just+_ac2001e1aa0e47478bd3c9ea75c33998.jpg

Nee, dan is het goed, werd al jaloers man!
tomson
 tomson - zondag 06 mei 2012 - 10:25   quote  deeplink  
liefdeissamenrelaxenmet.jpg
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:23 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Deep respect!!!!
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar ik haat drie kruisjes,doe er dan 4 ;)
Hahahaha XXXX voor jou!
Suijltje
 Suijltje - zondag 06 mei 2012 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:23 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

En wát voor een ;)
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee, dan is het goed, werd al jaloers man!
We zijn één grote familie toch!!!! In voor en tegenspoed tot de dood ons scheid! ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 10:33   quote  deeplink  
Mag ik ook met iemand hier knuffelen, ik hou van jullie allemaal..!!!!!!!!!
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:33 schreef RenatoBos het volgende:
Hahaha kleffe bende hier he!!!!
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 06 mei 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:27 schreef Suijltje het volgende:

[..]

En wát voor een ;)
valt wel mee hoor lieffie ;-))
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 06 mei 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:33 schreef RenatoBos het volgende:
jij altijd!!!!!!
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 06 mei 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:26 schreef 12 het volgende:

[..]

Deep respect!!!!
welnee gewoon slim zijn, hem laten denken dat hij het voor het zeggen heeft en ondertussen gewoon doorvoeren wat ik wil doorvoeren, zo simpel is dat LOL
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:40 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

jij altijd!!!!!!
WOEHOE..!!!!!d:-)
Ik ook van jouw lieverd..
12
 12 - zondag 06 mei 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:41 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

welnee gewoon slim zijn, hem laten denken dat hij het voor het zeggen heeft en ondertussen gewoon doorvoeren wat ik wil doorvoeren, zo simpel is dat LOL
You FOXY lady, hahaha!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 mei 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 10:35 schreef 12 het volgende:

[..]

Hahaha kleffe bende hier he!!!!
Heerlijk man..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Feyenoord Gevoel

0.0059139