BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun Ajax A1 in de strijd om het kampioenschap!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 05 mei 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Maar uit bij De Graafschap moet je toch gewoon dik winnen
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 05 mei 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:45 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Echt waar? Wist ik helemaal niet.. denk op neutraal terrein
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=22082
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:46 schreef Grasmaaier het volgende:
mag je wel vanuit gaan gap. maarjah de bal is rond he. dea1 speelt sowiezo de laatste tijd wat moeilijker
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 16:51   quote  deeplink  
de f1 is kampioen, weet iemand wat de d1 en de e1 gedaan hebben dit seizoen?
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 05 mei 2012 - 18:03   quote  deeplink  
of in een lege kuip, maar ik denk niet dat ajax het zover laat komen en hoop het ook niet.In ieder geval staat PSV weer met beide beentjes op de grond, want die wilden koste wat kost voorkomen dat de A1 kampioen zou worden en dat is vooralsnog niet gelukt.Lachen als ze morgen geklopt worden door Excelsior.Voor miljoenen spelers kopen en resultaat nihil.Ha ha dan heb ik meer respect voor Feyenoord die het toch ook met de jeugd proberen en dat pakt wonderwel goed uit.Ze hebben alleen wel de hulp van Heerenveen nodig.Gaat Heerenveen er voor 100% tegenaan dan redden ze het niet, maar PSV gun ik het al helemaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door 46ajaxio --
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:03 schreef 46ajaxio het volgende:
of in een lege kuip, maar ik denk niet dat ajax het zover laat komen en hoop het ook niet.In ieder geval staat PSV weer met beide beentjes op de grond, want die wilden koste wat kost voorkomen dat de A1 kampioen zou worden en dat is vooralsnog niet gelukt.Lachen als ze morgen geklopt worden door Excelsior.Voor miljoenen spelers kopen en resultaat nihil.Ha ha dan heb ik meer respect voor Feyenoord die het toch ook met de jeugd proberen en dat pakt wonderwel goed uit.Ze hebben alleen wel de hulp van Heerenveen nodig.Gaat Heerenveen er voor 100% tegenaan dan redden ze het niet, maar PSV gun ik het al helemaal niet.
helemaal mee eens!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 mei 2012 - 18:25   quote  deeplink  
wie zijn er allemaal kampioen dit jaar ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:25 schreef NatjosFC het volgende:
wie zijn er allemaal kampioen dit jaar ?
b1, c1, f1, het eerste
jong ajax na een goede comeback nog 2de
de e1 en d1 weet ik niet en de a1 kan volgende week kampioen worden
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 05 mei 2012 - 18:34   quote  deeplink  
1e elftal, B1, C1, C2, D2, F1, Zat. Amateurs

Jong Ajax 2e geworden
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:34 schreef Grasmaaier het volgende:
1e elftal, B1, C1, C2, D2, F1, Zat. Amateurs

Jong Ajax 2e geworden
thnx man. en de d1 en e1 hoe hebben die het gedaan?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 mei 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:26 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

b1, c1, f1, het eerste
jong ajax na een goede comeback nog 2de
de e1 en d1 weet ik niet en de a1 kan volgende week kampioen worden
A1, das het belangrijkste op korte termijn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 19:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

A1, das het belangrijkste op korte termijn.
komt goed
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

komt goed
ik heb er echt wel vertrouwen in hoor, Dave Klaassen word een goede denk ik.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik heb er echt wel vertrouwen in hoor, Dave Klaassen word een goede denk ik.
hoop het, zit indd veel potentie in, en scoren bij zn debuut in nijmegen
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 mei 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hoop het, zit indd veel potentie in, en scoren bij zn debuut in nijmegen
hij debuteerde in de Champions league tegen Lyon.
maar was nog een Goede goal ook in nijmegen.

assist Eriksen en hij zette de aanval zelf op.
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 05 mei 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

thnx man. en de d1 en e1 hoe hebben die het gedaan?
zijn de zat amateurs kampioen geworden.Ze hebben mt 8-0 van Marken gewonnen en Swift heeft verloren dus ze staan nu 3 punten voor met nog 1 wedstrijd te gaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 21:23 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

zijn de zat amateurs kampioen geworden.Ze hebben mt 8-0 van Marken gewonnen en Swift heeft verloren dus ze staan nu 3 punten voor met nog 1 wedstrijd te gaan.
nog een puntje dan
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 20:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij debuteerde in de Champions league tegen Lyon.
maar was nog een Goede goal ook in nijmegen.

assist Eriksen en hij zette de aanval zelf op.
indd pure klassen.
klaasen, fisher, eriksen en boilessen. de 4 beste talenten die we hebben. met afstand. van davy klaasen wist ik het al in de b1 dat tie het redden zou
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 05 mei 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

indd pure klassen.
klaasen, fisher, eriksen en boilessen. de 4 beste talenten die we hebben. met afstand. van davy klaasen wist ik het al in de b1 dat tie het redden zou
Dat ben ik met je eens.Het feit dat de A1 de laatste tijd wat minder speelde werd volgens mij veroorzaakt omdat Fisher een beetje geblesseerd was terwijl hij de laatste weken voor die blessure steeds de beslisssende goal maakte.En vergeet daar naast ook Mats Rits niet die er ook aan komt.Verdedigend moet er wel iets bij een linksback of een linkercentrale verdediger.En een rb narsingh bv alhoewel we lukoki,de sa Ebicilio,Sulemani hebben en middenvelders zat zekre met schone.Klaassen,Fisher erbij.Dan kan je langzaam Denswil en veltman en eventueel Dijks inpassen.Daarbij heb je ook Aissati en lodeiro nog.Die jonge spits van AZ,en Castilion.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door 46ajaxio --
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:44 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.Het feit dat de A1 de laatste tijd wat minder speelde werd volgens mij veroorzaakt omdat Fisher een beetje geblesseerd was terwijl hij de laatste weken voor die blessure steeds de beslisssende goal maakte.En vergeet daar naast ook Mats Rits niet die er ook aan komt.Verdedigend moet er wel iets bij een linksback of een linkercentrale verdediger.En een rb narsingh bv alhoewel we lukoki,de sa Ebicilio,Sulemani hebben en middenvelders zat zekre met schone.Klaassen,Fisher erbij.Dan kan je langzaam Denswil en veltman en eventueel Dijks inpassen.Daarbij heb je ook Aissati en lodeiro nog.Die jonge spits van AZ, Castilion.
moet wel zeggen dat ik vele jongens nu bij de a selectie ajax onwaardig vind. o.a sulejmani, maar dat is mijn mening dan he. castillion komt er niet. die heeft er bij rkc geen pepernoot van gebakken.
narsingh vind ik een topspeler. als hij met boerrigter of de flanken kan en sigi in de spits heb je een prachtige voorhoede. eindelijk buitenspelers die de achterlijn opzoeken i.p.v van naar binnen komen en het de spits onmogelijk maken. kijk maar naar psv. matavz is een geweldige spits. maar komt er niet aan door zn kutcollegas op de flanken. doordat hun naar binnen trekken verzieken ze de ruimte van matavz
46ajaxio
 46ajaxio - zondag 06 mei 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Je hebt wel deels gelijk v.w.b.die buitenspelers.Het is frappant dat sinds Sulemani geblesserd is het een stuk beter loopt mede door de driehoek Anita Toby Jan met Janssen er links voor.Derk was toch ook heel belangrijk door zijn snelheid en doelgerichtheid.Lorenzo en Aras zijn momentenvoetballers die het geen seizoen kunnen volhouden.Je moet dat ook met van Rhijn afwachten.Greg kreeg ook een terugval na zijn eerste goede seizoen.Toby maakt nu ook stappen vooruit, want er werd altijd gezegd laat Toby maar opbouwen dat durft men nu ook niet meer omdat dat duidelijk verbeterd is.En zo zijn er wel meer dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn.W hebben Daley ook vele malen afgebrand maar di is fysiek enorm sterk geworden, maar is niet de ideale linksback
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 00:03 schreef 46ajaxio het volgende:
Je hebt wel deels gelijk v.w.b.die buitenspelers.Het is frappant dat sinds Sulemani geblesserd is het een stuk beter loopt mede door de driehoek Anita Toby Jan met Janssen er links voor.Derk was toch ook heel belangrijk door zijn snelheid en doelgerichtheid.Lorenzo en Aras zijn momentenvoetballers die het geen seizoen kunnen volhouden.Je moet dat ook met van Rhijn afwachten.Greg kreeg ook een terugval na zijn eerste goede seizoen.Toby maakt nu ook stappen vooruit, want er werd altijd gezegd laat Toby maar opbouwen dat durft men nu ook niet meer omdat dat duidelijk verbeterd is.En zo zijn er wel meer dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn.W hebben Daley ook vele malen afgebrand maar di is fysiek enorm sterk geworden, maar is niet de ideale linksback
eigenlijk zeg je hetzelfde als ik.
sulejmani is puur egiosme vind ik. boerrigter gaat zelden alleen. ebecillio en oziliz komen tekort. van rhijn doet het tot nu toe prima, maar we moeten niet te kritisch zijn als hij een terugval krijgt. blind doet het fantastisch, heb je helemaal gelijk in. ik voorzie voor narsingh een mooie toekomst hier. goede spelers. oof bijn voor janssen. die kan dat soort jongens prima diepsturen
46ajaxio
 46ajaxio - zondag 06 mei 2012 - 00:47   quote  deeplink  
Nee maar het is wel fijn dat je dit soort jongens uit je eigen opleiding haalt en niet hoeft te kopen voor miljoenen.Zonde van die 16miljoen voor sulemani.Maar anderzijds heeft hij toch ook wel een bijdrage geleverd.Maar je ziet het aan Dries Mertens die houdt het ook geen seizoen vol en is te voorspelbaar omdat ook hij altijd naar binnen komt en makkelijk te verdedigen is.Voorts krijgen we nu eindelijk een betuur met verstand van zaken.Laat die Wijers nu maar voorzitter worden want er werd al geopperd maak van Duivenbode voorzitter mar je kan een ad toch ook niet voorzitter laten zijn.Hij krijgt al tijdelijk en dubbelfunctie.Dus volg het advies van Johan die dat voorstelde zodat je rustig verder kan zoeken.Hij is in ieder geval financieel en technisch goed onderlegd.En verder zijn we het inderdaad redelijk eens.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 06 mei 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 23:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

indd pure klassen.
Vergeet Veltman, Kishna, vd Hart, Denswil, Dijks en Acolatse niet..
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 11:16 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Vergeet Veltman, Kishna, vd Hart, Denswil, Dijks en Acolatse niet..
ik bedoel dat die 4 de talenten zijn die we volop prijzen. van deze verwacht ik ook veel, maar moeten we het nog zien!
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2012 - 11:48   quote  deeplink  
van allemaal trouwens. alleen ik doel erop dat dit denk ik onze grootste talenten zijn. iedereen hoor je daar ook voortdurend over

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun Ajax A1 in de strijd om het kampioenschap!!

0.0081920